úterý 5. listopadu 2013

Upíří řasenka od Dermacolu

Když nedávno Dermacol uvedl tuto novou řasenku na trh, čekala jsem, že zajásají všechny milovnice upírů. Nějak mi přijde, že je fakt cool milovat nějakého upíra a vlastně všechno, co s touto tématikou souvisí. Milé upíří dámy, dočkaly jste se :) Pro další kousek do upíří sbírky můžete zamířit do drogerie.



Řasenka Vampire (8ml) - koupíte v drogeriích za 169 Kč, oficiální info zde


Upřímně mě upíři nechávají chladnou a bez emocí. Pro mě je zajímavé jen to, že je to nová řasenka :) Žlutý obal ve stojanech pozornost upoutá, ale černá klasika se mi líbí přece jen více. Kartáček je plastový, u konce mírně zúžený a s rovnými výstupky. Bohužel jsme si do noty moc nepadli, i když mám teď spíš lepší "řasové období". Přijde mi, že po vyndání kartáčku z tuby na něm ulpívá zbytečně moc barvy, které řasy slepuje. Pokud před použitím této řasenky nerozčešu řasy průhledným gelem, je to prostě špatné. Řasy se mi slepí do pár trsečků a za nic je už neoddělím. Je zvláštní, že když gel předtím použiju, tak je to v pohodě a výsledek celkem ujde. Na "suché" řasy je pro mě ale bohužel nepoužitelná. Řasy spíš zahustí a dodá jim objem, než že by je prodloužila. Myslím, že nesedne všem a není v mých očích univerzálně skvělá pro všechny. Ale řasenky se hodnotí vážně těžko, je to strašně individuální a co je pro jednu krásný výsledek, je pro druhou slepenec řas. Řasenka nežmolkovatí, naopadává, ale ve vlhkém prosředí mi pod očima trochu barvy zanechává. Spíš když jdu třeba ráno do práce a je mlha, tak potom pozoruju tmavé šmouhy pod očima. Ty otřu a pak to celý den už drží na místě, ale neoznačila bych jí jako skvěle držící. Oceňuji, že po použití řasy nejsou tvrdé, ale zachovávají si určitou pružnost.










(facebook Dermacol)

Výsledek je pro mě bohužel spíš rozpačitý a řasenka si se mnou trochu zahrává. Ještě se mi nestalo, že by mi suché řasy tak strašně slepila a při použití průhledného gelu ne. Je to trochu záhada, stejně tak proč někdo miluje upíry :) Bohužel řasenku za sebe nedoporučím.


Líbí/nelíbí se vám řasenka? Co vy a upíři? :)


PS: děkuji Dermacolu za poskytnutí řasenky k recenzi

35 komentářů:

  1. upíři mě taky nechávají chladnou, bude i tahle řasenka. bez gelu teda muší nožičky jedna báseň, ale ani s tím gelem to není kdovíjaký efekt :( taková obyčejná. navíc ten obal je strašně divný, nevidím spojení mezi upíry a žlutou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud slepuje, tak asi nebude uplne pro me, s tim mam vzdy nejvetsi problem. Takze budu odolavat asi:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujimave, ze ti toto vsetko riasenka robi, pretoze ja ju mam tiez a ja som velmi spokojna, aj ked mam skor dlhsie a hustejsie riasy, nezlepuje mi ich a dostanem sa s nou aj ku najkratsim..bola som zvedava ako sa sprava na kratsich a menej hustych riasach, tak som ju prenechala mamine a ta bola taktiez spokojna. V dazdi pekne drzala, samozrejme som, ale nesla cez lejak, ale len poprchalo a nic som nemala pod ocami. Skoda, ze ti nesadla :/ je zaujimave, ako jednemu vyrobok moze vyhovovat a druhemu zas nie..

    OdpovědětVymazat
  4. Upíři jak kteří (Na Lestata mi nesahejte... :D), ale řasenka se mi prostě nelíbí. Už takhle na první pohled, ani obal, ani kartáček, prostě nic... Navíc mi všechny řasenky od Dermacolu vždycky vyschly strašně rychle... No, asi z toho nic nebude. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No túto riasenku som zazrela letmo v dorgérii len pred nedávnom a vravím si čo všetko už na ten heloween nevymyslia :D
    Ako vidím tak má už dlhšiu tradíciu. Ale spojenie medzi žltou a upírom ? to som vážne nepochopila :)
    Tento produkt ma teda vôbec nepresvedčil o tom, že by som si ho mala a chcela kúpiť.
    http://lovestylew.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. na řasách se mi tedy moc nelíbí.. jinak upíří nápad je asi hezký, i když mě osobně to zas tolik nebere

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Mě tak nějak všechno, co má být upíří, spíše odrazuje, už je na mě přeupírováno. Dracula se musí v současném světě plném sexy upírů s nagelovanými vlasy a třpytivým pudrem obracet v hrobě:) Nějak nechápu žlutý obal řasenky, snad alespoň červenou jakože krev, ne...?:D A to lepení je teda docela zarážející, ale třeba je to naschvál. Třeba se to mezi upíry nosí.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  8. Upirov mam rada, len nie tych modernych :D
    Riasenku posudit nevie, kedze som ju neskusala, ale ten obal je strasne skaredy :/ (ako ma ta vystrazna zlta asociovat upirov??:D)
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Dlho som po nej pozerala, tá kefka nevyzerá zle, ale keď hovoríš že zlepuje tak nebudem riskovať a kúpim si nejakú osvedčenú :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Fascinuje mě, co všechno nevymyslí-upíří řasenka;) Já mám teď nově colossalku, takže řasenku nepotřebuju, navíc mám doma ještě další 4;D Akorát nechápu to, že většině holek po půl roce vyschne a já mám jednu Astorku 4 roky;D

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy, tak jsem s nadsenim otevírala clanek s tim, ze ti urcite padne, jelikoz me sedi většina rasenek co tobe, tak teda neee.
    Mne osobne vyhovuje, krasne zahusti, prodlouzi a natoci, slepovani se nekona.
    Jo a ze je to nejakej upir jsem si vsimla az ted a to ji mam doma mesic :-D ja rasenku kupuju podle kartacku, jinak je mi uplne jedno všechno okolo =o)

    OdpovědětVymazat
  12. také jsem čekala, že bude lepší :(

    OdpovědětVymazat
  13. tak řasenka dobrý, objem beru víc než prodloužení, takže se po ní snad možná kouknu. ale ta reklama, ne že by snad něco připomínala - http://crazyforseries.com/wp-content/uploads/2013/06/the-vampire-diaries-620x400.jpg ...... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Pro mě je to v současné době společně s Cat Eyes od Maybelline naprostá jednička. Nepoužívám žádné jiné řasenky. Ale je pravda, že mám řasy velmi husté i dlouhé, ale tahle řasenka mi je ještě krásně prodlouží. Je pravda, že maličko slepuje, ale u mě to zase tolik nevadí. Co mě na ní akorát dost štve je to, že je fakt intenzivně černá a poměrně špatně se odličuje. Nebo ne špatně, ale ze začátku vypadám jako panda, hodně pouští. Ale jinak je super, pro mě:)
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem tedy také velká milovnice upírů, ale po této řasence ani trochu netoužím, už kvůli obalu :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Mne sa na nej paci najma jej kefka, ja napriklad prilis nemusim take tie robustne. ;)

    OdpovědětVymazat
  17. upíry já můžu, ale teda tahle řasenka mi byla nesympatická už od pohledu :D asi jsem už vyrostla z toho, abych si kupovala všechno s upíry, nebo šla vybrakovat Essencí "Bíbrovskou" kolekci :D ale je fakt zajímavý ten rozdíl s gelem a bez.

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem zvyklá, že máme dost odlišné řasy a ty řasenky, co máš ráda ty, já nesnáším a naopak :-D takže já jsem se do této pochopitelně zamilovala. líbí se mi, že jen a pouze řasy prodlužuje. žádný objem a v mém případě i žádné slepování. já jsem z ní nadšená, ale jestli se na něčem shodneme, tak to, že to není řasenka pro každého.

    OdpovědětVymazat
  19. Přiznám se, že Twilight jsem viděla, přečetla jsem i jednu knížku, ale to je všechno. Řasenka má pěkný reklamní vizuál, ale ta žlutá mi k upírům nějak nesedí..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Rasenka mi vyhovuje ... rasy krasne prodlouzi, i kdyz trochu slepuje, to je fakt. Klasicke objemove rasenky moc nemusim, jen prodluzujici.

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle mě opravdu zklamalo, že už Dermacol neví jak přilákat lidi na jejich řasenky tak takhle udělá "reklamu" na jeden z TOP 5 nejoblíbenějších seriálů světa navíc ta fotka je ubohá kopie promo fotky z TVD. Velké zklamání a tímto u mě Dermacol tedy opravdu hodně klesnul...

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem ráda, že za nic nestojí, protože mě odrazuje hlavně ten její název. Nesnájím upíry a všechno s nimi spojené. Resp. takové ty romantické upíry ze Stmívání :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  23. Já nevím proč, ale mě moc řasenky od Dermacol nelákají.. Raději zkouším všechny novinky od Maybelline, a ted nově i L'oréal :). Každopádně kdo ví, třeba někdy...:) ikdyž moc jsi mě na ni nenalákala :P

    OdpovědětVymazat
  24. Mně teda popravdě takhle řasenka vůbec nezaujala a nebudu po ní vůbec pokukovat. Proti upírům zatím sice nic nemám, ale tenhle kartáček by mi určitě nevyhovoval. Alespoň mě to neláká utrácet další peníze :)

    OdpovědětVymazat
  25. Co se týče upírů, nemám ráda Twilight Ságu, nejvíce mě oslovili Upíří deníky a následně navazující seriál The Originals :) Co se týče té poslední fotky, je určitě převzatá z TVD - http://images2.fanpop.com/image/photos/11100000/TVD-the-vampire-diaries-tv-show-11159040-1280-800.jpg
    Tuto řasenku jsem si koupit chtěla, ale nějak už se mi nechce :D Jelikož to co tu píšeš, tak tedy žádná sláva, to si radši počkám na nějakou lepší.:)))

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  26. Řasenka mě zaujala, když přišla do drogerií, ale odolala jsem jí. Teď jsem celkem ráda, protože vypadá pěkně opravdu pouze s gelem. A určitě jsou i lepší řasenky od Dermacol - třeba taková Imperial. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  27. já jsem spíše na prodlužovací, než objemové, takže jsem ráda, že jsem ji nakonec nechala ležet ve stojanu :)

    OdpovědětVymazat
  28. Díky za super článek! :) Už vím, za co po výplatě utrácet nebudu :D http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Mně přijde hrozně směšná ta promo fotka, jako nějaká parodie, přestože upíry můžu.:D...Jinak řasy máš teď fakt nádherný, ale řasenka mě taky nijak nenadchla, většinou ocením spíš míň než víc barvy na kartáčku.:)

    OdpovědětVymazat
  30. Rendy, díky za recenzi, řasenku jsi popsala přesně tak, jsem si ji "otipla". Když jsem v drogérii viděla jejíkartáček, bylo mi to jasné. Líbí se mi jen ta výrazně černá náplň. Add "upíří mánie" - je mi proti srsti, aniž bych se někoho chtěla dotknout, ale nic pozitivního na mne upíři nevyzařují, naopak. Mám ráda krásné a povzbudivé věci, toto není nic pro mne..... Samozřejmě, ať se každý "nechává" klidně vysávat, je to můj osobní názor no :-)

    OdpovědětVymazat
  31. A mě se nelíbí, bohužel, lepí a fuj. Pavoučí efekt spíše..

    OdpovědětVymazat
  32. Ti chlapi na poslední fotce jsou jako ti upíři? No lol. :D
    Jinak co má být na té řasence upířího? Jen se chtějí svézt na popularitě upířin?

    OdpovědětVymazat
  33. Ráda bych jí odkoupila,pokud budeš chtít.

    OdpovědětVymazat
  34. mám ji. koupila jsem ji v nějaké akci, kdy k ní dávali i jejich odličovač...no a za mě taky ne. už nikdy více ji nekoupím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)