čtvrtek 14. listopadu 2013

Sbaleno a nakoupeno na cestách

Ahoj všem :)

Mám pro vás takový malý random z cest. Co jsem si balila do letadla už víte (KLIK) a dneska vám ukážu zbytek kosmetické výbavy a nějaké nákupy :) Na instagramu můžete všechny fotky z cest sledovat pod tagem #ordinarylifeusatrip :)



Čištění a péče o pleť - kosmetické minimum na cesty

- Clinique DDMG emulze
- Yves Rocher odličovač na oči
- Benefit Total Moisture pleťový krém
- Lirene čistící pleťová voda
- Clinique All about eyes oční krém
- La Roche-Posay čistící pěna
- Avéne termální voda ve spreji

Většinu věcí ode mě už znáte a není to takové překvapení :) Brala jsem buď miniatury nebo načaté produkty, které pak budu moc vyhodit, abych měla dost místa na nové věci :) A pořád se nemůžu rozhodnout, jesdtli si ten oční krém Clinique koupit i ve velkém balení. Máte s ním někdo dlouhodobou zkušenost? :)

Na tělo a vlasy:

- olejíček na vlasy Mythic Oil
- kondicionér Ultra Doux Garnier
- šampuk Jumping Juniper Lush
- suchý šampon na vlasy Lee Stafford
- Nivea tělové mléko do sprchy
- Sprchový gel Moringa Body Shop
- mátový gel Ryor

Mythic oil už dře o dno, takže ho dodělám a už mám nového nástupce :) Můj nejoblíbenější tuhý šampon na cesty, který používáme s přítelem oba a ušetří spoustu místa v kufru. Tělové mléko do sprchy ušetří zase lahvičku s tělovým krémem a mátový gel uleví unaveným nohám, které prošoupete po městě a obchodech :)

Zdá se, že víc ke štěstí momentálně nepotřebuju :) Větší pečování a mazání si nechám zase na doma.


Jestli sledujete Facebook nebo Instagram, tak už jste něco z nákupů viděly. Jinak musím říct, jak jsem nadšená ze servisu v místních Sephorách :) To je prostě tak diametrální rozdíl od našich poboček! A navíc jsem za 10 let, co mám členskou kartu u nás nedostala jediný dárek k narozeninám! A přijdu do Sephory na Times Square a už slyším: "Happy Birthday Renata" :) A k nákupu dostávám dárek - miniatury od Benefitu. Fakt skvělý a díky Talko, že jsi mi poradila tu registraci. Jestli se chystáte do USA, vyplňte si taky registraci a užívejte si dárečků :)



Do Century 21 se ještě vrátíme na konci naší dovolené, tak doufám, že doplní zásoby kabelek a bot, protože na mojí nohu je těžké něco najít :) Američanky mají asi zjevně malé nohy nebo mi někdo před nosem všechny boty vykoupil :)


A zbytek nákupů z drogerií. Tak už jsem potkala i Physicians Formula, ale Wet n´wild stále nikde. Zatím nacházím jen vybrakované Walgreens :) Takže jestli máte tip, kde jinde ho sehnat, budu ráda :)




A pokračování příště bude nejspíš z CVS :) Mějte se moc krásně a ještě bych jednou ráda touto cestou poděkovala všem, kteří pro mě hlasovali v Blogerce roku :) Moc mě mrzí, že jsem se nemohla potkat s ostatníma holkama, ale věřím, že někdy jindy bude ještě příležitost. Moc si vaší podpory vážím a děkuju za ní :)

16 komentářů:

  1. Jee, tak darecek od Sephory urco potesil:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně mě mrzí, že když jsem byla v NY, ještě mě kosmetika tak nezajímala :D Achjo :) Ty EOS balzámky vypadají super, pořád po nich pokukuju :) Užij si dovolenou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrou kosmetiku jsi pořídila :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. wow, tak to by se u nás v Sephoře nestalo, tady ti nedají ani vzoreček, i když utratíš tisíce :D ten Clinique krém jsem měla taky jen v tom malém balení, ale vydržel mi docela dlouho. velké bych si nekoupila, na vrásky ani na kruhy žádný efekt neměl :(

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, tak tomu říkám nákupy :O USA Ti opravdu závidím :)) a dáreček ze Sephory je pro mě také novinkou :/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je úžasný dáreček od Sephory! A pěkné nákupy, všechno bych brala. A klidně letěla hned za tebou, NY mi hrozně chybí :).

    OdpovědětVymazat
  7. Dost ti to závidím, ty EOS balzámy bych jednou taky chtěla mít ve své výbavě.

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že se tam v létě taky dostanu a pořádně nakoupím :D :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já si tedy na naší Sephoru nemohu ztěžovat, ale je fakt, že ve Francii to bylo ještě o něčem jiném. Každopádně dva měsíce zpět jsem dáreček k narozkám od Sephory dostala - sice maličkost, ale bylo to milé. Jinak s očními krémy nemám velké zkušenosti, ale tenhle od Clinique už mám asi potřetí ve vzorečku a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, to su ale nakupy, som zvedava na podrobnosti. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. teda, to je nových věcí... už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak takový dáreček by mě hrozně moc potěšil!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já od Sephory letos taky dáreček dostala, třeba na to konečně přišli, že je to dobrej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, nakoupila jsi moc dobře, vidím samé úžasné věci. Jinak s tím, že se my v ČR máme co se týče zákaznického servisu hodně co učit je smutná pravda :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/rasenka-dermacol-vampire-mega-long.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)