sobota 30. listopadu 2013

Novinky z Inglotu a vánoční dárečky

Předvánoční čas je plný kosmetických novinek a krásných balíčků a přesně ty jsem pro vás byla omrknout v Inglotu. Ten si letos připravil 6 vánočních balíčků a několik novinek. Většinu dnes uvidíte a na jednu se můžete brzy těšit - chystá se oficiální e-shop, takže mimopražské nadšenkyně nemusí smutnit a brzy budou mít možnost pohodlně objednávat i z domova :)

Zároveň moc děkuji za příjemnou společnost Péťě z Lovelyhair a jejímu manželovi a Báře za představení novinek :)




Novinek se urodilo hned několik:




Nová řada rtěnek v podzimních odstínech potěší všechny vyznavačky tmavších a výraznějších odstínů. Nenechte se mýlit odstínem v balení, hodně klame. Rtěnky vůbec nejsou do hněda, jak by se mohlo zdát. Moje barvy to tedy nejsou, ale Pétě se ta krajní líbila :)




Nové jsou i odstíny intenzivních karbonových tužek Kohl pencil. Vizážistka Bára, která nám novinky představovala, názorně ukazovala, jak se tužky z očí nehnou ani po celém dni na očích. Jeden z odstínů jsem si taky pořídila, tak můžete hádat který :) A až ho pořádně vyzkouším, určitě dám vědět, jestli ho z mých víček nedostane ani déšť a mráz :)



nové tužky a rtěnky v akci



Nabídka se rozrostla i o 3 nové odstíny sypkých "pudrů" Sparkling dust, což jsou takové univerzální třpytivé záležitosti, které můžete použít jako rozjasňovač, stíny, přimíchat je do make-upu nebo třeba tělového mléka.

Spodní řadu tvoří 5 nových rozjasňujících a matujících HD Illuminazing Loose powders, které můžou používat jak profíci na focení, tak i běžní smrtelníci na denní nošení :)



I vaše nehty si přijdou na své - čeká je řada 14-ti zdobících laků, ozdobičky na nehty a řada neonových laků se studeným podtónem.








Úplně první péče, kterou Inglot nabízí v podobě tří tonizačních vod. Určené jsou pro suchou, normální a mastnou pleť. A voní opravdu moc příjemně a jemně.



A než svoje nehty pořádně ozdobíte a nalakujete, je tu i nová řada péče - olejíček v peru, odstraňovač kůžičky, výživa, nadlak s podlakem v jednom a pak topcoat s gel efektem. Dozvěděla jsem se i velkou novinku - jednotlivé vrstvy laku bych měla lakovat rychle za sebou, aby lak lépe zaschnul a déle vydržel. Doteď jsem žila ve lži a mezi jednotlivými vrstvami čekala, až pořádně zaschnou, protože mi vždycky přišlo, že jinak musím dlouho čekat, než všechno zaschne a nic se do laku neobtiskne. Schválně to příště zkusím lakovat všechno hned a nebudu čekat a uvidím, jak dlouho mi to vydrží. Člověk se holt učí každý den :)





Nové odstíny Lip Glossů také trochu matou svým odstínem a ve skutečnosti mají trochu jiný odstín :)



Stálá nabídka štětců se rozrostla také o několik kousků



Již zmiňované vánoční balíčky - letos jsou připravené tři menší a tři větší. K větším máte automaticky jako dárek kosmetickou taštičku (vybírat můžete mezi zlatou a stříbrnou) a k menším si taštičku můžete koupit za 50% cenu (tedy 250 Kč). Taštičku dostanete i k jakémukoliv nákupu nad 2000 Kč nebo k nákupu poukázek.

Vánoční balíčky jsou variabilní a poskládat si je můžete podle svých představ. Držet se musíte jen předepsaných produktů - když je v balíčku např. rtěnka, tak si můžete vybrat jaký chcete odstín i druh rtěnky. To samé např. u očních linek, vybrat si můžete ty v tužce nebo např. gelové. Svůj balíček si tak sestavíte přesně na míru :)




Set NAILS (490 Kč)

- lak na nehty 2ks
- péče o nehty



Set EYES (790 Kč)

- oční linky
- řasenka
- oční stíny 2 ks
- paletka na stíny



Set MAX (1890 Kč)

- rtěnka
- lak na nehty
- oční linky
- řasenka
- oční stíny 4 ks
- paletka na stíny
- tvářenka z freedom systému
- paleta na tvářenku se štětcem



Set LIPS (690 Kč)

- rtěnka
- rtěnka lip duo
- automatický štětec na make-up




Set EYES XL (1490 Kč)

- oční linky
- podkladová báze na oči
- řasenka
- oční stíny 5 ks
- paletka na stíny




Set TOP (1090 Kč)

- rtěnka
- lesk na rty
- lak na nehty
- oční linky
- řasenka



A co jsem si z prodejny odnesla uvidíte někdy příště :) Můžu prozradit, že jsou to všechny věci z novinek.



Je rozhodně z čeho vybírat :) Pro mě je jedna velká smůla, že mám prodejnu Inglotu každý den po cestě domů a budu muset dělat, že o žádných balíčcích a novinkách nevím :) Přece jen se před Vánoci nechci úplně zruinovat. Jak se novinky a vánoční sety líbí vám? Vybraly byste si? :)

PS: všechny novinky se stanou součástí stálého sortimentu a nic nejsou limitky, takže se nemusíte obávat, že něco třeba za pár dní už neseženete :)


22 komentářů:

  1. Už aby ten e-shop byl!! Protože ty zdobící laky budou stoprocentně naprosto dokonalé! A tonizační vody taky. Je to paráda:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ty tonery, mají pěknou lahvičku:) A ta hnědá tužka na oči vypadá dobře. Jinak to nejsou vůbec moje barvy.. Možná si ale udělám radost tím malým setem na oči, mám od Inglotu jedny linky a jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě bych si vybrala jeden z laků a možná bych zkusila i to tonikum:) ale.. jsem mimopražská, tak mám smůlu.. ale snad mi měli otevírat eshop, takže to by bylo super:)

    OdpovědětVymazat
  4. zrovna předevčírem jsem byla v inglotu a rozmýšlela se nad jedním makeupem, zatím ale jich ale doma mám už dost, takže musím nějaký dopotřebovat
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda hrozně zaujaly všechny ty laky na nehty:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo, ty barvičky jsou krásný :-). S těma lakama jsi mě teda dostala, ja se u toho vždycky nervim, protože to čekání je děsně dlouhý, než zaschne jednotlivá vrstva.. A když už zaschne, hodim na to top coat, jdu spat a rano tam mam otlacenej polstar nebo vlasy :D. Asi vyzkousim lakovani rychle za sebou, ale rikam si, estli to nebude schnout este delsi dobu, nez to zatvrdne cely :))

    OdpovědětVymazat
  7. ooo no to víš, že bych si vybrala :) ty laky jsou nádherné a zaujaly mě ty tonizační vody, jsem zvědavá, u koho se objeví nějaká recenze!

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě bych si vybrala nějaké laky nebo stíny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Inglot mě obecně moc neláká, ale tu péči o nehty musím zkusit. Nepamatuješ si náhodou, kolik to stojí?

    OdpovědětVymazat
  10. Ježíšmarjá, dyť no ta té fotce vidět je. Pardon, jsem slepýš :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, už jsem viděla u Petry Lovely Hair, ta taštička je pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tužky vypadaj skvěle :-) jdu do nich

    OdpovědětVymazat
  13. To s tým lakovaním rýchlo za sebou mi príde zvláštne - resp. možno to platí u niektorých, ale vačšinou, keď som lakovala rýchlo za sebou, narobilo mi to poriadne bubliny (a preto som to prestala robiť)... trebárs to ale s Inglot lakmi nerobí, od nich ešte žiadny nemám. Ale aj keď nejaký od nich skúsim, tak to už riskovať nebudem ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Super věci. Já jsem zrovna ta nepražská, takže musím počkat :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  15. Musim povedat, ze Ingolt ma skvelu ponuku, urcite by som si vybrala. :)

    OdpovědětVymazat
  16. na Inglot jsem včera koukala v Centru Černý most a musím něco vyzkoušet :-) ta nová kolekce za to rozhodně stojí!

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ty rtěnky, laky, stíny... To je nádhera;) Už se těším na nákupy;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. mám radost z toho e-shopu, třeba se pak konečně odhodlám něco objednat :)

    OdpovědětVymazat
  19. Inglot mám strašně moc ráda, a proto jsem také chtěla vyzkoušet tyto novinky, koupila jsem si růžové tonikum pro normální pleť a jednu z nových rtěnek v odstínu č. 293 :-) moc se mi tvůj článek líbil a proto jsem tě v tom svém menším článku zmínila. http://like-universe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Inglot mě nikdy nijak nezaujal, ale ty nevinky vypadají pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  21. Super článek. Už se těším na to až odhalíš co sis pořídila. Hezký Advent

    OdpovědětVymazat
  22. Už aby byl e-shop v provozu, konečně si něco určitě objednám :) Zálusk mám hlavně na jejich gelový linky a oční stíny, ty jsou super :)

    http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)