neděle 1. prosince 2013

Giveaway: vyhraj dárek od Skinfood

Vítám vás u další soutěže a doufám, že potěší nejen milovnice asijské kosmetiky. Ode dneška soutěžíme o Rýžovou pleťovou masku značky Skinfood (veškeré info zde) z českého eshopu, který se na tuto značku specializuje. Jestli vás produkty Skinfood zajímají, tak určitě mrkněte na zdejší nabídku a třeba si vyberete i něco pěkného pro sebe. Každopádně jedna z vás si tuhle masku nadělí třeba už pod vánoční stromeček :)







Podmínky soutěže:

1) dejte like facebookové stránce skin-food.cz (KLIK)
2) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 1.-8.12.2013
3) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). A když přesto budete chtít něco napsat, tak se můžete zmínit třeba o svém oblíbeném produktu této značky :)

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. Čili ode dneška po dobu jednoho týdne probíhá soutěž, v neděli 8.12.2013 ve 20h. vylosuje random číslo dne (1.12 je 1, 2.12 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)

Držím palce a děkuji eshopu skin-food.cz za poskytnutí dárku do soutěže :)

92 komentářů:

  1. Od téhle značky zatím nic nemám, ale velmi mě zaujala. Ty obaly jsou k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně od Skin Food nic nemám, ale já masky miluju, takže by mi určitě udělala radost :)
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. chcu chcu chcu! michaelahaskova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Túto značku som ešte nevyskúšala. I ked som ju na eshope videla veľa krát.
    Milujem masky od rôznych značiek, rada skúšam nové veci.
    evkagibalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. se značkou Skinfood nemám žádnou zkušenost, bohužel.. tak by mě výhra samozřejmě moc potěšila:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezká soutěž, polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super značka, už jsem o ní slyšela, produkty vypadají zajímavě, hlavně masky a kávový peeling. Poslední dobou mě přírodní kosmetika moc baví, hlavně masky. Jinak FB je Eva Slachová, e-mail: Evca.eva@seznam.cz, třeba se mi poštěstí....

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jsem od značky nic nezkoušela, ale ten název zní velmi dobře :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavá soutěž, protože jsem asijskou kosmetiku zatím neměla šanci vyzkoušet :) Držim si palce :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím nic od Skin Food nemám, ale láká mě :-)
    petulka.setinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Od tejto značky nič nemám ale rada by som vyskúšala konečne túto masku :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. S touhle značkou zkušenosti nemám, takže jsem na ni celkem zvědavá :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. like tam je, přiznám se, že jsem o tomhle e-shopu nevěděla. od SF jsem ještě nic nezkoušela, ale hodně mě láká to "čajové" BB pro mastnější pleť

    OdpovědětVymazat
  14. masky, to jsou moje, tuhle musím mít!:)
    misscukrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jednou jsem od nich měla tonikum se zeleným čajem a bylo fakt boží.. akorát strašně rychle došlo :(

    OdpovědětVymazat
  16. Že by dlší asijský zázrak? :) anna.brandejsova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já od nich mám Black sugar mask a je to nejlepší maska, jakou jsem zatím vyzkoušela! :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tuto značku chci už dlouho vyzkoušet, ale bohužel ještě nic od ní nemám =)

    veruska.rou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. jeej, po tomhle zrovna koukám už jakou dobu:)
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  20. Měla jsem zatím jen BB cream a byl fajn, sice málo krycí ale na léto ideální. Teď jsem ho, ale už dala zpět do šuplíku a vyndám ho až na jaře.
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  21. nemám nič od Skin Food ale rada by som vyhrala :) super GA :P
    terinka999@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Skin Food jsem zatím bohužel nezkoušela, ale ráda bych to změnila;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Bohužel jsem zatím nic od skinfood nevyzkoušela, ale kosmetika vypadá moc pěkně.
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Od Skin79 jsem vyzkoušela BBcream a byl super, docela ráda bych vyzkoušela něco jiného především z pečující kosmetiky :)
    abochezova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moc se mi líbí jejich obaly a už nějakou dobu pokukuju po nějakém tom laku na nehty.;) Maska ale vypadá taky lákavě.:)
    underthesheats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Vždycky jsem si myslela, že až najdu nějakou masku, co mi sedne, tak už nebudu hledat další... blbost... :D

    OdpovědětVymazat
  27. Rada bych vyzkoušela. travnickovae@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. uz viac krat som uvazovala, ze si od skin food nieco zaobstaram, ale neobjavilo sa nikdy nieco, co by som si povedala, ze toto musim mat..
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. tahle maska vypadá hodně zajímavě. mám doma jinou variantu, ale nad touto jsem také přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
  30. O Skinfood vím jen z doslechu a zatím nebyla příležitost se na to nějak víc podívat.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Bohužel s touto značkou nemám zkušenost, ale moc bych si přála ji vyzkoušet. :)
    Lencastranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. já zkoušela vzorky Fresh Apple Sparkling Pore Emulsion a bylo to moc příjemný:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tak zrovna na tuhle rýžovou masku jsem slyšela samou chválu, sama jsem uvažovala že bych ji zkusila :)
    tereza.neuwirthova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tato značka mě velmi láká.Veronika.Sikorova31@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Obaly mají zajímavé, ale ještě jsem od nich nic nevyzkoušela :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Super cena, ráda bych od této značky něco vyzkoušela :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. FB: Lucie Salačová
    email: calwen.cz@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tuhle značku už znám dloho ale nemám s ní zatím žádné zkušenosti :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. uz dlhsie pokukujem po bbcku od skinfoodu, ale neviem sa rozhodnut :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale ráda bych to změnila :-)
    fb: Andrea Mocková
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Se značkou Skinfood zatím žádnou zkušenost nemám, ale rády bych ji jednou vyzkoušela. Na její produkty jsem zatím četla jen pozitivní recenze.
    silhankova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Maska vypadá perfektně a ty nsi moc hodná že pro nás pořád pořádáš soutěže :-)
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. O této značce slyším poprvé, takže bych si ráda na vlastní kůži rozšířila obzory :))
    Lucie.sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. O téhle značce už jsem slyšela a docela by mě lákalo něco od nich vyzkoušet.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. O téhle značce už jsem slyšela a docela by mě lákalo něco od ní vyzkoušet.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. peach sake pore emulsion...annie.mail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. mam lajknute :) n.princess@azet.sk a osobne zboznujem bb cream :)

    OdpovědětVymazat
  48. Asi nevydržím čekat a hned si u nich něco objednám :-)

    OdpovědětVymazat
  49. O téhle značce už jsem hodně slyšela, ale doposud jsem se nějak nedostala k tomu něco vyzkoušet
    syky7777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Tuto značku neznám, ale vypadá to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  51. Hodně zajímavá kosmetika a ráda bych jí vyzkoušela, (protože mám na seznamu takových věcí, ke kterým se nedostanu a chci je už dlouhoo :(), takže výhra této kosmetiky by mě potěšila !:)
    Anetadrob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ráda bych zkusila, to ne že ne :))

    Barbora.capkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. S kosmetikou Skinfood žádné zkušenosti nemám, ale asijská kosmetika mě hrozně láká. Kéž bych vyhrála.
    necadova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. alltinygems@email.cz
    Od této značky mám dvě krémové tvářenky a jsou to jedny z nejlepších tvářenek, jaké jsem vyzkoušela (hlavně na léto).

    OdpovědětVymazat
  55. Upřímně se přiznám, že o této značce jsem se dozvěděla až dnes a to díky tobě. Určitě si v budoucnu nějaký výrobek koupím. Výhra by mne velmi potěšila, byl by to krásný vánoční dárek. jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. eliskazlamalova@seznam.cz
    Od této značky jsem ještě nevyzkoušela žádný produkt, ale už po ní nějakou dobu pokukuju :-)

    OdpovědětVymazat
  57. aj. mě by moc zajíma ten rýžový pudr... musím zistit, jestli jde sehnat vzoreček.. jinak mám BB a skoro mi srdce krvácí, když musím napsat, že je snad ještě o chlup lepší než růžový od Skin79...

    OdpovědětVymazat
  58. aj. mě by moc zajíma ten rýžový pudr... musím zistit, jestli jde sehnat vzoreček.. jinak mám BB a skoro mi srdce krvácí, když musím napsat, že je snad ještě o chlup lepší než růžový od Skin79...

    OdpovědětVymazat
  59. SF jsem ještě nezkoušela, ale už dlouho se chystám :)
    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Já od nich zkoušela BBčka, byla moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  61. Díky tobě vím, že mají i eshop. Takže díky moc a já si jdu udělat Ježíska! :)
    risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Nic od této značky nemám, ale ráda bych vyzkoušela :)
    mail: bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. To je žůžo soutěž. Odebírám jejich stránku na FB a vždycky slintám nad těmi obaly, jsou úplně ťuťuňuňuu :-D Prozatím jsem nic nezkoušela, takže se pokusím u tebe o výhru. Jinak bych si časem pořídila nějaký krém nebo peeling :-)
    grafovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Já jsem nic nezkoušela ale šíleně se mi líbí veškeré masky hubící černé tečky:)) Pořád na to na ebayikoukám a furt sem se neodhodlala :(:D

    va.viviann@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Tak mě by ani nenapadlo že mají BB :) BB pořád zkouším nové a stále nejsem spokojená, takže jejich asi bude další v seznamu :)
    tereza.neuwirthova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. S touto kosmetikou nemám žádnou zkušenost, ale co opravdu chválím, tak to jsou jejich obaly.
    j.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Od této ani jiné asijské značky jsem zatím nic nezkoušela, každopádně mě to láká :).

    monca.mb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Tuto značku vůbec neznám, proto jsem ráda, že jsi o ní napsala.Jejich výrobky vypadají fantasticky, určitě si časem nějaký pořídím. Výhra by mne velmi potěšila, byl by to krásný vánoční dárek. jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Já od skinfood nic nemám, ale vždycky mi jejich obaly připadaly roztomilé:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. petunak@gmail.com
    moc ráda bych to vyzkoušela, fakt :)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj, já od Skin food nic nemám ale ráda bych něco vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)