pondělí 6. ledna 2014

Aussie giveaway

Pěkné dobré ráno všem! I v novém roce budete soutěžit a doufám, že vás to bude těšit, stejně tak jako mě :) O tom, že Aussie je i u nás nejspíš už všechny víte a jedna z vás bude moci vyzkoušet produkty této značky, která je inspirovaná Austrálií. V balíčku (respektive pěkné fialové krabici) najede jedna z vás stylová sluchátka, šampon a kondicionér z řady Miracle Moist a legendární 3 Minute Miracle balzám. Produkty Aussie obsahují výtažky z australských rostlin, které hydratují a chrání poškozené vlasy.

A hlavní je motto Aussie: V životě jsou důležitější věci než vlasy, ale je dobré začít právě u nich.




Pravidla soutěže:

1) být pravidelný čtenář tohoto blogu přes GFC
2) dát like na facebooku Aussie CZ (klik)
3) a do komentáře kromě vašeho mailu můžete napsat, jaký produkt Aussie je váš oblíbený, nebo který by vás lákal vyzkoušet :)

Soutěž potrvá do 26.1.2014 do 20h. Random poté vylosuje vítězku a její jméno bude jako vždy ohlášené na facebooku.




Děkuji společnosti Procter&Gamble za poskytnutí dárků do soutěže.

405 komentářů:

  1. Prima! Moc krasna ga, vyzkousela jsem 3 minute miracle a rada bych vyzkousela dalsi pripravky ! Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Stále jsem nevyzkoušela, protože se chci rozhodnout po tvé recenzi a srovnání mezi americkou a evropskou verzí :)
    A nejvíc mě láká proslulý kondicionér 3 minute miracle, protože bych ráda věděla, jestli umí to, co slibuje a co si některé dámy chválí :)
    mademoiselleeem@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mě láká 3 minute miracle.
    denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. lucietheshoesmaniac@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zatím Aussie nepodlehla, je kolem ní taková mánie, že to ve mně hlodá tak často, že nejspíš pořídím, abych věděla, zda se přidám k těm, co opěvují. Zkusit bych nejprve chtěla balzám nebo nějakou masku. :)
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. žádný produkt jsem ještě nezkoušela, a o to víc bych asi chtěla použít masku, protože to je věc, bez který se neobejdu.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. zatím jsem neměla tu čest, ale ráda bych vyzkoušela 3 minute miracle :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pravidelně sleduji jako Romana Lánská :)
    Dala jsem Like na FB pod stejným jménem :)
    S Aussie teprve začínám takže nemůžu posoudit, ale vlasy mám hodně zničené žehličkou tak snad pomůže :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě jsem musela vyzkoušet tříminutový zázrak, kdysi jsem si ho koupila v Německu a už mi dochází zrovna :P Jsem s ním spokojená, na drogerkovou kosmetiku mi přijde dobrý :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. úžasná giveaway :)) Moc bych si přála vyhrát... :)) Ještě jsem od této značky nic nevyzkoušela ale ráda bych.. :) pokud nevyhraji, tak si plánuji od této značky koupit balzám... a třeba i šampon a kondicioner :))
    email: 26nikolka26@seznam.cz
    GFC: Nikola Nikolová

    OdpovědětVymazat
  11. já mám ráda právě řadu Miracle Moist, dělá mi super vlasy, oproti tomu 3MM bych v případě výhry někomu darovala, nesedl mi vůbec.
    sleduji tebe i Aussie, kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju Aussie hlavně kvůli vůni, na vlasech vydrží i do druhého dne :) A nejradši mám šampon Miracle Moist, protože krásně hydratuje moje vysušené konečky.... ivetahlusickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím jsem nic nezkoušela, ale asi mě nejvíce zaujal 3 minute miracle. :) Skvělá GA.
    linetova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nejraději mám řadu Luscious Long, která vlasy úžasně zkrotí a vyživí.
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nevyzkoušela jsem ještě nic, tak mě asi nejvíc láká legendární 3 minute miracle :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. vera.p@centrum.cz
    Zatím nic vyzkoušené nemám, tak bych ráda vyzkoušela všechno :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem vyzkousela 3 minute miracle a pak jeste kondicioner :) ale miracle byl asi lepsi!
    Thebrunetteversion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. já bych ráda vyzkoušela všechny, ale nejvíce mi vyhovuje 3minutový zázrak, ten opravdu zbožňuju, na moje vlasy je jako dělaný a mám je po něm fakt krásné :)
    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. jaroslava.jelinek@seznam.cz

    Zatím jsem vyzkoušela pouze 3 minute miracle a byla jsem s ním moc spokojená, dále bych chtěla vyzkoušet nějaké šampony od aussie :)

    OdpovědětVymazat
  20. já mám ráda právě řadu moist, zejména kondicionér, nezatěžuje a neelektrizují mi po něm vlasy, což se mi zejména v zimě normálně stává :)
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak s Aussie zatím zkušenost nemám, pořád váhám, tak se uvidí zda rok 2014 bude na výhru štastnější :)

    OdpovědětVymazat
  22. Pravidelne te sleduji.
    Dala jsem like Aussie.
    Pouzivam ted sampon na barvene vlasy. Ale bycn vyzkouset jeste tu 3 minutovou masku.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Už nějakou dobu pravidelně používám Miracle Moist šampon i kondicionér a jsem velmi spokojená :)
    veronikastepankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já si zamilovala právě Miracle Moist šampon, ta vůně! A fakt, že si nemusím mýt hlavu obden, mě taky těší ;D
    theblondieverse(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Zatím jsem Aussie nevyzkoušela, ale chtěla bych zkusit přípravky pro dlouhé vlasy :)
    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě jsem nevyzkoušela, ale podle recenzí mě docela láká ten balzám.
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Už jsem po nich pokukovala od té doby, co u nás jsou a moc mě láká tří minutový zázrak, takže i kdybych nevyhrála, tak ho vyzkouším:) Ale budu si držet palce:D
    janca.randovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky Rendy,
    Díky za opět skvělou giweaway :-)
    Od Aussie jsem zatím vyzkoušela pouze kondicionér 3 min.miracle (zakoupeno u Plumfoolery) a naprosto famózně voněl. Takže bych se nebránila vyzkoušet i něco dalšího...
    Měj se hezky,

    lucie.staudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Já zatím vyzkoušela jen 3 minute miracle ten na dlouhé vlasy a jsem zatím moc spokojená :) Plánuju vyzkoušet ještě tu na ty poškozené vlasy :)
    Maja.peroutkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky :) novinky od legendární značky Aussie chci vyzkoušet už dlouho, zatím jsem se neodhodlala. Chtěla bych vyzkoušet šampon :) Nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. mam rada 3 minute miracle
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Když jsem byla v listopadu v Německu, tak jsem si na zkoušku přivezla 3 Minute Miracle v pytlíčkové verzi. Škoda, že se nedá sehnat i u nás (já ji teda nikde neviděla), myslím si, že by mělo možnost Aussie vyzkoušet víc lidí. Byla jsem s ní spokojená, obzvlášť mě uchvátila její nepopsatelná vůně.
    Jinak na FB "lajkuju" jako Andrea Stodolová

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Aussie miluju a úplně nejvíc jejich žvýkačkovou vůni :)
    Velmi pěkná GA :)

    zuzizuzana.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Kedze som produkty este neskusala, neviem povedat, ktory je najlepsie..ale rada by som vyskusala sampon..a tie sluchdla vyzeraju vemi rozkosne :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Čaukiii!!
    Dva předchozí body splněny.
    Já mám 3 minute miracle a je to opravdu zázrak. Chtěla bych vyzkoušet nějakej šampon a nebo nějakoou péči. A vzhledem k tomu že mi 3 minute miracle dochází tak by se mi balíček moc líbil.
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Aktualne pouzivam 3MM a moc mi vyhovuje :) Hlavne ta vuune vyrobku je bozi.
    amyle@s eznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Všechno splňuji :-)
    S Aussie nemám vůbec žádnou zkušenost, celý balíček je úžasně lákavý, nejvíce asi opěvovaný 3 MM balzám.
    Díky!
    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Právě včera jsem poprvé vyzkoušela 3MM ale všimla jsem si, že trošku jiný než Deep Reconstructor, ale stejně jsem nadšená, poprvé nemám tak hrozně krepaté vlasy! Takže mám v plánu určitě vyzkoušet všechny výrobky! :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. kavia81@gmail.com a ráda bych zkusila tu zázračnou 3min masku a taky šampon na dlouhé vlasy ;-)

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem od značky zatím nic neměla, takže žádný oblíbený produkt neřeknu, nejvíc bych ale chtěla vyzkoušet asi právě 3 Minute Miracle - díky všem těm pochvalným recenzím :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Zatím jsem nic nevyzkoušela, ale láká mě 3 minute miracle.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěla bych vyzkoušet Miracle, když je to takový zázrak:)
    bara.talasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, zatím jsem od této značky nic nevyzkoušela. Ale nejvíc mě láká právě proslulá maska 3 minute miracle.
    daniela.komarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, zatim jsem zadny produkt nezkousela, ale laka me hodne 3 minute miracle :)
    katamoravcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Šampon i balzám už jsem vyzkoušela a na začátku super, ale postupně si na to moje vlasy asi zvykly ... ale pořád mě láká ten tří minutový zázrak :) Petra K
    mysmallhappinesses.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  46. Zatím jsem nevyzkoušela a protože masky moc nepoužívám určitě by mě lákal hlavně šampon.

    messagesbylucy@gmail.com

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  47. Páni! Mě láká klasika v podobě 3 minute miracle:) hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduji přes GFC jako LSG.
    Aussie FB jako Lsg Lucie.
    Šampon jsem zatím žádný nevyzkoušela, ale láká mě nějaký kondicionér, nebo maska.
    lsg.tvorba@gmail.com
    Krásná giveaway!

    OdpovědětVymazat
  49. 1) GFC: Fczelkamaya
    2) like
    3) martina@karbusicka.cz ještě jsem nikdy nic nezkoušela, takže ráda vyzkouším cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  50. 3 min miracle uz vyskušaný mám,takze ten by ma velmi potešil :)
    lu-cinda(at)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, nezkoušela jsem žádný produkt, ale jako skoro každá slečna bych ráda vyzkoušela jejich slavný 3 minute miracle :) jak jinak
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já bych ráda vyzkoušela cokoliv, co mi pomůže proti lámavosti vlasů :)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ještě jsem neměla šanci nic vyzkoušet, ale láká mě cokoliv, co zkrotí mé nepoddajné vlasy :) anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Mám druhou tubu 3 minute miracle a budu používat, dokud nepřestanou vyrábět nebo neobjevím něco lepšího :-)
    delicious.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. KMuhlfeitova@seznam.cz
    K vyzkoušení by mě lákal některý z kondicionérů/masek...co se týče šamponů, tak se vzhledem k exému experimentování vyhýbám :)

    OdpovědětVymazat
  56. july.mayova@gmail.com
    Nezkoušela jsem nic,v Anglii jsem si sice koupila 3 minutes miracle, ale nějak jsem se k němu nedostala ještě

    OdpovědětVymazat
  57. žiaľ som ešte nemala možnosť vyskúšať, ale láka ma určite 3 minute miracle
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Skvělá soutěž! Aussie jsem ještě nezkoušela, ale už dlouho to plánuji:) Nejvíce mě zaujal 3 minute miracle balzám a ráda bych ho vyzkoušela:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Moc bych si přála vyzkoušet ten tříminutový zázrak :-)
    hurtova.marketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. vyskusala som sampon a 3 minute miracle a bola som velmi spokojna :)
    knazeova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Zatím jsem vyzkoušela jen 3 minute miracle, ale byla jsem hrozně spokojená, takže by mě lákaly i ostatní výrobky :-)

    OdpovědětVymazat
  62. Momentálně zkouším Aussome Volume Shampoo, krásně voní, ale vlasy vydrží super jenom jeden den, čekala jsem teda větší zázraky. Ale třeba jsem si jenom špatně vybrala, možná není určený pro můj typ vlasů. Iveta K.
    lilulinka66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. linkinzuzka@gmail.com

    Zatiaľ som ešte nevyskúšala žiadny Aussie produkt, ale láka ma práve balzam 3 Minutes Miracle :)

    OdpovědětVymazat
  64. šampón Miracle Moist je super a navíc nádherně voní, připomíná mi nějaké bonbóny..:)
    Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Pravidelnou citatelkou som uz dlho a toto je ten najlepsi blog!!♥
    Urcite by som tieto produkty chcela vyskusat pretoze som pocula ze su skvele ale zatial som nemala moznost :)
    E-mail: nika244@atlas.sk

    OdpovědětVymazat
  66. Veľa som počula o 3 minute miracle takže zvažujem kúpu. ewitta.danisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, nevyzkoušela jsem ještě nic, ale ráda bych vyzkoušela ten 3 Minute Miracle zázrak na vlasy a taky něco na poškozené a suché vlasy. A vím, že i když je malá šance vyhrát tvou soutěž (pro mě jakoukoliv :-D ), tak si budu přát, ať to vyjde :-)
    Měj se krásně! :-)

    OdpovědětVymazat
  68. Zatím jsem nevyzkoušela nic, ale chtěla bych zkusit 3 minute miracle. Jen čekám na porovnání EU a US verze :)
    ver.vranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ja jsme v Nemecku vyzkousela 3minute miracle a touzim po cele rade!! Suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Já bych byla zvědavá na ten tříminutový zázrak. :)
    stonava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zkoušela jsem malá balení a strašně mě štvou, snažím se spíš vyhýbat silikonům a přitom jsem po nich měla tak hezké vlasy... Takže bych klidně zkousla i plné balení. A líbí se mi ta sluchátka. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Musím říct, že nejdříve jsem si říkala, že to zase nemůže být tak dobré, jako to všichni chválí, pak jsem ale dostala k Vánocům 3 minutový zázrak a ta vůně vlasů, nemůžu se ji nabažit a samozřejmě, dalším plus jsou hebké vlasy.
    petkawarzechova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahojda, Aussie jsem ještě nevyzkoušla, ale nejvíc mě láká ten kondicionér. Mám docela jemné a suché vlasy, tak si myslím, že by mi mohl pomoct:)
    Michaela.Markova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Zatím jsem od Aussie nic nezkoušela, ale spousta lidí to chválí, tak bych to ráda napravila :) Nejraději bych vyzkoušela ten šampón :)
    bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. no mna ako kazdeho laka najviac ten trojminutovy zazrak :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. krásna giveaway:)
    ešte som neskúšala nič od značky Aussie, ale veľmi by ma lákalo vyskúšať 3 minute miracle :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. To jsou úžasné ceny, už dlouho je chci vyzkoušet a hlavně 3 minute miracle :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Juuu tohle je super GA :) .. Já zatím dostala k vánocům jen kondicioner. Ale moc bych chtěla vyzkoušet tu masku.. Mám takové tušení že je pro mě jako dělaná :D ..

    Jeli.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Zatím jsem nic nevyzkoušela a ráda bych zkusila šapón a masku na vlasy
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. tak tahle výhra by mě opravdu potěšila, protože aussie balzám chci vyzkoušet už dlouho! a k tomu ty sluchátka? pecka! ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Zatím jsem žádný výrobek nezkoušela, protože momentálně používám Gueen Helene Placenta Conditioning Shampoo a jsem s ním moc spokojená, protože s množstvím vlasů co mám na hlavě, mi po umytí přijde, že jich mám více, i na pohled jich vypadá více a to se hodí :) Od Aussie bych ráda zkusila řadu pro objem vlasů abych zjistila, jestli mi s vlasy jejich přípravky něco udělají.
    hanasismova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Zadny vyrobek teto znacky jsrm jeste nevyzkousela a proto bych se zadnemu ani nebranila, ale nejvice me laka ten 3minutovy balzam :-)

    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mám 3 minute miracle a miracle moist šampon a patří mezi moje oblíbené produkty na vlasy... hlavně teda kvůli té vůni :3
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Doma mám miracle moist, s tím jsou spokojená. A dále bych ráda vyzkoušela opěvovaný 3 minute miracle :)
    m.kudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj, po příjezdu do UK jsem chtěla zkusit nějaký z těch legendárních Aussie. A nyní jich mám víc než potřebuji a nevím který používat dříve, protože se stale nemohu rozhodnout, který mi sedí víc. (Volume, Mega shampo, Miracle moist )

    OdpovědětVymazat
  86. Já jsem ještě nevyzkoušela nic,takže mě láká všechno
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, tak já jsem od Aussie vyzkoušela pouze šampón miracle moist a balzám 3 minute miracle, tak nemůžu říct který výrobek je ten nej, ale tyhle dva byly celkem fajn, hlavně ta žvýkačková vůně :)
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Od Aussie mi nejvíc vyhovuje řada Luscious long :)
    lucie.ben@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  89. 3 minute miracle :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Zatím jsem zkoušela jen 3 minute miracle, zatím jsem spokojená (a miluju vůni!) a to je co říct, na moje vlasy nestačí jen tak něco! Ráda bych vyzkoušela právě řadu Miracle Moist, takže výhra balíčku by mě rozhodně potěšila :-)!
    kristy.brozkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Ja aussie milujem, hlavne 3 min. miracle, s mojimi vlasmi, ktore maju dlzku po pas si poradi hravo. Ziadny iny pripravok mi ich tak nehydratuje a neuhladi. A a ta vona! Priamy casostroj do detstva :)

    sledujem a podmienky splnam.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  92. ešte som nevyskúšala nič, ale určite by som chcela :-)
    baajushkaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. od Aussie mám len 3 min.miracle a som spokojná, pekne to vonia, ale je to pre mňa kondicionér ako každý iný. Rada vyskúšam aj iné produkty :) Like som dala :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Miracle moist shampoo, je to pecka!
    Helenkamihalovicsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Od Aussie jsem ještě nevyzkoušela nic, ale chtěla bych vyzkoušet jejich legendární 3 Minute Miracle, když je tak vychvalovaný :)
    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Odkedy som prvykrat skusila 3 minute miracle, nepouzivam ziaden iny balzam, do tohto sa moje vlasy uplne zamilovali! :) A rada by som vyskusala napriklad prave kondicioner Miracle moist, ten som u nas zatial nezaregistrovala. :)
    elle.pomsra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Mám doma 3 minutes miracle a je to pecka, vlasy ho vcucnou takovým způsobem, že už pomalu nic nevymývám. :-D Musím si ho nasyslit do zásoby. :-D
    Můj email marsse7@gmail.com, jinak děkuji za super giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  98. já mám 3MM a je fajn, ale možná jsem po těch všech recenzích čekala víc. Určitě bych ráda ale vyzkoušela i jiné produkty :)
    pallova.adela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Odkedy som vyskusala 3 minute miracle balzam, moje vlasy sa donho uplne zamilovali a nepouzivam nic ine. :) Rada by som vyskusala napriklad kondicioner Miracle moist, ten som u nas zatial nezaregistrovala. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Od Aussie som vyskúšala len 3 Minute Miracle balzam a bol super.

    retroshanna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Lákal by mě ten šampon, jelikož v poslední době s vlasovou kosmetikou dost experimentuji a stále nemohu najít tu nej :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. ještě jsem nezkoušela nic, ale láká mě hodně, hlavně ta všemi opěvovaný 3minute miracle..:)

    misscukrik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Ještě jsem žádný produkt nevyzkoušela, nejdřív chci dopoužívat jiné přípravky ne vlasy. Nejvíce mě láka 3MM, jelikož mám zničené vlasy a masek na ně není nikdy dost! :))
    lokis.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Aussie by pro mě byla premiréra, kdybych vyhrála, každopádně tak nebo tak hodlám vyzkoušet nějaký šampon :)
    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj dobrá Giveaway Rendy ;) No tak ja zatiaľ zo značkou Aussie nemám veľké skúsenosti ale zaujímal by ma ten 3 minútový kondicioner ;) Kedže som na neho čítala už dosť recenzií chcela by som si utvoriť aj vlastný názor :)
    theresahoran1d@gmail.com


    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  106. zkoušela jsem jen 3 minutový balzám - zatím :) tak třeba se zadaří? mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Já zatím zkouším 3 Minute Miracle Luscious Long, protože se mi zdálo, že mám přes zimu docela suché konce. Použila jsem ho párkrát, ale zatím jsem docela spokojená :)

    krecek.jana gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Láká mě právě řada Miracle Moist. A ta jejich vůně je přímo boží:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ahojky :), pravidelnou čtenářkou jsem a Tvoje příspěvky jsou super. Like ano :)
    Zatím jsem značku Aussie nevyzkoušela ale moc mě láká vyzkoušet 3 minute miracle :)

    OdpovědětVymazat
  110. Ještě jsem ho nevyzkoušela, takže bych ho ocenila:)

    nicus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Jééé :)) Nic od Aussie jsem zatím nevyzkoušela, i když už si na ně brousím zuby :)) Očuchávala jsem je v DMku a byla jsem z nich nadšená, takže by mě lákal asi úúúúplně každý :D
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Od značky Aussie jsem zatím neměla příležitost vyzkoušet ani vzoreček, ale moc ráda bych si v budoucnu pořídila aspoň tu tříminutovou masku na vlasy :) Případně k tomu příkoupím i hydratační kondicionér a šampon, o které se tu právě hraje. Tahle řada mi prostě popisově sedne ze všech nejvíce ;)
    allen24@seznam.cz, sleduji tě přes GFC a lajk na FB Aussie přidán :)

    OdpovědětVymazat
  113. Aussie jsem doposud nezkusila. Láká mě jeho koupě, ale ještě jsem se nerozhoupala. Většinou si kupuji celou sadu (šampón, kondicionér, masku). A nechci vyhodit peníze a pak být třeba zklamaná.. tak uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
  114. Také jsem ještě značku nezkoušela, protože jsem spokojená s produkty levnějších značek, ale láká mě hlavně 3 minute miracle, protože je tak moc chválený.
    karolina.spilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. 3 Minute Miracle je výborný, takže by som rada otestovala aj ostatné Aussie výrobky :) patricia.ulmanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Ahoj, já jsem nic od Aussie ještě nezkoušela, mám pocit, že donedávna se u nás daly výrobky sehnat jen na internetu. :) Ale na blozích byl hodně chválený 3 minute miracle, takže ten bych chtěla vyzkoušet určitě.
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ráda bych vyzkoušela 3 Minute Miracle zázrak na vlasy.

    prazakovaluci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Chtěla bych vyzkoušet hlavně 3minute Miracle balzám, protože mám dost poškozené vlasy a zkouším všechny možné balzámi :)
    czechsmile.blog@gmail,com

    OdpovědětVymazat
  119. Pravidelne sledujem tvoje prispevky, like som dala, rada by som vyskusala nejaky produkt na farbene vlasy, zatial som nic nevyskusala.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela, ale láká mě především tříminutový zázrak. :) Ale podle komentářů vidím, že většina to má stejně... :)

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Vyzkoušela jsem 3MM a žádný zázrak se nekonal, mám ho sice zatím krátce, ale asi nemám natolik zničené vlasy, aby mě výsledný efekt ohromil, takže tento výrobek by putoval jako dáreček k někomu jinému...:-):-) Ráda bych zkusila řadu na objem vlasů:-)

    nik.vaculikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. jeste jsem nemela tu cest,ale touzim po 3min miracle:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Zatím jsem vyzkoušela jen 3 minute miracle a nadšená jsem úplně nebyla, ale nejhorší tak nebyl, takže mu dám určitě ještě šanci v plným balení :) Ale víc mě lákají šampóny, tajně doufám, že by se mohly vyrovnat profesionálnějším kadeřnickým věcem a to za lepší cenu :))
    M.Boudna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. momentálne mám celú miracle moist radu a milujem ju :) hlavne tá vôňa <3
    tims.sobotova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  125. Ahoj, vyzkoušela jsem 3 minute miracle balzám, terezemca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Zkoušela jsem 3 minutovou miracle pro barvene vlasy a jsem nadsena :-)

    v.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Zatím jsem nic nezkoušela ale nejvíc mě láká 3 minute miracle :)
    barosovai@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj, krásná giveaway:) ráda bych zkusila něco z objemové řady:)

    krejcova.ver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Ahoj, krásná giveaway:) ráda bych zkusila něco z objemové řady:)

    krejcova.ver@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. vše splněno, mě osobně neláká nic, ale ráda bych to darovala kamarádce :)
    krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Ještě jsem nic nevyzkoušela, ale lákají mě všechny šampóny :) masky taky, ale nemám moc zničené vlasy, takže raději šampóny.
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Plánuji zkusit šampon pro vlasy, které nerostou. :) A možnost vyzkoušet takovouhle kupu produktů je úžasná, děkujeme za ni. :)
    zuzlik.zuzla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Zkoušel ajsem šampon a 3 minute miracle a jsem spokojená.
    michalaturj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Ja som mala malé balenie 3 minute miracle- za mňa úplne super a tá vôňa ♥♥♥
    michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  135. Už kolem Aussie kroužím pár týdnů v DMku, takže za mě je to zatím velká neznámá, které bych se ráda mrkla na zoubek :) versipova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. no určitě bych ráda vyzkoušela ten všemi opěvovaný "mirákl" :))

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Zkoušela jsem balzám 3 minute miracle a popravdě se mi hrozně líbí celý balíček, sluchátka by se hodila, hraje mi už jen jedna polovina. Očuchávala jsme v drogerii šampony a všechny krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  138. Splněno,na tuhle značku si brousím dlouho zuby,od tý doby co jsem se dozvěděla,že je k sehnání v DM a první co bych vyzkoušela tak balzám 3 minute miracle.
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Moc hezká giveaway :) Já bych ráda od Aussie vyzkoušela řadu Luscious Long ale nepohrdnu ani tímto hydratačním balíčkem ;)

    ghost2001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. zrovna dneska jsem na ně v DM koukala, nakonec jsem ale žádný nevzala, protože jsem nenašla žádný pro jemné či mastícíse vlasy.. a takový šampon teď potřebuji opravdu jako sůl.. ale jednou bych samozřejmě ráda Aussie vyzkoušela:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. krasna Ga, stranku som samozrejme lajkla...zial musim skonstatovat, ze nemam ziadnu skusenost...ale keby vyhram moznoze najdem medzi tymi produktami ten svoj oblubeny :)
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Na Aussie si brousím zuby už nějakou dobu, takže chci určitě vyzkoušet 3 minute miracle, když ji všichni tak opěvujou.

    OdpovědětVymazat
  143. Zatím jsem ještě nic nevyzkoušela, ale asi bych nejradši vyzkoušela klasiku, a to šámpon:))
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  144. 3 minute miracle by byla ideální
    mandaruwe2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Přes obojí sleduji jako Šárulos Černá :)

    Už jsem měla hodněkrát v ruce 3 Minute Miracle balzám, ale nakonec jsem si to odložila na příště :D Takže bych nejradši vyzkoušela tenhle...:)

    OdpovědětVymazat
  146. velmi rada mam ich sampony a balzamy .. uplne skvelo vonajuu :) monikakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Od Aussie jsem vyzkoušela šampon pro objem na návštěvě a moc mě zaujala vůně i když větších změn jsem si po umytí na vlasech nevšimla a k Vánocům jsem dostlala Aussie 3 minute miracle tak uvidíme jaký bude:) Jestli bude tak plnit co slibuje jako vonět tak se těším:)
    kaja.klouckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. láka ma toľko ospevovaná a spomínaná 3 minute miracle :)
    rada by som si urobila na ňu svoj názor :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  149. Už nějakou dobu přemýšlím, že si je skočím koupit. Nejspíš, až do potřebuji, teď co mám :)
    d.piglova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. zkusila jsem šampon a chtěla bych ještě vyzkoušet 3-minute-miracle :)

    any.kupcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Můj oblíbený je kondicionér pro dlouhé vlasy. Ráda bych vyzkoušela hlavně 3 minutovou masku :-)
    petra.schroderova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Já miluju šampon na objem a ještě mě láká ten na koždodenní mytí vlasů :3 A taky naprosto žeru tu vůni :DD
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Od této značky jsem zatím nic neykoušela a největší lákadlo je pro mě 3 minute miracle :)
    nelca.bor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Já jsem ještě Aussie neměla možnost vytkoušet, takže tohle by byla parádní příležitost :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Mám miniaturu 3 minute miracle a je naprosto boží ♥ Určitě si koupím plné balení protože jsem z něho nadšená.

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Aussie jsem zatím ještě nezkoušela, ale chtěla bych vyzkoušet šampon. A když už jsme u toho, sluchátka by se taky hodily :D
    ivulka0012@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Právě chci nějaký Aussie zázrak vyzkoušet, ale nejvíce mě láká, asi jako všechny, legendární 3 minute miracle :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Aussie jsem ještě nic nevyzkoušela:)
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Dobrý deň, kozmetiku zatiaľ nepoznám, rada by som vyskúšala 3 minute miracle balzám. maslakova.marta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Zatím jsem vyzkoušela péči z řady Luscious long a jsem moc spokojená, protože mým suchým kudrnatým vlasům nepomohla sice nijak zázračně (ale to nepomůže nic), avšak suchost a rozlítanost je menší a navíc nádherně voní :)
    nikolvit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. vše splněno :)
    nic jsem ještě os aussie nezkoušela ale ráda bych vyzkoušela šampon či kondicioner :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Bohužel jsem zatím neměla možnost nic vyzkoušet, ale opravdu mě láká 3 Minute Miracle :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Nejvic me laka 3 minute miracle :-)
    Kudrnovarenata@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Páni! Aussie je pro mě velká neznámá, jelikož se sem dostala docela přednedávnem:)
    vcabalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. terka-vondrackova@email.cz
    Nejradši mám právě tyto šampony a nejvíce mě láká 3 minutová maska :)

    OdpovědětVymazat
  166. Zatím sem od Aussie nic nevyzkoušela, tak třeba se mi poštěstí :)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Ahoj ráda bych vyzkoušela balzám 3 Minute Miracle.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Zatim jsem nevyzkousela, zakazala jsem si nakupovat dalsi blbiny na vlasy, dokud nespotrebuju ty tuny, co uz nemam v koupelne kam davat :-) ale kdyz bych to dostala darem, co uz bych nadelala zejo ;-) ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Zatím jsem nic nevyzkoušela a popravdě ani nevím co mě láká nejvíc :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. vlastním volume šampon a je parádní...hlavně ta vůně.... vyzkoušet bych chtěla 3 minute miracle reconstruction :-) zrovna dneska jsem na něj koukala v DM ale korunky šli na něco jiného
    michaela.rodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. zatím jsem ještě nic nevyzkoušela, ale na 3 Minute Miracle jsem slyšla spoustu chvály a celkem mě láká ho vyzkoušet
    mindina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Ráda bych vyzkoušela 3MM,nebo něco na vlnité vlasy na narovnání:))
    sleduji tě přes hurskak@gmail.com , ale kontaktní email je k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Můj oblíbený produkt je 3 Minute Miracle, jiný jsem zatím nezkoušela:)
    n.kej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Bola som spokojná s Volume šampónom, 3 Minute Miracle používam teraz a až tak veľmi ma neočaril :)
    b.holotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Můj nejoblíbenější výrobek je zatím 3 minute miracle, ta vůně je prostě božská:) Navíc moje vlasy po použití jsou krásné hebké:)

    Lukasova28@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Nejvíc mě láká 3 minute miracle.
    NikolWal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. chystám se na 3 minute miracle...tak se treba postestí ted :D :-)

    Kristycub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  178. Ráda bych vyzkoušela 3MM,nebo něco na vlnité vlasy pro narovnání;)
    sleduji tě přes hurskak@gmail.com, ale kontaktní email je k.hurska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Zatím jsem ještě nic nevyzkoušela, ale mám v plánu něco si pořídit :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Splněno
    marketa.formankova@centrum.cz
    Bohužel jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet jakýkoli produkt Aussie, ale určitě bych ráda nějaký vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  181. ahoj , moja oblubena je 3 minutova maska na vlasy :) to je must have !
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  182. Kdyz jsem žila rok v USA, zamilovala jsem si moist 3 minutes miracle, ktery tu bohužel neprodávájí. Jinak se chystám vyzkoušet i ty co jsou dostupné u nas :)

    OdpovědětVymazat
  183. Měla jsem jen 3 Minute Miracle a bohužel mi to na mé nepoddajné vlasy nepřišlo jako takový zázrak. Ale líbí se mi, že je to určeno i pro "a bit unhappy hair" - nepřijde vám to roztomilé? :D

    OdpovědětVymazat
  184. 1)Jsem
    2)Mám
    3)Dneska jsem dostala Aussie šampon Mega..., ještě jsem jej nevyzkoušela, ale už se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  185. Zatím jsem nic nezkoušela, ale láká mě tříminutový zázrak, když je všude tak opěvovaný :D
    tereza.neuwirthova@gmail.com

    A mohla bych se zeptat na facebookové stránky blogu? Ráda bych je občas zkoukla, ale pod ordinary life mi fb nic nechce najít, a tady na stránkách jsem to taky nenašla... Jestli by třeba byla tak hodná i nějaká ze čtenářek a poradila mi :) Předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  186. chtěla bych zkusit asi šampón :-)

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Sleduji jako Miška
    Bohužel FB nemám tak snad nevadí :)
    Ještě jsem nic nevyzkoušela, ale rozhodně mě láká vyzkoušet nějaký jejich šampon+kondicionér
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  188. Wow, úžasná giveaway!! :) Už dlouhou dobu mě láká 3 Minute Miracle :)
    nadastavinohova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Už nějakou dobu používám masku 3 minute miracle a musím říct že je to moje stálice. Mám po ni vlasy lepší a vždycky voní pěkně po žvýkačkách :) Gurecka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. nejvíc mě láká známý 3 minute miracle balzám :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Vyzkoušela jsem šampon Mega Instant a až vypotřebuji, tak bych ráda zkusila šampon na objem. 3 minutový zázrak mě naopak neláká vůbec :)
    buricova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Začínám mít pocit, že nemít FB dneska dost diskriminuje, ale já ho skoro ve třiceti mít fakt nechci:(
    Zkusím to, i bez něj:)
    Už jsem si koupila šampon a jsem dost spokojená, takže proč nezkusit vyhrát i kondicióner ( nad tím jsem v drogerii stála, ale pak jsem si řekla, že radši nejdřív zkusím jen šampon, kdyby to nesedlo).
    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  193. pravidelně sleduji jako Lenka Cigánková nebo MikrosvětbyEllen.

    Na fb like pod Cigánková Lenka

    mail: mikrosvetbyellen@gmail.com

    Ráda bych vyzkoušela šampon s kondicionérem pro jemné a mastící se vlasy

    OdpovědětVymazat
  194. Já právě používám šampon od Ausie Volume Shampoo a je to dobrá věc! :D Hlavně mě očarovala jeho vůně. :D :)
    buba.liba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Já jsem ještě z žádným produktem od Aussie zklamaná nebyla, takže za mě je to opravdu kvalitní značka, kterou budu používat, dokud bude dostupná :).

    OdpovědětVymazat
  196. Nějak výrazně jsem sortiment Aussie nezkoumala, ale na více blozích jsem viděla 3 minute miracle a většinou byl chválen, tak asi toto :) Jinak jsem nic nezkoušela. Sleduji tady i na fb pod svým jménem
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  197. Ještě jsem bohužel nevyzkoušela žádný výrobek, ale láká mě celá řada, nejvíc asi ta zázračná maska :))
    t.trojanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  198. Mám ráda jejich šampon, mám ho ve vzorečku a chystám se na koupi plného balení:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  199. b.grekcova@gmail.com
    laka ma vyskusat ten 3 Minute Miracle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)