pondělí 18. listopadu 2013

Soutěž: vyhraj štětec Real Techniques

Ahoj všem :) Moc mě těší, že mám pro vás další soutěž, když vás nemůžu "zásobovat" články v pravidelných intervalech. Štětce Real Techniques asi nemusím nikomu představovat, jejich pověst je předchází. A jedna z vás brzy vyhraje tohoto krasavce, kterému se říká Setting brush. O tom svém jsem vám psala zde, tak kdyby vás zajímal můj názor, mrkněte. Doufám, že vás soutěž potěší, tak jako mě těší používání všech RT štětců :)



Pravidla soutěže:

1) být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC
2) dát like Real Techniques CZ na facebooku KLIK
3) napsat váš mail do komentáře a napsat, jaký je váš nejoblíbenější štětec RT (pokud žádný nemáte, tak který by se vám líbil)

Soutěž ukončím 27.11.2013 ve 20h, vítězku vylosuje random a vyhlášení bude jako vždy na facebooku.

Vzhledem k mé současné nepřítomnosti vás prosím o strpení se schvalováním komentářů. Prosím nepište jich více, když ho hned neuvidíte, bude to chvíli trvat. Děkuji za pochopení :)


PS: děkuji zastoupení RT, že trochu neočekávaně poslalo i jeden štětec pro vás :)


286 komentářů:

  1. sledujem a lajkujem :)
    ja sice este stetce tejto znacky nevlastnim, no velmi sa mi paci tento a potom stippling brush
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, RT štětce bych velmi ráda jednou vyzkoušela a pořídila si nějaký domů, momentálně můj nej štětec je štětec od Sigmy Blending brush E25, skvěle se s ním ztrácí, bomba. Ale od RT slyším samou chválu na štětce na makeup a po Vánocích si určitě jeden pořídím :)
    Krásný den
    Centrefolds@seznam.cz
    na FB pod stejným jménem jako tady ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky
    1) sleduji
    2) FB splněno :)
    3) adela.cardova@seznam.cz žádný z těchto štětců nemám, ale dlouho po něm toužím. Líbil by se mi tento co je v soutěži, nebo na tvářenku, pudrt...prostě jakýkoliv :)

    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by se líbil Blush brush.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jsem čtenářem a like jsem dala :)
    onelookinstyle@email.cz
    Od real techniques bohužel žádný štětec nemám ale strašně ráda bych nějaký vyzkoušela. Nejvíc by se mi asi líbila ta fialová sada na oči, ale když už bych si měla vybrat jen jeden tak asi tento :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji, žádný štětec od nich bohužel nemám, ale moc se mi líbí právě tento, má moc pěkný tvar
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji pravidelně, dlouhou dobu :)
    Like na FB jsem dala také.
    OD RT nemám žádný štětec :( ale líbil by se mi zrovna štětec na make-up protože žádný nemám.

    OdpovědětVymazat
  8. U mňa je to rozhodne Buffing brush z Core sady, používam ho každý deň na make-up a v núdzi pomôže aj s púdrom :)
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěla bych zkusit jakýkoliv štetec :) iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jé nad tím přemýšlím, že si ho koupím. :P Já mám doma blush brush a powder, radši mám blush brush. Chtěla jsem ještě nějaký na konturování a rozjasňovač. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. anna.kaplanova@gmail.com

    a vždycky se mi líbil blush brush, vypadá hrozně mile a velce :)

    OdpovědětVymazat
  12. marketa.vanourkova@seznam.cz

    Já mám pouze jeden RT štětec a to expert brush (zlatý). Jsem s ním tak brutálně spokojená, že se už měsíc rozhoupávám k tomu abych si koupila celou sadu RT štětců, protože ta kvalita je neskutečná a pracuje se s nima naprosto božsky!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, Setting brush je na mém seznamu Ježíškovi :) Zatím mám jenom Accent Brush (uloupený ze sady na oči) a s tím jsem nadmíru spokojená.

    svetpodles@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. juuu to si budu držet palce hodně, protože se štětcema mám smůlu - RT sada se mi ztratila cestou z Ameriky, na několikrát objednávané dupe z ebay už mi asi taky nedorazí :(
    kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  15. ahojky, štětce se mi moc líbí všechny. Žádný ještě nevlastním, ale ráda bych měla nějaký velký na pudr, případně tvářenku :)

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jééé, tak ten mám ve svém Wish listu, spolu s Expert Face Brush a Stippling Brush :) Bohužel, zatím žádný nemám, ale už se tyto 3 chystám hodně dlouho koupit :)
    hatko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. california50@seznam.cz
    tak můj nejoblíbenější štětec je Buffing brush

    OdpovědětVymazat
  18. mhxx@seznam.cz

    líbil by se mi nějaký z těch určených na oči, hrozně se mi líbí jejich tvary :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jůů přesně tenhle štětec mi chybí do sbírky :) můj nejoblíbenější je asi stippling brush na makeup.
    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě nemám žádný štětec od Real techniques, ale hodně už jsem o nic četla. Líbil by se mi právě tenhle výherní nebo Shading brush. rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ten by se mi hodne libil :). Zadny RT zatim nemam :).
    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  22. Štětec RT zatím nevlastním, ovšem o koupi jsem už uvažovala. Chtěla jsem objednat právě Setting brush a Shading brush.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nejradši mám powder brush a tenhle ještě nemám hmm :) alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Musím se přiznat, že je to pro mě překvapení, že má RT české zastoupení. A co jsem se tam tak dívala, tak i ceny mají celkem fajn. Jinak můj nejoblíbenější štětec od nich je Expert face brush. Který je naprosto nejlepší na makeup a toužím po tvářenkovém štětci.

    Ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Musím se přiznat, že je to pro mě překvapení, že má RT české zastoupení. A co jsem se tam tak dívala, tak i ceny mají celkem fajn. Jinak můj nejoblíbenější štětec od nich je Expert face brush. Který je naprosto nejlepší na makeup a toužím po tvářenkovém štětci.

    Ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Jejich stránku jsem "lajkla" a tebe sleduju už dlouho :)
    Mě by se od nich líbil jakýkoliv štětec, protože všechny vypadají tak jemně!
    eliska.janci@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojki vse splnuji:)) a muj nejoblibenjsi stetec od RT je blush brush:)
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Štětec Real techniques nemám žádný.Chtěla bych na tvářenku a stíny.Ten o který se soutěží a shading brush.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. já bych si nejradši koupila sadu Core colection a snad si brzy udělám radost :)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíc mě láká právě ten výherní :) a nebo stippling brush.

    aneta.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. lorhan@seznam.cz
    líbil by se mi Kabuki brush

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj zatím žádný RT štětec nemám a láká mě Stippling Brush..
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendy, mne se libi nejvic buffer brush, ale ten se mimo setu (pokud se nepletu) koupit neda :-( tiffani.denisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Od RT mám ráda Duo-fiber face brush (z limitované kolekce), ten patří mezi mé nejoblíbenější.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. ahojda* můj email je terezachlebna@seznam.cz a štětce Real Techniques zatím nevlastním,ale slyšela jsem na ně jen samou chválu... nejvíce mě asi zajímá Beauty Blender :-)

    OdpovědětVymazat
  36. sledujem, lajkujem.. RT stetec nemam ale chcela by som blending :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, všechno splněno :-) a štetec od RT žádný nemám, ale vždy se mi líbily ty sety, ať už na obličej nebo na oči, snad nějaký dostanu pod vánoční stromeček a jinak se mi vždy líbil blush brush svým hezkým tvarem :-D

    OdpovědětVymazat
  38. nik.vaculikova@gmail.com

    Sleduju tě přes GFC:)

    Od RT zatím žádný štětec nevlastním, ale líbil by se mi blush brush nebo právě soutěžní setting brush.

    OdpovědětVymazat
  39. ahoj Rendy, tak to je opravdu prijemna soutez:D
    RT stetce obdivuju delsi dobu, mela jsem mozno je i "otapkat" na WORLD OF BEAUTY & SPA a byla jsem nadsena.
    Bohuzel zadny mi zatim nerika "pani", ale nejvic bych vyuzila a me srdce prachne prave po Multi-task brush. Ale verim, ze i jine by u me nasli sve misto.
    mej se krasne:)

    OdpovědětVymazat
  40. Pro mě je nejlepší Buffing brush :) darya.burbik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Tak ten by se mi hodil na nově zakoupený bronzer! Jinak toužím po expertu na mmu :)
    Like splněn, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Zatím žádný RT štětec nevlastním a kdybych si měla vybrat, líbil by se mi štětec na make-up.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy,Olajkováno :) Nemám žádný RT štětec a líbil by se mi uplně každý :) Kvalitních štětců není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  44. nějaký na oční stíny, těch není nikdy dost :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Mně pořád nedá spát Blush brush. Doma mám na tvářenku jen zkosené štětce a zajímalo by mě, jak se pracuje s takovým zakulaceným tvarem. :)
    miisha13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahojda,

    tak blog sleduju pravidelne uz .........
    RT FB se mi taky líbí...
    Já osobne mam stetec Calvin Klein, něco ze Sephory, na linky od Essence a kabuki a flat top od Péti. Momentálne jsem zjistila, ze nepotrebuju rozsirovat zásobu paletek, pudru, makeupu atd., ale prave stetcu, takze bych se setting brush nebranila... Tvarenku nanasim kabuki stetcem a rozjasnovac prstem =o) no nemá se to, ja vim...
    Od RT jsem zatím nic nevyzousela.

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. To je krásná soutěž:) Podmínky mám splněné, nejvíc se mi zamlouvá kabuki brush, kabuki obecně miluju, připadají mi svou velikostí praktické a hrozně roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  48. Sleduju, likuju, RT nevlastním, nejvíce by se mi asi líbil nějaký na tvářenku, protože můj ze sephory už je skoro na vyhození:)

    OdpovědětVymazat
  49. Vzhledem k tomu, že žádný nemám tak bych brala hned celou sadu a to třeba Sam´s Picks docela se mi líbí.
    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. moc se mi líbí, že už mají oficiální zastoupení, i ceny jsou přijatelné. Zatím vlastním jen jeden RT štětec a to expert face brush a je super :) kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Stetec RT este nemam, ale tuzim prave po setting brush :-) kaduchova.r@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Nemám bohužel zatím žádný, ale líbí se mi všechny...:D
    linetova.anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Na Vánoce mě čeká Starter Set, což budou moje první štětce od RT. Každopádně nejlepší a nejuniverzálnější se mi zdá tento štětec o který se hraje :)

    OdpovědětVymazat
  54. nemám žiadny štetec RT, ale asi by som vyskúšala Foundation brush :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. vierka.sedlakova@gmail.com

    Vlastnim iba blush brush, ale velmi som si ho oblubila :)

    OdpovědětVymazat
  56. od real techniques dlouhou dobu toužím po core collection, ale pokud bych si měla vybrat pouze jeden tak asi štětec na konturování :)
    GFC + FB : Lucky Bow
    12simina34@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jprikrylova@volny.cz

    sice tedy žádný nemám, ale nejvíc by se mi z nich líbil asi stippling brush :)

    OdpovědětVymazat
  58. Tebe i RT Facebook (UK i CZ) sleduji už nějakou dobu, takže tohle mám splněno. :) Patřím mezi velké fanynky Sam, ale zatím jsem ještě neměla možnost, nebo spíš finance si štětce koupit. Každopádně spoléhám na Ježíška. Přeji si Blush brush - kdo sleduje, ví že tohle je prostě jednička! :-) Powder brush, stippling brush,buffing, setting....no přiznám se, nejraději bych fakt všechny. :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Nejradši mám štětec na make-up
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Žádný štětec RT nemám, líbil by se mi jakýkoli blending brush. :)

    stonava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Štětec od RT žádný nemám, ale ráda bych vyzkoušela nějaký na pudr:)...tento vypadá moc hezky a hlavně je praktický(na rozjasňovač, pudr, tvářenku..)
    klaruus@email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Zatím žádný štětec od RT nevlastním, ale pokukuju po nich už delší dobu a hrozně moc ráda bych tuto značku vyzkoušela, takže by se mi líbil jakýkoliv.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. maria.galdun@gmail.com
    štetce RT nemám používam inú značku, od RT sa mi páči set na oči a Expert face brush

    OdpovědětVymazat
  64. Můj nejoblíbenější a zatím jediný štětec od RT, který vlastním je Expert face. Jsem s ním moc spokojená, pro mě je opravdu multifunkční. Právě Setting brush a štětec na pudr si od nich plánuji brzy pořídit taky. Lucie.Sendlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduju jako Petra Klimova :)
    A LIKE je též na stránce :))
    Nejvíc se mi asi líbí štětec na rozjasnovač ( což je tady ten co dáváš do giveaway ) a nebo buffing brush na zapracování makeupu.
    A jinak jsem ti chtěla říct at určitě pokračuje v blogování, protože já ty tvoje články a prostě tvůj blog absolutně miluji. Je to jedinný blog na který se musím hne ráno podívat. Takže JEN TAK DÁL !!!!

    OdpovědětVymazat
  66. Sledujem :)
    Skusenosti zatial nemam no chcem si objednat RT cele sady z iHerb :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  67. ve.rundo@gmail.com

    Můj oblíbený štětec od RT je Buffing brush z Core collection :)

    OdpovědětVymazat
  68. Žiadny RT štetec nemám, používam len tie z drogérie, ale rada by som vyskúšala nejaký na očné tiene alebo na make- up :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj,no já bych si nejvíc přála asi Blush Brush,Vypadá skvěle.
    janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Štětec bohužel ještě od real techniques nic nemam, hodil by se mi štětec Power Brush :)
    Splněno :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. tims.sobotova@gmail.com
    určite na make-up :)

    OdpovědětVymazat
  72. Můj oblíbený je expert face brush, je to ten nejlepší štětec na make-up, který jsem zatím vyzkoušela :)

    evelinbeauty00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. elle.pomsar@gmail.com
    Zatial nemam doma ziaden, ale teda napriklad tomuto Setting brush by som sa naozaj potesila, pretoze doma k nemu zatial nemam ziaden ekvivalent. ;)

    OdpovědětVymazat
  74. Ja pokukuji po Expert face brushi nebo prave po Setting brushi
    lenka.cip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Bohužel (zatím) žádný štětec od Real Techniques nevlastním, ale líbil/ hodil by se mi nějaký na oči nebo klidně celý set ... protože těch není nikdy dost ;)
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Žádný štětec ještě nemám, ale nejvíc by se mi líbil ten na tvářenku:-)

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. amk2607@seznam.cz
    splněno, od RT žádný štětec nemám, ale dlouho už mě lákají, čtu na ně samou chválu všude!
    Any

    OdpovědětVymazat
  78. Sleduji dlouho přes GFC jako Miška
    FB nemám tak snad nevadí :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Žádný štětec nevlastním, ale líbil by se mi štětec na pudr nebo na oční stíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  79. štětec zatím žádný od nich nemám, ale líbil by se mi Expert face brush
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj, RT ještě žádný štětec bohužel nemám, ale moc ráda bych vyzkoušela právě tento a ještě stippling brush :)
    blahova.sari@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Blog sleduji již dlouho a štětce RT sleduji na Facebooku už také delší dobu :) ... jinak s těmito štětci žádnou zkušenost nemám, ale jelikož jsem na ně slyšela jen samou chválu, tak bych je ráda vyzkoušela ... vybrala bych si asi Starter set štětce na oči :)

    acko135@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Žádný nemám, ale ráda bych vyzkoušela kabuki štětec
    anda.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Definitivně powder brush ! =) Byla to láska na první pohled ;)
    MecovaDominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Žádný RT štětec nemám , bohužel , ale moc bych si přála nějaký vyzkoušet.
    Veronika15062209@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Sledujem :P a nemám ešte štetec z RT žiaden ale strašne veľmi chcem Pointed foundation brush :)
    terinka999@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  86. Žádný RT štětec nevlastním ale moc by se mi hodil štětec na pudr nebo make-up :D
    mandaruwe2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Nemám žádný, líbila by se mi sada Sam´s Picks, protože jsem si jí až ted všimla na webu :).
    a.pocepicka@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Zatím žádný RT štětec nemám, ale pořád mi vrtá v hlavě sada štětců na oči a taky jsem okukovala tady tento :-)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Splněno,sleduji pravidelně.Já osobně ještě žádný štětec RT nevlastním,ale chtěla bych zlatou sadu na make up.
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Žádný nemám, ale líbil by se mi fine liner brush, vypadá, že by s ním linky šly úplně samy :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. zatím jsem ještě neměla šanci vyzkoušet štětec od RT, líbil by se mi blush brush. :)
    linda97patockova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. žádný nemám, ale hrozně moc bych chtěla Multi-task brush :)

    OdpovědětVymazat
  93. k Vánocům si přeju blush brush:) vlastně jsem se pro něj rozhodla i na základě tvého článku:D
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  94. sleduju přes fcb,ale i tady!!
    terkalzbeta@seznam.cz
    stippling brush- ten bych chtěla

    OdpovědětVymazat
  95. n-t@centrum.cz
    Žádnej nemám, ale hodně se mi líbí štětec na pudr :)

    OdpovědětVymazat
  96. tenhle štětec mám už nějákou dobu na wish listu, štětců od RT mám hodně, ale nejradši mám asi blush brush na hodně pigmentovaný tvářenky je nejlepší
    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. žádný štětec od RT nemám, ale na mém kosmetickém seznamu tajných přání mám starter set pro líčení očí .

    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Bohužel žádné štětce o prozatím od RT orozatím nemám, brala bych Expert face brush. :)
    monca.mb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. 1) nepravidelným snad ani být nejde :)
    2) sleduji...
    3) popravdě nemám od RT ani jeden štětec, protože jsem zatím velký neználek v této oblasti, takže budu ráda za jakýkoliv. Ovšem ten, který sháním momentálně úplně nejvíc, je štětec na pudr...
    thecompanylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Líbil by se mi Powder brush :)

    3lenca3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. ZeldaMartina@gmail.com

    Od RT žádný štětec nemám a ráda bych od nich vyzkoušela jakýkoliv.

    OdpovědětVymazat
  102. GFC a FB:Kristína Slováková
    Nemám žiadny ale chcem všetky :) a najviac by som brala asi momentálne na rozjasnovač :)

    OdpovědětVymazat
  103. Žádný nemám, ale líbil by se mi Blush brush :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Mně by se nejvíc líbil štětec na tvářenku, ale tenhle na rozjasňovač taky nevypadá marně :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Jednoznačně bych brala štětec na pudr nebo tvářenku.
    kachenqa.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Štětec na tvářenku je vynikající:)...Štětce jsou za super cenu a kvalita k nezaplacení. Tento by se mi velmi líbil, krásně by doplnil mou skromnou sbírku štětců:)
    Pavla.Kvasinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Nedám dopustit na blush brush :)) ale vesměs všechny RT štětce jsou skvělé!
    L.Kramperova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Určitě blush brush nebo nějaký crease brush
    F.terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  110. Mě by se teď hodil jejich set na líčení očí :).
    hannele.de.la.porcelain@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. ahoj štětec sice žádný nemám, ale velice se mi zamlouvá deluxe creace brush :)
    trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. ja mam najradsej svoj blush brush a potom crease brush zo starter setu, pouzivam ho pod oci na korektor :)
    katarina.k98@gmail.com
    sledujem cez GFC, like som dala :)

    OdpovědětVymazat
  113. Tento štětec by se mi opravdu hodil :-). Mám 3 stetce na make-up v dezolatnim stavu. Tyhle stetce se mi moc libi vsechny :-). Jsou uzasne. Uzasna giveaway.
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj,
    žádný štětec od RT zatím nemám, ale četla jsem na ně spouty recenzí a asi nejvíc toužím po kterémkoliv ze sady Duo-fiber collection.
    evkanubis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Vybrala bych si asi Powder brush, ale tenhle vypadá taky skvěle! :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Brala bych kabuki štětec
    kajanem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Nemám žádný, ale po tomto štětci už dlouho pokukuji ;)
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Čtu, like jsem dala (Zuzana Baigarová) a nejlepší štětce pro mě jsou štětce na pudrové přípravky. Bohužel od RT zatím žádný nemám, napravím to nejpozději příští rok a už se na to těším!

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj :) Bohužel zatím žádný štětec od RT nemám, ale zrovna by se mi moc hodil tento Setting brush a potom Powder brush :)
    Přeji pěkný den, petule.dankova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  120. Štětce od RT jsem nikdy nevlastnila, nicméně velice se mi líbí Blush brush :-))

    winterbreeze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. pravidelně tě sleduji už nějaku tu dobu... :)
    štětec jsem ještě žádný nevyzkoušela, ale nejvíce by mě asi lákal foundation brush.. :)
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Sleduji :)
    Like proveden :)
    Já bohužel patřím k těm, kteří žádný štětec nevlastní. Moc bych chtěla vyzkoušet všechny štětce, ale poslední dobou mě čím dál tím víc láká sada na obličej (nějaká kolekce...). Ale moc ráda vyzkouším i tento :) Tak třeba to vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  123. super!:) mně se hrozně líbí limitka Sam´s Picks, jinak asi kabuki:)
    janca.randovka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Dost mě láká ten jejich Blush Brush :-)
    petulka.setinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Žiadny štetec RT nemám, ale páči sa mi všetko :) vevavalentkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Tak já bych brala jakýkoli štětec od RT, nemám žádný, ráda bych porovnala ;-)
    kacerkakacerka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. líbil by se mi jakýkoliv, hlavně že je od Real Techniques! :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. ja som skromná, ja by som chcela vyskúšať Starter Set :D:D na tieto štetce som počula len samú chválu, takže na Vianoce určite objednávam :)))
    miaslifestyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Blush brush <3
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. No asi můj neoblíbenější je Powder Brush a takové velké kopyto na oči z té fialové sady (teď si vážně nevzpomenu jak se jmenuje).
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. 1.) Sleduji tě už dlouho
    2.) FB splněno
    3.) Ještě žádný RT štětec nemám ale ráda bych asi jakýjkoliv.. kdybych si mohla vybrat byl by to nějaký štětec na makeup.

    Jeli.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Žádný nemám, ale již déle pokukuji po Blush brush.
    mau.kolarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. žadny štetec od RT ešte nemám a tento ma zaujal asi najviac! :)
    werusha788@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  134. žádný nevlastním, ale ráda bych nějaký na tvářenku nebo pudr :-)
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Zatím řádný RT nevlastním, doufám, že se mi podaří ukořistit sada Sam's Picks, ale jinak se rozhodně chystám na Expert face brush

    petra.krykorkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Můj nejoblíbenější je powder brush a na tento si dělám již dlouhou dobu zálusk. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. věechny požadavky splněny a který mám nejradši? Zatím netuším, ale i když tady nevyhraju, určitě to zjistím o Vánocích, protože jsem si pod stromeček vybrala Core Collection a Starter Set a už se jich nemůžu dočkat. Obzvlášť pořádného tvářenkového štětce, ten můj je tak pichlavý, že už ho odmítám používat..:/

    misscukrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Mě asi nejvíc ze všech zajímá expert face brush :)
    nezbedovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Žádný nemám používám Zoevu, ale od RT se mi líbí štětec na tvářenku :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Jé ten vypadá skvěle§ Přeju si, abych měla aspoň jeden pořádný štětec :D Určitě nějaký na pudr a/nebo na tvářenku!
    https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/198408_168986703278212_1202729739_n.jpg tahle sada je roztomilá :) :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  141. zatial žiadny nemam a veľmi by ma to potešilo hlavne preto, že 28 mam narodeniny
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Žiadny ešte nemám, ale tento by sa mi páčil ;-))
    sdubravova@gmail.com
    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  143. Štetec RT žádný nemám, ale jelikož jsem v posledních měsících přešla z nanášení make upu prsty na nanášení štětcem, tak bych ráda nějaký na tekutý make up:)
    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Ahoj :) Sledujem blog aj FB stránku a vážne ťa mám rada, na každý článok dennodenne čakám :) Len sledovať hodiny, kedy bude konečne 9 :)
    S touto značkou štetcov nemám skúsenosť ale čítala som veľa chváli. Veľmi rada by som si ich tiež skúsila. Ak sa aj nepodarí prostredníctvom teba, dúfam že ma budú čakať pod vianočným stromčekom :)
    wewepeckova@gmail. com

    OdpovědětVymazat
  145. Mám od této značky jeden, na tvářenku. Hlavně v začátcích používání tvářenky, to byl určitě můj zachránce, abych neměla tváře jako z Mrazíka. :) O tomhle jsem taky přemýšlela.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj :) sleduju ale nekomentuju :) zadny stetec bohuzel nemam ale byla bych rada za jakykoliv posledni dobou se poohlizim po stetci na nanaseni makeupu :) michaelahaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. žádnou zkušenosti s RT štětci nemám, ale zaujal mě Accent Brush :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Real Techniques i Tebe sleduji a kdybych si měla vybrat, beru je úplně všechny, Když vidím, jak s nimi holky na pixiwoo kouzlí, zmůžu se jen na prostou závist. Moc se mi líbí i jejich cestovní sety nebo limitka Sam´s Picks. :)
    katka.bulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Čauky mňaukyyy :D
    Blog i RT na fb sleduji) Jinak tyhle štětce jsem neměla, jsem v kategorii essence (hold kapesný jde na něco jiného) :D, ale ráda bych vyzkoušela nějaké kvalitnější :)) natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  150. btw- asi jsem zapomněla dopsat, který bych zkusila nejradši. Ale já to mám tak, že by mi to bylo jedno, líbí se mi skoro všechny :D ale jinak asi Expert face brush. :) Promiň, že píšu na dvakrát :/ natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Sleduji :)
    Úplně nejraději? Tak to mám asi ten štěteček z modré sady na oči jak všichni milují pro používání korektoru pod oči. Ani já ho nepoužívám jinak a rozhodně můžu jenom doporučit :)

    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Žádný štětec od této značky zatím nemám, ale tento bych ráda zkusila :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Ještě žádný nevlastním, ale nejvíc bych si přála asi právě tenhle :))
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Ahojky :) už nějakou dobu po těchto štětcích koukám, ale vybraný žádný nemá :) ... možná nějaký na make-up nebo na tvářenku by se hodil :) ... kosmetické štětce miluju :)
    lan.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Žiadny od RT ešte doma nemám, ale určite by som chcela tento alebo Expert Face Brush :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Mě je prakticky jedno jaký štětec, všechny jsou stylově provedené, líbí se mi!:)
    ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Ahoj Rendy, bohužel žádný štětec od RT nemám, ale okouzlila mě sada Duo-fiber collection, je krásňoučká....a také se mi dost líbí přicházející sada Sam´s Picks - limitovaná edice, ta by teda stála za hřích :-)
    pa Niki
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. 26nikolka26@seznam.cz
    tento štětec by se mi moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  159. Rendy, omlouvám se, že jsem OT. Prosím, poraď mi, který HAKURO je úplně nejlepší na tekutý makeup. Klidně na drobnější obličej. Váhám mezi H50 a H50S. Ale docela mě zajímá i ten zakulacený kabuki. Prostě nevím :) Děkuji za radu! nuf ze Sofastars

    OdpovědětVymazat
  160. Miluji Expert Face Brush! :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Ahojky, pravidelná čtenářka jsem a na FB se mi stránka líbí :-)
    Žádný jejich štětec nemám, líbil by se mi jakýkoli štětec, ale nejvíc asi štětec na make-up :-)
    f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Štětec od RT nemám, ale vyzkoušela bych Stippling brush.
    misa.stylebook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Žádný RT nemám, ale čekám, že Ježíšek nějaký přinese..:D Brala bych foundation brush a na tvářenku a kontury..:)
    Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Žiadny nemám ale tento je taký univerzál na tvár ten sa mi páči ;)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. nejradši mám štětec na make-up
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Huuu, už pěknou dobu se chystám na expert face brush a miracle complexion sponge
    verruna.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  167. Stippling brush:)) wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. žádný zatím nemám, ale setting brush mě láká nejvíc :)
    haronikovapetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Žádný štětec od RT nevlastním, no lákal mě ještě expert face brush nebo powder brush. :)
    mail: p.kacrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Sleduji:)
    Mě by se momentálně hodil Foundation brush
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  171. jéé nemám ani jeden ale moc ráda bych nějaký vlastnila, jsou vážně hodně chválený, tak by mě zajímalo, jestli je to opodstatněné. A jen tak mimo soutěž mohla bych se zeptat kdy, nebo jestli, bylo vyhlášení soutěže o krém od Eucerin? Nevim, jestli jsem si toho jen nevšimla, nebo jak.. :)
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. Ahojky,
    už dlouho se chystám nějaký ten RT štětec pořídit :) Nejraději bych vyzkoušela právě setting brush a expert face brush!
    KiwiiSunny@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Všechno splněno :) Já teda žádný štětec nemám, mám svého fanouška MAC, ale třeba bude tento ještě lepší! Rozhodně by se mi hodil nějaký setting brush O:)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. Mám doma pouze jeden a to blush brush, který je super :) ale já jsem velmi nenáročná, co se týče štětců..
    email: BrazdovaN@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. Skvělá soutěž, od RT žádný štětec bohužel zatím nevlastním, a brala bych klidně jakýkoliv, všechny vypadají skvěle :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Toužím po Starter setu:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Ahoj děkuji za možnost vyhrát v super soutěži :) Pixiwoo sleduju už skoro od počátku věků, takže o štětcích RT mám přehled, nejradši bych vyzkoušela buffing nebo stippling brush, stále hledám nejlepší způsob na nanášení makeupu, kromě prstů :)
    andulac@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Ještě žádný štětec od RT nevlastním ale ráda bych vyzkoušela všechny! :D Ale kdybych si mohla vybrat byl by to asi štětec na tvářenku nebo pudr. :-)
    Na GFC sleduji jako Lucie, Buriankovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Se štětci zkušenost nemám, ale tenhle setting blush se mi líbí ze všeho nejvíce:)!

    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. Sleduji přes bloglovin i gfc. Mám doma stippling brush na make up ale moc ho nepoužívám. Ráda bych vyzkoušela jiné a hlavně ty na oči :-) sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  181. http://realtechniques.com/shop-collection/your-finish-perfected/setting-brush jasná volba :)

    jmynarikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. zatím žádný RT nemám, ale dělám si zálusk na stippling brush :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  183. Ahoj :)
    -sleduju tě, a dala jsem "like" :D
    -Žádný štětec zatím od nich nemám. Ale už dlouho přemýšlím nad štetcem- Stippling brush :)
    - email: DivokaNikol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Nejradši bych vyzkoušela nějaký na make-up :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. splněno ... ;-)
    a nejradši bych nějaký na pudr ...
    violetswan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  186. Setting brush plánuju koupit..tak třeba vyhraju :D Jinak mám sadu Core a Starter a samostatně Expert face brush a ten je můj naprostý miláček na make-up, bbčko atd. Celkově si, ale štětce RT moc chválím a asi ještě další přikoupím.
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  187. Žádný štětec od RT nemám, a právě proto soutěžím o tenhle, který mě zaujal. :-)
    mn006357@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  188. ja miluju buffing brush a chtěla bych powder brush :)
    wimim18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  189. bohužel žádný štětec od RT nemám, ale moc bych chtěla blush brush nebo powder brush :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. blush brush je naj! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  191. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  192. Žádný zatím nemám, ale chystám se pořídit Setting Brush.
    kovalovadaniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  193. Jeee přesně po něm a Blush brushy koukám a zvažuju...:D :-)
    KristyCub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  194. Ahoj, žádný štětec od RT nemám, ale mám už nějakou dobu vyhlídlý Expert face brush.
    daniela.komarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  195. lucik.hroch@seznam.cz
    žádný nevlastním, ale chtěla bych ten opěvovaný expert face brush!!

    OdpovědětVymazat
  196. Vše splněno;) S RT zkušenost nemám, ale moc by se mi líbil štětec na make-up stipple brush nebo powder brush;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)