pondělí 2. prosince 2013

Real Techniques - Expert face brush a Stippling brush

Štětce Real Techniques jsou už trochu jako legenda. Kdo minimálně jeden doma nemá, jako by nebyl :) Ráda bych vám ukázala nejnovější kousky, které doputovaly do mé RT rodinky :) Jsou to dva, které jsem chtěla asi nejvíc, kromě těch, které dosud vlastním. Vlastně jsem přemýšlela i nad nějakou sadou, ale pokaždé se v nějaké našel typ štětce, který bych asi úplně nevyužila. A protože má RT už i oficiální české zastoupení, nemusíte si lámat hlavu s tím, kde štětce objednat :)


Expert face brush (349 Kč) a Stippling brush (329 Kč) - koupíte např. zde

Stippling brush určitě dobře znáte. Je typický tím, že se skládá ze dvou druhů vláken (kratších a delších). Používat ho můžete od make-upu po pudr nebo bronzer či krémové tvářenky. Kupodivu na make-up ho tak ráda nemám, protože mám pocit, že flat top kabuki štětce jsou na to lepší (pro mě osobně). U Stipplingu mám vždycky ještě nutkání tvář přejet prsty a barvu jakoby uhladit (v případě, kdy s ním nanáším make-up). Každopádně třeba na bronzer či některé tvářenky ho používám raději. Záleží co komu vyhovuje. Neřiďte se nápisy na krabičce a používejte štětce, jak se vám zlíbí a jak vám to vyhovuje. A pokud chystáte nějaké odvážnější líčení, namočte stipple do nějaké barvy a ťupkejte s ním po tváři. Uvidíte, jakého pěkného efektu dosáhnete :)

Expert face brush je určený na aplikaci tekutých a krémových produktů, ale já ho opět používám trochu jinak. Jeho tvar mi vyhovuje na nanášení tvářenky či rozjasňovače. Vyhovuje mi jeho drobnější velikost a beru ho jako univerzálního parťáka na kosmetickém stolku i na cestách. Není úplně plochý, je poměrně huňatý, ale úplně kulatý není (rozumíte mé tatarštině, doufám :) Fotky to vysvětlí asi lépe než já.

Oba štětce jsou ultra hebké, vyrobené z taklonových vláken. Nikdy se mi nestalo, že by z jakéhokoliv štětce RT vypadl jediný chloupek a všechny drží na svém místě. Líbí se mi, že štětce i samy stojí a že jsou barevně odlišené. Ale to už všechno znáte :)










Porovnání velikostí -> stippling brush - blush brush - expert face brush


Část RT rodinky pohromadě :)


Ani tentokrát mě nenapadá jediné křivé slovo vůči těmto štětcům. Stále ta stejná pochvalná písnička dokola vážení - líbí se mi, vyhovují mi, doporučuji je i vám :) Podle mě patří díky poměru cena vs.kvalita mezi must-have vaší kosmetické výbavy. Konec hlášení :)

Má cenu se ptát, jestli doma nějaký samy máte? Většina určitě nějaký má, viďte :)


PS: děkuji českému zastoupení RT za poskytnutí štětců 

31 komentářů:

  1. Expert face brush mám taky a taky ho používám raději na tvářenku než make-up... čekala jsem, že bude trošku větší.. :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  2. já už je mám doma taky :D :D přišla mi ta travel essentials sada, ale ještě jsem je nepoužila, chtěla jsem je nejdřív nafotit, ale asi je budu fotit až po vyprání, já myslím, že budou vypadat pořád stejně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají pěkně :) Já žádný RT štětec nemám. Ještě štětci nepolíbená mě odradil ten design (moc se mi nelíbí ty rukojetě..) a koupila jsem si všechny co potřebuju od Sephory. A jsem s něma fakt spokojená. Jen štětec na make up bych možná zkusila ještě jiný.. Tak že by RT? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja doma uz dlouho pokukuju po tom Expert face stetci. Prijde mi takovy pekne univerzalni, na pudr, na makeup, na tvarenku...na vsechno!:D Jinak mam core collection a setting a se vsemi jsem take moc spokojena, jak pises, nevypadl z toho jediny chlup, i po umyti pekne drzi tvar, fakt super! Akorat jak to ma clovek doma, je to mor, mam porad chut si neco nechavat pro sebe :D Ted prave ten expert face, nebo i tu jejich novou houbicku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám existenční krizi - jako bych nebyla :D
    Nějak se mi nelíbí ten design, takže plánuji nákup spíše Bdellium Tools Green Bambu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají krásně. S tím stippling brush (podobným typem od MAC) mi vizážistka nanášela tvářenku od Chanelu, která byla taková krémová pigmentová. Byla to tuhá hmota, do které smočila jen konečky štětce a tečkovala mi to po tváři. Na to jak šílená barva byla v krabičce jsem měla nádherné jemné tváře, které si s pudrovými tvářenkami neumím udělat - asi toho dávám hodně. Super tip na štětce, díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam blush brush a je super :) Kazdopadne som uvazovala nad jednym z tychto prave na makeup...Cim teda nanasas makeup?

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa chystam doplnit svoju zbierku stetcov prave o niektore z RT, uz sa ich neviem dockat! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají naprosto úžasně! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám a zbožňuji je. Setting brush, expert face a blush brush :) Více jich na obličej ani nepotřebuji, snad jen kromě malilinkého štětce na korektor :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si teď objednala od RT tuhle sadu http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Sam-s-Picks-Exclusive-Brush-Set-6-Brushes/53654#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=real%20techniques&rc=71&sr=null&ic=16 , tak se těším :) Asi si jí nadělím pod stromeček :D

    OdpovědětVymazat
  12. Právě jsem si k Vánocům objednala sadu CORE, tak jsem velmi zvědavá protože jsem si na ebayi koupila "fejkové" štětce RT za 30 Kč a jsou výborné, tak to chci nějak porovnat. Doufám že mě nezklamou, ale co za tím slyším, jak od tebe tak od dalších blogerek, tak jsou nejvíc opěvované a úžasné. Chtěla jsem se jen zeptat, jsou pro tebe lepší RT nebo Hakuro? :)

    OdpovědětVymazat
  13. nemám od Real ani jeden štětec, zatím mám jen Sigmu, ale nutně potřebuji dva štětce na oči, takže uvidíme co vyberu

    OdpovědětVymazat
  14. Já kupodivu RT štětce nemám. Věřím, že jsou kvalitní, ale jsou mi takové nesympatické, prostě mě neberou. Moje nejoblíbenější štětce jsou asi ze Sephory a od PetryLovelyHair. Psala jsem o nich tady

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem s RT štětci taky naprosto spokojená. Podle mého názoru to jsou skvělé profesionální štětce s neuvěřitelným poměrem ceny a kvality. :)

    http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Natálka - Little Gem: ty moje vypadá skvěle i po sto vyprání, takže já si nemůžu stěžovat :)

    Firefly Light: od Sephory jich taky pár mám, ale raději mám RT :)

    Plum Foolery: EFB je fakt univerzální :) Na dovolené zastal funkci třech dalších štětců, takže vřele doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mademoiselle M: to máme přesně opačný vkus, mě se nelíbí Bdellium štětce :)

    ohmybeautifullife: to se mi jednou stalo v M.A.C, že mi vizážistka nanášela nějakou krémovou tvářenku a na tváři vypadala naprosto skvěle, ale sama bych nikdy tak pěkného efektu nedocílila :)

    Viera: Na makeu-up používám flat top kabuki štětec Hakuro nebo od Petry Lovely Hair

    OdpovědětVymazat
  18. Viviann D. jeden fake jsem si taky pořídila, není vůbec marný, ale mě z něj sem tam nějaký chloupek vypadne, takže z něj tak nadšená nejsem :) Těžká otázka, od Hakura jich zatím tolik vyzkoušených nemám, ale mají mnohem víc štětců na oči, což RT zas tolik nemá. Takže u mě půl na půl :) Od každé značky něco, ale obě mám ráda a za ty peníze stojí obě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Stippling brush po vyzkoušení nemusím, více mi vyhovuje kabuki protože krásně makeup uhladí. Ten expert brush bych také spíše používala na tvářenku, vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jasně :) chápu a děkuju za odpověď. Mě teda zatím ty fake drží a ani jeden chlup nevypadl takže za tu cenu klobouk dolů teda!

    OdpovědětVymazat
  21. Když mluvíš o tom líčení, někde na youtube jsem viděla líčení na mimozemšťana právě za pomoci stipplingu namočeného do krémové tvářenky a pak do nějakého stříbrného krémového stínu.. no vypadalo to fakt hodně dobře teda :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já právě žádný kvalitní štětec nemám, ale už asi půl roku si slibuju nějaký pořídit. Koukala jsem v Douglasu na štětce, ale tenhle stippling mi přijde více víceúčelový, což by se mi hodilo. A cenově je to srovnatelné :-) Takže díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak já asi nejsem, protože žádný nemám :) Ale vypadají dobře!

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Žádný RT štětec zatím nemám a ani mě moc nelákají. Ráda bych si totiž pořídila kompletní sadu štětců a pro mě si myslím, že by byla ideální sada od Sigmy. Doufám, že se mi na ni podaří našetřit.

    OdpovědětVymazat
  25. Doufám, že někdy budu vlastnit alespoň jeden RT štětec:)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Vlastním EFB a můžu jen potrvdit, že je to šíleně multifunkční štětec, nanesu s ním jakýkoliv makeup nebo BBčko, vykonturuju tváře, tvářenku i rozjasnovač dá v pohodě. Prala jsem už taky hodněkrát a zatím mi z žádněho RT štětce nevypadl ani chloupek :) a čím dál více mě láká stippling brush a tvoje recenze mi v odolávání moc nepomohla :D takže přemýšlím že zase zabrousím na iherb a udělám objednávku :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já pořád nevím, jestli je to jen hype nebo jestli za to stojí:(

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. už se strašně těším až dostanu k Vánocům svůj Blush brush!:)

    OdpovědětVymazat
  29. No jako já se teď do RT absolutně zamilovala! Když jsem byla na studijním pobytu v Londýně, tak jsem si koupila expert brush a používala jsem ho na tekutý make-up, na pudr, na tvářenku..na co se dalo! Teď jsem si koupila štětec na pudr a samozřejmě blush-brush! Miluju je! Jsou to boží štětce a v neposlední řadě se hrozně dobře čistí! Přijde mi že z nich vydoluju i tu největší špínu! Vyčistím je prostě "do mrtě"! :) paráda!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Štětce vypadají úžasně, dlouho po nich koukám a určitě si nějaký pořídím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)