středa 18. prosince 2013

Tipy na vánoční dárky podle Rendy

Tipy na vánoční dárky se objevily snad všude. Trochu jsem váhala, jestli se do nich nakonec pouštět, ale inspirace není nikdy dost a ne všichni mají dárky už nakoupené a zabalené od listopadu (jako já :) I když stejně zjišťuju, že nakupovat dárky na poslední chvíli má i jisté výhody. Zejména množství slev, kdy se obchodníci doslova snaží zbavit vánočního zboží :) V drogeriích sežente dárkové sady za polovinu, balící papír se dává skoro zadarmo...jen ten výběr už není pokaždé tak valný. Každopádně bych vám ráda ukázala pár věcí, co by se někomu pod stromečkem mohly líbit :)

Jen pro připomínku, pár vánoční tipů jsem tu už mohly vidět, takže na dárky od Chládka se podívejte ZDE, na doplňky do domácnosti z H&M Home ZDE, na vánoční balíčky Inglot ZDE a na sety kosmetiky z parfumérií ZDE.

Teď doufám, že mamka nečte, protože tu mám ukázku jejího dárku. Eucerin DermoDENSIFYER je novinka této značky a doufám, že mamku potěší. Rozhodla jsem se jí nadělit trochu lepší značku krému, protože si to její pleť rozhodně zaslouží. Jestli bude spokojená i po použití vám dám kdyžtak vědět :)




Na nákup dárků přes většinu eshopů je už trochu pozdě. Díky službám české pošty je to sice zabité skoro od listopadu, ale výjimky se najdou vždycky. Nedávno jsem sama objednávala ze stránek Zoot.cz a díky síti jejich zkoušíren a výdejen radosti stihnete dárky last minute. Vybrala jsem pro vás pár tipů z jejich stránek, které bych sama jako dárky koupila (nebo jsem to i udělala :) Ale mohla bych tu ukazovat stovky věcí, seženete tam snad všechno pro celou vaší domácnost i její členy. Pro Pražačky - mám zkušenost s výdejnou na Hlavním nádraží. Objednávala jsem v pondělí večer a v úterý dopoledne už byla zásilka k vyzvednutí, takže palec nahoru!

1. Vtipný diář s puzzle, o kterém stále uvažuji a nejspíš si ho koupím i sama. Prodává se v několika barevných variantách. (KLIK)

2. Pro milovníky kávy a jiných teplých nápojů je tu roztomilý termohrneček. Nabízí se v mnoha barevných variacích (KLIK)

3. Tohle mě osobně přijde úžasné, i když sázená vejce sama nejím :) Uznejte, že takhle nachystaná snídaně nenechá vaší drahou polovičku chladnou (KLIK)

4. Pokud vás veškerá inspirace na dárky opustila, vyřešte to šalamounsky a své drahé polovičce darujte tyto poukázky. Prodává se verze i pro ženy i muže :) (KLIK)

5. Co koupit kamarádce nebo mladší sestře? Balzám na rty neurazí nikdy a když je navíc v rozkošném retro obalu, tak to platí dvojnásob (KLIK)

Sephora každý rok nabízí speciální vánoční kolekce a přichází i s paletkami stínů. Koupit můžete od mini (okolo 250 Kč) až po obří, kde najdete snad všechny odstíny lesků, stínů nebo tvářenek. Po Vánocích bývají většinou v super výprodejích, ale jelikož jsou tohle tipy na dárky, tak to vůbec nečtěte :)



(sephora.cz)

Ryor už tradičně nabízí několik dárkových vánočních setů, které vaší peněženku nezruinují. Na vás už jen je nějaký vybrat a zabalit do pěkného papíru :)



Yves Rocher letošní vánoce přichází se sladce vonící třpytivou kolekcí. Na celý vánoční katalog se mrkněte ZDE. Navíc teď k nákupu můžete dostat i různé dárky, takže zabijete dvě mouchy jednou ranou :)








I L´Occitane si připravil něco krásného a třpytivého. Sprchový gel s Akácií a mimózou se vážně povedl a voní krásně. Třpytky sice na kůži nijak neulpí, ale jestli chcete rozmazlit třeba maminku nebo kamarádku, tak jsou obchody L´Occitane skvělou volbou. Dárky vám tam i pěkně zabalí.

PS: v této parfemaci můžeze koupit i svíčku, tuhé mýdlo, tělový olej či mléko.




Tuhle sadu L´Oreal jsem sehnala za polovinu ceny pro babičku (Rossmann vyprodává všechny vánoční balíčky za polovinu). Tento krém už testovala mamka (číst o něm jste mohly ZDE) a byla z něj opravdu nadšená. Letos mám pro mamku jiný krém, takže tenhle bude pro babičku. A doufám, že bude taky tak spokojená.




Koho by nepotěšila pěna do koupele (pokud má doma vanu, samozřejmě)? Další vychytávky do koupele jsem vám ukazovala už ZDE, a ty též můžu doporučit :)



Dostáváme se k nekosmetickým tipům. Jestli jste z Prahy, tak je několik obchodů, ve kterých člověk sežene úžasné věci do bytu nebo druhým pro radost. Moje oblíbené jsou např.

SuperStore v DBK na Budějovické (WEB) - zde kromě neuvěřitelného množství (designových) doplňků najdete např. i svíčky Yankee candle. A mě osobně by určitě pod stromečkem žádná neurazila :)

Naoko (poblíž Palladia) - WEB - množství vtipných a vkusných dárků. Žádné kýče s pivními pupky a jiné zvrhlosti českého humoru.


Tchibo má od pondělí edici s názvem Dárky na poslední chvíli a nemohla jsem si odpustit dát sem ukázku dárků Star Wars. Od té doby, co si chtěl přítel v Americe koupit ozdobu na stromeček v podobě Mr. Yody (bo jak se to píše), tak vážně přemýšlím o tom, že mu ještě ze srandy koupím flashku nebo sluchátka. Podle mě fakt povedené :)


A můj poslední tip - knížka roku podle Rendy "Levhart" od Jo Nesba. Já sama jsem si jí pod stromeček nadělila a už se nemůžu dočkat, až se budu bát s Harry Holem :) Samozřejmě knížky jsou velice vděčné dárky a pokud víte, co vaši blízcí rádi čtou, věřím, že takový dárek ocení. Pokud si nejste úplně jistí žánrem, zkuste třeba koupit nějaký cestovatelský průvodce, protože inspirace kam se podívat, není nikdy dost :)

(web)

Tak to by bylo pár tipů ode mě a teď mi můžete prozradit vaše tipy. Nebo co jste už nakoupily a jestli máte všechno zabalené nebo jestli se do obchodů teprve chystáte :)

16 komentářů:

  1. Já zatím koupila akorát jednomu bráchovi sadu kreslících tužek, uhlů a sépií, protože rád kreslí, a druhému dvě 3kilové činky, protože si stěžuje, že ty staré kilovky jsou moc lehké. Což byl na jednu stranu super nápad, na druhou ale taky pěkně blbý, protože ty dvě činky budu muset dotáhnout z Brna hromadnou dopravou až domů. Navíc potáhnu i svoje, takže povezu 9 kilo jen v činkách. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, díky za nápadité tipy na dárečky, možná ještě něco málo přikoupím, i když Ježíšek je již téměř připraven :)))
    Levhart se už u nás taky hřeje a pomalu vytahuje svoje drápky. Bude pod stromečkem čekat na tátu, který takový žánr doslova "žere".
    Přeji tobě a dalším čtenářkám pěkné vánoce plné pohody a legrace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Levhart na mě taky čeká pod stromečkem, už se nemůžu dočkat :) budu mít těžké dilema - Nesbo nebo učení na státnice? :D jinak pro přítele mám (mimo hromady jiného) tu Zootí šekovku, je to dobrá sranda. dneska mu jdu nakoupit něco do ComicsPointu v Palladiu, pro kamarádky mám YC vosky, sůl do koupele z Manufaktury, pro taťku balení Plzní s dárkem, prvorepublikovým krýglem atd. atd. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že jsem překvapená ČP letos, v pátek mi poslali kosmetiku z eshopu v pondělí tu byla, to stejné DHL i známý letos co jsme se bavili tak vůbec na balíčky nečekají, dodání jako kdyby vánoce vůbec nebyli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já letos vsadila na originální trička, knihy a něco málo z kosmetiky. Nevím čím to, ale letos jsem snad 80% dárků zakoupila přes internet a to jsem teda začínala už v říjnu. Nicméně pošta mě docela překvapuje. Sice neavizuje a tak musím stát šílené fronty u přepážek na výdej balíků, ale zatím jsem nečekala víc jak 3 dny... i když věřím, že teď už to bude horší a horší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoooj Rendy,

    tipy jsou fakt skvělé... Já osobně nakupuju dárky už nějak postupně od září, když potkám věc, která by se mohla dotyčnému líbit, tak jí prostě koupím a uložím... Jestli něco fakt nesnáším, tak je to nákup na poslední chvíli, z toho mám fakt husí kůži!
    Jo a k té pěně do koupele skutečně DOPORUČUJU si ověřit, zda dotyčný MÁ VANU! Jelikož já, když jsem měla doma sprcháč, dostávala jsem pěny do vany a oleje a ták... A teď už konečně vanu mám a už nedostávám ani pěny, ani oleje...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak sluchátka Star Wars snad koupím pro mého muže..Star Wars miluje

    OdpovědětVymazat
  8. Ten puzzle diár je úžasný... Keby som už doma nemala asi 3 diáre na rok 2014 (pracovný 1, pracovný 2, voľnočasový), tak už ho mám doma :-) Takto by som sa naň mohla len pozerať :-) ...ale z Yves Rocher som tiež kupovala sprcháč a ostatné z ich vanilkovej rady.. vonia nádherne, aj keď med+musli u mňa tento rok od YR vyhráva :-)

    Silvestrovský Giveaway od Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se hrozně líbí produkty od YR, mají pěkné Vánoční kolekce:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som sa tejto (pre mňa povinnosti, nie radosti) zbavila už na začiatku decembra (vačšinou to ale nechávam až tesne pred Vianocami :)), takže mám konečne kľud aspoň s týmto :) Ja som kupovala všetko možné, od omaľovániek pre najmenšiu cez kozmetiku (keď tak na to pozerám, tak skoro všetci dostanú o.i. Tangle Teezer :D) až po šály, čapice, nejaké dobroty a pod. Inakšie z takých originálnejších dostane švagor zapaľovač Zippo, to je také asi jediné inšpiratívne :) A ten moj si zaželal pyžamo - tak má pyžamo :D Inakšie ten KeepCup mám, je skvelý, ale termohrnček to nie je, je z plastu a netesní, ale je bez takého toho "hnus-free", relatívne teplá káva v tejto zime v ňom vydrží tak 20 minút, ale mne to stačí :) No a ten puzzle diár asi potrebujem! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hezký a barevný seznam! Hlavně to na vejce mě pobavilo:) Ale ke keepcupu: nejde vlastně o termo hrnek, spíše náhradu těch jednorázových. Teplé kafe/čaj to neudrží, je to tenké a jednostěnné, vyzkoušen. Taky to dost teče, stále držet ve svislé poloze. Jsou krásné, používám, ale termoska je termoska (a termohrnek ze Starbucks drží teplo a neteče - mnohem lepší). Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Z tvých tipů bych si rozhodně vybrala, hlavně Levharta, Keep Cup a dneska jsem shodou okolností byla pro Yankee Candle právě v DBK, měli to už teda hoooodně přebraný. Ale jinak mají v tom Super Storu úplně neuvěřitelně zajímavý věci, sama jsem tam strávila jen prohlížením fakt dost času :))

    OdpovědětVymazat
  13. Já už se třesu na ten termohrneček. Moc se mi tyhle roztomilosti líbí :) Asi si ho po vánocích pořídím jako odměnu za to, že jsem je letos ve zdraví přežila :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Perfektné nápady na darčeky :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. skvělé typy, mě ještě napadá Nanu Nana, kde mají také krásné věci, a za pár korun :) velká Yankee svíčka by mi také udělala radost, ale sama bych za ní 600 nedala. vystačím si zatím s vosky, v merku mám i ty "vzorky" bez skleniček asi za 50 korun :)

    OdpovědětVymazat
  16. Keepcup mám a ty puzzle diáře pořád okukuji ;) a Star Wars kolekce fakt pobavila! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)