pátek 6. prosince 2013

Předvánoční novinky Balea, které mě nadchly

Balea a Alverde si pro nás před Vánocemi připravili nové voňavé laskominy. A tentokrát musím říct, že se mi líbí všechny! Hlavní faktor, který spojuje všechny produkty je příjemná vůně a díky mini máslíčkům Alverde i trochu Vánoce. Jestli jste zvědavé, co mě zaujalo, tak čtěte dál :)


Tělové mléko do sprchy (400ml) -  79 Kč

Inspirace u stejného přípravku Nivea je značná. Niveu jsem si zamilovala a pravidelně jí používám. Ráda bych připravila samostatný porovnávací článek Balea vs. Nivea takže zatím nechci prozrazovat víc :) Berte tohle zatím jen jako takové upozornění, že něco takového existuje. Zatím můžu prozradit, že voní hodně podobně a hlavně cenově je Balea příznivější :)




Sada tělových másel - vanilka, brusinka a jablka (3x 50ml) - 82 Kč

Alverde mě většinou nechává celkem chladnou, ale tyhle máslíčka jsou fakt úžasná. Hlavně jejich parfemace mě vážně chytla za nos. Musím jich nakoupit ještě pár balíčků jako dárky pro kamarádky, protože jim nejde odolat :) Natřete se a úplně cítíte kouzlo Vánoc :) Navíc mini balení se hodí i do kabelky (třeba na namazání rukou) a mám jistotu, že ho vypotřebuju. Jestli něco z novinek, tak tyhle máslíčka rozhodně omrkněte. Na kůži jsou moc příjemná a celkem rychle se vsáknou, takže se nemusíte bát mastného pocitu a ulepeného oblečení.







Olejové tyčinky do koupele - kokos a citrónová tráva (45g) - 49 Kč

Jestli milujete dlouhé koupele a cachtání, možná vás zaujmou tyto tyčinky. Kus tyčinky ulomíte, dáte pod proud vody (nebo hodíte prostě do vany) a necháte jí rozpustit. Pěnu sice nevytvoří, ale za to obsahuje olej, který vaši kůži krásně zvláční. Menší nevýhodou je, že vedle vás bude plavat i kokos nebo citronová tráva a po použití budete muset umýt i vanu, protože vám jí tyčinky trochu zasviní. Ale jinak si myslím, že je to povedená věc a též pěkný tip na dárek. PS: je dost pravděpodobné, že vás o ně obere polovina rodiny, jako se to stalo mě :)




Musím vážně uznat, že tyto novinky mě nadchly o dost více, než ty předchozí. Jakékoliv vychytávky do koupele miluju a ráda je používám. To samé platí u mléka do sprchy a voňavých tělových másel. Když nebudete vědět, co koupit třeba kamarádce nebo někomu z rodiny, tak určitě mrkněte na něco z toho. Věřím, že některé z vás budou stejně nadšené jako já :) 

Zaujaly vás novinky? Stihly jste si už nějaké pořídit? :)


PS: děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi

47 komentářů:

  1. Tak ty masla chci. Od Alverde jsem nikdy nic nemela, ted je cas ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty máslíčka už nikde nemohu ulovit :/

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy, na ta máslíčka se určitě podívám! :)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Teda.. Mě se právě zdá, že letos Balea ani Alverde nic nemá :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ty tyčinky do koupele jsem zkoumala v Německu a nevím proč, ale byla jsem si jistá, že u nás se neobjeví. Jsem ráda, že jsem se zmýlila, protoža ta s citrónovou trávou voní úplně božsky.

    OdpovědětVymazat
  7. obávám se, že máslíček bude brzo nedostatek, já osobně jsem je našla až ve čtvrté dm a ještě byly úplně uprostřed stojanu, obehnané dalšími balíčky, podezírám prodavačky, že si je někde syslí :D ale taky je kupuju jako dárečky. tu tyčinku jsem měla Lemongrass a jak vidím tu tvoji, tak teda v mé tolik trávy nebylo! což teda osobně považuju za plus :D ale ani mi nějak moc nevoněla nebo nekrémovala :( zůstávám věrná vaně plné pěny!

    OdpovědětVymazat
  8. Maslá sú už bohužiaľ pár dní v celej Prahe vypredané, zháňala som ich asi v 8 predajniach a vraj sú preč už aj z centrállneho skladu, škoda :(

    OdpovědětVymazat
  9. Na tie masielka som zvedava, snad budu aj u nas na SVK... Tie klasicke naozaj mozem.

    OdpovědětVymazat
  10. prosím, kde jsi sehnala ta másla alverde, v Praze jsem na ně nikde nenarazila....

    OdpovědětVymazat
  11. Balea překvapila! Za tu cenu ji určitě vyzkouším :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. skvělé tipy, máslíčka a tyčinky vezmu útokem :))

    OdpovědětVymazat
  13. Tý jo všechno mě taky zaujalo :)) Určitě se budu těšit na porovnávací článek :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. No téda, jak baleu nemám ráda, tak tohle mne zaujalo a příští týden udělám nálet na DM, to totiž chci :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já ty másla sháněla všude po Brně a nikde nic. Prodavačky mi vždycky řekly, že jich dostali tak 5 kusů a ty že byly hned pryč :( Fakt škoda, nechápu DM-když už je posílají blogerkám, tak můžou očekávat, že si je bude chtít někdo koupit :))

    OdpovědětVymazat
  16. Alverde másla mám strašně ráda, jsou skvělá! Balea mě sprchovým tělovým mlékem moc potěšila, určitě se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Supe tipy , určite sa pôjdem na tieto produkty pozrieť :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Priznam sa, ze aj mna nechava Alverde vacsinou chladnou, tieto maslicka ale vyzeraju naozaj naozaj dobre. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo včera jsem byla v dm a vůbec jsem si tam těch novinek nevšimla. To mlíko do sprchy si určitě koupím a jsem zvědavá jaký bude protože Nivea mě teda moc neoslovila bohužel a přitom každej je z něho úplně nadšenej. A ty tělový másílka jsou rozkošný, připíšu do seznamu pro Ježíška :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem koupila mini máslíčka pro sebe i pro kamadárku a jelikož v přítelově bytě mám po 10 letech i vanu, tak hodlám koupit ty tyčinky :).

    OdpovědětVymazat
  21. Tieto novinky ma neskutočne zaujali a konečne mám tip na vanočný darček :) Teším sa na to porovnanie Baley a Nivey pretože už cenovo sú dosť odlišné :D

    OdpovědětVymazat
  22. Všichni píšou jak jsou tyto výrobky úžasné, asi budu muset taky zkusit:D

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. ty máslíčka vypadají lákavě :) miluju hlavně limitky s tradičními vůněmi vánoc (jako třeba vanilka, skořice, perník atd.), snad máslíčka ještě ulovím v dm :)

    OdpovědětVymazat
  24. Balea je superskvělá, recenzi jsem taky psala zde: http://sororessa.blogspot.cz/2013/11/telove-mleko-do-sprchy-balea.html?showComment=1386106783327#c327548709200914448

    Ty mazátka od Alverde bych chtěla, ale bohužel zatím je nemůžu objevít :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  25. Jejda, ty tělový máslíčka vypadají skvěle! Bohužel už mám zásobu krémů na zimu, takže bych je do Vánoc stejně nevypoužívala, ale tak třeba neodolám a nechám si je na další Vánoce :D :)

    OdpovědětVymazat
  26. Po těch tyčinkách a mléku do sprchy se musím podívat :).

    OdpovědětVymazat
  27. Kromě máslíček mám vše očuchané a jsem připravena to koupit! Tyčinky do vany jsou skvělou maličkostí jako dárky pro kamarádky :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Jůů, tak to tělové mléko do sprchy od Baley si určitě pořídím! :) To od Nivey se mi líbilo, ale velké balení mi nepříjde estetické :D

    OdpovědětVymazat
  29. Ty máslíčka mě opravdu zaujaly! V pondělí pro ně snad půjdu :) Bude to krásný vánoční dárek!

    OdpovědětVymazat
  30. Tie malíčka vyzerajú tak lákavo. Tiež som si ich chcela kúpiť, ale mám v zásobe toľko mazatiek, že si už fakt žiadne kúpiť nemôžem. Podobné tyčinky do kúpeľa si kupujem v Muelleri v DE alebo AT, je to také pekné spestrenie kúpeľa, nie? Myslím tým, že je to niečo iné, ako len naliať do vane penu do kúpeľa; tu sa dá sledovať aj ten proces "rozpadu". :)

    OdpovědětVymazat
  31. Moc mě zaujaly krémy. :) A budu se těšit na porovnání tělového mléka do sprchy s Niveou. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  32. ty tyčinky vypadají fakt zajímavě, škoda, že na koupání moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  33. já ve středu ulovila máslíčka a jsou fak senzační!! a v regále pak zbyl už jen poslední kus, vsadím se, že byl ještě ten den pryč :( pokud na ně ještě narazím, koupím je někomu k vánocům ;)

    OdpovědětVymazat
  34. Másla mi unikly a to jsem je taaaak strašně moc sháněla po celé Praze :( Snad příští rok dodají více kusů, tohle byl holý nerozum! :D

    OdpovědětVymazat
  35. Sakra a teď co koupit dřív? Vidím to v pondělí na pořádný nákup, protože ani jedna novinka mě nenechala chladnou! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Sehnat ty máslíčka byl trošku oříšek. Ale je to láska na první přivonění :))

    OdpovědětVymazat
  37. Ta máslíčka obdivuju už po několikáté, ale nemůžu je nikde sehnat:( No snad se mi to ještě do Vánoc podaří, protože to vypadá jako super dárek pro ostatní i pro mě:D To niveácké mléko jsem zkoušela jen ze vzorků a docela jsem mi líbilo, protože jsem občas se líná mazat po sprše. Takže se moc těším na srovnání:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  38. Pro másla a sprchový krém si musím zajít! :) hezký článek

    OdpovědětVymazat
  39. Tebe by si měli firmy platit!a to myslím fakt v dobrém.Ty umíš pokud to je dobrá věc,o tom napsat tak,že to člověk fakt musí mít.Ty maslíčka aldverde jsem viděla,chtěla jsem si je koupit,ale mám toho spousty,tak ne...čtu si tvůj článek a zrovna jsem si v ten den šla do dm vyzvednou fotky,takže máslička byla v košíku :-) a jsem spokojená,fakt jsou dobrá. A co se týče mlíka do sprychy balea,tak je také super.Už jsem měla od nivey,ale tohle dm je fakt lepší,je hutnější a líp drží jak je ta kůže mokrá.Niveu jsem měla pro suchou pokožku,a to balea je fakt lepší,podle mě.

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem v DM zahlédla jen ty voňavé tyčinky a tu kokosovou jsem hned musela koupit mamince protože je opravdu boží! Ale teď si mě hodně nakousla na ty másílka od alverde! :) krom toho, že vypadají úžasně, vánočně voňavé? To musím mít!!!

    OdpovědětVymazat
  41. Po těch máslech jsem toužila, ale za prvé je nemůžu nikde splašit, a za druhé když je tady vidím otevřená, už je ani moc nechci. Z fotek mi ta konzistence připadá spíš krémová, než máslová. Zůstanu věrná The Body Shop máslům, stejně jich mám doma v zásobě ještě asi deset. :-)

    OdpovědětVymazat
  42. poprvé mě něco od Alverde zaujalo, a když jsem pro ně celá natěšená vyrazila do krámu, tak hádej co - nikde po nich ani stopa :D tak snad se ještě ukážou. a tělové mléko do sprchy od Baley určitě vyzkouším také :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ty máslíčka potřebuju, snad je seženu :) a mléko do sprchy jsem si zrovna včera koupila :)

    OdpovědětVymazat
  44. Díky za upozornění :) DMko poslední dobou záměrně míjím, ale na tohle se zajdu podívat a možná i nakoupit :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  45. Láká mě to mléko do sprchy, počkám si na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  46. ty máslíčka jsem u nás nikde neviděla, což mě dost mrzí :( byly by krásné i jako dáreček.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)