pondělí 25. listopadu 2013

Vybírání parfému podle charakteru a voňavé novinky

 Kdybych víc jak dva roky netrávila v parfumerii prodejem parfémů, asi bych nechtěla věřit tomu, že si někdo vybere vůni např. jen podle jedné ingredience, kterou obsahuje nebo podle líbivého flakonu. Opravdu ale existuje spousta lidí, kterým stačí vědět, že parfém obsahuje např. vanilku a na základě toho si vůni koupí. Parfémy se dají vybírat i podle charakteru a názorně se o tom můžete přesvědčit na stránce "průvodce světem vůní". Sama jsem si to vyzkoušela na vlastní kůži a byla jsem zvědavá, jestli se průvodce trefí do mého vkusu :)



Průvodce (KLIK) můžete vyzkoušet buď na internetu nebo si vzít tento letáček přímo v drogerii či parfumerii. Existuje i verze pro muže, takže to můžete vyzkoušet i na své drahé polovičce. Vyberete charakter (max.2) a pak zjistíte, která vůně by se k vám hodila. Upřímně pro mě bylo trochu těžké si z vybraných charakterů vybrat, ale tak zavřela jsem oči a zaklikla - sportovní (a teď se smějí všichni, co mě znají). Jenže pro sportovkyně je v nabídce 7 vůní a já chtěla něco konkrétnějšího, takže jsem vybrala verzi "úspěšná" (kdo by nechtěl, že?). A výsledek byly dvě vůně, z nichž mi na první pohled byl sympatičtější Mexx Pure. Není to sice vůně mého života, ale průvodce se celkem trefil. Příjemná a svěží vůně, která mi vyhovuje. Není to taková ta citrusově svěží vůně, spíš taková teplejší, ale moc sympatická. Schválně jsem si byla v drogerii očichat i druhou vůni, kterou mi průvodce vybral a ta už na můj vkus byla moc sladká, takže ve výsledku jsem vlastně spokojená :)

Hlava:
brusinka, granátové jablko, mandarinka, malina
Srdce:
lotos, hosta (bohyška)
Základ:
santalové dřevo, vanilka, nóty pižma




Součástí mého testování průvodce vůní bylo i vyzkoušení novinky od Christiny Aguilery - Unforgettable. Většinou mám všechny vůně všech zpěvaček, hereček nebo modelek zafixované jako vhodnější spíš pro mladší slečny. Neptejte se mě proč, prostě to tak mám. Christina je pro mě trochu moc sladká. Není to špatné, naštěstí to není těžká vůně, ale já mám raději jiné. Pro mě je to vůně sladkých kytiček, když to tak jednoduše řeknu :) Pokud se vám ale sladší vůně líbí a ujíždíte si na nich, tuhle určitě v obchodě vyzkoušejte. Na vůni se mi líbí detail v podobě černé růžičky, kterou můžete sundat a nosit např. jako prstýnek :)

Složení:

Hlava: švestka, granátové jablko
Srdce: noční jasmín, turecká růže
Základ: cashmeran(kašmeran), vanilka, fazole Tonka



Ceny:
 EdP 15 ml - 520 Kč
 EdP 30 ml - 650 Kč
 EdP 50 ml - 790 Kč
 deo 75 ml - 310 Kč



Zajímalo by mě, jestli by se průvodce trefil i do vašeho vkusu a vlastně mi napište, jestli jste ho už někdy zkoušely a jestli jsem typ ženských, které si parfémy vybírají třeba podle jeho jednotlivých složek? :)



PS: děkuji PR zastoupení Prestige Products za možnost vyzkoušení průvodce a poskytnutí vůní

14 komentářů:

  1. Kedysi niečo podobné robilo COTY, bolo to na podľa mňa tom istom princípe len s tým rozdielom, že tam vyšla len jedna vôňa a tá sa dala vyhrať tuším každá stá v poradí vyhrávala.

    OdpovědětVymazat
  2. No upřímně, mě tyhle drogerkové voňavky nikdy nevoněly. Jinak parfemy vybiram podle vune, mam nejaky zvlastni vkus, protoze vsechny zname a popularni parfemy jako miss dior cherie, chloe, chanel, daisy od jacobs atd me vubec nevoni :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pruvodce som este neskusala. Ja som tento vikend vybrala vonu (pre priatela) prostrednictvom internetoveho fora. Zadala som do googlu, ze chcem pansku, citrusovu a nech ta citrusovost dlho vydrzi a naslo mi temu, kde sa clovek pytal presne to iste. Poradili asi 5 voni z toho 4 sa mi moc nepacili ale 1 bola ta prava. V zivote som nevonala nic lepsie a okamzite pocestovala s nami domov. Teraz nic doma nerobim, len mu cucham krk :D. Pre info: kupili sme Dior Homme Cologne.

    Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, v tomto sme teda celkom podobne, tiez mam tie vone spevacok zafixovane skor k mladsim rocnikom, asi to bude tym ze sama som kedysi davno mala uplne prvu vonu od Christiny ako nastrocna. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy,

    mne spíš fascinujou lidi, který vyloženě smrděj napodobeninama... prostě shit z tržnice, brrrr
    Ten člověk projde a smradlavej "ocas" za ním...

    Já osobně nejsem na drogérkový vůne vůběc, kupuju zásadně v parfumerii, ale jsem na to tak trochu úchyl...
    ALE tuším v létě mi chytla paní právě s tímhle zeleným Mexxem a musím uznat, že nevoní úplně špatně =o) pak mi vyšla Puma, kterou fakt nemusím...

    Já bych si třeba nikdy netroufla parfém koupit jako dárek... no a samozřejmě ani dostat jako dárek... Ale když už to někdo chce kupovat, tak proč nepoužít pomocníka na internetu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Průvodce jsem zkoušela a do vkusu se mi netrefil. To Aguilera je něco jiného, měla jsem téměř všechny vůně její značky a skoro všechny mi seděly, nejvíc By night.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som ho skusila a teda netrafil sa vobec, poznam vsetky vone co mi vysli ale nemam ich rada :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. tak to určitě vyzkouším! :) já se teda ale musím přiznat, že hezký obal u mě má dost podstatný význam :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mrkla jsem na průvodce a když jsem viděla, jaké vůně nabízí... ani jednu bych si nekoupila. Parfémy kupuji zásadně jen v parfumerii a drogérkové vůně mě nikdy nelákají. A co bych si určitě nikdy nekoupila je vůně, které dala své jméno nějaká zpěvačka... Málokdy některá za něco stojí a jejich výdrž je slabá. Přijde mi to teď jako nějaký módní hit - nazpívám album, tak hurá, udělám i parfém ať se penízky jen hrnou a ať předběhnu tu a tu (konkurence). No prostě ne.... Nikdy.

    OdpovědětVymazat
  10. Já ho měla už kolikrát z drogerie. Přišlo mi to už tehdy jako jedna z největších pitomin, co kdy dokázal marketér vymyslet....

    OdpovědětVymazat
  11. U me se tedy průvodce moc netrefil..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Vzhledem k mému zoufalství když si vybírám vůně průvodce zkusím.)třeba mi to ušetří čas kdy zoufale očuchávám úplně všechno.)

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle průvodce jsem si vzala v drogerii už o nějaký pátek dříve a upřímně mi příjde výběr dost úzký :-/ Moc se mi z tama nezamlouvala žádná voňavka, ne, že bych je teda všechny poctivě očichala, ale celkově se mi nelíbil ani výběr značek.
    Při výběru parfémů se řídím i složením. Např. co obsahuje hrušku nestrkám ani k nosu, vím, že bych si to nevzala a vadilo by mi to. Zato produkt, kde vidím citrusy, je mi hned sympatičtějí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)