neděle 29. prosince 2013

Bdellium tools růžové štětce

Mám pokaždé radost, když vyzkouším nějakou novou značku kosmetiky nebo doplňků a můžu se o svou zkušenost podělit s vámi. Doufám, že i vás baví číst o značkách, které se neobjevují úplně na každém blogu. Bdellium tools jsou štětce, které jsem nikdy úplně nevyhledávala, protože se mi tak trochu nelíbily svým vzhledem. Připomínají mi klasické štětce na malování obrazů a návrat na základní školu. Nicméně pak ale ve mě zvítězila zvědavost a fakt, že od jiných značek, které mě třeba lákají víc, už typy štětců, které jsem chtěla mám a další se mi pořizovat nechtějí. Takže jsem nakonec vyzkoušela tyhle dva růžové chlupáče :)









957 Precision kabuki štětec - koupíte např. zde za 369 Kč

Tento štětec je podle výrobce ideální na minerální make-up. Nicméně můžu potvrdit, že s ním skvěle nanesete i tekutý make-up případně pudr nebo tvářenku. Na flat top kabuki jsem docela zatížená a strašně mě baví zkoušet nové a i to byl důvod, proč jsem vyzkoušela i tento. Zavřu oči nad tím, že je růžový a já růžovou nemám ráda :) Štětec má velice měkké a syntetické štětiny, jeho rukojeť je z ekologicky udržitelného bambusu (a to se vyplatí eko přátelé). Rukojeť se na konci trochu zužuje a délka je 18,5cm. Štětci opravdu nelze upřít super měkké a hebké štětiny, které perfektně drží a zatím nevypadla ani jedna. Štětec je i poměrně hustý, ne tolik jako můj oblíbený Hakuro H51, ale vypelichaný rozhodně není. Štětiny má oproti H51 o něco delší a trochu víc pruží, když s ním make-up nanáším, ale na jeho schopnost perfektně make-up zapracovat, to nemá vliv. Opravdu se mi s ním pracuje výborně a na nanášení tekutého make-up mi maximálně vyhovuje. Za sebe můžu rozhodně doporučit!




776 Blending štětec - koupíte např. zde za 189 Kč

Co se týče kvality štětin nebo jejich materiálu, všechno je stejné jako v případě předchozího štětce. Liší se jen délka štětce, která je v tomto případě 17cm. Štětec je také super hebký, nahoře mírně zakulacený a spíš plošší. Bohužel právě to mi trochu vadí a u blending štětců mám raději huňatější a kulaté kousky. S tímto se mi stíny bohužel rozmazávají špatně, dlouho a výsledek se mi tolik nelíbí, jako když použiju jiné blending štětce, co doma mám. K tomuto účelu mi tedy vhodný nepřijde, ale samozřejmě spíš záleží, co komu vyhovuje. Štětec mi přijde mnohem lepší k nanášení stínů na celé víčko. Vyloženě jako blending štětec bych ho nedoporučila, ale jako takový univerzální štětec na nanášení stínů přes celé víčko určitě ano.



Bdellium tools štětce mě celkem mile překvapily a i když mám proti jejich vzhledu stále určité výhrady a nikdy se mi asi nebudou líbit tak jako jiné, tak kvalitou jsou vážně výborné. Štětec na make-up se mi zamlouvá asi o něco více, protože narozdíl od blending štětce plní, co slibuje. Jinak cenově jsou štětce myslím pořád dostupné a co musím také pochválit, je že v eshopu štětečky.cz (odkud štětce jsou) začíná poštovné od 39 Kč a zasílá se i na Slovensko. Navíc seženete mnohem více značek štětců - např. Real Techniques, eco Tools, Everyday Minerals, Lily Lolo nebo štětce Petr Lukeš.

Co vy a Bdellium tools? Máte je vyzkoušené? Líbí/nelíbí se vám jejich vzhled? :)


PS: kabuki štětec byl poskytnut k recenzi eshopem a blending brush je můj vlastní

22 komentářů:

  1. U BT jsem přemýšlela hlavně jako o štětcích na oči, zatím mě recenze stále jen potvrzují v tom, že za to stojí a je jen otázkou času, kdy si je tedy pořídím :) Mně se právě jejich design líbí, dříve jsem byla na černobílou klasiku, ale postupně se mi více líbí barevnější a originálnější štětce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně strašně zaujal už jen jejich vzhled. Vypadají krásně čistě (i když ne na dlouho) a jako stvořené pro holky, které mají rády roztomilé růžové věci :) Mimochodem, jaký je tvůj neojoblíbenější blendící štětec? Právě se po nějakém ohlížím, tak abych měla tip. Díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám na blending stejný názor... příjde mi moc placatý a na blendění mi moc nevyhovuje..

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Z bdellium tools mám právě 776 blendící moc ráda a používám ho denně. Pak bych ještě ráda doporučila 945 na konturování, dá se s ním i v pohodě nanést tvářenka, jen je s tím víc práce, není tak široký jako klasický na tvářenku. Který naopak moc nepoužívám je Crease 781. Ten je sice primárně v pořádku, ale na mě trochu širší než bych potřebovala. Nemám ovšem tu růžovou bamboo řadu, ale černou Maestro series.

    OdpovědětVymazat
  5. Já na Bdellium štětce narazila na mojesminky.cz když jsem tam koukala po něčem jiném než jako vždy po lacích :D navíc co jsem tak koukala tak v ČR jsou Bdelium nejlevnější zrovna tam a navíc mají i poštovné zdarma ;) S tím blendingem souhlasím, poslala jsem ho dál, protože se mi s ním taktéž blendilo špatně, ale jiné mi vyhovují maximálně ;)

    OdpovědětVymazat
  6. mě tyto štětce nikdy moc nezaujaly.. a nestalo se tomu tak ani teď. já jsem věrná svým "Hakuráčům", mmch H51 je naprosto bezkonkurenční!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlouho mám spadeno na Smokey Eyes z řady Green Bambu :) Vzhled těch klasických BT mě zas tolik nezaujal, ale růžová, zelená a žlutá kolekce jsou moc hezké :)) Jinak jsem moc ráda za tu recenzi, člověk většinou narazí na Sedonu, Hakuro a PetraLovelyHair štětce :)

    OdpovědětVymazat
  8. já teda růžovou ráda, takže mně se líbí moc:) ale spíš bych si teď chtěla koupit pár hakuro štětců
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Klára: zatím se mi nejlépe osvědčil ten od Sephory, ale myslím, že ten úplně nej na mě zatím někde ještě čeká :)

    tuttobene: děkuju za tip, mrknu na ně :) Jinak s tím blending štětcem je to prostě spíš o tom, co komu vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě jsem se chtěla zeptat... jaký štětec bys doporučila na konturování? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám jeden blendící z té žluté Studio řady a na blendění taky nic moc :). Což je škoda, protože už dlouhá léta pátrám po dobrém blending brushi a ještě jsem na žádný nenarazila :-(

    OdpovědětVymazat
  12. já mám taky ten kabuki a jsem s ním pořád spokojená :) mám ho od jara a zatím mi nepustil jediný chlup. navíc prostě růžová :D mám radši barevné štětce, třeba ty eco tools nebo hakuro bych si zase nekoupila kvůli vzhledu já. škoda, že nikdy není skladem žádný, co zrovna chci :D

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají dobře, ale zkušenosti s nimi nemám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se tyhle štětce hodně líbí, ale pro mě momentálně docela vysoké ceny za jeden štětec:/

    OdpovědětVymazat
  15. O těchto štětcích jsem ještě neslyšela, ale asi bych si je ani nekoupila. Růžovou mám ráda, ale něco mě od nich odrazuje, možná ten tvar u blending, takový nemusím.

    OdpovědětVymazat
  16. Molie: no, na mojesminky jim chybí jakékoliv popisky, což třeba pro někoho, kdo se ve štětcích neorientuje, může být trochu problém. A jinak i cenově mají stetecky.cz většinu BD štětců o něco levnějších :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, právě proto mám tvůj blog ráda, protože zde najdu i to, co jinde ne :-). Za prvé, máš to krásně nafocené, nový foťák je znát, i když ty jsi měla hezky nafocené vše i dřív, jen teď to má lepší optickou kvalitu, můj názor. Štětce se mi líbí ( mám ráda růžovou :-), ale asi bych si je nepořídila. Naopak bych ráda zkusila nějaký štětec od Hakuro, musím vymyslet jen, jaký "potřebuju", což bude těžké :-D, znáš to....:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mam doma nejen růžové, ale i zelené (cca 7 kousků dohromady) a musím říct, že jsou to ty nejhorší, co mám ve své sbírce - poměr cena/kvalita dost bída, mám i levnější štětce a jsou daleko lepší. Ale je to můj názor :/

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  19. mně se bohužel nelíbí. takže ač jsou, jak píšeš, super, tak bych si je i přes to nepořídila :) jsem na jednoduchou klasiku, jako jsou štětce Hakuro. s těmi jsem spokojená na 100% :)

    OdpovědětVymazat
  20. Přesně takovýhle štětec potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jana: pro mě těžká otázka, protože na konturování moc nejsem, ale kdybych si měla vybrat, tak Real Techniques Expert face brush nebo štětec Sephora, z té jejich růžové kolekce č.111 :)

    OdpovědětVymazat
  22. kvalitou nevypadají vůbec špatně, ale jejich vzhled se mi také moc nelíbí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)