středa 11. prosince 2013

Porovnání tělových mlék do sprchy: Nivea vs. Balea

O novince Balea jsem se zmínila už nedávno v tomto článku. Balea se tak trochu "inspirovala" u Nivei, která nedávno uvedla tělové mléko do sprchy, které jsem si okamžitě zamilovala. Strašně mě potěšilo, že Balea s něčím takovým přišla, abych měla porovnání. Abych věděla, jestli si člověk platí za značku a pěkné balení nebo je to jedno. O Nivee jsem psala v samostatném článku ZDE, tak kdo si to bude chtít připomenout, stačí kliknout :)


Takže to vezmu od podlahy :) Pro většinu lidí bude asi rozhodující cena. Oproti Nivee je Balea o dost levnější. 400 ml seženete za 79 Kč. Což u Nivei stojí ve slevě jen 250 ml balení, 400 ml pod stovku nekoupíte. Ale tak cena není všechno, hlavní jsou účinky :) Ty si ale nechám nakonec. Konzistencí je Balea jakoby hutnější a trochu mastnější. Z čehož jsem byla po prvním použití nadšená, ale po koupeli se ukázalo, že to tak žhavé není. Vůně je téměř totožná s Niveou, je to příjemná krémová vůně (typická pro Niveu). Balení je podle mě povedené v obou případech, dávkování je stejné. I postup použití je stejný. Umyjete se běžným sprcháčem, nanesete tělové mléko do sprchy, umyjete a hotovo. A teď ty účinky - bohužel mě Balea příliš kůži nehydratuje. Ve sprše je sice krásně krémová a hutná, ale jakmile jí smyju a osuším se, je konec hydratace. Takže pro mě je rozhodně vítěz Nivea. Nicméně moje slova nemusíte brát vážně, protože to, že nesedí mě, neznamená, že nemůže vám. Tak jako hodně lidí miluje i nenávidí Niveu, bude to samé i u Balei. Každý máme kůži prostě jinou a je nejlepší si to vyzkoušet přímo na sobě.



Složení na porovnání:



Moc mě mrzí, že na mě Balea nezanechala žádné stopy a kůže byla téměř stejná, jako po umytí s jakýmkoliv jiným sprcháčem. Bohužel. Nivea u mě tedy rozhodně vítězí a její účinky cítím na vlastní kůži (doslova). Ale jak říkám, co nevyhovuje mě, může vám, takže jestli vás u Nivei odrazovala např. cena, tak Balea bude vhodnější volbou.

Moc by mě zajímal názor někoho, kdo také vyzkoušel oboje a může to porovnat. Fakt by mě to moc zajímalo, jestli nejsem nějaká vadná :)

Jak se novinka líbí vám? Zaujal vás koncept tělového mléka do sprchy? :)

45 komentářů:

  1. Hmm mě Balea věci vysušují skoro všechny, ta značka si mě nezískala. Koukám, že má na druhém místě hned alkohol, ale pak je tu zase slunečnicový olej a bambucké máslo, které Nivea nemá... ale účinky mluví jasně, ve slevě si koupím radši Niveu než tu mít něco, co moc nefunguje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tedy moc nelákají. Sama bych si ho asi nekoupila. Ale když ho třeba dostanu k Vánocům, ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, já zkoušela akorát to od Nivea ze vzorku a z duše ho nenávidím :D Nemám ráda ten pocit nakrémované mokré kůže, mám pořád pocit, že to musím umýt :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzkoušené je nemám, ale můžu říct, že obecně Baleu mám ráda pro jejich vůně, obaly a cenu a Niveu zase pro funkčnost ;).

    OdpovědětVymazat
  5. vraj to tmavomodré od Nivei ešte viac hydratuje a je hutnejšie ! tiež mám toto biele, produkt to je fajn, ale nabudúce si kúpim to tmavomodré :)

    OdpovědětVymazat
  6. A to je zajímavé, že Balea dopadla hůř. Přitom Nivea je mnohem chemičtější (a právě jsem zjistila, že si jí nemůžu přát pod stromeček, kvůli alergii na konzervanty). Co naplat...

    OdpovědětVymazat
  7. Koncept je to sice zaujimavy, ale pobavilo ma to reklamovane "akoze setrenie" casu a namahy... hlavne ze sa clovek musi sprchovat 2x :) Skusala som tie od Nivey, ale prilis ma to nenadchlo, priamo po sprche sice nejaky efekt bol, ale doznel u mna tak do hodinky...

    OdpovědětVymazat
  8. Z počátku jsem byla fakt nadšená, ale už jsem využila dvě balení Nivey a prostě nic.... já se musím " domazat" ještě normálním mlékem protože mám kůži suchou a necítím, že by mi to sprchové mléko něco "dávalo". Chci ještě vyzkoušet to od Baley, 80 Kč mě nezabije tak uvidíme. Jinak k těm balením - já bych raději pumpičku když, tohle balení je úplně sílené! Nevím jestli s tím mám problém jen já, ale já si vezmu trošku mléka, namažu se, pak si chci vzít ještě na další část těla a jak mám mastné ruce tak mi to pořád klouže, několikrát mi ta lahev spadla ve sprše na nohu....no hrůza. Asi jsem takový nemehlo jen já :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nějak jsem myslela, že to takhle dopadne, proto mě Balea zatím nezlákala. Niveu jsem koupila mamce k Vánocům, tak snad tu změnu taky ucítí na vlastní kůži :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoooj Rendy,

    tak já mám vyzkoušený taky oba dva... Přijdou mi obě naprosto totožný, co se funkce týče. ALE já nemám suchou pleť a nemyju se předtím sprcháčem... Nijak extra se nepotím, tak nepoužívám sprcháč =o)

    OdpovědětVymazat
  11. Já zkoušela Niveu a mně to tedy moc nehydratovalo, celkově jsem nepociťovala žádný efekt. Jediné, co mi kdy prislo fajn byly takové hydratační tuhé tělové balzámy od Lush, ty fakt pěkně hydratovaly, ale byly docela drahé a rychle ubývaly. Nejsem Lush fanda, ale když bych chtěla něco hydratačního do sprchy, asi bych hledala tam.

    OdpovědětVymazat
  12. Baleu jsem nezkoušela, protože ten koncept mě zas tak nezaujal, ale mám malé modré Nivejky a přijdou mi lepší než bílé. nemám vůbec suchou pleť, tak jsem měla první to bílé, ale vůbec jsem ho na sobě necítila, po těch modrých mám aspoň pocit hydratace

    OdpovědětVymazat
  13. hmm tak počkám ešte na recenzie na iných stránkach a potom zhodnotím či si tú Baleu nakoniec kúpim :) lebo tá cena je akože fakt pecka :)

    OdpovědětVymazat
  14. Niveu jsem zkoušela modrou i bílou a vůbec nehydratovala, akorát mě to zdržovalo a namazat jsem se musela stejně. Celkově začínám mít k této značce odpor. Tu Baleu vyzkouším pokud na ni někde narazím v akci, ale cíleně pro ni do drogerie nezajdu, libí se mi na ni o chlup víc i to složení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som nevydržala na túto tvoju recenziu a Baleu som si kúpila pred pár dňami - a dobre som urobila - lebo vačšinou dám na tvoj názor a po prečítaní tejto recenzie by som si ju nekúpila - a kupodivu mne Balea vyhovuje :) Je pravda, že je hutná a mastnejšia a po osušení už výživnú vrstvu nezanecháva, ale nezaznamenala som, že by vobec nehydratovala, mne fakt vyhovuje a normálne som spíš sušienka a potrebujem hutnejšie krémy ako A-derma a pod. Aj po holení pokožku skľudní a nemusím sa už ničím mazať. A keď si porovnám zloženie - viac mi vyhovuje Balea, aspoň nie je napchaná parafínom ako Nivea :) Ale tak čo človek, to názor :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem Baleu a také mě neoslnila. Přesně jako u Tebe, ve sprše mi přišla super, ale po umytí jakoby nic ! Asi zůstanu u starého dobrého patlání po sprše :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně výsledek nepřekvapil :) Nevím proč, ale Baleu poslední dobou jaksi nemusím...


    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  18. Baleu jsem zatím ještě nezkoušela, ale mám teď Niveu a ta je celkem zajímavá. Já se docela ráda namažu i krémem nebo tělovým máslem po osprchování, ale je pravda, že když se člověk nesprchuje těsně před spaním a ještě pak třeba někam jde, tak je rozhodně příjemnější varianta použití něčeho, jako je právě mléko do sprchy. Navíc v tom vidím ještě jedno plus- používá to i přítel, který naprosto nesnáší mazání krémama :-))))

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavé, jak jsme každý jiný.. na mně nivea nefunguje, hned jak se utřu, jsem suchá jak had... Balea mi funguje, nemusím se krémovat a fakt nejsem suchá...

    OdpovědětVymazat
  20. Doma mám tohle bílé od Nivei, jako vzoreček jsem měla i to modré pro suchou pleť a musím říct, že mi přijdou skvělé. To modré možná trošku víc hydratuje, velký rozdíl mezi nimi ale nevidím. Balea mléko do sprchy jsem nezkoušela, po tvé recenzi ale asi zůstanu věrná Nivee. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Super, recenze teda byla dost rychle :-) Díky za názor, Baleu si tedy nekoupím a dál se budu mazat až po koupeli (i když jsem na to straaašně líná :D)

    OdpovědětVymazat
  22. No a paradoxne sa mi zdalo, ze biela nivea hydratovala a vyzivovala viac, nez ta modra...

    OdpovědětVymazat
  23. Nivea byla zklamání. Na mne neměla žádný efekt kromě nebezpečně kluzké vany. Po opláchnutí jako bych nic nepoužila, jen se zvedla spotřeba vody. Vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  24. Už dlouho nad Niveou uvažuju, třeba nejdřív vyzkouším levnější Baleu..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. já jsem zatím zkoušela jen Niveu a s tou jsem moc spokojená, vozím si to větší balení z Německa, tam vyjde na 90Kč, tak mám teď nějakou zásobu, ale mrknu se po té Balee, abych mohla porovnat :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já miluji sprcháč od Nivei :) hned po prvním použití jsem si ho zamilovala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Mě tahle mléka do sprchy moc nelákají, raději si koupím rovnou tělové mléko :), ale kdo ví, třeba časem...

    OdpovědětVymazat
  28. baleu jsem ještě nezkoušela, niveu mám. Co se týče tělového mléka do sprchy, jsem spokojena tak napůl. Doma mě to přijde jako strašné plýtvání vodou a radši se pak namaži tělovým mlékem nebo krémem, naopak na koleji je to ta nejlepší věcička. Tam je jedno kolik vody vyplýtvám, každý měsíc platím stejně a už nemusím zmrzlá se mazat v pokoji, kde se to s topením moc nepřehání, naštěstí voda teče furt luxusně horká :-D

    OdpovědětVymazat
  29. mám Niveu a celkem spokojenost, Balea mě moc neláká :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nivea mě strašně láká, ale vždy mě odradí cena. Spíše asi zkusim tu Baleu.

    OdpovědětVymazat
  31. Teď se s nimi roztrhl pytel...asi taky teď na zimu vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  32. Já jsem se sprcháčem od Nivei spokojená, ale jelikož ho nepoužívám pravidelně, tak mi nějakou dobu vydrží, takže Baleu zkoušet asi ani nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tak nějak nechápu, k čemu tělové mléko do sprchy je a jaká je jeho výhoda v porovnání s normálním tělovým mlékem.

    OdpovědětVymazat
  34. Ja som skusala Niveu, mne ale nevyhovovala vobec, co ale mne zas tak nevadi, kedze ja ranajsie mazanie zboznujem, takze mi neprekaza, ked ho absolvujem az po sprche. ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Nezaujaly. Ve sprše používám tělové oleje, které fungují stopro. Sama bych si je nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  36. Ještě jsem nezkoušela ani jedno, ale protože nesnáším mazání, určitě to mám v plánu. Chtěla jsem Baleu, ale jdu do Nivey (Nivei?), chci něco co bude fungovat! Díky za recenzi.

    AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. já mám bílou Niveu a jsem s ní moc spokojená..i po tvé recenzi ale přesto vyzkouším Baleu, třeba mi bude sedět :)

    OdpovědětVymazat
  38. Niveu nemám ráda, složení mě děsí, to samé i tady. Kdyby tak zkusím Baleu ale tyhle mléko do sprchy mě vůbec nezajímají..není nad to se namazat kokosákem a plet poradne vyživit ;)

    OdpovědětVymazat
  39. já teda celkově moc Baleu nemusím, takže asi nebudu mléko ani zkoušet...

    OdpovědětVymazat
  40. Niveu jsem měla ve vzorečku 2x a nebyla mi příjemná. Po koupání mě pokožka svědila :/ Teď mám asi týden právě Baleu a u té si nemůžu stěžovat. Vyhovuje mi (zatím) :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  41. tělová mléka do sprchy beru to jako parádní věc, když se sprchuju ve fitku, ale doma se radši namažu tělovým máslem...nicméně po Balee mě svědila pokožka

    OdpovědětVymazat
  42. Já jsem měla jen vzorečky od Nivei a i když to hezky vonělo, tak musím říct, že naprosto nechápu ten koncept. Vzhledem k tomu, že se s tím stejně člověk musí mazat a pak chvilku čekat, než se to do té kůže nějak trošku vsákne, aby to mělo nějaký účinek, tak mi to naopak připadá ještě zdlouhavější (tím myslím to druhé smývání).

    OdpovědětVymazat
  43. Mně tahle mléka nenadchla. Nelíbí se mi ten ulepený pocit po osprchování. Mám pořád snahu se oplachovat a nakonec to stejně nejspíš vytřu do ručníku. Teď v zimě mám pořád suchou pokožku. Mám to bílé od Nivea a vadí mi ta vůně. Baleu nejspíš zkoušet nebudu, to maxi balení mě děsí. Do posilky si teď beru vzorek modrého mléka od Nivea, tak jsem na něj zvědavá. Nejspíš si ho ale nekoupím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)