čtvrtek 5. prosince 2013

Co bude nosit Aussie girl na jaře?

Nevím jak vás, ale mě celkem překvapilo, že se značka Aussie objevila na našem trhu. Celkem dost se spekulovalo nad tím, že se tu určitě neobjeví a najednou je tu :) Nevím, jestli z toho mám být vlastně nadšená, když jsem jejich nejznámější zázračný balzám už dávno vyzkoušela a názor si na něj utvořila, ale na druhou stranu je mi jasné, že spoustu z vás Aussie v drogerii těší, takže je to vlastně asi dobře :) Exkluzivně značku Aussie tedy seženete v drogerii DM a musím říct, že mě opravdu mile potěšily ceny všech produktů. Nic nepřesáhne 200 Kč, což je myslím skvělé. Dneska bych vám ráda ukázala pár fotek z tiskové konference, která se konala u příležitosti uvedení této značky u nás :) A o Aussie se zmíním i někdy příště, protože jsem si z dovolené přivezla nějaké přípravky (mají fialové obaly) a chci zjistit, jestli se nějak liší od těch evropských (bílé obaly).



Celou akci moderovala Agáta Prachařová, které to opravdu moc slušelo. Myslím, že jsem nebyla jediná, kdo byl překvapený z výslovnosti, protože Aussie = "ozý". Holt člověk se každý den dozví něco nového :) Agáta nám představila značku a vyzpovídala i naše známé surfaře, kteří žili v Austrálii, odkud Aussie pochází.







U nás je dostupných 5 řad, včetně nejznámějšího produktu - 3 Minute Miracle

Miracle Moist - pro suché a poškozené vlasy
Mega Instant - pro normální vlasy
Colour Mate - pro barvené vlasy
Aussome Volume - pro jemné a oslabené vlasy
Luscious Long - pro dlouhé vlasy


Další novinkou pro mě byla zpěvačka Lenny, která je jednou z ambasadorek Aussie a kterou jsem doteď neznala. Co se týče české hudební scény, tak mám zjevně velké mezery :)



Ambasadorky - zpěvačka Lenny, herečka Marie Doležalová a zpěvačka Markéta Konvičková



Takhle to vypadá, když se na scéně objeví celebrity :)


Názorná ukázka Aussie v praxi



A ještě takový malý bonus v podobě ukázky jarní kolekce z Lindex showroomu. V současné nepříjemné zimě je to opravdu lahoda :) Člověk se nemusí dívat na šály a bundy, ale těší se na jaro, lehké svetříky a hravé doplňky. Pojďte se těšit se mnou a mrkněte na malou ochutnávku :)
















Co vy a Aussie? Těší vás, že se konečně objevila i u nás? A jak se vám líbí jarní kolekce Lindexu? :)


PS: děkuji Aleně za pozvání a všem blogerkám, se kterými jsem se mohla potkat a po delší době si zase popovídat, děkuji za milou společnost :)

28 komentářů:

  1. Koupila jsem si pod stromeček hydratační šampon a 3 minute miracle reconstructor tak uvidíme, každopádně tu vůni miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda docela zvědavá na to porovnání našich a zahraničních výrobků! A láká mě, chci něco vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  3. Co sa tyka Aussie, ja si tuto znacku nemozem vynachvalit, snad nikdy som nemala take pekne vlasy ako po pouziti pripravkov od tejto znacky. :) A Lindex som si v poslednej dobe naozaj oblubila, takto randomovo vyzera kolekcia naozaj dobre, uz teraz som zvedava ako bude vyzerat v reali. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsem ji nikdy nezkoušela, ale v rámci facebooku DM a jejich " dm skauta" kam se mi konečně podařilo dostat čekám každým dnem cestovní balení šamponu a balzámu . Těším se až je vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  5. Já si zatím koupila šampon, pač těch kondicionérů mám tunu, ale chtěla jsem alespoň něco a nemít moc hříšný pocit, že zas kupuji něco nemusím:) Mám ten na objem, vyzkoušela jsem zatím jednou a byla jsem spokojená, vlasy nadýchané, hebké. Vlas myji obden a měla jsem je minimálně " umaštěné":) =) čili kdyby mě ta hlava malinko nekousala, tak nikdo nepozná, že nejsou čerstvě umyté.
    Takže musím říct že dobré:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mnoo keby som uz Aussie neskusala (neverili by ste, ale ozaj nieco mali na Slovensku skor koa v Cechach!), bola by som riadne namotana. Takto mozem povedat, ze u mna sa zazrak nekonal ..:( U niekoho sa mozno bude konat. Som zvedava na tvoj nazor, Rendy :))

    Peacock & Pineapples
    Malá Mikulášska Givevejka

    OdpovědětVymazat
  7. I já jsem tě moc ráda viděla, Rendy ;). Škoda, že jsem s vámi nemohla zůstat a pokecat déle.

    OdpovědětVymazat
  8. Já zatím testuji ten šampón na objem a přijde mi, že mi více mastí vlasy, než jakýkoliv jiný, tak pořád nevím.
    Jinak Lindex má moc pěknou kolekci :)

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem si pořídila 3 minute miracle a už se teším na jeho testování..ta vůně je ale skvělá!

    OdpovědětVymazat
  10. Aussie nepoužívám a ani neplánuji, ale boom v českých drogerkách jsem zaznamenala :-) A i nějaké fotky z téhle akce jsem viděla. Více mne zaujal Lindex, ta veselá trika a veškerá jejich bižuterie!

    OdpovědětVymazat
  11. Ja zas nejako nechápem, ako niekoho mohlo "Aussie" napadnúť vyslovovať inak - pokiaľ teda áno, rada by som vedela nejaký príklad, mňa teda nič nenapadá :D Inakšie šampón a kondicionér Luscious Long mám už od leta, ale neuchvátil ma, popravde mi prídu obyčajné. Ale milujem ich voňu (hlavne toho šampónu) a nafialovelú farbu :) Znova už ale asi nekúpim.

    OdpovědětVymazat
  12. Já zatím mám 3 minute miracle a je to úžasný, takže jsem ráda, že nemusím dovážet z Německa a nebo ještě hůř a potupněji ze Slovenska :D

    OdpovědětVymazat
  13. Plánuji si v blízké době pořídit aspoň jeden výrobek Aussie :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě si chci pořídit nějaký šampon a asi ten tří minutový zázrak:)
    A svetříky a náhrdelníky jsou božské, už ať je aspoň jaro:))
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem ráda, že Aussie je na našem trhu, dnes jsem produkty zahlédla v dm a i když jsem nikdy pro tuhle značku nebyla schopná chodit přes mrtvoly a striktně jsem po ní netoužila, tak bych v budoucnu ráda něco vyzkoušela :) Třeba zrovna to 3 minute moist by mohlo být super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky bych ráda aspoň něco vyzkoušela... ale nejdřív asi neodolám Lee Staford :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám 3 minute miracle a musím říct, že dost dobrý, akorát už mi občas leze na nervy ta vůně :) Ale plánuju určitě koupit šampon, tak uvidím :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Fialový Aussie 3 minute miracle vs. bílý 3 minute miracle...jiné složení. Naše bílé je obohaceno o parabeny a myslím, že to nebyl jediný rozdíl, ale asi ten nejzásadnější.
    Silikonové bomby jsem ale naposledy používala někdy na začátku roku, takže informace mám z té doby. Bílý kupovaný přes e-shop Káji z Plumfoolery. Fialový přes nějaký jiný český e-shop.

    OdpovědětVymazat
  19. Aussie jsem byla posedlá nějakou dobu a furt jsem něco chtěla kupovat... Ovšem, jakmile jsem se začala trošku "vyznávat" ve složení, dala jsem od toho ruce pryč... Silikony se mi prostě nelíbí.. kdyby tam nebyly neváhám..

    OdpovědětVymazat
  20. mám toho doma spoustu, ale určitě se časem podívám aspoň po tom Miracle, když už je to pohodlně v drogerii a nemusím to složitě shánět :) a ta cena je taky dost příznivá :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem samozřejmě taky neodolala a pořídila si 3 minute miracle a šíleně se těším, až ho začnu používat. A celkově bych toho ráda od Aussie vyzkoušela víc, jen jsem tentokrát zoufale nevěděla po čem dalším sáhnout :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/12/spotrebovano-listopad-2013.html

    OdpovědětVymazat
  22. Taky musím zkusit něco od Aussie. A taky koupit něco v Lindexu.

    OdpovědětVymazat
  23. aussie mám- šampón i kondicionér a nedočkavě čekám až spotřebuji zbytky otevřených a mohla vyzkoušet a používat právě aussie :)

    OdpovědětVymazat
  24. jsem smutná z té vůně, čekala jsem že to bude úžasné kokosové (3MM), byla jsem zvyklá na tu fialovou verzi, přišla mi lepší? nebo se mi to jen zdá?

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem si Aussie přivezla z Polska, tam je měli dřív, vzala jsem si 3MM, no každopádně jsem zklamaná, na moje jemné vlasy to není, nelepší je na tom ta vůně, dobře se dávkuje, po prvním max druhým použití jsou vlasy krásně lesklé, ale pak už se strašně rychle mastí a jsou splihlé. Ale tak vyzkoušela jsem si:)

    OdpovědětVymazat
  26. Jéje, to by se v lindexu nakupovalo :-)

    Jinak Rendy, když mám dlouhé, ale jemné a oslabené vlasy... po kterým Aussie mám tedy sáhnout?

    OdpovědětVymazat
  27. tu černobílou chevron šálu musim mít!!! ať už je jaro..:)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, já mam aussie luscious long i když mam krátký vlasy :D tak mi moc vyhovuje hlavně šampón :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)