neděle 8. prosince 2013

Zaječí novinky


Mám pro vás takový malý tip na vánoční dárky. Playboy alias zajda si pro nás připravil dvě nové vůně Super Playboy. Potěšit s ní můžete sebe, sestru, maminku nebo babičku. A tentokrát nepřijdou zkrátka ani naše drahé polovičky, tatínkové, strýčkové nebo bráškové. 

Jak se vůně líbí mě a mému příteli se dočtete ZDE :)


Zkoušeli jste tyto nové vůně? Líbí se vám obecně vůně této značky? :)







PS: děkuji za poskytnutí obou vůní k recenzi

10 komentářů:

  1. Ta dámská voní úžasně. Na pánskou mám opačný názor, podle mě je právě pro mladší. Pánskou dostal přítel(28) a úplně mi k němu nejde.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem je ještě neměla příležitost očuchat, ale vypadají slibně:)
    Jenn

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dámský by byl přímo pro mě, miluj sladké vůně:))) Musím ho v drogerií očuchat:D

    OdpovědětVymazat
  4. Playboy vône nie sú nič pre mňa, mala som ich deodorant a bolo to príšerné. Sladké a nemohla som vydržať vo vlastnej koži:/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty musí vonět skvěle!:) Doufám, že na něho někde narazím:)

    OdpovědětVymazat
  6. Playboy vůně mi všechny tak nádherně voní. Mám teďka VIP a nemůžu si ji vynychválit :) Tuhle bych také chtěla vyzkoušet

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já zaječí vůně teda moc nemusím, jelikož to ve mě vyvolává pocit zasmraděné převlíkárny u tělocvičny na základce kdy měla zajíčka každá holka a všechny "voněly" stejně. :(

    OdpovědětVymazat
  8. mám ráda sladké vůně, takže si tu dámskou musím očuchat a možná si ji pak přát pod stromek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som túto vôňu zaradila medzi mojich novembrových obľúbencov. A ako v tom článku píšem, sú to už roky, čo som sa odvážila skúsiť vôňu z drogérky. Niežeby boli drogérkové voňavky zlé, to určite nie, len mi väčšinou prišli také "lacné" (nepíšem o cene), s krátkou výdržou. No a zajačika som si kúpila vďaka vzorčeku, ktorý som dostala kedysi koncom leta v jednej rakúskej drogérii. Za mňa teda veľké sladké áno :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikdy jsem k nim neměla důvěru, vlastně k žádným drogerkovým á la parfémům. Navíc jedna recenze s hodinovým rozestupem na dvou blozích v mojí čtečce. Tohle ne...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)