neděle 24. listopadu 2013

První fotky z dovolené: NEW YORK

Ahoj všem, 

tak jsem v pořádku dorazila zpět do naší malé zemičky a zvykám si na tu zimu tady :) Než pořádně dospím časový posun a všechny ty změny kolem, tak mám pro vás menší ochutnávku fotek z New Yorku. Přišlo mi mnoho dotazů ohledně mé cesty, takže pro vás chystám detailnější článek, který snad odpoví na vaše otázky hromadně :) Dejte mi jen pár dní, ať se trochu rozkoukám. Můžu slíbit články o půl tuně nové kosmetiky, nějaké předvánoční soutěže a cestovatelské tipy. Moc děkuji za všechny vaše milé maily a vzkazy, které jste mi během dovolené posílaly a děkuji za všechny dobré rady, co koupit a kam zajít :)


Na všechny fotky se podívejte ZDE a pokud se vám budou líbit, budu ráda za váš like :)





16 komentářů:

  1. Úžasné fotky. :-)) Ísť do NY je mojím snom. :-))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy díky moc za Tvůj blog,je ten první který každý den otevírám,díky moc za fotky New Yorku.Podívat se tam je můj sen který se mi možná nikdy nesplní tak jsem vděčná za takové články a fotky které mě tam dostanou alespoň virtuálně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto su skvele, uz som zvedava na dalsie, rovnako ako aj na tie tipy a kozmetiku! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, hned bych se tam jela podívat!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky si pořídila, nemůžu se dočkat dalších. Prázdniny v NY to je sen♥

    OdpovědětVymazat
  6. Na články o kosmetice se neskutečně těším! Fotky jsou kouzelné, hlavně kluziště, tam bych byla jako doma:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vitaj spat! :) Nemas nahodou fotky aj na flickri alebo inej platforme ako Blogerky? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, také bych NY ráda navštívila, ale nevím, jestli dokážu překonat strach z létání..

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, musela to být úžasná dovolená, na kterou člověk hned tak nezapomene!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já ti hrozně závidím :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Lucie Vesela: já moc děkuji tobě, že tě blog baví a že se sem vracíš každý den :) Věř tomu, že když si něco hodně moc přeješ, tak se to často i splní, takže určitě nezoufej a dál si to přej :)

    Siu: jinde fotky nejsou, ale neboj, na blogu se brzy nějaké objeví další :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, fotky jsou skvělý! sledovala jsem tě pravidelně na instagramu, a tiše záviděla :D těším se na tvé nákupy!

    OdpovědětVymazat
  13. Super fotky, moc se těším na všechny další články z cesty :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, no uz sa nemozem dockat, az zacnes vybalovat vsetku kozmetiku :) Inak, snazila som sa na tvojom blogu docitat sa nieco aj o Tebe, ale marne. Cestujes trocha aj pracovne, alebo "len tak"?
    Tak sup sup do vybalovania, urobim si kavicku a vychutnam si vsetky nove clanky :D

    OdpovědětVymazat
  15. já pojedu v létě do NY hrozně se těším :Dkrásné fotky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)