středa 4. prosince 2013

Sérum pro růst řas Hair Plus a jeho výsledky

Vždycky jsem chtěla mít dlouhé řasy a modré oči. Kupodivu jde oboje trochu změnit, i když spíš jen dočasně. Moje řasy jsou od přírody celkem nijaké - krátké a řídké. Rozhodně nemůžu říct, že bych po nalíčení měla na řasách bůhví co, ale jsem si vědoma toho, že jsou lidé, co jsou na tom mnohem hůř. Zkoušela jsem už několik produktů, které slibují prodloužit řasy, s větším či menším úspěchem. Od Taliky po Dermacol (tedy širší cenové rozpětí) a zatím největší úspěch slavím s Hair plus. Konečně mám tedy delší a hustší řasy a jsem spokojená! Jupí :)



Hair Plus fluidum pro řasy a obočí - koupíte zde za 2280 Kč

Sérum vypadá jako oční linky s tenoučkým štětečkem. Nanáší se vždy ke kořínkům řas, jako kdybyste si kreslily tenkou oční linku. Po prvotním zkoušení séra na noc jsem to nakonec přehodnotila a používám ho ráno, než řasy nalíčím řasenkou. V noci se může stát, že se sérum dostane do oční sliznice a jednou jsem z toho měla trochu zarudlé oči. To se stát může, hlavně na začátku, takže se tím nenechte odradit. Jakmile jsem sérum začala používat ráno, už se mi to nikdy nestalo. Sérum je bez parfemace a je čiré a na řasách není nijak vidět. Nemusíte se bát, nezanechává ani žádný film nebo stopy, takže absolutně nikdo nepozná, že ho máte :) Nejhlavnější jsou ale výsledky a ty jsem v tomto případě pozorovala s ohromnou radostí. Řasy se opravdu prodloužily a zahustily. Nepředstavujte si, že se ze mě stala mrkací panenka a že by lidi na ulici omdlívali z délky mých řas, ale pro mě to byla změna velká. A proč tohle všechno člověk dělá? Aby měl sám ze sebe radost a líbil se sám sobě, že :) A mě se moje "nové" řasy líbí moc a každé ráno, když nanáším řasenku, cítím takový uspokojivý pocit :) Největší prodloužení a celkově hustší řasy povyrostly ve vnějších koutcích oka. Samozřejmě je tohle hrozně individuální a každé řasy mají jiný růstový potenciál, takže se to těžko srovnává.





Se sérem jsem začala na konci srpna a po prvním měsíci jsem začala pozorovat postupné změny. Řasenka se nanáší hned lépe a celkový výsledek je mnohem efektnější, než když jsem sérum nepoužívala. Největší změna nastala někdy na přelomu října a listopadu, kdy jsem si prodloužení řas všímala i bez nalíčení očí. Řasy během používání séra nijak nepadaly, oči nepálily ani nesvědily. Momentálně jsem sérum na chvíli "vysadila" a budu ho používat jen na udržení současného stavu. Troufám si říct, že jedno balení tak vydrží opravdu dlouho. Sérum lze používat i na obočí.








Složení:



Můžu z celého srdce říct, že mě sérum nadchlo. Po tom, co jsem jich vyzkoušela X a téměř vždy bez výsledku, jsem v tomto případě výsledky pocítila na vlastní řasy :) Někomu to možná jako takový rozdíl nepřijde, ale můžu vám říct, že nanášení řasenky je teďka větší zábava a hlavně se někdy přistihnu, jak si řasy prohlížím v zrcadle a říkám si, jak jsou pěkné :) Ale to lidem s přirozeně dlouhými či hustými řasy nevysvětlíte, to nikdy nepochopí. Mě sérum rozhodně pomohlo a výsledky vidím. Jako mínus vnímám jeho pořizovací cenu. Nicméně vám můžu narovinu říct, že žádný přípravek za stovku vám řasy nezahustí, sama jsem si to vyzkoušela a holt ty účinné jsou dražší. Je to na vašem uvážení, jestli myslíte, že sérum také potřebujete. U mě má plný počet bodů a místo v přehledu Kosmetika roku jisté :)

Co vy a podobná séra? Vyzkoušely jste nějaké? Jakou jsem vaše zkušenosti a názory? :)


PS: děkuji zastoupení značky za poskytnutí produktu k recenzi

31 komentářů:

  1. Já mám spíš problém, že mám řasy uplně rovné a ani kleštičky a řasenka je nezvednou na dlouho. Pro mě by tady ty séra nebyly k ničemu, ale už jsem o jednom četla i u Petry a výsledek mě překvapil.

    OdpovědětVymazat
  2. Cena mi vyrazila dech ale jak pises.....pripravy za stovku jsou vyhozene penize :-(.

    OdpovědětVymazat
  3. No ten efekt je úžasný, ale asi po takových řasách netoužím zase tak moc, tedy za tu cenu. Mám zkušenost jen s oboustrannou L'Orealkou, jejíž jediným účinkem bylo, že řasy možná méně vypadávaly. Mmch., tohle je to sérum, které se nemá používat v těhotenství? Někde jsem něco takového četla

    OdpovědětVymazat
  4. Agnes: mě třeba osobně kleštičky přijdou k ničemu. To mi spíš přijde lepší taková ta kulma na řasy, tomu věřím víc :)

    Lena Čerge: cena není úplně friendly bohužel :(

    Kacenka: o tom psala zase Petra z Lovelyhair blogu :) Tenhle přípravek se může používat kdykoliv :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy,

    je to faakt mega znát. Ale 2200 Kč je suma, kterou nejsem ochotna zaplatit... Kdyby to stálo litr, tak ano =o)

    OdpovědětVymazat
  6. O séru jsem už četla u Petry (teda pokud to bylo to samé sérum, teď už se mi to nechce název dohledávat, soudím jen podle účinnosti a ceny). Nejdřív jsem byla nadšená a rozhodnutá sérum koupit. Teď už to vidím jinak. Řasy to sice nááádherně prodlouží, ale nezahustí a to je ten problém. Jakoby najednou ta úžasná délka víc dala vyniknout tomu, že řasy nejsou husté. Nevím, jak to přesně napsat,prostě ta délka v poměru k hustotě řas vypadá nepřirozeně. Ale možná jsem jen vizuelně zblbá z umělých řas, které ti dají jak hustotu tak délku, a proto je výsledný efekt vyvážený. Což ovšem neznamená, že haním tvé řasy či sérum jako takové, to vůbec. Účinnost je jasně prokazatelná a viditelná, to je bez debat.

    OdpovědětVymazat
  7. Já nevím, mám z podobných přípravků trošku strach, říkám si, co to musí být za svinstvo, že to tohle zvládne udělat :D Nicméně výsledky jsou skvělé, kdyby cena byla taky tak skvělá, jdu do toho :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ja teda rozdiel naozaj vidim, wow! ;) Esteze ja tento problem nemam, ale teda aspon kamoske, ktora uz poskusala hocico ho doporucim. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Fuuh husta cena :/ Ja mam asi podobne riasy ako ty (v auguste)..mozno malinko hustejsie a tmavsie a nijak specialne mi to nevadi, ze nie su idealne. V lekarni najviac odporucaju obycajny lacny ricinovy olej (a vraj zabera aj pacientkam, ktore si uplne odrovnali riasy u neschopnej kozmeticky) a moja mama je s nim tiez spokojna. Ja som ho skusala len malo..nejak sa mi s tym nechcelo patlat, najma ked mi kratke riasy az tak nevadia..takze som vysledky nepozorovala. Mas s nim nejakej skusenosti?

    Peacock & Pineapples
    Malá Mikulášska Givevejka

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, asi na tom séru něco je. Ty výsledky vypadaly dost přesvědčivě už u Petry...a budou Vánoce....a já si opálila řasi na jednom oku, když jsem pekla cupcaky....a chci vypadat hezky na party. Sakryš, už ho mám v košíku!!! :D

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. No já jich taky pár zkoušela a přijde mi, že všechny měly účinky srovnatelné s tím sérem od Dermacolu, za zlomkovou cenu těch ostatních. Momentálně hodně mastím okolí, třeba klasickou kalciovkou a řasy mi přijdou asi nejlepší co kdy byly...

    OdpovědětVymazat
  12. Ten efekt je fakt vidět, wow! Já jsem měla vždycky takové průměrné řasy, ale už vím, co oužít, kdybych je chtěla trochu vylepšit :). Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  13. Vzdy ked vidim nieco take, tak si hovorim ze to musim mat (kto by nechcel dlhsie riasy?:D), ale tie ceny ma vzdy schladia :D Keby som mala 100% zaruku ze to bude na mne fungovat tak ok idem do toho, ale kazdy sme iny, takze vec co niekomu spravi nadherne riasy na mna nemusi ucinkovat vobec etc :/ :D ale vzdy sa rada pozriem na tie pred/po obrazky :D:D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ty jo tak ta cena je astronomická! I když účinek tam je viditelný.
    Mě nejvíc fungují na růst a posílení řas známé kapky Lumigan. Sranda je, že z lékárny je dostanete jen na předpis asi za 400 kč balení (nedotované ze zdravotního pojištění), ale pokud vám je očař nenapíše tak vám je prodají třeba v očních centrech s intruktáží typu: nekapejte si to do očí, ale jen potírat linii řas - a naráz je cena 2000 Kč za lahvičku. Fakt na hlavu toto! Naštěstí mám známou v lékárně ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. tolik peněz to stojí a ještě je to samý paraben!

    OdpovědětVymazat
  16. Jojo, fakt je vidět ten rozdíl! A máš je i víc zatočené, žejo?

    OdpovědětVymazat
  17. Tý jo, ale podle obrázků teda nevidím snad žádný rozdíl :D Možná že ti to ty řasy akorát zvýraznilo :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ajo, rozdíl tam je :) hlavně, že jsi spokojená :)
    Já zkoušela Taliku, ne že by to bylo úplně k ničemu, ale.. pro tak malou změnu se mi nechtělo vynakládat tolik "úsilí" :D

    OdpovědětVymazat
  19. já mám naštěstí odjakživa řasy husté a dlouhé a to docela dost. Ale je to zajímavé, protože většina žen se svými řasami není spokojena, takže je to určitě super možnost:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  20. Tyjo, musím říct, že kdybych neviděla fotky, nevěřila bych tomu:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Moje mamka má tohle serum taky a má ted neskutečně dlouhý řasy a taky mnohem silnější. Bohužel jich moc nemá a po serum jich určitě více nenarostlo.

    OdpovědětVymazat
  22. Jak psala jedna slečna nade mnou, řasy to prodlouží, nezahustí. Pak to vypadá jako pavoučí nožičky. To už si radši za tu cenu nechte ty řasy vylepšit v salónu.

    OdpovědětVymazat
  23. ta změn je vidět, ale nevím, jestli bych do séra dala tolik peněz
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  24. Já jedno testuju teď asi tři týdny, ale má trochu lepší složení než tohle ale efekt je také :)

    OdpovědětVymazat
  25. Harmony: nene tohle je jiná značka séra :) Jinak u mě zhoustl hlavně trseček řas v koutku oka, tam jich je opravdu víc, ale máš pravdu, že to není rovnoměrně po celé délce řas

    Anna Brandejsová: tak svinstvo to úplně není, má to v sobě nějaké látky, co podpoří růst řas a prokrví to místo :) ale nejsem odborník na složení a nerozumím mu :)

    Siu: ten olej je známý, ale jednou jsem o něm četla něco negativního (už přesně nevím co to bylo) a od té doby ho mám ve škatulce - pozor, nepoužívat. Takže se mu nějak vyhýbám :)

    OdpovědětVymazat
  26. Páni, dlouho jsem u žádného výrobku neviděla takový efekt! :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  27. Já tomu nějak úplně nedůvěřuju, takže se do nákupu zrovna nepohrnu :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Když si přečtete složení, tak to, co inzerovala Petra Lovelyhair obsahovalo EU zakázaný prostaglandin..

    Nicméně, kdo se trošku zajímá o toxicitu kosmetiky a opravdu čte složení a ví co co znamená, tak tady je to samej paraben, paraben, paraben.. :( Nevím jestli mi to hazardování se zdravím stojí za to..

    A v těhotenství by se neměly používat vůbec přípravky vykazující toxicitu či jedovatost!

    Ale výsledek dobrý no, jen kdyby to šlo jinak :(

    OdpovědětVymazat
  29. Mam to doma a nerobí mi to dobre..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)