úterý 10. prosince 2013

Předvánoční soutěž s Dr.Popovem

Předvánoční čas je plný dárků a jeden takový budu nadělovat i vám. Jedna z vás si může dát sadu Tea Tree Oil od Dr.Popova pod stromeček a těšit se z jeho účinků :) A nebo ho naopak darovat někomu blízkému a udělat mu tak radost. Dr. Popov slaví na našem trhu již 20 let a připravil pro vás i klub výhod (KLIK), takže určitě mrkněte, co pěkného vám může nabídnout. A když nakoupíte do konce roku, získáte zdarma speciální čaj :)

A teď k pravidlům soutěže:



Je to snadné a už to znáte a podle všeho se vám to líbí, takže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 10.- 15.12.2013 (ať vám kdyžtak balíček dorazí do Vánoc)

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). A když přesto budete chtít něco napsat, tak se můžete svěřit s tím, co si přejete k Vánocům :)


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. Čili ode dneška do neděle probíhá soutěž. V neděli 15.12.2013 ve 20h. vylosuje random číslo dne (10.12 je 1, 11.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)







Doufám, že vás soutěž potěší a dárek se vám líbí :) Ráda bych poděkovala firmě Dr.Popov za poskytnutí dárku do soutěže.

Držím všem palce :)

96 komentářů:

  1. skvelá a férová súťaž ako odmeniť pravidelných čitateľov :)) O dr. Popovi počujem prvý krát haha :D
    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Opet super soutez. A Tvoje pravidla jsou fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc lákavá výhra :-)
    borisova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Popov má teď hezká dárková balení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juhůůů, že bych byla první?
    Já si přeju Hry od Havla, FB nevedu, takže mail je czechmaid zavináč g mail tečka com
    Co si přeješ ty? :-)
    Teatree mám moc ráda, manžel ho používá na opary, já na pupínky a desinfekci třeba po kousancích. Je to takový přírodní pomocník, což je sympatické samo o sobě. Poprvé mi tea tree přivezli příbuzní z Austrálie, chodili jsme kolem toho doma skoro po špičkách, máti měla strach, že se to rozbije, protože to hrozně smrdělo :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký dáreček :)
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jéé, soutěžím o ni všude možně, tak třeba se na mě usměje štěstí u tebe :) ráda bych ji vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak balíček je úplně perfektní, Dr. Popov pochází ze stejného kraje jako já, znám jeho výrobky a mám je moc ráda.
    Můj email:
    lsg.tvorba@gmail.com
    Zdraví Tě Lucie
    LSG

    OdpovědětVymazat
  9. Ou, po dlouhé době se zapojím do nějaké giveaway, jelikož mě tento set fakt zaujal!
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych si k Vánocům přála, aby příští rok byl stejně skvělej jako ten letošní :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super sada. Na stránkách Dr.Popov jsem byla poprvé, ale budu se tam vracet, mají tam užitečné produkty!
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. pekné ceny...semancova@gmail.com
    ...a na Vianoce by som si želala, aby sme boli všetci zdraví (je to aktuálne, lebo snúbenca mám v nemocnici už dlhý čas), aby sme mali cez Vianoce pohodu a nehádali sa...a aby som sa stretla s ľuďmi, ktorých mám rada a už dlhšie sme sa nevideli...

    OdpovědětVymazat
  13. Bezvadné! Sice moc nekomentuji, ale pravidelně čtu :-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. díky za super soutěž! novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé... chtěla bych někdy vyzkoušet něco, k čemu se běžně nedostanu. Jinak bych si letos přála jen to, abych byla už konečně zdravá, aby mi doktoři dokázali pomoct a abych oslavila Vánoce se všemi svými milými... :)
    Michaela.Mihulkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělá soutěž :) kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Aspoň jednou bych chtěla na Vánoce dostat kosmetiku, která není na úplně jiný typ pleti, než mám. :D Ale teď vážně, přála bych si, aby vyšlo to, do čeho se v těchto dnech pouštím, i když je to pro mě velký risk.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak přesně tento balíček jsem koupila k Vánocům dědovi, že bych měla ještě jedne i pro babičku? :D
    barapiskacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já chci k Vánocům hlavně pohodu, protože tenhle rok byl pro mě dost špatný. Už se těším až skončí! :)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  20. va.viviann@gmail.com

    K Vánocům si přeji aby se celá rodina sešla u stromečku :)

    OdpovědětVymazat
  21. super :) k vánocům si přeji, aby byl rok 2014 lepší než tento :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tuto značku neznám, ale věci s tea tree olejem zbožňuju. Jako dárek "pod stromeček" by mě to šíleně potěšilo.
    sediten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. K Vanocum si preju hlavne obleceni.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. super =o)
    K vánocům si nepřeju nic hmotného, jen abychom se měli lépe nebo aspoň stejně jako tento rok a byli jsme zdraví.
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych si k Vánocům přála Biodermu Global z řady Sébium, viděla jsem ji teď v akci s micelární vodou a ráda bych to na svojí problematickou pleť vyzkoušela, když už o ní Lili the blogger básní. Jinak bych si taky přála kufr na kolečkách, protože skoro každý týden táhnu těžký tašky a kabelku (dohromady to vždycky váží tak 15-20kg), když jezdím za přítelem a do školy, a takový kufr by mi značně ulehčil život.

    SimonaNedvedova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. To dárkové balení vypadá krásně, čisté a jednoduché, to mám ráda.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Super soutěž :)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Jéé super! :)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Teda, tak tahle sada vypadá senzačně. Já jsem od dr. popova měla kdysi mast, čaje a psyllium, ale moc ráda bych vyzkoušela i něco jiného. Takže Ježíšku, zařizuj, ať vyhraju :-D katka.sk@seznam.cz
    Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  30. Od Dr. Popova jsem ještě nic nezkoušela, ale tato značka mě velmi láká. Výhra by mi vůbec nevadila :-).

    OdpovědětVymazat
  31. Docela ráda bych od Dr. Popova něco vyzkoušela, ještě jsem neměla tu čest.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych balíček darovala příteli, který má mírně problematickou a mastnější pleť. Nejsem si jistá, jestli by z toho měl takovou radost, jako já, ale......co naplat :D
    Mějte se všichni fanfárově!!!
    lucie.staudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych balíček darovala příteli, který má mírně problematickou a mastnější pleť. Nejsem si jistá, jestli by z toho měl takovou radost, jako já, ale......co naplat :D
    Mějte se všichni fanfárově!!!
    lucie.staudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Vynikajuca sutaz Rendy, ako vzdy :)
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Já bych si nejvíc přála psa, ale to neklapne, králík mi musí stačit:D A tak si přeju novou komodu do pokoje a nějakou kosmetiku:)

    OdpovědětVymazat
  36. takýto balíček by sa mi zišiel :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  37. Toho Popova bych měla asi vážně zkusit. Poslední dobou ho vídám skoro na každém blogu a všude v podstatě samá chvála. Takže věřím, že za zkoušku by určitě stál. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Oooooo, krásné dárkové balení. I když nevyhraju tak si nejspíš něco z této řady po Vánocích stejně pořídím :-)
    lenka.cip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jsem vážně jediná, komu Tea tree nevoní?

    OdpovědětVymazat
  40. Já se nechávám na Vánoce překvapit. :-) Když se mě někdo zeptá co chci, tak řeknu, že nic. Sice bych si toho přála hrozně moc, ale vím, že většina těch věcí jsou zbytečné a když je budu opravdu chtít, tak si je koupím sama. Udělá mi radost každý dárek se kterým si člověk vyhraje a zamyslí se co by se mi asi tak mohlo líbit.
    Cathia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Super soutěž :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. ja si prajem aby sa prva dovolenka v belgicku s mojim priatelom (prva spolocna) vydarila lebo sme tam cele prazdniny :) a aby bol so mnou stastny a pacili sa mu darceky .to ma naozaj najviac poteší toť vše :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  43. Juu super soutěž :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  44. pekny darcek :) vevavalentkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Jova, tak to by bylo něco pro mě :)
    Co se týká mého přání k vánocům. Už dlouho jsem pokukovala po novém foťáku, chtěla jsem nějaký lepší. Ale než jsem našetřila, tak jsem si to rozmyslela. Ale teď jsem si řekla A dost a foťák (zrcadlovku) si koupila k vánocům. Samozřejmě jsem to nevydržela pod stromeček, tak už s ním vesele fotím. Musela jsem ho přeci zkusit, co kdyby byl rozbitý :))
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Rada by som vyskusala :) ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  47. Hezký večer ,moc se mi líbí tvůj styl vylosování, proto se musím zúčastnit :D. Obdarovala bych maminku :)
    Anetadrob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. ráda bych vyzkoušela:) dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Popova jsem si za poslední dobu hodně oblíbila. Mám ráda jejich čajíčky a mastě. Teď jsem si koupila čaj Einstein na podporu soustředění a schopnosti učit se, takže ho behěm maturity otestuju a uvidíme!
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. tak to je krásný dárek, tea tree je moje stálice už roky, taková první pomoc na všechno, co někde je a být nemá :)
    a co bych si přála k Vánocům? mít tu schopnost nic si nepřát :D přeju si toho tolik! od korunových či dokonce finančně bezcenných věcí až po drahy za tisíce :) a mom mi bude stačit aktuální vydání britského Voque :)
    michalka.nebu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  51. parádní soutěž :) tea tree olej je moje stálice už pěknou řádku let, používám na vše, co kde je a být tam nemá :)
    a můj wish list? schopnost nic si nepřát - já to prostě neumím, vždy mám spoustu věcí, co si přát, ať už t ojsou záležitosti korunové či za xtisíc :) potěšilo by mě např. aktuální vydání britského Voque :)

    OdpovědětVymazat
  52. Jé, od dr. Popova jsem zatím nic neměla, ale lákalo by mě vyzkoušet. Balení vypadá moc hezky.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Stale ma potesi, ked zistim, ze existuju ine znacky ako tie notoricke z drogerii. Pekna sutaz 😊 :-P 😊☺kubkok81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. o Dr. som uz vela pocula, ale nic som neskusala :) napriek tomu som uz s cajovnikom vela vyrobkov skusala a vona mi nejak nikdy nepasovala, ale pomahal mi :)

    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Tea tree chci už vyzkoušet hodně dlouho :-) sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Jéé Dr. Popova mám moc ráda a ještě když je s tea tree olejíčkem. Já mám zatím vyzkoušela Konopelu a je moc fajn na suchá místa na obličeji, teď v zimě k nezaplacení. Tea tree zas používám na stroupky po akné, které mají na svědomí moje nenechavý ruce :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela, tak bych ráda zkusila :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. tea tree oil milujem! :)
    patrishathebeauty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Já chci vyzkoušet! :D
    Barbora.capkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Vyzerá to super. :)
    dominika.kotianovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Zkusím štěstí :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Souhlasím, super nápad na soutěž :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Rendy, máš fakt super spravedlivý způsob odměňování, heh. Firmu Dr. Popov mám ráda, pravidelně si kupuju psyllium a u nás na Královehradecku mají téměř ve všech pekařstvích chléb s psylliem, který můžu jíst pořád. Dokonce jsem pana Popova i viděla, bydlel u nás v hotelu. Jinak co se týče dárku k Vánocům... Přála bych si telefon, zrcadlovku, make-up, kabelku... Prostě klasika.:-D Něco z toho ale určitě vyjde.;-)

    OdpovědětVymazat
  64. Od popova mam rakytelu a je skvela.. ráda bych vyzkousela dalsi vyrobky ;-)
    vondruskovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. jukamila41@gmail.com
    Na Vánoce se letos strašně těším, jelikož to budou první pravé Vánoce strávené s mým synkem a už se nemohu dočkat jak bude reagovat na stromeček a dárečky. Já si přeji jen pohodu a trochu štěstí v životě. Výhra by mne moc potěšila jelikož Tea tree výrobky mám ráda. Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
  66. Od Popova jsem nezkoušela zatím nic, takže lákavá soutěž :)
    tulliova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. O téhle značce slyším u tebe na blogu poprvé..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. To bych darovala babičce :)
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. To bych ráda vyzkoušela :)
    darinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Dr. Popova mám velice ráda.
    J.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. To jsi vybrala hezky, zrovna na tuhle sadu jsem koukala na internetu, že bych si chtěla pořídit :D.

    OdpovědětVymazat
  72. Moc pěkná soutěž, od Popova nakupuji zelený jíl na pročištění...

    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Dr. Popova jsem ještě nezkoušela, ale čtu o něm velice často, takže soutěž o něj mě potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  74. Omlouvám se první komentář, byl to překlep, tak ho prosím smaž, děkuju.
    Jinak super soutěž a fajn postup losování:) miluji ten moment překvapení, když se vyhlašuje giveaway :)

    AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Hodně lákavý:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. tea tree je fajn!:)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. K Vánocům si přeju Naked 3 :)
    darya.burbik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Jé, tea tree oil je užasný, já ho přidávám do ústní vody nebo do oleje na pleť a moc mi pomáhá
    martinadvorakova85@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Opravdu chcí sadu Tea Tree Oil :)
    darya88@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Tak to je moc pěkný dárek. Ten by se hodil. :-)
    Niki
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Poprvé vyzkouším Tvoji soutěž :)
    cerna.pat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. To vypadá jako skvělá soutěž:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)