čtvrtek 12. prosince 2013

Zázračný olejíček na vlasy a svěží krém na ruce

Dneska jsem si pro vás připravila dva moc fajnové produkty, o kterých se asi nedočtete na každém druhém blogu (doufám :) Doufám, že vás zaujmou stejně tak jako mě a třeba díky tomu objevíte nové značky.



Erboristica olej na vlasy s karité a lněným olejem (100 ml) - koupíte zde za 399 Kč

Bez olejíčků na vlasy si svou každodenní péči neumím představit. Je bez debat, že pravidelné používání olejíčků na konečky vlasů můžete oddálit jejich roztřepení. A navíc pokud máte hodně suché vlasy, olejíčky byste neměly určitě vynechávat. Tenhle olejíček se osvědčil báječně. A hlavně na něj pěje ódy i moje mamka, která jen tak něco nepochválí. Má extrémně suché vlasy, většina olejíčků, co jsem jí kdy koupila, byly vesměs bez účinku. Dostala se do fáze, kdy si na vlasy lila prostě i obyčejný olivový olej, ale ani to dlouhodobě nepomáhalo. Pak vyzkoušela tenhle olejíček a byla nadšená. Konečně jí vlasy vydrží dlouho "promaštěné" a nejsou hned vysušené. A když něco dokáže pomoct jejím vlasům, tak je to poloviční zázrak, to mi věřte :)


Tento olejíček má ale více možností použití:

- můžete ho používat jako masku pro obnovu vlasů, kdy ho použijete před umytím vlasů a necháte působit 20-30 minut

- pro snadné rozčesání a lesk aplikujete na vlhké umyté vlasy, necháte působit a poté opláchnete

- můžete ho použít i jako ochranu proti smogu a znečištění vlasů. V tom případě aplikujete malé množství na umyté suché vlasy, které nesmí být mastné

Já ho nejraději používám prvním způsobem, mamka ho z vlasů nijak neoplachuje a nechává ho působit. A ještě mě celkem zaujala vůně, protože to zní možná zvláštně, ale přesně takhle si představuju vůni bambuckého másla a lněného oleje :)







La Saponaria Menta & Limone bio krém na ruce (60ml) - koupíte zde za 149 Kč

Tentok krém je ukrytý v roztomilé plechovce a označila bych ho spíš za máslo na ruce. Konzistence je hutná, chvíli trvá, než na prst kus obsahu naberete, ale na zimní období je to skvělá věc. Ruce mám teď celkem suché a když k tomu přičtu svojí úchylku a potřebu mýt si ruce každou chvíli, výsledek si žádá pořádnou výbavu. Máslo používám i na suché kůžičky kolem nehtů, na což se také dobře osvědčil. Ruce nejsou příliš mastné, ale máslo kůži skvěle hydratuje (takže můžu hned psát na klávesnici a nemusím čekat, až se vsákne). A navíc na rukou i celkem dlouho vydrží a není hned fuč. Výtku mám vlastně jen k parfemaci, protože mi máslo voní přesně z poloviny. Mátovou vůni nemám ráda, to už asi víte, ale limetky můžu, takže je to půl na půl :) A cítím opravdu oboje a není to vůbec žádná chemická vůně. Navíc kdokoliv, kdo ho zatím vyzkoušel (mám ho v práci na stole) tak byl z vůně unešený, takže máta zjevně nevoní jen mě :) Z rukou je cítit jen chvíli, takže jsem ve výsledku spokojená. A jako bonus navíc - máslo vám ruce i jemně osvěží, těžko se to popisuje, ale ta máta dělá prostě svoje.





Oba produkty mě opravdu celkem nadchly a jsem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet nové značky, které jen tak v drogerii člověk nesežene. Olejíček maximálně nadchnul mamku, která se ho dožaduje a věřte, že ona jen tak nějakou kosmetiku nepochválí :) Jestli máte vlasy jak slámu a olejíčky z drogerie vám nepomáhají, tak můžete zkusit tento a třeba budete taky tak nadšené. A máslo si mě získalo i navzdory té mátě. Co víc dodat? Eshop erbario.cz stojí za bližší ohledání :)

Znáte tyto značky? Zaujaly vás produkty? :)


PS: děkuji eshopu za poskytnutí produktů k recenzi

16 komentářů:

  1. Olejíček má super retro obal, ale na moje mastné vlasy je naprosto nepoužitelný. Za to krém mě zaujal, protože mám z té zimy neuvěřitelně vysušené ruce, ať je mažu čímkoliv. Snad jen pečení cukroví, tedy dlouhodbé ňahňání máslové těsta, je zvládlo trochu hodit do stavu "hurá neseze mi kůže".

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olejíček mě hrozně zaujal už když jsi se o něm zmínila na FB, to by bylo přesně něco pro mě! Jen ta cena, no budu nad ním dlouho přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Produkty neznám. A asi bych je ani nepoužívala. Na vlasy žádný olej nepoužívám a u krému se mí nelíbí vůně. Ale možná bych jí překousla kvůli té hezké krabičce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    Já používám na konečky vlasů (nebo jakožto intenzivnější péči do celých délek) Brazil Keratin: http://www.xparfemy.cz/brazil-keratin-intensive-hair-oil-25-ml-p-32501.html, nicméně tento "kluk" bude možná jako další na řadě- ráda zkouším nové produkty, které budou mé vlásky hýčkat :))
    Co se týče krému na ruce, tam nebudu váhat ani vteřinu! Mám totiž evidentně stejný typ úchylky- tzn. ruce si umývám a následně krémuji cca 456x denně. Takže si zcela sobecky pořídím ještě jednoho ježíška jen a jen pro sebe :)
    mějte se bájo, Lůca

    OdpovědětVymazat
  5. produkty ani e-shop jsem neznala, díky za tip. líbí se mi máslo, ale možná bych měla trochu problém s obalem, přece jen jsem u krémů zvyklá na tuby, třeba v práci bych ho na stole mít nemohla, představa, že mi tam může každý hrabat, mě trochu děsí :D mám na stole krém v tubě a vždycky mě vytočí, když je vidět, že si ho někdo jen tak půjčil :-/
    tahle jeho vůně by se mi tolik nelíbila, ale koukala jsem, že mají i variantu růže a bambucké máslo a růži já naprosto miluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten olej vypadá super. Já používám Mythic Oil, ale zkusím tento, až ho dopotřebuju.. Jestli je tak boží + je netestovaný na zvířatech = bude můj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám Biosilk a jsem spokojená, ale tenhle vypadá super, má krásný obal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten olejicek vypada super... me vsechny ty biosilky a mythic oleje desi, jak je to plne... nepeknosti :) tenhle by mohl byt idealni, diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten olej na vlasy mě fakt láká, nejdřív nakoupím zbytek dárků, a jestli mi něco zbyde, tak do něj jdu :D
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Obojí musí být super! Mám dojem, že ten olejíček musí být zázrak, podle tvých slov;) A ten krém musí být perfektní s mátou a citronem;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ten olej bych ráda vyzkoušela :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Rendy,

    nooo naladila jsi mě s tím krémem na ruce... Asi máme podobnou kůži na ruce... Koupila jsem si na tvé doporučení Eucerin a jsem neskutečně nadšená =o) ale mint-lemon mi láká...

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem moc ráda, že jsem některé z vás inspirovala :)

    Mikinka: to mě moc těší :) Já už Eucerin celý dopotřebovala a teď jedu tenhle a mojí stálici od L´Occitane :) A ruce si konečně libují :) Tak doufám, že jestli si někdy pořídíš třeba tenhle, tak budeš taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  14. olejíček mě moc zaujal ! :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ta lahvička od oleje je nádherná:)

    OdpovědětVymazat
  16. Olivový olej už jsem taky vyzkoušela :D Mám podobný problém a nic moc nepomáhá, takže olejíček určitě zkusím koupit.
    bacova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)