pátek 1. listopadu 2013

Vánoční inspirace do bytu a můj nákup u Chládka

Slibovala jsem vám ještě jeden článek zaměřený na inspiraci do bytu a tady je. Mojí nedávnou návštěvu v mém oblíbeném obchodě Chládek jsem zdokumentovala a přináším vám malý náhled vánočním inspirace do vašeho domova :) Pro někoho je to možná brzy, já jsem typ člověka, co má rád všechno předem připravené a nachystané. U Chládka bych podobně jako třeba v Ikee, mohla trávit hodiny vybíráním a nakupováním :) Když se k ozdobám do bytu přidají ještě svíčky a kosmetika, člověk s prázdnou prostě nemůže odejít. 



Při vybírání dekorací si přijdou na své jak milovníci lesklých a třpytivých ozdob, tak i vyznavači přírodního stylu. 




























Je libo svíčky, které se podobají vašemu svetru? :)




Po minulém článku, kde se svíčky Yankee Candle objevily, mi přišlo strašně moc dotazů na ceny svíček. Takže tentokrát jsem si je zapsala, abych vám na to dokázala odpovědět :)

Názvy beru z oficiálních stránek:

Tumbler malý (na fotce ty zelené, rovné víčko) - 358 Kč
Vosk do aromalampy - 42 Kč
Housewarmer malý (na fotkách ty se skleněným víčkem) - 323 Kč
Housewarmer střední - 498 Kč

Mají i vůně do auta a difuzéry.




Tak trochu napodobeniny Yankee Candles. Vůní tedy konkurovat nemůžou ani omylem, ale když člověk svíčku vypálí, zbyde mu celkem pěkná dóza.


Cena svíček: menší - 63 Kč a větší - 84 Kč






Tyhle svíčky (67 Kč) sice nevypadají tak pěkně, ale třeba ta melounová voní naprosto skvěle. 




Do zásoby jsem si nakoupila nějaké vosky Yankee Candle do aromalampy a svíčku v pěkné dóze. Její náplň není nic moc, ale už přemýšlím, co do ní dám, až vyhoří :)



Nějaké menší ozdoby, které mě nadchly svojí barvou



Tohle mýdlo tak božsky voní, že jsem si ho musela koupit. Nejspíš si s ním nikdy ruce mýt nebudu, ale ta vůně! Někdy kolem něj jen jdu a musím si k němu přivonět!



Když jsem si nakoupila tolik vosků, chtělo to i novou aromalampu. Ta stará už nevyhovovala, takže jsem ji upgradovala :)




Zjišťuju, že asi začínám nenápadně sbírat podobná ozdobná srdce :)



Kam si chodíte pro vánoční výzdobu vy? Máte rádi blýskavé nebo spíš přírodní ozdoby? A chodíte taky někdy k Chládkovi? :)

PS: oblíbenci měsíce se objeví během víkendu :)

29 komentářů:

  1. Ne, tohle jsem opravdu neměla vidět, karta s peněženkou se hned se strachem utíkaly schovat. Dekorace a svíčky je občas větší "mor" než kosmetika, už jen z tvých fotek mám několik favoritů a poslední ozdobné srdce zcela jistě patří mezi ně (mám posední dobou srdcovou mánii). Možná štěstí, že to mám ke Chládkovi přes celou Prahu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to su ake krasne dekoracie, ja by som bola kludne schopna vykupit aj cely ten obchod. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé miliony serepetiček :-D hezky se mi na to kouká, ale třeba doma bych to nesnesla...
    U nás doma nesmí bejt na vaně vůbec nic, vše se po použití uklízí do skříňky, na televizním stolku je pouze televize... Prostě nic okolo, žádný dekorace, zní to divně, ale já jsem jako malá naprosto nesnášela všechny dečky, svíčky a podobný krámy a prostě to doma nechci...

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! :)
    Řekneš nám adresu nebo nějaké internetové stránky?? :) děkuju!

    OdpovědětVymazat
  5. Chládek je nejlepší a mám ho až nebezpečně blízko :D ty vánoční věci jsem tam okukovala, hrozně se mi líbily sovičkové. ale vánoční ozdoby moc nenakupuju, protože máme všeho hodně a už to není moc kam dávat. líbí se mi i přírodní dekorace (třeba u našich doma mám v pokoji na vánoce vždycky větvičky se slaměnýma ozdobama), ale třpytivé ještě víc, jsem straka :D
    aromalampa je moc pěkná, já mám takovou malou, takže vosky vždycky musím půlit, nevejdou se mi, ale dostala jsem ji jako dárek, takže si teď novou kupovat nechci

    OdpovědětVymazat
  6. no tak to je ráj! až pojedu na Vánoce do Prahy, tak se tam musim podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tiiina: http://www.zahradnictvi-chladek.cz/ :) Praha - Střešovice

    OdpovědětVymazat
  8. Super výběr yankee candle svíček a vosků, musím říct, že zatím mě žádná vůně nezaujala natolik, abych si ji koupila jako svíčku, ale ty vosky mám dva a jsou fajn, provoní skoro celý dům a vydží dlouho, za tu cenu asi ani svíčky nekoupím a zůstanu u ikea atd. :) Jakou vůni máš nejraději těch vosků?

    OdpovědětVymazat
  9. Mám vybraný kalednář se srdíčkama na nový rok, ale určitě si pořídím i nějaké na pověšení. :)
    http://www.helma365.eu/produkt-hearts-26

    OdpovědětVymazat
  10. Já strašně ráda používám ta velká mýdla do šatníku, krásně provoní oblečení....

    OdpovědětVymazat
  11. Klasická deformace beauty bloggerky - čtu Vánoční iinspirace do bytu a můj nákup u Hádka :D

    OdpovědětVymazat
  12. Svíčky a vánoční ozdoby jsou fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
  13. Agnes: já jich mám ráda strašně moc! Všechny co vidíš na fotce, co jsem si koupila, vlastně všechny, co voní jak čerstve vyprané prádlo a miminka a většina ovocných. jediné, které mi zatím nevoněly, byly ty limitky Halloween

    Niko M.: tam jsem kupodivu zatím nenakupovala :))

    OdpovědětVymazat
  14. Jééj to je nádhera. Tolko farieb a určite aj vôní. Milujem také obchodíky, tiež by som tam vedela tráviť hodiny a vyberať a ovoniavať a obchytkávať :D Tie sovičky a srdiečka... och a sviečky!! Vo všetkých možných farbách!! No keby som tam vliezla tak ma z tade nevytiahne len tak niekto :D
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  15. YC vosky u Chládka!!! Já tam pro ně jela speciálně, a nebyly, ani to nevypadalo, že někdy budou. A není to tak dávno. Takže jedu zas, snad na mě zbyde :-D

    OdpovědětVymazat
  16. vypadá to, že yankee tam mají za dobrou cenu, škoda, že je to tak daleko, bych tam byla vařená pečená :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jejda ty svíčky, co mají vzor svetru jsou úúžasnééé :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  18. Já se tak těším na Vánoční atmosféru :)) Budu dělat ručně adventní věnec :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Nevím jak vám, ale mně teda yc strašně smrdí :(

    OdpovědětVymazat
  20. No tak to je úžasnej obchod!! Vůbec jsem o něm ještě nikdy neslyšela, ale zamilovala jsem si to tam už teď podle fotek!!

    OdpovědětVymazat
  21. no ty červeno-bílé dekorace, to je nádhera, něco pro mě! A ty hrnečky se sobíky a vločkami!! <3 Nedávno jsem podobný viděla v Tescu, ale jelikož máme doma hrnečků tolik, že už se ani nevejdou do skříňky, tak jsem ho tam se smutnýma očima nechala:/:D
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  22. Bydlím nedaleko Chládka, tak tam asi někdy zavítám pro pár vosků YC.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já teď udělala brutální útok na Ikea, takže jsem nákupy do domácnosti nasycená a nemůžu se na to doma vynadívat. Ale tenhle obchod vypadá také luxusně, i když ceny svíček mě až překvapily :)

    Mimochodem, nutně potřebuju zlaté vánoční soby z Tchibo (nebo odkudkoliv) :D

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tam prostě MUSIM zajet! Ty dekorace jsou úžasný a navíc tam mají i Yankee Candles :) Něco mi řiká, že se tam dají nakoupit krásné vánoční dárky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já se k Chládkovi chystám už snad půl roku a protože to mám přes celou Prahu, pořád se k tomu nemůžu dokopat. Ale teď Vánoci tam chci určitě zajet a nakoupit nějaké nové ozdoby a dekorace :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Na nakupování ozdob není mc brzo, já už jsem si taky nějaké nakupovala....

    OdpovědětVymazat
  27. čím jsem starší, tím je to pro mě větší pokušení. tyhle obchody zbožňuju :) už se těším na zařizování bytu na jaře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)