pondělí 30. prosince 2013

Sephora It paletka v akci

S článkem o této paletce jsem nechtěla dlouho váhat, protože podle všeho je tato paletka součástí vánoční kolekce. Při poslední návštěvě Sephory jsem jich ale několik ještě viděla a nemyslím si, že by se úplně všude vyprodaly, takže jsou stále celkem zajímavé :) Pokud by se vám tedy zalíbila, je stále šance, že jí seženete. Dokonce bych tipovala i nějaké povánoční slevičky :)


Paletky jsou v nabídce celkem dvě (dole máte fotky) a obě jsou barevně povedené, ale tahle v neutrálních odstínech se mi líbí přece jen víc. Ježíšek vybral dobře a musím ho pochválit. Cena je tuším něco okolo 800 Kč, ale úplně přesně to bohužel nevím. Paletka je v krásném a pevném obale a na první pohled vypadá spíš jako psaníčko. Balení drží na magnet a není třeba se obávat nechtěného otevření. Součástí paletky je 12 stínů (rozdělené na linky, rozjasňovače a stíny), tužka na oči a oboustranný štětec. Stíny najdete jak v matném provedení, metalickém i hodně třpytivém. S tím trochu souvisí i prášivější charakter stínů a sem tam nějaká ta spadnutá třpytka pod okem, ale jinak není celkem na co nadávat. S pigmentací jsem spokojená, konzistence stínů se trošičku liší stín od stínu. Některé jsou víc máslovější a tedy i pigmentovanější, matné odstíny nejsou tak výrazné. Jako trochu zbytečný mi přijde odstín č.2, nazvaný jako eye primer. Je to tělový stín, vhodný jako základ pod celé líčení, nicméně ho nezaměňujte s klasickou podkladovou bází, která by líčení fixovala a déle tak vydrželo. Z mého pohledu je absolutně zbytečný a ani na fotce není vidět :) Barevně jsou si stíny jinak celkem podobné, škoda jen, že stín č.10 tolik nevynikl, protože venku bylo docela zataženo a ve skutečnosti je fialovo-šedo-stříbrný a opravdu moc pěkný.






Stíny zleva: 6-5-4-3-2-1



Stíny zleva: 12-11-10-9-8-7


Tužka na oči v hnědé barvě - je sice krásně měkká a kreslí skoro sama, ale i po zaschnutí se rozmazává a dlouho nevydrží. Poslouží lépe spíš třeba jako podklad pod kouřovky, kdy je nějaké to rozmáznutí spíš žádoucí :)




Oboustranný štětec je celkem použitelný. Kvalitou se vyrovná běžných Sephora štětcům. Určitě nepoletí do koše, jako většina aplikátorů z podobných paletek.




Obě verze paletek - Nude a Smokey (na tu se blíže můžete podívat např. zde)




Paletka je opravdu povedená, moc se mi líbí její balení i barevná kombinace stínů. Vytvoříte s ní jak neutrální denní líčení, tak i výraznější večerní líčení nebo kouřovky. Neoznačila bych jí jako za to nejlepší, co doma mám (na UD prostě nemá), ale osobně se mi moc líbí. Ježíšek mě s ní rozhodně neurazil a jestli na ní ještě někde narazíte, vyzkoušejte samy, jestli by se vám stíny líbily a jestli podobné odstíny třeba ještě ve sbírce nemáte :)

Nemá někdo z vás tuhle paletku tady doma? Líbí se vám víc Nude nebo Smokey verze?

31 komentářů:

  1. Je opravdu nádherná, krásné odstíny, ale až moc podobných hnědých odstínů. Má krásné balení, to se mi fakt líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. paletku doma nemám, ale víc mě zaujala ta nude, ta je nádherná:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Balení je pěkné, zaujaly mě ty krásné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá veľmi dobre, tmavohnedú ceruzku používam pri líčení často, takže by ma tiež neurazila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už když jsem ji viděla na tvém facebooku, tak se mi moc líbila. Ale v lednu hodlám koupit Naked 3, takže si nechám zajít chuť :).

    OdpovědětVymazat
  7. dívala jsem se na ně, už jak byly v katalogu, nakonec jsem odolala a jsem v poho, dneska mi dorazila Naked 3, takže nepotřebuji žádnou další paletku :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mně se rozhodně víc líbí paletka co máš ty. Tyhle tvé články se mi moc líbí a obdivuju tě, že se děláš se všema těma "swatchema". Vážně povedený článek :)

    www.facelessnamelessblogger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se tahle moc líbí, jak svým vzhledem tak hlavně obsahem :)

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá krásně:) jen mi přijde, že v poslední době je těchto neutrálních paletek nějak moc.. velice těžké rozhodování.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  11. takato paletka tienov sa zide kazdej zene, ktora sa lici :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  12. Musím říct, že mě tedy paletka moc nezaujala. Za tu cenu bych čekala něco lepšího. To si raději koupím 3 paletky Sleek v podobných odstínech a mám vystaráno. Sleek mi přijdou mnohem pigmentovanější, mě vůbec nepráší a obal mají hezčí než tato paleta.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná paletka, škoda, že Ježíšek do Sephory nezašel. Kdybych si teď neobjednala v povánočních výprodejích stíny od MAC, snad bych si pro ní i zašla. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak přesně takové barvy miluji! Brala bych ji hned!!

    OdpovědětVymazat
  15. ta se mi hodně líbí! Hlavně ty třpytivé stíny jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mi se víc líbí ta druhá Smooke paletka. V nude ostínech mi stačí Naked a navíc si mám v plánu pořídit Naked3, takže další nahou paletku nepotřebuju :-)

    M.
    UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  17. Musím říct, že tato paletka mě moc nezaujala, nevím proč, ale nějak k sephorácké kosmetice nemám moc důvěru. :/ To si radši našetřím na Naked :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá to skvelo :) Ale ja mám doma veľa nude tieňov, tak by som skôr brala tú druhú :) Ako držia na očiach? Neskúšala si? :) Ale keď tak pozerám, aj tá nude vyzerá skvelo !! :)
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  19. Bože, tá vyzerá úžasne. *__*

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, dnes jsem na ně koukala v Sephoře :-). Ale upřímně, konzistence sephoráckých stínů mne bohužel nebere. Když je srovnám s Diorem, Urban Decay anebo dokonce Sleek-em či MUA, tak mne stíny Sephora prostě neberou. Odstíny krásné, ale s jinými značkami se mi pracuje mnohem lépe :-). Ovšem čistě z hlediska estetického, bezesporu jsou moc hezké, to zase né, že né :o)))!

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, tohle mi nedělej. Moje peněženka pláče pokaždé, když tvůj blog otevřu a já si uvědomím, kolik toho ještě nemám a nutně potřebuji!
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tá je krásna! Málokedy ma v paletke zaujmú všetky odtiene, ale táto sa vážne podarila :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty stíny vypadají dobře a proti stínům ze Sephory nic nemám, ale zase si říkám, že mám paletku Naked2 od UD a verzi naked od MUA a pár mono stínů v podobných odstínech, takže už další podobně zbarvené paletky nepotřebuju. A já prostě ty paletky nevyužiju, u mě vedou mono stíny. Navíc mám v hledáčku jako asi spousta jiných kosmetických bláznů Naked 3, takže si počkám na ni :-D.

    OdpovědětVymazat
  24. Odtiene 7-12 sú naozaj prekrásne. Paletka vyzerá super. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tá paletka je krásna a aj tá ceruzka vyzerá byť pekne pigmentovaná :) Kika

    OdpovědětVymazat
  26. Mne sa odtienovo paci viac ta tvoja, naozaj sa s nou da vytvorit vela typov licenia. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mááááám :). A dneska poprvé vyzkoušena mezi lidi. Jsem nadšená, jen jak jsi psala výše, ty třpytky jsem měla nejen na víčkách :D. Ale i přesto parádní a moc mě potěšila intenzita hnědé tužky.

    OdpovědětVymazat
  28. Naprosto úžasná paletka, ta nude se mi moc líbí...moc krásné hnědé odstíny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)