pátek 22. listopadu 2013

Report kosmetiky z CVS

Moje dovolená se pomalu chýlí ke konci, ale nezahálela jsem a fotila pro vás kosmetiku jak divá :) Mám i nějaká videa, ale je otázka, jestli je pak dokážu nějak zpracovat a připravit, aby se na ně dalo dívat :) Každopádně dneska vás zvu na čumendu do CVS, což je drogerie s lékárnou a takovým mini super marketem dohromady. Jsou tu téměř na každém rohu a spolu s Walgreens jsem je navštěvovala celkem pravidelně :) Pokud sledujete americké youtuberky, tak je také určitě důvěrně znáte.

Naše virtuální prohlídka právě začíná... (a já jdu balit do svého nového kufru, který jsem si musela koupit, protože ten starý tíhu mých nákupů bohužel nevydržel :)






































Otázka na závěr je jasná - co jste si do virtuálního košíku hodily vy? :)

29 komentářů:

  1. Parada ;) Moja penazenka by zaplakala :D Z tychto veci, co si fotila by som si urcite kupila Melani blush, Nivea Butter, Sally Hansen pásiky a nejaky ten Cover girl make up.

    OdpovědětVymazat
  2. Aaa, to je slast, od každé značky mám vždycky něco vyhlídnuté, protože právě americké blogerky dokážou všechno vychválit až do nebes :-D A pak člověk ty věci strašně chce :) S dobrým srdcem ti velice závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď opravdu čumím:-D Takový výběr a těch bronzerů a laků, hned by jich pár bylo v mém košíku:)

    OdpovědětVymazat
  4. joj, ani sa nepytaj..som slintala na klavesnicu :D kopu kozmetiky, na ktoru poskulujem zo zahranicnych obchodov, aj by som si objednala len som sa obavala cla a gramaze..:/

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně řasenku "cover girl clump crusher", protože moje oblíbená youtuberka Sharon Farrell nepoužívá nic jiného. :-) Nicméně, při prohlížení fotek si říkám, že možná dobře, že tu taková spousta kosmetiky není dostupná. Už teď mám občas finanční nouzi, a to stále odolávám založení paypalu, protože pak by přišla na řadu ebay a to bych už fakt jedla jen rohliky. Nejvíc prostě utrácím ve chvíli, kdy vkročím do drogerky, zatímco nákupům kosmetiky přes net dokážu s odolat, protože potřebuju daný odstín vidět na ruce.
    Rendy, kdy se vracíš domů?

    OdpovědětVymazat
  6. Ja všetky tie líčka od Physician Formula! Rendy ja ti tak zaaavidiim! Vela nakup nech mozes recenzovat :)

    OdpovědětVymazat
  7. ÁÁÁ ORGANIX <3 Moje nejoblíbenější značka co se týče šamponů a kondicionérů! Mají tam řady Biotin a Collagen? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Odpověď je taky jasná - všechno!!! :-D
    Ale nejvíc mě láká Milani, Aveeno, Covergirl&Olay a Burt´s Bees.

    OdpovědětVymazat
  9. Hodila jsem si tam všechno :D Tohle je tak nespravedlivé :/ Dlouho toužím jet do USA ale od té doby co sleduji jak blogovou tak youtube sféru tak se tam těším mnohem víc! (ale né jen kvůli té kosmetiky to je jasné :) )

    OdpovědětVymazat
  10. No, ako sa tak na to divam, v Amerike musi byt radost blogovat, ja by som tam vedela stravit hodiny. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Achich jo, ten výběr Physicians Formula. Nejradši bych vykoupila celý regál s Physicians Formula. Jejich stíny zbožňuju...

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych tam rozhodně přihodila všechno od PF, pak jeden Lip butter a asi Lumene :) Asi nejvíc by mi ale dělala radost ta paletka od PF :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera, kéž by to takhle vypadalo i u nás. Physicians Formula, Milani, Covergirl....košík by praskal :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak koukám, že všude na světě balí ty řasenky jen u nás ne, k vzteku. Jinak super výběr, asi se stěhuju :-D

    OdpovědětVymazat
  15. ráda bych ti odpověděla, ale na konci článku toho bylo už tolik, že jsem to zapomněla :D ale třeba ty Lip Butters od Nivey!

    OdpovědětVymazat
  16. srdce mi pláče, takový nádherný výběr! já bych tam určitě měla věci od PF, nějaký olejíček na vlasy.. a dalších milion věcí
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  17. Asi bych se neudžela! Ty tvářenky jsou vážně nádherné, Milani, Physicians Formula..;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Všetko by som si hodila do košíka. Aj to čo by som nepotrebovala. :-D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já nemám slov jako!! Já bych rozhodně chtěla zkusit tvářenky a ty Nivea balzámy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Áá já tam chci taky! Problém by byl v tom že bych tam utratila milion :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ty ceny, to by se nakupovalo... Ale prej tam mají zase drahé jídlo.:D

    OdpovědětVymazat
  22. na to já můžu říct jen jedno, tohle je ráj :) : http://www.youtube.com/watch?v=N7ftrie7r8U

    OdpovědětVymazat
  23. Tam bych se cítila jako v sedmém nebi! :D Nesmírně moc se mi líbí jak mají balené řasenky, tužky atd., aspoň není možnost tu kosmetiku rozrýpat jak v českých drogeriích :) A moc me zaujal ten Organický pudr/bronzer, Covergirl + Olay a řada s marockým arganovým olejem! :)

    OdpovědětVymazat
  24. No teda, vybrala bych si ne že ne....
    Burts Bees balzámy duo za 3 dolary???? No jděte někam...... achjo.
    No a Physicians Formula...to by se mi taky líbilo. Ale krotím se a aktuálně neobjednávám věci, co jsou hůře dostupné (když už objednávám, tak nějak přímo z USA a ne zprostředkovaně přes české e-shopy, vyjde mně to líp cenově.).

    OdpovědětVymazat
  25. Teda to naštve...proč něco takového nemáme u nás? Já bych si odnesla s veškerý sortiment od Milani a Physicians formula :oD haha
    Máš něco od Milani Rendy???

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)