středa 6. listopadu 2013

Pískové laky Gabriella Salvete - nové odstíny

Pískové laky Gabriella Salvete = jedna z mých kosmetických lásek tohoto roku. Na začátku všeho byly 4 odstíny (článek zde) a v té době by mě asi ani nenapadlo, že se jejich počet rozroste o tolik. Neustále prázdné regály svědčí o tom, že nás milovníků je víc :) Ráda bych vám blíže ukázala některé nové odstíny, které jsem si od léta nakoupila a třeba se taky tak zamilujete (pokud už v tom nejste až po uši) :)




O těchto lacích toho bylo napsáno už hodně, takže nemá cenu se opakovat. Seženete je např. v drogeriích Rossmann a všude tam, kde jsou stojany GS. Běžně stojí 89 Kč, ve slevách je pořídíte třeba i za 69 Kč. Hodně často se řeší jejich odlakování, ale až na pár výjimek s tím nemám problém. Hůř jdou odlakovat ty odstíny, které obsahují větší třpytky. U těch zbylých s tím nemám problém :) Na fotce nejsou bohužel všechny, co doma mám, některé mám u rodičů, tak na fotce nejsou. Na jejich odstíny se ale můžete podívat v předchozím článku - KLIK.


Princess - jako jediný odstín ze všech mi přijde nejméně povedený. Bohužel se na něj rychle zachytává špína a nevypadá to pěkně. Zároveň mi přijde, že má ze všech odstínů, které mám, nejkratší výdrž. Znovu bych si ho už nekoupila.



Nejnovější v mé sbírce ze všech je tento lila Lavender love. Patří mezi nejnovější odstíny v nabídce. Na nehtech je spíš takový růžovo-stříbrno-lila. Nevadilo by mi, kdyby byl trochu víc fialový a méně stříbrný. Pokud se vám líbí decentnější odstíny, tenhle bude ten pravý.



Azzuro je zástupce těch hůře odlakovatelných. Díky obsahu stříbrných třpytek to jde trochu obtížněji, ale nic s čím by si třeba alobalová metoda neporadila. Na nehtech vypadá opravdu krásně a efektně.




Raspberry jsem si kupovala už někdy v létě a v lahvičce vypadá jako klasický krémový lak. Strukturou je stejný jako např. Princess a neobsahuje žádné třpytky.



Pro mě jsou tyhle "pískovky" prostě úžasná záležitost. S minimem námahy a zručnosti člověk dosáhne zajímavého a působivého efektu :) Pro nás nešiky prostě ideální. Navíc zjišťuju, že Intense Coral není krásný jen na léto někam k moři, ale i jako ozdoba nehtů k vánočnímu stromečku :)

Co vy a pískové laky GS? Máte? A jaký je váš nejoblíbenější odstín? :)

31 komentářů:

  1. Mám 9 a stále u mě vede Mistero Grey :) Z těch nových mě dostal Blu Imperiale a Clementina. Naopaka ty "krémové" jako Raspberry, Vampire a Princess mě vůbec nelákají :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mne tedy vede vampire :-) a princess niki neni kremovka :-)

      A jak Niki vi, ja mam vsech 18kousku :-)

      Vymazat
  2. Libi se mi prvni dva a ten posledni. Zatim mam doma jen jeden, ale uz chystam dalsi:D

    OdpovědětVymazat
  3. mám Azzuro a je tak nádherný, že mu odpustím i to pekelné odlakování :D pak mám ještě tmavě červený Lila, ale ten mi nepřijde tak povedený. dívala jsem se v drogérii na ty nové, ale nakonec jsem si řekla, že bych je stejně neunosila a nekoupila jsem je. ale kdybych si ještě nějaký kupovala, tak se mi hodně líbí červený, myslím Vampire

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zatím 3 - ty třpytkaté z první várky růžový a stříbrný a z 2. várky raspberry. Už mě ten pískový efekt moc nebaví, ale jsem nalomená na ten nejnovější modromodrý, je to krásná barva. Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám odstín Lila, 02 sapphire a ty miluji, pak mám i ten princess a s tím jsem taky nespokojená, vůbec se mi nelíbí odstín :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam prave odtien Princess a na mojich nechtoch drzi ako prikovany, asi to bude kus od kusu. Inak Raspberry je tiez krasny! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zamilovaná do Brown sugar a z těch starších mám myslím ten korálový - název si nevybavím.
    Ale odlakovávání je peklo.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju je a chci mít všecky! :-)))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. já si nemyslím, že by se odlakovávaly nějak blbě, začni používat alobalovou metodu a máš to bez práce

    http://ellennnka.blogspot.cz/2013/10/lakomanie-alobalova-metoda.html

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ten azzuro a strašně se mi líbí, akorát odlakování je horší :)
    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  11. Já si dneska koupila vínový Eleganza a je prostě wow! Nemůžu se na něj vynadívat :) Určitě si ještě pořídím ten tmavě modrý a světle fialový taky nevypadá marně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lavender Love a Saphire si mě získaly, asi přestanu odolávat pískovým lakům a zkusím je:) Co se mi naopak nelíbí je Raspberry, jak neobsahuje třpytky, připadá mi, že působí jako lak, na který se obtisklo povlečení.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  13. Na lakování nehtů moc nejsem, ale odstín raspberry je opravdu neskutečně krásná barva :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pred 2 týždňami som si kúpila 07 - Princess, som v kúpeľoch, denne som vo vode 2-3. krát a farba na nehtoch drží výborne, vôbec sa nezafarbila od vody a žiadna špina na nich nie je. Nalakované nehty mám 5 dní. Možno to bude iná šarža výroby.

    OdpovědětVymazat
  15. V létě jsem si moc užívala odstín Raspberry. Ty nové odstíny jsou moc krásné, nejsem moc na ty neutrální odstíny, takže mě zaujal ten modrý.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem si vcera koupila blueberry milk c.11 a uplne jsem se do nej zamilovala, mas ho take??
    Ahoj a lakovani zdar:-).

    OdpovědětVymazat
  17. Mám dva Lila a Rapsberry a tenhle Rapsberry je úplně úžasnej :) !

    OdpovědětVymazat
  18. Princess a Raspberry musím mít! Ale jsou hezké i ostatní odstíny:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ten lak v odtieni Princess a je to fakt hrôza .. jeden deň mi vydrží krásne čistý a na druhý deň je na ňom usadená špina :/ ale inak tie laky od GS sú fakt peckaaaaa ♥ Keby že na tento odtien tak nezaliezala špina tak je to dokonalé ;) farba úplne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  20. taky ten princess mam nejradši, jestli můžu doporučit tak mistery grey je úžasnej odstín... :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  21. 02 a 05 krásné :) musím si také nějaký pořídit.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tiež ich milujem, aj keď mám len 3 odtiene, ale pojdem ešte pre vínový a ten fialkový (a Raspberry, ale ten až v lete, teraz by som ho nevyužila, tak snáď ešte bude). Sranda, že ti ten Princess nevyhovuje, ja by som dala zaň ruku do ohňa, krásne drží a vobec sa mi naň nechytá špina (dávam ale vždy nadlak), zato s Intense Coral nie som bohvieako spokojná, práve ten mi príde pri určitom svetle (napríklad v metre :D) ako špinavý a nedrží mi poriadne ani deň... každopádne si myslím, že toto sa Salvetke podarilo!

    OdpovědětVymazat
  23. já mám pískové laky strašně ráda! mám doma čtyři, a chystám se na dva další z těch nejnovějších odstínů :) a za sebe tedy musím říct, že 07 i 05 jsem strašně chtěla, ale tak nějak mi vyhovují nejméně. třpytky se sice hůře odlakují, ale jsem na ně vysazená :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mám dva laky z té úplně první kolekce a byla jsem odstíny doslova unešená, na nehtech krásně zářily, ale odlakovat je....stálo mě to hodně nervů:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Všechny vypadají tak fantasticky, že nevím, po kterém bych sáhla dřív :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/zamereno-na-clarins.html

    OdpovědětVymazat
  26. 03 vypadá úžasně <3 až mě mrzí, že mám gelové nehty :D

    OdpovědětVymazat
  27. Já mám na nehtech zrovna Azzuro a jsem z něho úplně vykydlá :D Pořád si nehty sleduji a nemohu se vynadívat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já si dovolím přijít se svojí troškou do mlýna... zde je odkaz na posledních devět odstínů, které zveřejnili před týdnem, udělala jsem swatche http://ellennnka.blogspot.cz/2013/11/swatches-gabriella-salvete-jejich.html , v hypertextových odkazech se dostanete ke všem 18

    OdpovědětVymazat
  29. Už dlouho přemýšlím jestli si ty laky koupit, nebo ne. A tak asi po nějaké barvičce sáhnu.. :)

    OdpovědětVymazat
  30. U mě vede 01 LILA a pak nádherný 16 BROWN SUGAR, který nejčastěji nosím v kombinaci s maybelline colorama odstínem 254, takový neutrálně béžový.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)