úterý 26. listopadu 2013

Video z dovolené a ukázka nákupů

Uff, tak se mi to nakonec povedlo a první video z dovolené je hotové. Není se tedy zrovna čím chlubit, je to všechno točené jen mobilem, ale věřím, že i tak se někomu líbit bude :) (svoje mezery, co se úpravy videí týče musím dohnat někdy jindy). Mám ještě jedno, které se kosmetiky netýká, spíš jen míst, kde jsme byli, ale to má přes 8 minut a nikoho by asi nebavilo se na něj dívat, takže jsem vám připravila jen "beauty" verzi :) Je to taková směska fotek a videí z různých obchodů a něco málo z nákupů.

Pokud by se vám video nepustilo přímo tady, mrkněte na něj na youtube ZDE.


video


Dejte vědět, jak se vám líbí a jestli se na videa příště nemám raději vykašlat :)

11 komentářů:

  1. ja ti uprimne napisem, ze mam radsej tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne se to nechce na mobilu zobrazit.

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě bych taky radši fotky, tohle mě nebaví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky raději fotky, ale záběry z těch drogerií, to mi vyráží dech :D Tak obrovské regály a tolik kosmetiky. Takový obchod by mě zřejmě zruinoval a asi bych tam byla i týden, než bych stihla všechno prozkoumat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jsem nedýchala,je to skvělé!!!! Kvalita nic moc ono z telefonu zázrak neuděláš ale ta atmosféra je úžasná a já sama za sebe moc prosím o další videa z Ameriky čím víc tím líp :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fajn, ale taky musím přiznat že tvoje fotky mám radějc. A těším se na nějaký detailnější ukázku nákupů, všechny tyhle fotky už jsme mohli vidět na IG :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, tam by nakupovalo... Ešte na to mať financie :D

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně se mi líbí že mají ty řasenky zatavený v tom obalu

    OdpovědětVymazat
  9. Nebojte holky, budou i fotky samostatně, tohle byla spíš jen ukázka, kterou na fotkách nemám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)