sobota 14. prosince 2013

Zimní miš maš: micelárka, peeling, krém na celulitidu, oční roll-on

Dlouho jsme nepřipravovala miš maš článek, tak mi to nějak chybělo a musela jsem ve své malé tradici pokračovat. Jsou to takové mini recenze a ukázka produktů, o kterých je asi zbytečné psát samostatný článek, ale přesto bych k nim chtěla něco říct :)



Bioderma micelární voda ABCDerm (1 litr) - koupíte v lékárnách 

Tenhle drobeček mi chyběl na seznamu vyzkoušených micelárek. Je to tedy pořádný kousek, žádné cestovní balení. Pro mě se zdá být ideální, protože většinu micelárek v balení 200 ml mám tak na měsíc, měsíc a půl maximálně. Touto micelárkou můžete "čistit" i miminka a měla by být maximálně dobře snášená i velmi citlivou pletí. Narozdíl od růžové Biodermy z této cítím určitou vůni. I když nevím, jestli bych to nazvala vyloženě vůní, protože mi to nevoní. Takový trochu lékárenský odér spíš :) Každopádně pleť čistí stejně skvěle jako klasická růžovka. Rozdíl mezi nimi příliš nepociťuju. Chválím praktické pumpičkové balení, které funguje perfektně a voda při dávkování nestříká až na strop. Jestli chcete dobrou micelárku v maxi balení, které vám nějaký čas vydrží, vřele doporučuji.






Nars tónující krém Pure Radiant Tinted Moisturizer - zkoušela jsem ho sice ze vzorečku, ale zaujal mě natolik, že mi vrtá hlavou. Něco na těch zvěstech, že je skvělý, asi bude :) Kdyby nestál takový balík, už ho mám asi na stole. Takhle si půjdu asi ještě párkrát pro vzoreček, abych se ujistila, že ho vážně potřebuju (vlastně nepotřebuju, ehm :)







Active PPC Cream (100g) - koupíte zde za 1290 Kč

Hlavní účinné složky:

Fosfatidylcholin je výtažkem ze sójových bobů, který obsahuje fosfolipid na bázi cholinu. Účinná aktivní látka PPC v krému je tvořena z 80 % lecitinem, 15 % kyselinou linoleovou, 2,5 % kyselinou olejovou a 2,5 % kyselinou linoleovou.

L-karnitin je aminokyselinou, která výrazně podporuje lidský metabolismus. Zpracování tuků umocňuje díky svému účinku – pomáhá dostat mastné kyseliny do mitochondrií buněk. Ty poté zpracovávají tuk a rozkládají ho.
Deoxycholát sodný je sodná sůl deoxycholové kyseliny. Používá se především jako účinná látka injekcí k podpoře hubnutí v rámci mezoterapie (mesoterapie). Tato sůl podporuje tvorbu kolagenu a díky jejímu působení dochází k napnutí pokožky a její větší pružnosti. Také má příznivý vliv na celulitidu.
Kofein urychluje metabolismus, omlazuje pokožku a zpomaluje její stárnutí. Zefektivňuje zpracování potravy a získání důležitých látek z ní. Pro hubnutí je to jedna z nejintenzivněji působících látek.
Vůči krémům na celulitidu jsem vesměs spíš skeptická a nevěřím, že by někoho spasily. Tento se však od jiných, co jsem kdy vyzkoušela, celkem liší. Po použití opravdu cítím, že se něco děje. Respektive mám pocit, že mi hoří pozadí :) Když jsem krém poprvé vyzkoušela, tak jsem si řekla, že si ho snad schovám do tuhých mrazů a budu se s ním mazat ráno, než vyjdu do zimy :) Pro někoho by to možná mohlo být až nepříjemné a obtěžující. Ovšem máte vážně pocit, že se vaše tukové buňky pálí a celulitida se pakuje k sousedům. Ne, že by mi nějak výrazně pomohl a stav pozadí a přilehlého okolí vylepšil, ale to teplo se mi líbí. Vážně super, ovšem vzhledem k ceně krému bych asi čekala víc. Kůži je sice jemnější a o něco vyhlazenější, ale zázrak se opět nekonal. Počkám na ty tuhé mrazy a po ránu mi v metru bude hej :)

PS: bacha, hlavně se krém nesmí dostat na citlivá místa (např. do třísel), protože by to nebylo vážně ani trochu příjemné :)








Nivea All in 1 Extra deep cleansing (150ml) - koupíte v drogeriích

Tato tubička slibuje hned několik funkcí dohromady - masku, peeling a čištění pleti. Záleží, jak ho použijete nebo zda ho necháte na pleti působit. Jako peeling je pro mě dost jemný a mám raději trochu hrubší produkty. Pokud jste citlivky a vyžadujete jemnost, bude se vám líbit. Jako maska mi přijde tak nějak bez většího efektu. Takový průměr, neurazí ani nenadchne. Pro nenáročné slečny, co jim vyhovuje kosmetika z drogerie a přijde jim zbytečné utrácet stovky korun za podobné produkty, bude asi v pohodě. Pro mě je to takový průměr, ale každopádně oceňuji příjemnou parfemaci.






Vitality by M Vitaminic cream (30ml) dostal na vyzkoušení přítel. Pleťové krémy mi většinou bere a zdá se, že je přes ně už expert :) Oproti mě má ale hodně suchou pleť a potřebuje velkou dávku hydratace. Tento krém je opravdu lehoučký a jeho potřebám tolik nevyhovoval. Po chvíli měl pocit, že se potřebuje znovu namazat. Na suchou pleť to tedy není dostačující. Pro mastnější pleť je v pohodě, spíš mi přijde jako taková letní záležitost. Má jemnou příjemnou parfemaci ovšem ani jednomu z nás se nelíbí oranžovo-červené balení. Pro mě je to takové dost ostré :)

Na to, jak byl před časem humbuk okolo čistící vody z této řady, tak mě bohužel extra nezaujal ani jeden produkt.




Oční roll-ony beru jako takovou nouzovku, když má za sebou člověk dlouhou noc, nějaký flám, celonoční učení nebo náročný pracovní den. Na osvěžení očního okolí je to fajn, ale dávám přednost očním krémům. U Vitality se mi líbí jeho aplikátor, se kterým je používání příjemné a se kterým můžete oční okolí lehce masírovat. Ale jako všechny ostatní roll-ony, které jsem kdy vyzkoušela, ani tento nerozjasnil mé oční okolí.





Z dnešního výběru mě nejvíc zaujala asi micelárka od Biodermy, protože je to už taková klasika. A hlavně konečně balení, co mi nějaký čas vydrží a co je praktické. Další v pořadí je pak tónovák Nars (ale tam to bude ještě na dlouho). Zbytek je pro mě spíš takové - neurazí ani nenadchne a vyloženě srdcová záležitost není nic z toho. Škoda, příště najdu snad něco, co mě posadí na zadek víc :)

Znáte některé tyto produkty? Máte nějaký z nich vyzkoušený :)


PS: všechny produkty byly poskytnuty k recenzi, za což děkuji. Výjimka je samozřejmě vzoreček Nars :)

18 komentářů:

  1. poznám akurát tú niveu a biodermu :-D...ale nemám nič z týchto produktov vyskúšané...a čo ja viem na celulitídu mám najradšej olej od alverde s citrónom a rozmarínom...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, litrová micelárka.:-D Já momentálně čekám na pravidelnou akci 1+1 na růžovku.:-P

    OdpovědětVymazat
  3. Různým zeštíhlujícím přípravkům a proti celulitidě nevěřim, ale ráda je používám. :) Neznám ani jedno a ani jedno mě nějak vyloženě nenalákalo. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kromě Nivei/y (nikdy nevím jaké i/y tady použít :D) nemám z výše zmíněných ozkoušené nic. A ani ona moc mě nenadchla, přesně jak píšeš. Sice se spokojím s drogerkovou kosmetikou (na jinou vlastně ani nemám :D) ale přijde mi že i na tomhle poli se dají vykopat mnohem lepší produkty než tohle Vše v 1 které neumí pořádně ani to 1 :) Ze zbytku možná zkusím tu micelárku, přeci jen odličovadel není nikdy dost a to obří balení budí respekt ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď koukala v DMku a micelárku už má i Garniere, nezkoušela i ji? :) To obří balení Biodermy je sice super, že ti dlouho vydrží, ale nelíbíl by se mi takový obřík v koupelně :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nic z toho jsem nevyzkoušela, ale ta micelárka vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. zaujal mě celu-krém, ta představa pálení tukových buněk mě rozesmála :D

    OdpovědětVymazat
  8. Minulý týden jsem koupila 1+1 ruzovou biodermu v Chytre lekarne v Brne;)

    OdpovědětVymazat
  9. Kolik stojí ta velká Bioderma? :)

    OdpovědětVymazat
  10. NARS Tinted Moisturiser používám už asi půl roku a je skvělý. Mohu jedině vřele doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. já mám ten Nivea peeling, a jsem s ním asi nejspokojenější co se drogerkových peelingů týče. moc hezky čistí (dokonce při drhnutí cítím lehké "pálení", takže vím, že fakt čistí), a zrníčka má pro mě tak akorát. asi bych také snesla, kdyby byl hrubší, ale takhle mi vlastně vyhovuje :) pokud nenarazím na nic lepšího, pravděpodobně u něj nějakou dobu zůstanu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam micelarky od Biodermy proste najradsej, skusala som uz kopu inych znaciek, ale vzdy sa aj tak nakoniec vratim prave k Bioderme, mne vyhovuje uplne najviac. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle Biodermu mám teď taky :) ale mně ta vůně voní :)

    OdpovědětVymazat
  14. Biodermu bych moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. Konečně někdo, kdo nemá micelárky na půl roku. Vždycky mě ničilo, jak je musím po měsící shánět:)

    OdpovědětVymazat
  16. Jee, první recenze dětské Biodermy :-). Já ji používám s Juniorem 2 roky a jinou micelárku už si ani neplánuju kupovat. To litrové balení je úžasné, dávkování pumpičkou mi vyhovuje a odlíčí skvěle. Někdo se ptal na cenu, tuším 550Kč. Na podzim jsem ji kupovala v nějaké tučňákové edici, byla k ní i dětská noční lampička tučňák :-)

    OdpovědětVymazat
  17. tenhle micelárka od Biodermy je pro mě naprostou novinkou, neslyšela jsem o ní. pumpička je praktická věc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)