pondělí 16. prosince 2013

Physiogel - šampon, krém a čistící gel

O značce Physiogel jste už nejspíš někde četly nebo slyšely. Já o ní upřímně netušila do doby, než se začala postupně objevovat na blozích. V tomhle případě to ale nepovažuji za nepovedené PR, spíš naopak, protože si každá blogerka mohla libovolně vybrat produkty, které jí nejvíce zaujaly. A tím pádem čtenáři nesledují dokola stále jeden produkt, protože jsem snad u žádné nezaznamenala totožný výběr všech produktů. I já jsem si samozřejmě vybrala to, co mi přišlo mému srdci nejbližší a co mě lákalo. Doufám, že i vás bude lákat si o tom něco málo přečíst a později si i zasoutěžit o produkty, které se mě osobně nejvíce líbily :)




Physiogel seženete v lékárnách a zajímat vás bude hlavně v případě, že je vaše pleť suchá a citlivá. Právě na tu se specializuje a pokud vás budou zajímat další informace a veškeré produkty, mrkněte na oficiální stánky KLIK.





Physiogel Šampón plus (150ml) - více info zde

Začala bych tím, co mi vyhovovalo úplně nejvíc. Šampony musím střídat často, aby si moje náročné vlasy nezvykly a pozitivní účinky přetrvávaly. Nikdy tedy nepohrdnu vyzkoušením nového, který je navíc vhodný na časté mytí (což je i můj případ).

Co slibuje výrobce:

- jemně odstraňuje nečistoty z vlasů a pokožky
- má neutrální pH
- obsahuje panthenol pro přirozený lesk a hebkost vlasů
- pomáhá chránit vlasovou pokožku před vysoušením
- je vhodný pro časté mytí

Málokdy to můžu říct, ale opravdu souhlasím se vším, co výrobce uvádí na krabičce. V tomto případě všechno platí. Šampon sice člověka neohromí vymakaným obalem nebo sladkou vůní, ale na druhou stranu mi díky němu vlasy vydrží bez umytí 3 dny (což je o den déle než obvykle). Šampon je bez parfemace a má gelovou konzistenci. Trochu mi vadí, že jde trochu obtížně napěnit a jsem spíš zvyklá, že většina mých šampónů pění dostatečně. Zároveň musím pokaždé použít i kondicionér do délek vlasů, protože jinak mi přijdou vlasy trochu jako sláma. Nicméně když vlasy uschnou, tak jsou opravdu čisté a krásně se lesknou. Šampon je opravdu dobře umyje a vydrží svěží o den déle (v mém případě). Takže ač se mi vzhledově nelíbí a při používání mi jeho menší pěnivost trochu vadí, tak výsledek je super a rozhodně bych si koupila další balení a střídala ho s mými jinak často používanými šampony.






Physiogel Pleťový krém A.I. (50ml) - více info zde

Tento pleťový krém je určený na hodně suchou pokožku a je mastnější, takže bylo příhodné, aby ho vyzkoušel přítel, který toto kritérium skvěle splňuje. Krém je poměrně hutný, ale rychle se vstřebává a na pleti nezanechává mastný pocit. Přítel byl rád, že se po použití nemusel znovu mazat, jako se mu to s jinými krémy někdy stává. Opravdu mu stačí použít krém 2x denně a kůže není suchá a plná šupinek. Krém je bez parfemace a přítel oceňuje balení v tubě, protože nemá rád krémy v kelímku (prostě chlap, no :) Od něj má krém požehnání a i když ho neoznačil za ten nej, co kdy vyzkoušel, tak letošní zimu má jasného favorita.








Physiogel Čistící gel (150ml) - více info zde

Na čistící gel jsem se těšila nejvíc a bohužel mě nejvíc zklamal. Gel má pokožku vyčistit a zároveň jí chrání před vysušením a nenarušuje její přirozené pH. Gel se používá tak, že ho nanesete na obličej, krouživými pohyby pleť očistíte. Přebytečný gel odstraníte vatovým tamponkem a mělo by být hotovo. Bohužel ale gel pleť nevyčistí tak, jak jsem na to zvyklá od jiných gelů a na pleti ještě nečistoty zůstávají. Vždycky po použití gelu (obecně) ještě pleť dočistím micelární vodou, ale tamponek je vždycky čistý a téměř není co dočišťovat. V případě tohoto gelu to tak ale neplatí a proto si mě moc nezískal. Svoje favority mám i nadále jinde. Navíc mi ani jeho konzistence není tak příjemná a na pleti cítím takový zvláštní pocit. Bohužel jsme si nějak vzájemně nesedli.





Ze všech vyzkoušených produktů si mě rozhodně nejvíce získal šampon. Vážně milé překvapení, zvlášť s ohledem na mojí dermatitidu, se kterou více či méně bojuji neustále. Dokonce mám pocit, že se suché stroupky tvoří méně a méně a hlava mě absolutně nesvědí. Takže šampon má ode mě plný počet bodů. Pleťový krém se příteli též líbil a hlavně na něm vidím, že se mu na tváři netvoří suché šupinky a pleť je taková vláčnější a měkčí. Čistící gel mě ale bohužel nevyhovoval a za sebe bych ho nedoporučila.

Otázka na konec je jasná - znáte Physiogel? Láká vás lékárenská kosmetika? Máte ho vyzkoušený? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

13 komentářů:

  1. Taky mi prisla nabidka, ale pouze na radu A.I.
    Gel mi prijde fajn, plet vycisti dobre, i kdyz prvni dny me stipal. Kremu nemam co vytknout, muj nos je najednou bez supin. Nejvetsi zklamani je pro me mleko.

    OdpovědětVymazat
  2. Já upřímně lékárenské kosmetice prostě věřím nejvíce.. dříve jsem kupovala šampony hlavně tam:) určitě vyzkouším podle tvé recenze:)

    OdpovědětVymazat
  3. O Physiogel slyším poprvé. Lékárenské kosmetice asi také věřím víc než běžným značkám v drogeriích. Nicméně já jsem spíš opak suché pleti a i vlasy se mi rychleji mastí, takže tato značka asi nebude určena pro mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy zaujal mě šampon :-) skvělá recenze :-))

    OdpovědětVymazat
  5. já tuhle značku vídám jen na blozích, v lékárně jsem na ni ještě nenarazila. asi by mi u toho gelu vadilo, že se nesmývá, navíc, když ještě píšeš, že zanechává divný pocit. celkově nemám ráda nesmývací věci, ani na vlasy nebo na obličej, všechno oplachuju :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak mě tato značka nezaujala :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Znám,znám,před čtyřmi roky jsem si někde uhnala nějakou vyrážku na očích,takže toto byl jediný krém,který jsem mohla používat. Kdyby mi ho ale neporadili na kožním,tak ho taky neznám

    OdpovědětVymazat
  8. šampon používám a je super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se o něm doslechla až teď skoro ze všech blogů, ale dost mě zajímá, všechny produkty vypadají dost nadějně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Znám Physiogel už několik let :) dermatoložka mi ho doporučila na péči o problematickou pleť :) lékárenskou kosmetiku používám, protože mám problematickou pleť :) zatím u mě vede Bioderma a její zelená řada :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Charmedka: mě gel moc nesednul, ale to je právě to kouzlo, že co se nelíbí jednoho, vyhovuje dalším :)

    INA T. Tak to doufám, že budeš případně taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. Natálka - Little Gem: taky jí nevídám v každé lékárně, do které vlezu, ale potkala jsem ho v těch, kde mají hodně derma kosmetiky :) Třeba na Chodově :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, dovolujeme si pozvat Tebe a tvé čtenářky do naší soutěže o poukaz v hodnotě 750 Kč do e-shopu www.botovo.cz. Jediné, co je proto potřeba udělat, je vytvořit soutěžní koláž, která pak bude vytavena na Facebooku a sbírat "To se mi líbí". Pokud se ti soutěž líbí a chceš se také zúčastnit, navštiv náš web pro více informací
    TADY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)