sobota 7. prosince 2013

Voňavé laky Revlon Parfumerie

Můj původní plán byl takový, že si z dovolené nepřivezu žádné laky na nehty. Přece jen nejsem úplně typický lakovací maniak a celkem bych si obecně vystačila s několika barevnými laky. No, můj plán se úplně nezdařil. Nakonec jsem odjížděla se 4 kousky, ale nelituju. Ono nešlo prostě odolat. Laky Parfumerie od Revlonu jsou prostě táááák sladké a dokonce voní (teda měly by). Bylo to silnější než já :) Gel-smooth base coat jsem si koupila spíš z nouze, protože se mi můj podkladový lak cestou vylil. Ale tak nějak z něj nemám silnější pocity a přijde mi stejný, jako podkladový lak Essence, který běžně používám.


Laky od Revlonu se mi za normálních okolností vůbec nelíbí. Jejich obaly mi přijdou tak hrozně obstarožní, že to hezké není. I když jsou horem dolem chválené a nechybí ve výbavě nejedné známé youtuberky, tak mě absolutně neoslovily. Kolekce "parfumerie" je ale něco úplně jiného. Lahvičky laků vypadají jako mini flakonky parfémů a dokonce by tak i měly vonět. Parfemace nebyl zrovna důvod, proč jsem po nich sáhla a doteď vlastně úplně žádný parfém necítím. Když si k laku přivoním, cítím prostě jen klasický chemický odér. Trochu vůně cítím při lakování a po zaschnutí přímo z nehtů. Ale že by to byl důvod si lak kupovat, to upřímně ne. Co jsem si tak pročítala internet, tak by měly existovat různé voňavé řady (sweets, spices, freshes, florals a fruits). Bohužel ale nic takového necítím. Každopádně lahvičky a pěkné odstíny mi ke štěstí stačí.

Laky jako takové jsou v pohodě a dobře se s nimi lakuje. Na nehtech mi vydrží týden a nijak výrazně se neolupují (bůh žehnej mému skvělému Topcoatu od Flormaru). Štěteček je klasický, spíš tenčí a dobře se s ním lakuje. Lak kryje dobře ve dvou vrstvách.

Kupovala jsem je asi za 5 dolarů v CVS. Bohužel netuším, jestli se dají sehnat i někde po Evropě, ale jestli se chystáte za oceán, určitě neodolejte :)





Odstíny jsem si vybrala celkem klasické - zářivě rudou a růžovou. Škoda, že na fotkách zejména růžová tolik nevynikne, ale je opravdu zářivá. Odstínem je celkem podobná mému oblíbenému laku Chanel v odstínu Fracas.


Jako takový malý bonus jsem si pořídila ještě tento růžový lak s černými flitry (či jak se to v nehtové terminologii nazývá). Je z Forever 21, což je pro nás Evropany už trochu dostupnější záležitost. Lak stál asi 2 dolary a vzala jsem si ho spíš jen tak z rozmaru, protože podobný efektový lak nemám. Teda neměla jsem :)



Revloňácké "mini parfémky" jsou vážně sladké a rozkošné. Škoda, že se neprodávají i u nás, protože myslím, že by regály byly věčně vybrané :) Možná by je nějaká šikovná blogerka mohla zařadit do sortimentu svého eshopu :) Věřím, že by to mělo úspěch :)

Jak se vám laky líbí? Co říkáte na nápad s voňavým lakem? :)

19 komentářů:

  1. Voňavé laky vypadají moc hezky a také bych je u nás uvítala, ale srdce mi úplně poskočilo u toho laku Forever 21! Božínku, to je kráááása! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ty Revlon jsou tak nááádherně balené, roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  3. nápad je fajn, mne ide niekedy hlavu roztrhať zo ,,smradu" z odlakovača a laku na nechty. Ale neviem si predstaviť, že lak vonia, je to pre mňa zatiaľ nepredstaviteľné :D najviac sa mi páči ale lak z F21 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ty máš ty voňavé laky, děsně závidím američanům tu kosmetickou dostupnost všeho.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásný flakonek :) A ty barvičky, takovéhle já ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. china flower je krásná barva a ten růžový lak taky není k zahození.hrozně se mi líbí to balení.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé voňavé laky bych si určitě pořídila!!! :))) Ten s těmi flitry vypadá parádně! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. podľa mňa pekný nápad :) ale myslím že dosť zbytočný .. ved načo by mi bolo mať voňavé nechty? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten baby růžový s černými glittry asi nutně potřebuji :D Ale asi si koupím třpytky sama a nemíchám je do růřového laku, protože tenhle krasavec je mi nějak vzdálen svojí nedostupností :/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám voňavý lak od Rimmelu a fakt jde ta.vůně cítit ještě 2 dny po nalakovani
    Tyhle vypadají taky moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  11. Voňavé laky znějí tak dobře a věřím, že i dobré a příjemné jsou. Jsem zvědavá, za jak dlouho se to bude dělat i u nás, čekám to třeba od Essence :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Týjo, ten Ginger Melon!♥ To je barva jako dělaná pro mě! Zase bude prázdná peněženka, achjo..

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají rozkošně..a ty barvy... jůů :))

    OdpovědětVymazat
  14. Ty lahvičky jsou opravdu originální! :) Barvy vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  15. Flasticky od Revlonu su ake krasne, och! Inak vsetky sa mi pacia aj odtienovo, ten z F21 vyzera naozaj zaujimavo. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Fíha, tak ty mě vážně zaujaly, vypadají úžasně O:-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  17. Ty flakonky jsou naprosto dokonalé!! A ta růžová barvička je překrásná:) Jako voňavé laky, dejme tomu, kdyby opravdu voněly, tak proč ne:)
    Jenn

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě Forever 21! Za mých dob v Londýně jsem to měla jako druhý domov:)

    OdpovědětVymazat
  19. ty flakonky jsou vážně rozkošné :) kéž bychom se u nás v drogériích někdy Revlonu dočkali...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)