úterý 3. prosince 2013

Pan vajíčko pro vaše menší póry

Tuhle roztomilou věcičku jsem vám už ukazovala v článku, který se týkal nákupů na ebayi. Familiérně mu říkám pan vajíčko a jen za ten jeho obal ho prostě žeru. Sice mi několik z vás na facebooku psalo, že stojí za prd, ale i tak jsem ho chtěla vyzkoušet na vlastní kůži.


Tony Moly Egg pore blackhead out oil gel (30ml) - kupovala jsem ebayi (odkaz na prodejce už nemám, ale stačí zadat název produktu a vyskočí na vás milion prodejců :)

Od této značky jsem zatím nic nezkoušela a tohle byla první vlaštovka. Ilustrační fotky byly hodně zajímavé a klasicky slibovaly přímo zázraky. Natřete, opláchnete a černé tečky se pakují z vašeho obličeje. Zní to dobře, že? No, ty moje mě mají asi hodně rády, protože se mě jen tak nechtějí pustit a chtějí mi dělat společnost :) Egg pore má takovou trochu zvláštní konzistenci - v tužší gelové hmotě jsou zrníčka a celé to voní dost chemicky a nehezky. Na to, že produkt jako takový zabýtá vlastně jen 1/3 z celého vajíčka, tak je ho dost. Gelu stačí nanést opravdu malinko. Já ho používám jen lokálně na nos a jeho okolí, protože tam mám černé tečky. Nanáším na vlhký obličej, kůži gelem promasíruju a opláchnu. Občas gel nechávám na tváři chvíli působit a až pak smývám. Výsledek mi ale pokaždé přijde stejný. Kůže je po použití opravdu ultra jemná a hebká. Necítím pnutí ani vysušení, ale černé tečky jsou prostě stále na svém místě. Zdá se mi, že o něco méně, ale rozhodně se to ilustračnímu obrázku nepodobá :) Takže zázrak se opět nekoná a něco mi říká, že ani to složení nebude úplně košer. 






Co podle výrobce pan vajíčko dokáže:




(web)






Vajíčka jsou celkem 3:

(web)







Rozkošné balení má u mě plný počet bodů, ale jen hladká pleť po použití mi nestačí. Chtěla jsem prostě trochu víc potrápit černé tečky a to se nepovedlo. Příště budu chytřejší a koupím si jen vzorečky a ne hned plné balení. To sice dopoužívám, ale další si kupovat nebudu a vám to taky nedoporučuju. Teda pokud nemáte skrytou úchylku na vajíčka a nechcete se na něj v koupelně dívat :) To potom schvaluju!

Znáte toto vajíčko? Máte s ním zkušenost? Líbí/nelíbí se vám? :)

37 komentářů:

  1. Už jsem o něm slyšela, teda četla, ale mám k těm korejským výrobkům prostě nějakou skepsi, nevím proč.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja s tim vajickem jsem taky zklamana, z tech obrazku jsem si slibovala uplne zazraky..:D takze ho mam v koupelne vylozene na okrasu, mam umyvadlo, zachod i bidet do tvaru vajicka, takze aspon zapada a ja nemusim byt smutna za ty vyhozeny penize :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vajíčko jsem si chtěla koupit u Plum, ale jak čtu o chemickém smrádku a očima jsme prolítla složení.. Raději se budu se svými póry nadále kamarádit! :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. Balenie je naozaj rozkosne, ale teda co z neho, ked produkt nefunguje ako ma.. Hoci teda priznam sa, ze by svojim vzhladom zlakal aj mna. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby vážně fungovalo jako na ilustračním obrázku, beru ho všema deseti!:D Ale ten obal je boží;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som chcela nejake z tych troch ale vsade na blogoch citam ze ono to v podstate nefunguje :/ Ale co sa tyka ciernych bodiek, tam naozaj funguje malo pripravkov :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. At ziji parabeny, i kdyz jsou alespon na konci a pri tom mnozstvi chemie uz snad ani neublizi...

      Jinak ja s timto vajickem zkusenosti nemam, tony moly jde mimo mne, za t. Mam doma od holika holika ty ctyri barevna vajicka po 50g.

      Daji se sehnat za stejnou cenu jako tohle vejce.
      Ale zatim jsem ve fazi testovani, tak nemuzu soudit.

      Vymazat
  7. Vajíčko jsem nezkoušela, ale hrozně mě celá kolekce Cat's Wink od Tony Moly. Nemá někdo s něčím z této kolekce zkušennosti?

    OdpovědětVymazat
  8. Baleni je fakt krasny, cerne tecky nijak extra nemam, tak me nastesti nenalaka:D

    OdpovědětVymazat
  9. Na tomhle balení mě zaujal vyloženě jen obal, jinak účinky ani složení nic moc :). Nemáš tip na nějaký jiný přípravek na černé tečky co doopravdy funguje? Přijde mi, že mi celkem pomáhá Himalaya neem mask, ale na některé je krátká..

    OdpovědětVymazat
  10. Až někdo vymyslí něco, co černé tečky dokáže odstranit tak si koupím šampáňo a oslavím to!

    OdpovědětVymazat
  11. Těšila jsem se na tuhle recenzi a aspoň teď vím, že je to jen pozlátko :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. no, tak mě ten obrázek před/po vyloženě potěšil... vlastně jsem zjistila, že žádné černé tečky nemám (trochu rozšířné póry tomu budu říkat)..takže za mě dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho nemám, ale asijské věci nějak nemají moji důvěru...zatím jsem bohužel žádnou vychytávku na černé tečky nenašla :(

    OdpovědětVymazat
  14. Já teď nedávno vyzkoušela nějakou masku na černé tečky od Avonu. Jakože tomu moc neveřím, ale zkusit se má ledacos. Takže jsem to napatlala na nos a na bradu, konzistence šílená, skoro to nešlo rozetřít, nechala jsem to zaschnout (schne to blbě, kde je větší vrstva, tak je to pořád lepivý) a pak sloupla..A na nose ty tečky prostě skoro nebyly..Nevím, jestli to fakt fungovalo tak báječně a nebo jestli jsem si myslela, že jich tam bylo víc, každopádně nos byl čistý :-)

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ilustrační foto vypadá hodně lákavě, škoda... já teda zas tolik na tečky netrpím, nemám je nijak výrazné, nejvíc mi na ně pomáhá OCM (míchám ricinový a hroznový olej)... ale připomněla jsi mi, že vajíčko mám ve vzorečku, z něj sice nic nepoznám, ale už ho aspoň vypotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  16. vajíčko vypadá suprově, ale já na černé tečky vůbec netrpím, takže bych ho nevyužila a koukám, že i kdyby jo, tak si ho asi podle tvé recenze nekoupím
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  17. Mě nikdy nic na černé tečky nepomohlo až maska od Lushe - Mask Of Magnaminty.. To je opravdu jediná věc která mě zachrání a od tohodle vajíčka jsem čekala, že se s tím moc nepopere... Asi nejspíš už protože, že ty ilustrační fotky vypadají až moc pozitivně :).

    OdpovědětVymazat
  18. Ta ilustracni fotka 'before' je na nose o hodne vic zaostrena nez zbytek tvare, takze bych rekla ze to bude asi tim a s vajickem ten rozdil nema nic spolecneho :) ale je superroztomile :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta ilustracni fotka 'before' je na nose mnohen vic zaostrena nez zbytek tvare a 'after' je normalni nezaostrena fotka podle me :) ale obal to ma superroztomily :)

    OdpovědětVymazat
  20. :D :D O tom slyším poprvé :D Kdyby to fungovalo, tak si "vajíčko" patlám na nos dennodenně! :D

    OdpovědětVymazat
  21. existuje vlastne niečo, čo naozaj pomáha na čierne bodky ? :O
    :)
    bacovak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. To je strašně roztomilé!! :D

    OdpovědětVymazat
  23. škoda, že to nefunguje :( Obal je ale supr roztomilej, to máš pravdu!

    OdpovědětVymazat
  24. To vidím poprvé :). Teď si s kamarádkou chceme pořídit asijské masky na obličej proti pórům, ale zatím také jen vzorečky :).

    OdpovědětVymazat
  25. No jako škoda, protože na té jejich reklamní fotce to vypadá dobře! :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. už nějaký pátek čekám na tvojí recenzi ,protože jsem taky přemýšlela ,že bych si ho objednala ,ale zase za ty peníze ,za co bych si to koupila ,si radši objednám něco na sebe :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám s těma černýma tečkama hroznej problém, takže i když ta recenze není pozitivní tak tohle asi stejně zkusím:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem asi jedna z mála, ale mě to fakt pomohlo. Černých teček jsem měla na nose dost a teď jich mám ani ne polovinu a to jsem zatím vypoužívala tak 1/3, až vajíčko dopoužívám celé, doufám, že jich budu mít minimálně ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Tak po tomhle už docela dlouho pokukuju a chtěla jsem to zkusit, jelikož černé tečky na nose bohužel taky mám, ale asi zkusím něco jinýho :)

    OdpovědětVymazat
  30. Pamatuju si ho z tvého příspěvku a byla jsem zvědavá, ale tohle tedy nic moc a to složení mi děsí..

    OdpovědětVymazat
  31. Kdyžtak přidávám tip, díky němuž jsem se já zbacil černých teček na nose. (Chápu, že nemusí vyhovovat všem, nebo dokonce fungovat)
    Já asi půl roku čistila nos a jeho záhyby nejjemnějším kartáčkem Curaprox namočeným v antibakteriálním mýdle Protex, který byl smíchaný s vodou. Už přes dva roky nemám jedinou černou tečku. :)

    OdpovědětVymazat
  32. To vajíčko je tak krásný!!! A ještě i ten obsah ladí......umí nalákat, hned bych po něm šla a stojí mě to dost práce mu odolat i přes tvé nedoporučení. Ale musím odolat pěknému obalu :-) To složení je pro mě fujky.

    OdpovědětVymazat
  33. Tak to jsem ráda, že to čtu, už dlouho jsem si pana vajíčka chtěla pořídit, ale asi zkusím štěstí jinde :)

    OdpovědětVymazat
  34. Už jsem se na něj několikrát dívala, ale nějak mě něco říkalo, že to fungovat nebude:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Mně černé tečky nějak moc netrápí,ale jako vypadá parádně, docela se mi ten nápad líbí:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  36. mám ho v ebay ve wishlistu, ale asi si ho po přečtení té recenze neobjednám :/ škoda, byla jsem na něj zvědavá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)