sobota 16. listopadu 2013

Sleek tvářenka Antique

Když jsem před nějakým časem četla, že bude mít Sleek podzimní limitku, moc jsem se těšila. Dlouho jsem si nic od Sleeku nekoupila a důvod, proč nemám doma dalších 5 paletek stínů, je asi dané mou dočasnou příčetností. Tvářenky Sleek jsou proslulé svou výbornou pigmentací a tak jsem si řekla, že zkusím podzimní kousek s názvem Antique. A řeknu vám, já pořád nevím, co si o té tvářence mám myslet :)



Sleek blush - Antique (8g) - kupovala jsem zde  za 175 Kč

Jelikož se jedná o limitku, tak je jasný, že za rok jí už neseženete. Jak jsem psala, já stále nevím, co si o ní mám myslet. Ale to se holt občas stává. Spíš ten její odstín je pro mě trochu neuchopitelný a podle ofiko obrázků jsem čekala něco jiného. Něco víc jako Sin od Nars. Věřte, že jen vyfotit jí byl nadlidský výkon. Při jednom světle se mi podařilo vytvořit asi 4 různé odstíny, takže to berte s rezervou. Ale oficiální fotkou se neřiďte, tak růžová prostě není. Nemám slov, jak bych tu barvu popsala. Obsahuje mikro stříbrné třpytečky, ale na tváři nejsou tolik vyditelné. Ta barva je pro mě prostě trochu zklamání, kdybych tvářenku viděla na živo, určitě bych si jí nekoupila. Každopádně tvářenka jako taková je velice fajnová. Pigmentace je velice dobrá, mírně práší, půl dne na tváři vydrží. Záleží na strašně moc věcech (jaký máte make-up, pudr, podkladovou bázi, typ pleti atd.) a nejde říct, že když mě něco na tváři vydří 3 hodiny, že to samé bude u vás. Berte to s rezervou prosím :) Ale celý den se u mě bohužel neudrží, takže za to má u mě trochu mínus.

Mínus má ode mě rozhodně balení tvářenky. Ač je drobné, obsahuje zrcátko a působí na první dojem bytelně, tak otevřít tvářenku stojí člověka pokaždé kus nehtu! Tak strašně drží a jde blbě otevírat, že tvářenku raději ani nedovírám úplně, jinak bych s ní pokaždé vztekle švihla o zem. To vážně beru jako velké mínus a strašně to nemám ráda.

Celkově bych řekla, že tato tvářenka není úplně můj šálek kávy. Kdyby byla úplně matná, bude skvělá na konturování, ale takhle mě příliš neuspokojuje. Mám raději růžovější tvářenky a jsem zklamaná z toho, jak oficiální obrázek kecá. Jinak tvářenka jako taková je celkem v pohodě.








Jak moc jsem byla z limitky nadšená, tak z tvářenky takový pocit bohužel nemám. Měla jsem si raději koupit paletku stínů, která je krásná. No, nedá se nic dělat. Tvářenka putuje do náhradní rodiny, kde z ní budou mít jistě větší radost. Každopádně moje nespokojenost pramení jen z odstínu tvářenky (a částečně i balení), jejím kvalitám nemám celkem co vytknout. Holt příště budu lépe odstín vybírat, abych byla spokojenější :)

Jak se vám líbí podzimní limitka? Láká vás tvářenka nebo paletka stínů? :)

24 komentářů:

  1. Divala som sa aj na oficialnu fotku a teda mas pravdu, je to uplne iny odtien, priznam sa, ze ten originalny sa mi paci viac, ale teda hlavne, ze tvarenka v konecnom dosledku niekomu radost urobi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. je škoda že většina "oficiálních" obrázku skoro vůbec nesedí k opravdovému odstínu :(
    mě se tedy naopak tato barva ohromě líbí :) a to balení, no o tom ani nemluvím to bych z toho taky vždycky zešílela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Podzimní limitka se mi líbí moc. Paletka Vintage Romance je přímo okouzlující. Já jsem byla spokojená i s odstínem tvářenky. Moje recenze zde Už mám objednanou paletku z nové limitky celestial. Přiznávám, že jsem trochu závislák na Sleeku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva vskutku vypadá zvláštně. Ani nevím, jakému barevnému typu by slušela... Možná ženám se snědou nebo olivovou pleti?

    OdpovědětVymazat
  5. Jakože vypadá celkem dobře, ale asi by mi tam vadili ty třpytky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jakože vypadá celkem dobře, ale asi by mi tam vadili ty třpytky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tvářenku jsem taky původně chtěla, ale když jsem viděla swatche, rychle jsme z ní vycouvala - třpytivá a hnědá. Vůbec neodpovídá ofic. fotkám.

    OdpovědětVymazat
  8. limitovaná paletka se mi líbí moc, přemýšlela jsem, že si ji koupím, ale nakonec jsem odolala. teď si plánuji koupit tvářenku rose gold.
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se ta barva docela zamlouvá. Škoda té výdrže. A na blbé otvírání bych asi taky neměla náladu :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto tvářenku mám objednanou a jsem na ní zvědavá. Doufám že také nebudu zklamaná, ale podle tvých fotek, a fotek z e-shopu ( btw.: objednala jsem jí na kosmeticky-svět.cz a Madalen ji neuvádí jako limitku, dá se objednat kdykoliv ) se mi líbí. Tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si nemůžu pomoct, ale mně se ta barva strašně líbí. Ale jistotu budu mít až ji uvidím naživo.

    OdpovědětVymazat
  12. Na mě by byla asi moooc tmavá. Na konturování dobrá, ale jak jsi psala, škoda těch třpytek :-/

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se moc líbí, uvažuji o ní. Právě takový odstín na zimu hledám, všechny tvářenky mám růžové, lososové, tak to bude dobrá změna, myslím, že jako studenému typu blondýny by mi mohla jít ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mě vždycky strašně štve, když obrázek v e-shopu klame... tak pak hledám swatche na blozích, aby se ujistila, že ta barva tak vážně vypadá.

    OdpovědětVymazat
  15. Od te doby, co jsem ji koupila, jsem ji otevrela jen dvakrat a to protoze mi nejde otevrit :D Rano vzdycky specham a nemam cas lovit nuzky, nebo jiny nastroj k otevreni :/

    OdpovědětVymazat
  16. tak pokud má tvářenka takový odstín jak se tváří na tvé ruce, tak bych brala všemi deseti, protože přesně takový nějaký sháním :) ale naprosto chápu tvé rozhořčení, nevím, proč se fotografové nesnaží o trochu autentičnosti, pokud se výrobcům ten odstín na obrázku zdá lepší než ten skutečný, proč tedy nevytvořili ten? to mi do hlavy neleze :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa tá farba na tvojej prvej fotke páči, akurát keď ju už vidím na pokožke, zdá sa mi byť taká o ničom. K názvu "antique" by sa mi v nej hodilo ešte o chlp viac ružovej...

    OdpovědětVymazat
  18. tvářenku mám taky a já naopak její odstín miluju. vyhovuje mi dokonale. chybu na oficiální obrázek bych neházela... ještě jsem nepotkala takový, který by nelhal a naopak by produkt na něm odpovídal skutečnosti. člověk si vždycky daný produkt prostě musí vyhledat na reálných fotkách. s balením mám naprosto stejný problém jako ty. nikdy mi nejde otevřít, proto ho mám na stole položené otevřené a nikdy ho nezaklapávám úplně - pěkně mě to štve. s výdrží taky problém nemám, zvládne se mnou v pohodě 15ti hodinový den a to mám pleť mastnou jako blázen.

    OdpovědětVymazat
  19. Tuto tvářenku miluju jak kvalitativně, tak i barvou a výdrží. ♥
    Ale musím s tebou souhlasit - taky mi jde těžce otevřít. Pokaždé musím prosit přítele. Zajímalo by mě, jestli to tak mají všichni.

    OdpovědětVymazat
  20. Myslela jsem že mám jediná vadný kus.....Též se připojuji se svým neotevřitelným kouskem. Jasná výrobní vada. Ja na ni šla po 10i neúspěšných pokusech desertním nožem a odloubala jsem ji šíleně než jsem ji otevřeka. Pak jsem ji zkoušela ochodit a neustálým zavíráním a otvíráním též bezúspěšně. Od té doby jsem ji již nepoužila....

    OdpovědětVymazat
  21. Tvářenku jsem též zakoupila s očekáváním zcela jiného odstínu- opravdu jsem čekala takový "antický", karamelovo-hnědý odstín s náznakem zamlžené starorůžové a kapkou zastřené fialové. Bohužel nároky jsem měla asi moc velké, ale i tak je pro mě tvářenka zajímavá a rozhodně využitelná (jen se musím naučit pracovat s tou jejich pigmentací. Oujé!!!). Co se otevírání týče, jde to ještě hůře, než všechny ostatní, které mám, takže se občas přistihnu, jak tvářenku zuřivě drtím zubama :D
    Přeji pěkný den všem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)