pátek 20. prosince 2013

Soutěž s Printic

Ještě než si rozbalíte vánoční dárečky, mám pro vás taky jeden takový. Aneb vítejte u poslední soutěže tohoto roku :) Tři z vás můžou získat poukazy na tři fotky, které vám věnoval Printic. Jestli jste o něm ještě neslyšely, tak si připomeňte TENTO článek, kde jsem o celé aplikaci psala a názorně vám jí ukazovala :) Pokud máte chytrý telefon (nebo někdo ve vašem okolí) a chcete mít pěknou památku, tak je tato soutěž přesně pro vás :)


Pravidla soutěže:

1) do komentáře napište odpověď na otázku: Z jakého města se Printic obálky posílají?
2) připište váš mail a klidně můžete napsat váš názor na tuto aplikaci :)

Soutěž se uzavírá 31.12.2013 o půlnoci, takže jména vítězek se dozvíte v roce 2014 :) Dvě vybere random, jednu já (aneb komentář, který mě nejvíc pobaví nebo mi přijde zajímavý, to má u mě jisté :)

Držím všem palce a děkuji Printic za poskytnutí poukazů do soutěže.


49 komentářů:

  1. Z Paříže :) Mně se ten nápad moc líbí, už jsem to obdivovala, když jsi o tom poprvé psala :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Printic obálky se posílají z Paříže :)

    Na Printic se mi nejvíc líbí, že můžu poslat fotky někomu z blízkých, aniž by je čekal. Věřím, že mnohým lidem obálka s fotkama udělá velikánskou radost. Pro mě osobně znamenají fotky hrozně moc...je to další uchování vzpomínek, kromě těch, které nám uvíznou v hlavě. :)

    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Obálky jsou z Paříže :))
    Nápad se mi líbí, sice mám dotykáč, ale mě tam tohle nejede ale využila bych to u přítele :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z Paříže. Přijde mi to jako zajímavý nápad. V dnešní době má chytrý telefon skoro každý a tak je to rychlá pomůcka jak vyfocenou fotku rychle převést do hmotné podoby. Určitě to potěší i jako dárek - teda alespoň mě by to udělalo radost :-)
    Pinkieseven@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Posílají se z Paříže :)
    Výhra vypadá pěkně, jen bych musela využít telefon přítele, u toho mýho není často poznat, co je co (možná se mi jen hodně klepou ruce :D)
    bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Paříž, město lásky <3 přijde mi to hodně praktické, protože polaroidy jsou podle mě hodně drahé na provoz a tohle je velmi zajímavá varianta :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Z Paríža :) Je to perfektný sposob! 17000@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Pariz :-)
    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Paríž :) A o aplikácii som už počula a dokonca som si ju už 2x stihla stiahnuť, ale bola som lenivá a ani raz som si nestihla objednať tie fotky skôr ako som ju znova odinštalovala (y)
    paneska.sulanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. fotky sú z Paríža :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky se posilaji z Parize :) aplikace je to suprova, i to, ze se fotky daji poslat na jinou adresu :) treba misto pohledu z dovolene s pritelem staci poslat rodicum 3 fotky v takove krasne obalce a hlavne je to doruceno velmi rychle :) a pohlednice se casto ztraci nebo dojdou, az je clovek uz doma :D

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Paříž. Je to super nápad na originální památku na výjimečné momentky.

    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak z paříže :) Myslím, že fotky jsou dost drahé, asi bych si je nikdy sama nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem zapoměla mail, tak snad nevadí, že ho dám až teď natalunka@centrum.cz :-/

    OdpovědětVymazat
  15. z Paříže
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. obálky jsou posílány z mého nejoblíbenějšího města Paříže :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Nadherne obalky se posilaji jeste z nadhernejsiho mesta a to je Pariz:)

    prochazka.linda@gmail.com

    Preji Ti do noveho roku jen to nejlepsi a plno splnenych prani:D

    OdpovědětVymazat
  18. milovaný Paríž!! :)
    z.martincova@homail.sk

    OdpovědětVymazat
  19. z Paříže :)
    mě se tenhle nápad hodně líbí, taky je myslím super, že se neplatí poštovné :)
    ada.kyjankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Z Paříže
    Mě se to strašně líbí, už na několika blozích jsem koukala a je to paráda
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. De Paris, République française :D
    Sama mám doma polaroidy (a pár dalších foto krásek), dělají mnou milované super nekvalitní fotky a člověk navíc ani předem neví, co a jak mu z toho vyleze. U Printicu je tomu přesně naopak, ale taky jsem jeho kouzlu propadla :))

    OdpovědětVymazat
  22. Z Paříže :-)

    Tohle je super nápad! :-) Fotky bych si vylepila a udělala takovej INSTApokoj:D a mohla bych tam zvát lidi na kukačku :D

    cermi.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Paríííž :)
    fotky sú čarovné, no dokopať sa k vyvolaniu býva ťažké, takže výhra by ma určite povzbudila :)
    bacovak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Z krásného města Paříž :) Miluju tyto fotky alá Instagram :)
    DomisTlapis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Paríž. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Z parize.
    Ja dneska nemam moc vtipnou naladu tak spoleham na random:-)
    aknelka777@centrum.cz
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  27. Obálka s fotkami je z Paříže:) a musela bych si od někoho pujčit telefon, ten můj není až tak chytrý:D

    OdpovědětVymazat
  28. email jsem zapomněla: mertova.misa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Z Paříže. Já bych si moc ráda do budoucna pořídila polaroid na tyto fotografie, ale tohle mi přijde jako mnohem lepší nápad - fotky předem upravím a až poté nechám vytisknout. A ještě mi přijde taková milá obálka, kterou jsem si hned oblíbila. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Z Paříže ;)
    verca.pochobradska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. z Paříže - města mých snů <3
    cerna.pat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Pariz.Je to super napad,poslat nekomu fotky v obalce mi prijde jako nadherne prekvapeni.
    Scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Obálky se posílají z Paříže :)
    Tohle je super nápad, díky za krásnou giveaway. Já mám na Instagramu spoustu super fotek mého pejska, který mi před 3,5 měsíci zemřel, takže bych si určitě nechala vytisknout Amálku.
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. z Paříže :)
    souckovakristyna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Printic posílá obálky z Paříže. Mně se ten nápad hodně líbí a aplikace je super. Chtěla jsem to darovat kamarádce k Vánocům, jenomže jsem nemohla, protože mi ještě nebylo 18 a rodiče odmítli pomoc, že prý to neznají, aby jim to nevybralo účet. -_- Takže až mi bude 18 a jestli to ještě bude fungovat, tak si určitě taky objednám buď pro sebe nebo pro kamarádku. :)
    abixaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. tiež ma prekvapilo ako rýchlo prišli z PARÍŽA

    ja som u nich vyhrala cez adventný kalendár tlač fotiek a som s nimi nesmierne spokojná, plánujem si ich zavesiť na špagátik nad posteľ, je to úžasné mať toľko spomienok pokope v takejto podobe, tieto fotky mám strašne rada
    no toto by som asi využila a dala ich poslať kamarátke do anglicka, to by mala prekvapko

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  37. Z Paříže.
    Mě ta aplikace nadchla. Ale už dvakrát mi obálka nedorazila a není moc fajn pocit vědět, že jsou moje soukromé fotky neznámo kde nebo neznámo u koho. :( Už si moc nevím rady, jak to řešít. Ale nechci to ještě vzdávat.
    olsarova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Z Paříže. Přijde mi všechno okolo, že se všichni chtějí vrátit do starých časů. Do dob, kdy žily naše maminka a babičky. Staré fotky na papírech 8x8 cm, nebo jde všechno do vintage. Je to strašně roztomilé a ráda si to vystavím v pokoji:D Ale problém je ten, že bych jich potřebovala tucet, aby to vypadalo pěkně a vyčerpala celou mou fotografickou sérii :)
    wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. No přece Francie - Paříž :) (jak já bych cukroví klidně vyměnila za kroasant! (a ano, nemám tušení jak se to správně píše :D)
    tereza.neuwirthova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Z Pařížě. Aplikace se mi moc líbí. Moji blízcí najdou fotky od Printic pod stromečkem :))
    erika.matyskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. z paríža :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. Printic je z Paríža :)
    E-mail: Nika244@atlas.sk

    O Printic som už počula. A sama som sa ho rozhodla stiahnuť si ho do mobilu:) Veľmi sa mi tento napad totiz paci. Paci sa mi fotky a je to omnoho krajsie ako tie obycajne vytlacene alebo nebodaj tie v mobile. V mobile z nich nic nemam po case ani neviem ze v nom mam nieaku peknu fotku, pamiaku na nieco. A za rok sa mi ich tam nakopí tolko ze tie starsie si uz ani nepamatam. Preto je tato aplikacia stvorena pre niekoho ako som ja. Rada si fotky uchovavam a najme tie krasne polaroidove velkosti ma ohurili je to zaujimavejsie :D Len skoda ze je cena vysoka. Ale stoji to za to mat coilen tie 3 fotky doma :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)