pondělí 23. prosince 2013

Veselé Vánoce

Krásné sváteční ráno všem. Myslím, že je ten pravý čas si na pár dní odpočinout od kosmetiky a užívat si svátků, volna a pohody. Ráda bych vám touto cestou popřála pokud možno klid a pohodu. Užijte si sváteční chvíle s rodinou i bližními, pořádně se nadlábněte a rozbalte si pod stromečkem to, co jste si přály. 

Po Vánocích se tu zase potkáme a věřím, že se objeví jedna změna, kterou zaznamenáte i vy :) A pokud vás bude zajímat, co během svátků dělám, tak určitě sledujte můj Instagram :)

Veselé Vánoce vám ze srdce přeje

Rendy



21 komentářů:

  1. Přeju ti krásný svátky a taky, abys našla, co sis přála. :) Už se nemůžu dočkat na tu změnu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mila Rendy, aj tebe prajem krasne Vianoce s najbizsimi, vela zdravia, pohody, splnenych priani a este vela vela blogovych clankov, ktore tak rada citam. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě taky Rendy krásné svátky a ještě jedna věc....děkuji ti za každý článek, který jsi odpublikovala, protože jsem všechny zhltla na jeden dech a z každého jsem měla radost ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Vánoce i Tobě, Rendy! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veselé Vánoce! Užij si tyhle sváteční dny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné vánoční svátky Rendy! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné Vánoce :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. I Tobě přeji Šťastné a Veselé Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a pohodové prožití vánočních svátků;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. taky přeju krásné Vánoce, ať se ti splní všechna přání a do nového roku jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. želám tiež krásne a ničím nerušené vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tobě taky krásné Vánoce Rendy :) A jsem moc zvědavá na tu změnu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy, krásné a pohodové svátky i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, ještě jednou Ti přeji krásné, pohodové a veselé Vánoce! A jsem zvědavá na změnu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)