čtvrtek 7. listopadu 2013

Vichy Idéalia Life serum - ano či ne?

Kruh se uzavírá a zdá se, že tohle je poslední "zkrášlovač" pleti, který tento rok použiju. Můj sen je mít dokonalou pleť bez sebemenších nedokonalostí. Pleť, která září do dálky, je odpočatá a není mdlá. Vichy slibuje, že tohle sérum vám všechno tohle zařídí. Jestli se tak stalo i v mém případě se dozvíte hned :)



Idéalia Life Serum (30ml) - koupíte v lékárnách za  899 Kč

Začnu tím pozitivní, což je určitě balení. Duhová krabička je opravdu působivá a líbí se mi i balení séra. Bytelná skleněná lahvička se povedla a pumpičkové dávkování je jen třešničkou na dortu. Líbí se mi i svěží vůně séra, která je opravdu příjemná. Tím ale bohužel pro mě pozitiva končí. Ze začátku jsem sice byla poměrně nadšená z příjemné konzistence, která není vůbec mastná a sérum doslova klouže po kůži. Och ty mocné silikony! Bohužel ale po nějaké době používání se moje pleť spíš zhoršila, než zlepšila. Začaly se mi dělat pupínky, které se mi jen tak nedělají, rozhodně ne v takové míře, jako při používání séra. Jelikož jsem nic jiného z péče neměnila, vinu dávám právě Idéalii. Jasně, může to být jen reakce mé pleti a někomu dalšímu by se tohle nestalo, ale můžu hodnotit jen svoje dojmy. A ani jiné vylepšení pleti se bohužel nekonalo. Nevšimla jsem si jasnější nebo odpočatější pleti. A naopak jsem měla i pocit, že jako péče je sérum nedostatečné. Nemám suchou pleť, spíš mastnější, ale pokaždé jsem musela použít ještě další krém, abych neměla pocit pnutí na obličeji. Holt ty silikony moc nehydratují :) Sérum je jinak velmi lehké, rychle se vstřebává a nezanechává ulepený pocit. Bohužel vzhledem k ceně séra bych asi očekávala lepší výsledky.






Složení:


Bohužel mě se na celém séru líbí jeho balení a vůně. Kromě víc pupínků na tváři jsem se ale žádné pozitivní změny nedočkala. Samozřejmě nechci říct, že se opupínkuje každý, kdo sérum vyzkouší, to určitě ne, ale moje pleť tak prostě reagovala. Na to, jak pozitivní ohlasy jsem četla např. u UK blogerek, jsem čekala, že mě chytne za srdce víc. Bohužel ze všech testovaných "zkrášlovačů" pleti bych ho zařadila na spodnější příčky. Za mě tedy dneska ne.

Zkoušely jste toto sérum? Moc by mě zajímaly názory a zkušenosti někoho dalšího, kdo sérum má nebo ho zkoušel :)


PS: děkuji Vichy za poskytnutí séru k recenzi

22 komentářů:

  1. Taky bych chtela zarivou a odpocatou plet, spis mi ale prijde, ze je unavena stejne jak ja:D
    Zkusenosti nemam, baleni ale vypada skvele, skoda, ze ne asi ucinky.

    OdpovědětVymazat
  2. Balení je tedy opravdu úžasné:) Sérum jsem nezkoušela a ani by mě upřímně nelákalo, nemám ráda ani silikonové báze, natož něco, co je plné silikonů a má být pečujícím produktem. Vím, že to pleti nějak extrémně neškodí, silikonový olej není moc komedogenní, ale ten pocit nemám ráda. Přeji brzké zbavení pupínků, mně se to s Vichy naštěstí nikdy nestalo.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam skusenost len s Idealia kremom a jedine negativum, kt som pozorovala bolo, ze uplne nespolupracuje s Imperial make-upom od Dermacolu. Zmolkuje sa to dohromady na tvari. Na druhej strane ani ziadne vyrazne pozitiva. Plet ako vzdy..s Idealiou ci bez, stale taka ista. Mas skusenost aj s kremom?

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  4. Balení je krásné, ale jak vidím to složení přijde mi, že tyhle produkty chtějí jen přetřít pleť, jako makeup, ale nevyživovat zevnitř. Možná je to marketingový tah, abychom víc nakupovaly produkty :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se na tu recenzi od tebe tak tesila ze se nezmuzu na nic nez na vyraz s otevrenou pusou ;). Ja mela jen vzorecek na 3 pouziti a prislo mi ze mi hezky zatahnul pory ale kdo vi co by se delo po delsi dobe....

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda, to balení je opravdu krásné.. Měla jsem od Vichy ze stejné řady krém a dost jsem ho zbožňovala, božsky voněl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla jen vzoreček a byla jsem z něj tak nadšená, že jsem si ho chtěla i pořídit, ale opupínkovaný obličej po delším používání mě bohužel odrazuje. Asi se pokusím sehnat si víc vzorečků než jen jeden, abych jej mohla používat třeba dva týdny a pak se definitivně rozhodla :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/zamereno-na-clarins.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám také pouze zkušenost s krémem, který byl v nějakém boxu jako dárek a ten mám moc ráda a je moc příjemný.
    A co se týče opupínkování po séru, já se zase teď pěkně osypala po Visionnaire od Lancome, což mě teda taky dost překvapilo, spíš šokovalo. A taky jsem nic v péči neměnila, pouze jsem začala používat to sérum. Ale možná mám jen horší období, hodně stresů v práci a tak, a dle mých zkušeností to je horší zlo než jakákoli kosmetika.
    Jo a jak píšeš, že moc nehydratuje... nemá se sérum vždy používat pod nějaký krém? Já to tedy tak se sérama dělám... mám také mastnou pleť, ale sérum by mi místo krému nikdy nestačilo.

    OdpovědětVymazat
  9. Zkouším ho poctivě už zhruba 3/4 měsíce. Moje pleť je po tomto séru krásně hebká. Pupínky mám sem tam normálně, za to sérum nemůže. Navíc balení, lehké složení, rychlá vstřebatelnost, krásná vůně - za mě docela dobrý produkt. Ale za tu cenu bych si ho nekoupila. Je pravda, že teď na zimu, ač mám mastnější pleť, mažu čas od času něco hutnějšího. To by mohla být asi jediná nevýhoda u mě :)
    http://andypovaha.blogspot.cz/2013/10/vichy-idealia-life-serum.html

    OdpovědětVymazat
  10. a aj som si aj hovorila, že tá tvár ráno v zrkadle po noci s týmto krémom nemohla byť výsledkom len zlého spánku:D Mala som vzorku z ELLE a ešte aj mám, mne vzorky vydržia veľmi dlho ale toto by som si určite nekúpila. Moja pleť sa proste so silikónmi asi nekamaráti.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som ho skusala a mne praveze vyhovuje, ale toto je strasne individualne, presne ako pises. ;) Ale co sa tyka Vichy ako znacky, tiez som sa vyhadzala napriklad pri pouzivani ich micelarky..

    OdpovědětVymazat
  12. Michaela: děkuju, po vysazení Vichy se pleť vrátila zase do normálu, tak doufám, že to tak zase chvíli vydrží :)

    Siu: tohle sérum se naštěstí s make-upem snáší dobře :)

    Lena Čerge: tak u tebe by třeba sérum fungovalo mnohem lépe, je to fakt hodně indiviuální. Mě to s póry nepohlo ani o milimetr :(

    OdpovědětVymazat
  13. Lucie: dej na svůj dojem z používání :) Pupínky se mohly udělat jenom mě, mohla to být reakce kůže, na nějakou látku v séru. Jestli ti vyhovuje a vyzkoušela jsi ho víckrát, tak do něj klidně jdi :)

    Peťule: no, jako séra se většinou používají dohromady s krémy, ale ne u všech to tak je :) dost záleží kus od kusu :) Séra by ale měla být koncentrovaná péče, takže jsem nějakou větší hydrataci očekávala :)

    B*: já většinou se silikony nemám problém, ale mé pleti vadila spíš nějaká jiná složka séra

    OdpovědětVymazat
  14. To bych zrovna u Vichy teda nečekala. Mně hned zaujalo balení, jak sklenička, tak krabička vypadají nádherně!
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  15. Ja používam z tejto rady krém, teda začala som pred 2 týždňami, lebo mi nevedeli prejsť problémy s pleťou. Ale s ním prekvapivo prešli. Pokiaľ som sa s ním nenatrela pod CC od Max Factoru, to som bola do 2 hodín vyhádzaná. S dermacolom v pohode, len ten sa tiež nerozotrel práve najlepšie. Tak ho používam len večer. A momentálne som začala s ním testovať to sérum od Loreálu. Namiesto tohto, i keď som nad ním uvažovala, ale keď som zistila, že tá základná zložka je všade rovnaká, zvolila som radšej ten Loreal :D Vyšlo to lacnejšie. Prvý deň som sa troška vyhádzala, dnes v pohode, tak uvidíme. Ale aj keď som sa napr po vzorke BB od Vichy vyhádzala a večer natrela krémom tak to do rána bez stopy zmizlo.

    OdpovědětVymazat
  16. Když to byla novinka, koupi jsem zvažovala, ale vzhledem k ceně jsem si řekla, že radši počkám na recenze a ozkoušení nechám na jiných odvážlivcích. Po za krátkou dobu několikáté ne příliš lichotivé recenzi jsem ráda, jak jsem se předtím rozhodla.

    OdpovědětVymazat
  17. Měla jsem vzoreček a teda hrůza, pálil na obličeji, textura divná, shimmer v produktu se mi nelíbí a za tu cenu, ne děkuji!... Pokud někdo chce podobné sérum, já osobně jsem byla velmi spokojená s Estee Lauder Idealist (mají jak pro pleť s rozšířenými póry, tak pro pleť normální).

    OdpovědětVymazat
  18. No jo, dají do toho silikony a třpytky a pak tvrdí, že to oživí, rozjasní a vyhladí.

    OdpovědětVymazat
  19. Neviem ale nemám rada nič kde je silikón. Vichi je síce velmi kvalitná, chválená a mnohými ženami používaná značka, ale ja mám radšej svoje prírodné krémiky, ktoré silikóny neobsahujú. Tým ale nechcem povedať, že iné výrobky od Vichi by nemohli vyhovovať aj mne, no nikdy som ju nevyskúšala... :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, mám úplně stejné dojmy, už jsem to myslím řikala v novinkách na videu, pro mě je to sérum fakt hrozné, taky se mi líbí jen balení a možná jako rozjasńující báze pod makeup,ale jinak hrůza děs,. Přesně to jsem říkala, je to až takové klouzavé, jak je to narvané silikony a plet po tom není vůbec vyživéná,jen to hezky uhladí na povrchu a navíc mě to strašně dráždí, pro mě je to hrozně přeparfémované, za mě taky propadák ;).

    OdpovědětVymazat
  21. Pokaždé koukám na plakát, když jdu kolem lékárny a říkám si, že bych si ho i koupila. :) Ale díky tvojí recenzi bych do toho asi nešla, silikony na pleti ... To se mi moc nechce. Jinak ale obal opravdu nádhera. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj,
    moje maminka si moc přeje Ideália Life Sérum od Vichy a já ho nikde nemůžu sehnat.Byla bys ochotná mi ho prodat?Už jsem zoufalá,že ho nikde nemůžu sehnat a to si ho maminka moc přeje.Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)