pondělí 9. prosince 2013

Kosmetické nákupy z USA

Tak jsem se konečně dostala k tomu vyfotit snad většinu kosmetických nákupů z dovolené. Asi to není úplně všechno, protože část věcí už používám a mám je různě po celém bytě a na všechno jsem si asi nevzpomněla, ale tak to nevadí :) Oblečení, kabelky a boty asi fotit nemusím, přece jen vás asi víc zajímá kosmetika (myslím).


Korektory jsem pořídila hned tři a o všech vám určitě napíšu. Ten od Nars jsem si zamilovala hned po prvním vyzkoušení, takže o něm neslyšíte naposledy :) 



Ve výsledku jsem nakoupila nejvíc pudrů a rozjasňovačů, i když to původní záměr nebyl. O některých se taky určitě postupně dozvíte. U některých si říkám, jak jsem bez nich doteď mohla kosmeticky existovat? :)



Z Bath and body works jsem si pořídila mini svíčku (velká byla moc těžká) a nějaké voňavé dezinfekce na ruce. Většinu jsem rozdala jako dárky kamarádkám a tyhle mi zbyly. Jsou jedním slovem úžasné a jestli na ně někdy narazíte, berte je útokem :)



Balzámky na rty a rtěnky. Inspirace oblíbenými youtubery je čistě náhodná :)



Make-upy jsou nakonec pořídila dva - můj milovaný od Clinique, ke kterému se po nějakém čase zase vracím a novinka od Lorealu, která se už dá sehnat třeba v Německu a možná doputuje i k nám.



Jednu tvářenku Milani jsem chtěla moc vyzkoušet, ale ve výsledku jsem zjistila, že se mi většina odstínů nelíbí a ty, co se mi líbí, zase obsahují tunu třpytek. Nakonec jsem vybrala tuhle a taky o ní chystám nějaký bližší post.


Deodoranty Secret je už taková klasika. Seženete je v neskutečných vůních, o kterých si tu můžeme nechat jen zdát. Kdyby po nich někdo z vás toužil, tak vím, že je má Kája ve svém PlumFoolery shopu :)



St.Ives je asi jeden z nejprofláknutějších peelingů ever a po jednom vypotřebovaném balení jsem si musela vzít další. Bahýnková maska Origins se mi líbila u Talky na blogu a její článek mě zaujal natolik, že jsem neodolala :) Od Bioré jsem taky něco moc chtěla vyzkoušet, takže mám ještě jeden scrub do zásoby.



Ani jednu z těchto věcí na vlasy jsem neplánovala pořídit, ale když mi došel olejíček na vlasy, tak jsem spíš náhodou sáhla po tomto od Lorealu a protože mě okamžitě okouzlil, vzala jsem si i masku. A musím říct, že jsou zatím oba skvělé! Proč tahle řada není i u nás?



Clinique je klasika. Tři menší produkty jsou z balíčku, u kterého byla i taštička a stál směšných 10 dolarů. Oční krém mi většinou vydrží strašně dlouho, i když se balení zdá maličké a zbytek jsem chtěla vyzkoušet. DDMG emulze mi dochází, takže jsem si koupila novou. Chtěla jsem tedy vyzkoušet novou verzi +, ale jak jsem zjistila, ta je jen ve verzi pro suchou pleť a podle paní konzultantky by mi ublížila a pleť ještě víc zamastila, takže jsem si koupila tu samou, co už mám :)



Kolem Aussie je teď celkem humbuk, když je k dostání už i u nás. Mě zatím tolik nezaujala a jako zázračná mi nepřijde. Někdo mi ale říkal, ať zkusím tu americkou verzi, že má jiné složení a je lepší. Takže Aussie dávám ještě jednu šanci a určitě pak udělám nějaký srovnávací článek US vs. evropská verze.



Peeling Flake away miluje několik známých youtuberek, co sleduji. Mě bohužel ale značka Soap&Glory není souzená, protože zatím všechno, co jsem vyzkoušela, mě zklamalo. Ještě, že jsem si vzala jen mini balení a ne to veliké. Peeling je naprosto průměrný a jediné, co je na něm pěkné, je jeho balení. Hrozně se těším na odličovač očí Sonia Kashuk, po kterém jsem toužila už dlouho. Takže hned jak vypotřebuju současný odličovač, beru útokem tenhle. Crabtree&Evelyn krémy nesnáším a většina mi smrdí. Když jsem je v jednom outletu objevila za 2 dolary (ty menší balení), tak jsem si jich pár koupila. Menší podaruju a větší si nechám. Názor neměním, ale alespoň jsem je koupila za cenu, kterou opravdu mají. 



Sonia Kashuk štětec má trochu zvláštní vzezření, ale díky těm záhybům se fakt dobře drží v ruce. Oboje oční stíny jsou také z kosmetického outletu. Za normálních okolností a našich cen bych si je nikdy nekoupila, ale za nějakých 12 dolarů to neberte, že jo :)


Řasenky, co jsem si pořídila ještě chvíli uložím do šuplíku a počkám, až vypotřebuju nějaké současné. Jsem hodně zvědavá na velice chválenou řasenku od Physicians Formula :) Tužka na oči Milani mě zatím úplně nenadchla, ale dávám jí ještě čas.


Na pastě Crest asi není nic extra zvláštního, ale vím, že je Kája z blogu Plum Foolery vždycky tak chválí :) V kovové dózičce zase byla sada balzámů na rty Nivea.




Laky na nehty jsem vám ukazovala už před pár dny, takže kdyby vás zajímalo víc, mrkněte TADY.

To je teda asi všechno, na co si vzpomínám :) Jestli vás něco z toho zajímá a rády byste si o tom přečetly, dejte mi vědět :)

47 komentářů:

  1. Rendy co mi to takhle při pondělním ránu zase děláš, teď abych si šla poplakat ;).

    OdpovědětVymazat
  2. To je veci, asi zvlastni, ale nejvic se mi libi ty balzamy od Nivei :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ach Rendy, ty mě štveš! :D Hrozně ti závidím Hourglass! No a Nars korektorem bych také nepohrdla.. Na to porovnání Aussie se těším, zrovna jsem udělala nákup pod stromeček a samozřejmě jsem na slavné 3 minute miracle nesměla zapomenout.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tohle by mi vystačilo na hooodně dlouho :D já čekám nákupy z Ameriky na Vánoce, tak jsem zvědavá, co mi babička a sestřenka nakoupily, já chtěla jen eos balzám! :D zaujaly mě make-upy, ten L'Oréal bych chtěla někdy zkusit, snad se k nám dostane :( od Clinique jsem kdysi nějaký zkoušela a nesedl mi, možná si řeknu o vzoreček tohohle, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. né, jsem plná závisti :) ty balzámky jsou úžasné a ten lak od Forever21? dokonalost...příště jedu s tebou! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, všechno vypadá skvěle!
    Kamarádka jede o prázdninách do NYC, tak už připravuju seznam svých největších přání :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, chci tvůj job :D To jsou nákupy!
    Mě docela zajimají ty korektory, maska a olej na vlasy a srovnání Aussie :) Polovina holek píše, že je to zázrak, čtvrtin, že měly jen splihlé vlasy a čtvrtina, že je měly hrubé jak Hagrid. Takže by mě zajímalo, jak to vlastně je i s tou americkou verzí ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, hlavně mi neřikej, že nechápeš, jak jsi do teď žila bez toho Hourglasu nebo si ho fakt budu muset objednat!! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne vecicky ;) Sokovalo ma, ake super znacky maju v kozmetickych outletoch :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, to su ake kusky! :O Mat z nich tak aspon polovicu doma! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super kousky :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy to mi nedělej! :D V lednu letíme s přítelem do USA také a už takhle mám dlouhý seznam co si vše musím koupit a kvůli tobě jsem musela teď přidat dalších 12 položek!! :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. No jejej to je bomba, uplne se tu rozplyvam. Jo a k tomu obleceni, urcite par fotek by bylo taky super videt co jsi ulovila, hezky den a kosmetice teda zdar!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Lena Čerge: buď v klidu, já pláču taky, protože je tolik věcí, co jsem si ještě chtěla koupit a už je nebylo kam dát :)

    FairyChain: já jsem na US verzi taky zvědavá, protože ta česká mě bohužel nenadchla :)

    Natálka - Little Gem: taky by se mi teď hodil někdo, kdo by tam jel, protože bych pro něj měla další seznam věcí, co bych chtěla :) Jinak tenhle Clinique make-up zbožňuju, má nejlepší odstín, který vypadá jak hezčí barva mojí pleti :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ách, mám pocit že to všechno potřebuju, ale stejně to nikdy mít nebudu.. Achjo :D

    OdpovědětVymazat
  16. K tomu lze dodat jen jedna věc, a to: Já chci taky!!!! :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jaycee: já myslím, že příště uspořídám hromadný nakupovací zájezd a bude :)

    Mademoiselle M: tohle s mým jobem nijak nesouvisí :) Pro mě evropská verze zázrak bohužel není, uvidíme, co ta US :)

    Kyvarzzify: bude těžký, to neprohlásit, ale on je fakt úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  18. Molie: a věř, že až to tam uvidíš, tak těch položek bude dalších 50 :))

    Aknelka A: něco mám pod stromeček, takže je to už zabalené, ale tak v nějakém povánočním postu se to asi objeví :)

    Viviann D.: všechno můžeš mít :) Půlka věcí se dá už dneska koupit i po českých eshopech :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nádhera!!! Klidně nafoť i to oblečení myslím že by to ocenilo víc holek :) Moc se těším na články o té úžasné kosmetice co jsi koupila

    OdpovědětVymazat
  20. Já se těším na recenzi korektorů, make-upu Loreal a hlavně souboj evropské a americké verze Aussie, protože tomu, že je složení odlišné, prostě moc nevěřím..

    OdpovědětVymazat
  21. Já to veděla že má jiné složení, všichni mě kvůli tomu div neukamenovali když sem tuhle větu pronesla .... heh

    OdpovědětVymazat
  22. No tomu tedy říkám nákupy! Brala bych všechno, co ti budu povídat :D moc se mi líbí ten lak z Forever 21 :)

    OdpovědětVymazat
  23. perfektní nákupy, na korektory jsem zvědavá, rozjasňovače mě taky hodně zajímají, doufám, že tvůj oblíbený je nějaký co tu neseženem :D Milani tvářenku tipuji, že máš Luminoso, to je vcelku neškodný odstín. Soap and glory bych taky chtěla jednou u nás potkat

    OdpovědětVymazat
  24. Tak na tento článok som sa nevedela dočkať :) Fuu ako tak na to pozerám ked budem vo Viedni tak to zase budú nákupy :D
    Tie laky sú proste dokonalé a na kolko ta vyšla tá bahenná maska od Origin´s?? :)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy s tím počítám že až to tam uvidím, že těch položek bude více :D Proto si taky sebou beru jen velmi málo věcí a počítáme s přítelem s tím, že si tam koupíme další 2 kufry a nazpátek tedy budeme mít každý 2 kufry :D i za ten příplatek se nám to vyplatí, hodláme se tam s přítelem opravdu vyřádit :D :D

    OdpovědětVymazat
  26. Jee, všechno vypadá skvěleee! :3 Závidím!

    OdpovědětVymazat
  27. Moje milá, Ty jsi fakt maniak :D dám ti na to razítko, kdybys někdy potřebovala :) Krásné to máš!

    OdpovědětVymazat
  28. Na ten článek jsem se těšila! :) To je věcí, paráda... a jinak mě by teda zajímaly i ty kabelky a oblečení, jak píšeš v úvodu :)))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  29. Oh!!! Toužím po korektoru NARS, který používá Camila Coelho....

    OdpovědětVymazat
  30. Teda těch pudrů a rozjaňovačů to je slušná zásoba :D o tom L'oreal make-upu také docela dost přemýšlím tak do něj nejspíš asi taky půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě bych si ráda přečetla o Hourglass pudru, myslím totiž že ho potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Aaaaach, tak tomu říkám kosmetické nebe!!! :o))) Jsem zvědavá na recenzi korektoru NARS!!! Ten Age-Rewind, bo jak se to píše, od Maybelline, jsem si dotáhla z Drážďan a je fakt docela good. Ale překonal ho levnější německý soused P2, za 2 euráče, nechápu, jak je to možný, ale je fakt super, jestli se tam někdy vydáš, určitě na P2 jukni. No a těším se na další přehlídku úlovků :-)! Jaké jsou ty řasenky na fotu?? Hodně jsem o nich slyšela, ale zajímal by mne názor právě od tebe :-)!

    OdpovědětVymazat
  33. Od Bath and body works mám mýdlo na ruce s vůní toho jablíčka, jak máš ty a je to úúúúžasná vůně!:)
    Krásný nákup!! Jen jsem ráda, že už i člověk odsud si může téměř všechnu kosmetiku objednat naštěstí, ale co teda závidím je ten první korektor od M., ten chci už hrozně dlouho, moc ho vychvalují holky:)
    Milani tvářenka to bude asi Luminoso, že? Kupovala jsem nedávno a je perfektní, super výběr!:)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, nevíš jestli se dá někde na internetu sehnat ta " nivea kovová dózička s balzámy"? :) A určitě bychom ocenili i nákupy oblečení!:) A super článek, tolik kosmetiky, závidím (v dobrém samozrejme) !! :D :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já fakt nejsem hamoun, ale tak půlku z toho bych vážně chtěla! :D

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Rendy,
    mám radost, že Ti Nars taky tak vyhovuje.;) Je sranda, že toužíme po téměř stejných "amerických" kouscích, nákup radost pohledět!;) Po rozjasňovačích přímo slintám.:-P
    Z.

    OdpovědětVymazat
  37. všechny věci do jediné bych také brala! nejvíc ale asi ten EOS balzám a originál Aussie (nebo originál, prostě USA verzi). já jsem tedy spokojená i s tou naší, ale zajímalo by mě, jestli je znát rozdíl :)
    a ty antibakteriální gely má Plum na e-shopu, já mám odtud jeden vanilkový, určitě né poslední :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jak jsi spokojena s Magic Nude? Me prijde, ze je strasne tezky a pripadam si, ze mam na sobe masku.

    OdpovědětVymazat
  39. Úplně nejvíc ti závidím Bath and Body works, protože od nich mám skvělé tělové mléko a pořád si ho šetřím, protože se tu nedá sehnat. A na recenzi toho korektoru od Narsu se fakt těším, stále jsem na lovu toho nejlepšího korektoru ever :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Je opravdu velmi smutné, kolik věcí u nás není...tuhle zimu doslova "jedu" na balzámech na rty a čímkoli, co je hydratační až hrůza. Proto mě taky hodně zaujaly Lip Butters od Nivea...Inu, povedené nákupy, jen co je pravda :)))

    OdpovědětVymazat
  41. Ach, ty rozjasňovače! Myslím, že jeden MACovský potřebuju!:)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ach, Bath and body works gel ve vůni Sweet Pea! Ten jsem kdysi dostala jako malý suvenýr a dodnes si schovávám poslední kapku k očuchávání. :-D Tak úžasně to voní, že dokud to bude cítit, nebudu mít to srdce lahvičku vyhodit.
    V jakém odstínu máš ten korektor Nars? Psala o něm onehdy Moora a nějak nechápu ty posedlosti nejsvětlejšími odstíny z nejsvětlejších, to jsou ty holky opravdu tak bledé? Vždyť ten nejsvětlejší je BÍLÝ!
    7 day scrub cream od Clinique jsem měla a je super, pleť je po něm krásně heboučká a vůbec nevysušuje.
    Jsem zvědavá na Tvé dojmy z BB pudru Physicians Formula, mám ho taky v plánu (poté, co jsem díky Anně Ananasové vyzkoušela thajský BB pudr, ze kterého jsem naprosto unešená).

    OdpovědětVymazat
  43. Ja bych teda klidne uvitala i oblecko-boto-kabelkovy clanek!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  44. ten korektor od NARSu je dostupný i u nás? :) dost mě láká... tenhle článek jsou boží muka :(((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)