neděle 15. prosince 2013

Napodobeniny Real Techniques za pár korun

Není to tak dlouho, co jsem na ebayi narazila na štětce, které se až nápadně podobají mým oblíbeným Real Techniques. Co si budeme nalhávat, když má něco úspěch a dobře se to prodává, dřív nebo později se najde někdo, kdo toho využije (zneužije) a začne vyrábět napodobeniny. Neodolala jsem a chtěla vědět, jestli se štětec za nějakých 50 korun vyrovná těm originálním.



Tvarově vlastně RT štětcům tyto nekonkurují, protože RT má štětce vesměs jiné. Podobné jsou si hlavně svým vzhledem. Vybrala jsem si tento štětec se zakulacenými štětinami, protože se mi zdál celkem univerzální. Což se nakonec i potvrdilo a se štětcem můžete nanášet jak pudr, tak tvářenku, rozjasňovač či bronzer. Záleží, co komu vyhovuje. Kvalita štětce je kupodivu celkem uspokojivá a mile mě překvapila. Štětinky jsou umělé a velice jemné. Štětec je docela hustý, není to vypelichané koště, ale super hustý také není. Oproti RT, ze kterého mi nikdy nevypadl ani chloupek, z tohoto občas nějaký vypadne. Není to tragédie, ale RT jsou kvalitou prostě lepší, to je bez debat. Nicméně za svojí cenu není vůbec špatný a méně náročným slečnám bude určitě vyhovovat. Umím si představit, že potěší i jako dárek vaše kamarádky nebo třeba maminku. Té mojí by stačily tyto štětce určitě a dražší by stejně ani neocenila :)





Dostupné tvary štětců




Porovnání originálu a napodobeniny - vlevo napodobenina vpravo RT stippling brush



Cenově se štětce dají sehnat od 30-100 Kč, záleží, jakého prodejce si najdete. Chce to trochu hledat. A pozor, už několikrát jsem četla, že štětec po objednání nedorazil (u různých lidí). I mě se to stalo, ale prodejce okamžitě poslal jiný. Tak nevím, jestli naše pošta krade štětce a nemá nějaké nenechavé doručovatelky-vizážistky :)




O štětcích se už mluví i na zahraničnách blozích, na štětce v modré barvě se můžete podívat například zde. Za tu cenu jsou myslím celkem v pohodě. Pro profíky to asi nebude dostačující, ale je spousta těch, co za drahé štětce nechce utrácet a tohle je myslím dobrá alternativa :) Kvalitou ale za originály RT trochu zaostávají a upřímně tvarově se mi tolik nelíbí a neměla bych pro ně upotřebení. A navíc když mi přišel domů, tak jsem z něj neměla takovou radost, jako kdy si z krabičky vybaluju RT štětce. Tento dorazil v pomuchlaném a ošklivém obalu s čínskými nápisy a i když je tohle většině asi jedno, tak mě tam trochu chybí to kouzlo a převládá pocit, že tohle je prostě jen napodobenina, něčeho, co mám ráda. Ale pro většinu bude lákavá hlavně cena a upřímně, než si kupovat sto pichlavých šuntů z drogerie, tak si raději kupte tenhle :)

Má někdo z vás tyto štětce doma? Koupily byste si je, i když se nápadně podobají těm originálním? :)

32 komentářů:

  1. Mám originály, přiznejme si, že originál RT také nestojí moc a vydrží mi určitě déle. Nějak k těmhle napodobeninám nemám důvěru i když musím říct, že vypadají docela kvalitně a co koukám na ty modré tak mají i husté štětinky a za padesát korun? Před lety bych z nich jásala! Vidím to jako perfektní levný dárek pro nějaké mladší ségry a tak :)

    OdpovědětVymazat
  2. mam aj RT aj taketo napodobeniny a myslim, ze su skutocne velmi vydarene - byt studentka tak som s nimi velmi spokojna - teda, ja som s nimi spokojna aj tak :-) Neohrnam nad nimi nos, lebo su no name....

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, díky za tip. Myslím si, že když nejsem nějaká profi vizážistka a líčím se jen jednoduše, že by mi naprosto stačily. Zkusím a uvidíme. Vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa tiež raz stalo že mi balík z číny neprišiel. Neboli to štetce ale nejaké doplnky. Písalo síce na pošte že "prevzaté na pošte v Bratislave" čo ale bola blbosť kedže nikto to prevzať nebol.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se taky nechce tolik za štětce dávat, když jsem začla líčit, koupila jsem si dražší sadu a do roka byla v háji. Jenže najednou bez štětců a tak jsem zkusila "MAC" z ebay. Jasný, někomu se to možná nelíbí kupovat v podstatě padělky, ale já jsem se štětcema naprosto spokojená. Tenhle vypadá fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají dobře;) Mě by určitě vyhovoval, jelikož doma mám jen z drogérky..;)

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně často se stává, že ty levnější položky nedorazí. Mně už se stalo několikrát, většinou teda u bižuterie většinou za dolar, takže mě to tak nemrzelo. Na štětec mrknu, vypadá docela v pohodě:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som ich kúpila, pretože som chcela vedieť, či štetec za 1,50€ vôbec niečo dokáže.. Zároveň aj preto, lebo mi je ľúto prenášať v kufri "originál" RT a Sigmu ani nehovorím. Na pobyt doma (2 dni) a na dovolenke sú podľa mňa perfekt a aj pre baby, ktoré ešte len s líčením začínajú stačia podľa mňa.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych si je objednala, ale bojím se, že bych z toho mohla něco chytnout nebo tak něco:D

    OdpovědětVymazat
  10. Tyhle napodobeniny z ebaye mam doma už tři a vyhovují mi. Mám jeden na rozjasňovač který používám celkem často, stippling brush a ten na tvářenku jen občas. Za 50kč jsou to daleko lepší štětce než někde z drogérie. Ale je pravda že pelichají daleko víc než nějaké opravdu kvalitní jako je sigma a sedona lace.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem jeden na zkoušku koupila a souhlasím s tebou, za tu cenu dobrý. Třeba ten stipple bych nechtěla, ten mi z fotek přijde moc řídký, ale tyhle chlupaté svému účelu poslouží.

    OdpovědětVymazat
  12. mně už dorazily všechny, holt to chvíli trvalo. objednala jsem na druhý pokus od stejného prodejce jako ty, ale popletl to, tak mám teď doma tři ty "style 5" (protože dorazila i první objednávka...), chtěla jsem jednu 5 a jeden tenhle tvůj. mají tužší štětinky, ale mám radši tu rukojeť, štve mě ta RT guma, nejdou pohodlně tahat z toho stojánko-pouzdra. chci je rychle vyndat a zandat a ne je tahat oběma rukama, protože se mi zaseknou o tu gumu

    OdpovědětVymazat
  13. Nevypadá zle, mě by nejspíš stačil.:-) Já mám štětce z rakouské drogerie a nemůžu si stěžovat. Nikdy nevypadla ani štětinka. Začínala jsem na štětcích od Elf. Ten na make-up není špatný, ale štětce z té nejlevnější řady jsou příšerné. Už nějaký čas si říkám, že je vyhodím. Tak na to asi teď v rámci vánočního úklidu dojde.:-D

    OdpovědětVymazat
  14. 50 korun bych za štětec byla ochotná dát. Rozumná cena za pár štětin.

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavé... Ten štětec vypadá fakt docela pohodově, důvěryhodně za ty peníze! Ale asi bych se i bála. Ale jestli stojí 50,-.... :D no,

    OdpovědětVymazat
  16. Me ta psychologie zakaznika stejne neprestane fascinovat;)) kdyby ten stetec nemel presne tuhle kombinaci barev, ale byl treba bilej s puntikama, tak se po nem nikdo ani nepodiva(i kdyz jinak by byl stejnej) - ale hned jak pouzijou barvy, co neco pripominaji, tak zajem okamzite vzroste o 100 % :D
    Jinak sama bych si ho asi nekoupila, RT taky nestoji moc a proc investovat do nejaky nahrazky, s tim, ze po case si koupim ten, kdyz muzu mit rovnou origo, takhle za nej dam nakonec vic ...

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ho a jsem spokojená,používám i na make up

    OdpovědětVymazat
  18. Mě vyhovuje,používám ho i na makeup. Jinak pošta mi taky občas něco nedoručí

    OdpovědětVymazat
  19. já mám přesně tento a na cestě další, jsou moc fajn a za nějakých 40 Kč naprosto v pohodě, používám je hlavně na bronzer a občas na tvářenku, když mám svůj oblíbený štětec vypraný. Jak říkáš, čas od času vypadne chloupek, bála jsem se ho poprvé vyprat, ale přežil to a je pořád stejně jemný :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak koupit si SADU štětců za 600 v ČR, nebo za 360 z USA je docela rozdíl. Já si objednala originála z iherb.com http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman

    OdpovědětVymazat
  21. Mám ho a jsem s ním moc spokojená.

    http://bonqi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Ja uz mam tedy vyzkouseno, ze od jednoho prodejce mi nedorazilo nikdy nic. Az potreti jsem si dala praci a hledala jmena tech, co mi to od nich nedorazilo.
    Jinak chodi vsechno paradne, od levnych po drahy. A ze tam nakupuji dost pravidelne. Az mi zrovna pani postacka rikala, ze je se mnou sranda, jak vzdycky hada, co mi to zas prislo :-)

    Ja proti padelkum nic nemam, pokud si na ne aspon daji svuj nazev. V tom pripade s tim nemam problem, protoze se drzi treba jen vzhledu a to castecne.

    Za to mi ale hrozne vadi situace, kdy si koupim no name paletku a prijde mi naprosty fake s nazvem originalu, v krabicce originalu a honosi se nazvem originalu. To jsem pak vztekla az na pudu.

    Tyhle jsem nezkousela, minuly mesic mi ale prisly stetce Jessy nebo tak nejak, 5 na makeup a 5 na oci za cca 350. Zatimco stetce na oci jsem si zatim ani netroufla vyzkouset, protoze vypadaji veru divne... Tak ty stetce na makeup jsou paradni. Ale obavam se, ze napad na vzhled stetcu prevzali od sigmy. Za 350 jsou ale luxusni. Kvalitou mi prisly srovnatelne se stetci PetraLovelyHair

    OdpovědětVymazat
  23. Priznam sa, ze ja k takymto napodobneninam vztah nemam, ale je to na kazdom, som radsej za original. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Možná tyhle štětce taky prubnu, na zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vzhledově to nevypadá nejhůř a myslím, že za tu cenu proč to nevyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  26. já bych si ho nekoupila. tyhle napodobeniny nemám moc ráda, a to právě proto, že z toho člověk nemá takovou radost, jako z originálu. chápu ale, že některým je to úplně fuk :) třeba mamce bych je také koupila, ta tohle neřeší.

    OdpovědětVymazat
  27. mám je taky a na mé potřeby jsou super :) ! akorát mě štve, že je to napodobenina

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám originál a nedám na něj dopustit, vždycky mám hroznou tendenci se s ním mazlit :D

    OdpovědětVymazat
  29. Fíha, tak to jsem docela mile překvapená :-O, i když přeci jen si počkám spíše na své vysněné RT O:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  30. Na základě toho,že si jeden ten štětec dala na FB, jsem si je taky objednala všechny. A přijdou mi strašně malé,nevím teda jak vypadají RT ve skutečnosti, protože žádný nemám, ale tyhle mi fakt přijdou malé, ale myslím že tyto fejky jsou všechny stejně velké od všech prodejců, co jsem se dívala, tak nevim, jsem z nich taková rozpačitá, přijdou mi spíš takový cestovní než na běžné denní líčení... :-/

    OdpovědětVymazat
  31. já už jednu tuhle levnější variantu mám a nemůžu si stěžovat - jsou výborný a určitě si v budoucnu pořídím další. RT bych sice vyzkoušet chtěla, ale pořád na to nějak nejsou finance a tyhle mi slouží skvěle, takže není o čem přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)