pátek 27. prosince 2013

Co jsem si rozbalila pod stromečkem?

Krásné ráno všem! Po svátečním volnu jsem zpátky a se mnou dárečky, které jsem si letos pod stromečkem rozbalila. Nevím jak vy, ale mě strašně podobné články baví a na jiných blozích je nikdy nevynechám, takže apeluji na všechny své "kolegyně", aby podobné články taky připravily :) Je to taková oddechovka, spíš více fotek, než textu. Přece jen, většina z vás se asi ještě povaluje doma a užívá si volno, tak komu by se chtělo něco číst, že? :)


Letos jsem zjevně vůbec nezlobila, protože jsem konečně dostala vytouženou zrcadlovku (ta zahrabaná krabice úplně v rohu). Už pečlivě trénuju a doufám, že časem se tu objeví lepší a kvalitnější fotky :) Rozbalila jsem si i nejnovějšího Nesba (a už od něj nemůžu odtrhnout oči), nějaké ty šperky, novou peněženku, úžasné ombré rukavice, vůni do bytu, šátek a spoustu nových ponožek. Bude to znít jako klišé, ale vážně jsem si je letos hodně přála a mám asi tak 30 nových párů :) Kamarádka mi z Indie přivezla i úžasně vonící krém na ruce (zelená dóza), vyzkouším nový suchý šampon, tvářenku i univerzální krém L´Occitane. Obrovskou radost mi udělala i Sephora "naked" paletka a oblíbený parfém. A co je hlavní, ale bohužel zatím virtuální - nová Naked 3 paletka, která je ale pořád všude vyprodaná a Ježíšek se trochu nakrknul a nehodlá na ní čekat jak na banány a slíbil, že jí zkusí nějak opatřit :)





Ježíšek mě moc dobře zná a ví, že miluju výrazné a velké náhrdelníky


Strašnou radost mi udělal i můj první fascinátor (fakt se tomu tak řiká) a prý mi dokonce i sluší :)


Ježíšek taky ví, že ráda vařím a tak se moje sbírka kuchyňských potřeb zase o něco rozrostla. Ta krabička s dolary jsou tvořítka na led :)


Perfektní dárek, který mě moc potěšil jsou i home-made těstoviny a zavářky do polévky :) Holt láska prochází žaludkem a jídlem nikoho neurazíte :)


A Ježíšek se postaral i o zásobu Nutelly tak na dva roky :)



Co pěkného jste si rozbalily pod stromečkem vy? Co vás nejvíc potěšilo a co jste si nejvíc přály? :)

Užívejte si volna, jestli ho máte, protože já touhle dobou sedím v práci, i když jsem tu skoro sama :)

42 komentářů:

  1. Krasne darky, to jsi musela byt opravdu moc hodna :) Mne udelal nejvetsi radost novej telefon, pak taky hromada svetru a saly :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná nadílka, já jsem také dostala zrcadlovku, tak si chystám koupit ještě jeden objektiv:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky jsi dostala:) Já tak nějak dostala pod stromek to co jsem si sama koupila plus kosmetiku a velkým překvapením byl pro mě epilátor a depilátor a jsem ráda, že si rodiče všimli toho jak před každým holením nadávám , že mě to nebaví a pořídili mi tohle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, takové nádherné dárky! :) Já dostala svou vysněnou Nars tvářenku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůj, krásné dárky, brácha si pod stromkem taky rozbalil novou zrcadlovku Nikon a už si brousí zuby na nějaký pořádný objektiv :)
    To budou na blogu krásný fotečky, těším se :)
    Já byla letos taky asi celý rok nejhodnější, protože jsem dostala téměř vše, po čem jsem toužila - nějaké hadříky, věcičky do kanceláře, něco do kuchyně. Ale největší radost mám z nového telefonu a vytouženého Lancome Beauty setu :) Málem jsem se pod stromečkem rozbrečela štěstím, když jsem to tam všechno našla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tééda, tys musela být hodná :) Tu zrcadlovku Ti fakt závidím :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Máš stejnej šperk jako já a ségra.)))

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že se chystám pryč a půlka dárků jede se mnou, jinak bych post taky připravila :-) Krásné dárky jsi dostala, ten suchý šampon je fajn! Já taky dostala kosmetiku - vůni DownTown od ck, set Lancome, Korres kondicionér a zásobu od Dr.Hauschky alespoň na rok :-) Pak pyžamo, triko a překvapila mě peněženka! Knížku jsem si taky rozbalila a už mi zbývá koupit jen diář a nový rok může začít :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Nikon! Jaké máš číslo?

    OdpovědětVymazat
  10. Nikon super, to budou fotky! Co je prosím fascinátor? :-) vrtá mi to hlavou. A nádherné šperky, odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud má Ježíšek kamarády v Londýně, Naked 3 se tam válí na pultech minimálně v Debenhams a v House of Frazer. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé krásné dárečky :) Já taky dělala takový článek tak pokud máš chuť mrkni se :)

    OdpovědětVymazat
  13. No to je nádherná nadílka! Já dostala pod stromek stejnou míchací mísu, co ty, přála jsem si mixér, máma to okomentovala se slovy, že to je první část a ten mixér bude až příště. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Waw, ježiško bol štedrý! Tie náhrdelníky sú nádherné, aj keď ja také výrazné nenosím velmi sa mi páčia. A ticho závidím zrkadlovku. Mňa potešila zo všetkého najviac kniha Hostitel :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  15. Ty bláho, tak to jsou úžasné dárečky, skákala bych blahem :)!

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, ty si musela být hodná ;) Moc pěkné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, krásné dárky :-) Foťáček závidím, taky bych potřebovala nový :-)

    Já dostala vánoční sadu od mixitu, kosmetiku, knihy, řetízek a v lednu si jdu pro nový mobil.

    ps: Můžu se zeptat, jaký máš odstín toho make-upu od lorealu, který jsi si koupila v USA? Jak ti sedí odstínově?

    OdpovědětVymazat
  18. ps: Ten náhrdelník je krásný, miluju kombinaci černo-zlaté, musím ho mít, snad seženu podobný :-) Můžu se zeptat, co je to ten fascinátor? k čemu to slouží? asi ted budu za blbce :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Super, ja mám tiež veľmi rada takéto články.:) Sama som dnes taký krátky pripravila, ale len o kozmetike, ktorú som si pod stromčekom našla.Ak chceš, môžeš si ho pozrieť tu: http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/

    Aďa

    OdpovědětVymazat
  20. Ježíšek mi taky nadělil Nesba (nebo teda správně Nesbøho, ale nikdy mi to nejde přes pusu :D), parfém, poukázku do Lush, jelení brož, JMO cestovní sadu, pak spoustu různých drobností kosmetických i nekosmetických a hlavně teda to fotostudio... konečně budu mít normální fotky i při focení doma, kde je pekelná tma a zrcadlovku tam s sebou nemám

    OdpovědětVymazat
  21. Teda, dostala jsi krásné dárky, tiše závidím zrcadlovku a i přesto, že je zatím virtuální, tak Naked! :) Jinak tenhle typ článků miluji, strašně ráda se koukám, co kdo dostal a někdy dostanu i inspiraci co bych mohla koupit já příští rok. :-) Kdyby si měla chuť, i u mě na blogu je podobný článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Krasne veci :D Paletka ma velmi pekne farby a congrats ku fotaku! :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Jé, tak na ještě lepší fotky jsem fakt zvědavá, už teď byly super!:)
    Asi jsi musela být opravdu hrozně hodná. :)
    Taky mám tyhle články ráda. Chystám ho, až doobjedu všechno příbuzenstvo. :D

    OdpovědětVymazat
  24. krásné věcičky jsi dostala.. :))

    OdpovědětVymazat
  25. Mňam, ta mega Nutella :D Jinak krása, Rendy, ty jsi byla hodná holka! :) Fotky jsou super, pěkně ti to s novým kamarádem foťákem jde! :) A já mám teď díky tobě dilema, jestli nemám do jedné zrcadlovky taky zainvestovat :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ahooooj Rendy,

    no to je dárečků!
    Tak já dostala zásobu sprcháčů, pěn a olejů do vany tak do příštích Vánoc... a samozřejmě se těším, až je všechny vyzkouším!
    No a pak jsem dostala Hugo Boss no. 6, což je sice pánská, ale já jsem si jí moc přála a pánsky fakt nevoní... Jednou se mi dostal do ruky vzorek 5ml, tak jsem ho testovala a fakt bych dala ruku do ohně, že je dámská... a jak jsem byla překvapená, že není... no nevadí, ale je MOJE... pak balzám na rty Yves Rocher, který miluju... řasenku GS diamant, nějaký svíčky, aromalampičku, puzzle, zdravotní polštáře... A hlavní dárek tedy handsfree, jelikož neustále volám v autě a to by se nemělo, takže jsem dostala Jabbru, je to takovej designovej mazlíček a už se těším, až jí vyzkouším v ostrým provozu...
    Jinak v práci nejsem a jak ráda bych byla! Bohužel mi čeká seminárka a mám mraky učení...

    OdpovědětVymazat
  27. tééda to budou teď fotky :)) Líbí se mi ten košík dobrůtek a peněženka DKNY :) Jinak já mám tenhle typ článků také ráda, protože jsem samozřejmě děsně zvědavá co kdo dostal :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné věci! Obzvlášť se mi moc líbí ta peněženka DKNY!!

    Moje nadílka je tady :) http://sororessa.blogspot.cz/2013/12/jake-byly-vanoce-2013-co-jsem-dostala.html

    A.

    OdpovědětVymazat
  29. dostala jsi krásné dárky Rendy! nový foťák bych také potřebovala. ne nutně zrcadlovku, ale něco ano :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych ráda viděla fascinátor v akci :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tolik krásných věci. Ale u nás byl Ježíšek letos taky štědrý :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já dostala konečně mobil :-)) z kosmetiky mě nejvíc potěšilo tělové mléko Weleda, krásně voní po citrusech.

    OdpovědětVymazat
  33. Peťule: ten set jsem si nejdřív taky přála, ale pak se objevila Naked3 a ta dostala přednost :)

    lálilálilá:a který z nich máme stejný? :)

    Claires Petite: všechny jsou z Lindexu :)

    Kristine: Nikon D3100

    ohmybeautifullife: fascinátor je ta výrazná ozdoba na hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  34. Anna Ananasová: přesně tam je Ježíšek má :)

    Raduška :): určitě mrknu, děkuju :)

    Zdena Fabianova: úplně ten nejsvětlejší, nemám ho teď u sebe a číslo si přesně nepamatuju :) Jinak fascinátor je výrazná ozdoba do hlavy :)



    Foxy Helena: já to měla přesně naopak, mixér jsem dostala minulý rok :)

    OdpovědětVymazat
  35. Dostala si krasne darceky, som zvedava na fotky so zrkadlovkou. ;)

    OdpovědětVymazat
  36. No tak nevím který dáreček ti víc závidět :-) Já bych hrozně moc chtěla Naked 3 ale musím ji sehnat. Vůbec, chtěla jsem se zeptat, máš nějaký doporučený e-shop kde výrobky UD kupovat?

    OdpovědětVymazat
  37. tak to má vypadat - spousta kosmetiky, ponožek a něco na zub! :D co víc si může člověk přát?!

    OdpovědětVymazat
  38. Vuchy box si přeju k Valentýnovi.) Strašně se mi ty jejich plechový krabice líbí. A obsah je samozřejmě taky fajn.) Chci Normaderm.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)