pondělí 4. listopadu 2013

Novinky z drogerie

Poslední dobou nemám moc čas chodit po obchodech ani drogeriích a tak se nestíhám divit, kolik kosmetických novinek se teď objevilo či objeví. Když jsem napravila svou absenci, tak jsem vám pár novinek cestou vyfotila :) Plus pár věcí, které se v obchodech teprve objeví.


Je to tu, Baby lips v našich drogeriích. I když jen v sadě s řasenkou a ve dvou příchutích. Tak lepší, než drátem do oka, že? Oboje mám, takže jsem akci nevyužila, ale hodně z vás určitě do drogerie pro tenhle set šlo :)



Nový make-up AffiniMAT. Jsem zvědavá na ohlasy ostatních :)


Jedny z nejoblíbenějších laků tohoto roku mají nové bratříčky a sestřičky! Hned 9 nových odstínů pískových laků Gabriella Salvete dorazily do drogerií. A čtvrtý zleva mi už říká mami :) Dočkáte se i článku o všech mých odstínech.




Některé odstíny byly už vyprodané, takže jsem si je nemohla ani pořádně prohlédnout



Tak se potvrdila moje domněnka, že se jedná o novinku :) Odlakovače si už v jiném balení nekupuju, takže tenhle chci určitě vyzkoušet.



Tato modrá řada péče o vlasy je též nová a abych byla upřímná, ani jsem se nepodívala, na jaký typ vlasů je určená :) Ví to někdo? 


A teď novinky, které se teprve objeví:

Retušující báze Perfect Blur odstraňuje nedokonalosti pleti, zmatňuje a rozjasňuje jí a slibuje i odstranění známek stárnutí. Je bezbarvá a údajně sjednotí pleť i bez použití barevných pigmentů, jako v případě make-upu. No, celkem jsem na to zvědavá! Cena je 249 Kč


Garnier slibuje novou éru deodorantů NEO. Nová řada deodorantů s obsahem dry creamu - unikátní kombinace antiperspiračních látek a pečujícího krému. Doporučená cena je 89 Kč.

A na závěr jedny luxusnější novinky - třpytivá vánoční limitka Lancome

Součástí kolekce bude:

Rtěnka L’Absolu Rouge 132 – Caprice 880 Kč
Rtěnka L’Absolu Rouge 189 – Rouge Étincelle 880 Kč
Lak na nehty Vernis In Love 071 – Étincelle d'Argent 380 Kč
Lak na nehty Vernis In Love 520 – Étincelle de Neige 380 Kč
Highlighter 001 – Rose Étincelle 1 290 Kč
Oční stíny Ombre Hypnôse Dazzling 760 Kč
Řasenka Hypnôse Star Étincelle Édition 697 Kč





Co z novinek se nejvíce líbí vám? Koupily jste si už něco nebo to plánujete? :)

39 komentářů:

  1. Trochu me stve, ze Babylips je pouze s rasenkou, ale tak stejne asi zkusim:) Chci i nejake ty laky od GS.

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, já vím, taky jsem se nad ní zarazila je pro objem jemný vlasů :).

    OdpovědětVymazat
  3. GS pískové laky naprosto miluju ♥ V sobotu jsem si koupila ten modrý, je krásný, úžasný... no láska na 1. pohled. Už se těším až vyzkouším i ty ostatní.

    OdpovědětVymazat
  4. Dosť ma zaujala pripravovaná novinka od Garnier Perfect Blur. Pieskový lak mám iba jeden od GS , tak som zvedavá na tvoj príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  5. nejvíc mě asi zaujaly ty nové laky od GS, hlavně ten jak sis pořídila i ty:)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, co lidi na těch Baby Lips vidí, mě to vůbec neláká. Ty limitky Lancome jsou nádherné, ovšem mimo mé finanční možnosti. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, tak zrovna v sobotu jsem si koupila 2 baby lips v Itálii, protože jsem je brala jako nedostatkové zboží :). Ten růžový mám, ale modrý ne, protože ho měli všude vyprodaný, takže to vidím na ten set s řasenkou u nás :).

    OdpovědětVymazat
  8. já naštěstí po baby lips nijak nešílím, žlutou řasenku jsem si zrovna nedávno koupila novou, takže mě to nějak nechalo chladnou :) jsem zvědavá na ohlasy na ten make-up, zatím jsem bohužel četla negativní. a odlakovač s dávkovačem mě celkem zaujal, ale teď mám dva do zásoby, takže se na něj asi hned tak nedostane :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ten nový Elseve je na jemné vlasy a přijde mi fajn. Mám ho už asi tak měsíc,masku a šampon,myla jsem se s ním cca 6x a fakt mi přišlo,že účinek byl znát,vlasy jsem měla takové pevnější. Má dost výraznou vůni, to by mohlo někomu vadit.

    OdpovědětVymazat
  10. tá trblietavá rada od Lancome, vyzerá skvelo :)) niečo pre straky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten Lancome rozjasňovač je úžasný! Baby lips bych zkusit chtěla, zvláště po tom, co mě Love lips zklamaly, ale tyhle dvě řasenky zrovna nemusím...

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  12. Ja planuju urcitr vyzkouset ten make up:-) sem na nej hrozne zvedava..

    OdpovědětVymazat
  13. Nevíš kdy bude v prodeji Vánoční limitka Lancome? Nebo už je? Moc se mi pár produktů líbí tak bych si je ráda koupila, ale nerada bych jela do Prahy a pak zjistila, že se ještě neprodávají :D

    Jinak ten AfiniMAT je příšerný, strašně zalézá do pórů a vrásek, výdrž na pleti je tak max 5 hodin, maličko kryje a vysušuje hodně pleť.

    OdpovědětVymazat
  14. Nová řada Elséve je určena pro vlasy jemné, bez objemu. Koupila jsem si celou sadu a ze začátku jsem byla spokojená, protože opravdu nádherně voní, ale po asi třech umytích jsem zjistila, že vlasy nemám zatěžené kvůli tomu, že jsem šampón či balzám špatně vymyla, ale kvůli tomu, že mi jednoduše nesedí :o( takže podaruji někomu :))) nevíš náhodou, kdy se novinky od Garnier objeví na pultech? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Skoda ze ta Lancome limitka nema ruze v inych odtienoch :/// tie obaly su ale fakt krasne :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ak Babylips pridu aj ku nam asi im dam sancu.. :) A kolekcia od Lancome vyzera nadherne, minimalne po ruzi by som sa aj poobzerala.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Chystám se koupit většinu nových laků od GS, ale protože jich chci víc, počkám si na nějakou slevu, přece jen mám zatím co lakovat :-) Docela mě zaujala ta báze od Garnieru, ale nejspíš do ní nepůjdu, nemám s jejich pleťovkou dobré zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  18. Molie: v PR materiálech uvádějí už říjen, ale listopad je asi reálnější. Být tebou, tak si zavolám do konkrétní pobočky parfumerie, než tam pojedeš, aby ti potvrdili, že to tam opravdu mají :) Někdy se to docela liší, kde co mají a kdy to připraví na prodejnu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Novinky Garnier se objeví během listopadu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem byla v drogérce dnes, a koupila jsem si červený lak(první v pravo:)) Jinak ta sada řasenky a balzámu je zajímavá, ale rocketku mám doma, a colosálku ani nemám chuť vyzkoušet;)!

    OdpovědětVymazat
  21. pískový lak se mi líbí tmavě modrý :) musím ho mít :) a nový make-up od affinitone si také přeji :)

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna mi dochází moje Rocket řasenka. Super akce, nevíš prosím, jestli jsou takhle spárované i s waterproof verzí? Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Některé ty laky mám v plánu si pořídit ! Mají úžasné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  24. Baby lips+Colossal mě samozřejmě zlákala a mám to doma;) A laky GS už jsem dneska okukovala, během pár dní na ně taky dojde:D

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Už vlastním pěkných pár kousků nových řady Stars Enamel a nemohu si je vynachválit. :) Ráda bych si zakoupila i set od Maybelline (ačkoliv mi jde hlavně o ten balzámek, ale řasenku jsem nikdy nezkoušela, tak proč toho nevyužít), ale nikde je tu u nás nemají. :/ Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  26. Já si musím konečně pořídit aspoň jeden lak od GS :)) Tý jo jsem zvědavá na tu novinku od Garnier :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. A ten odlakovač má být na klasický lak nebo i gellak? :)

    OdpovědětVymazat
  28. chci všechno z kolekce Lancome! <3 milý ježíšku... :)


    hey, i really like your blog! would you like to follow each other ? :) if you want, just write on my blog and i will immediately follow you back :)


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  29. Laky stars jsou nejlepší novinkou!

    OdpovědětVymazat
  30. Rozhodně musím mít minimálně jeden další pískový lak Salvete.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. chtěla jsem ulovit nějaké nové laky od GS, ale u nás jsou totálně vyprodané :(

    OdpovědětVymazat
  32. Lancome velmi zaujal, především highlighter, ten opravdu stojí za hřích!

    OdpovědětVymazat
  33. Lancome produkty su priam nadherne ^^ Aj by som si kupila rozjasnovac a rtenku..ale asi si namiesto toho kupim boty :D

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  34. ten rozjasňovač je boží! škoda, že mi růžové odstíny nesluší... a GS jsou vždy beznadějně vyprodané :D

    OdpovědětVymazat
  35. Já si ve Vídni koupila sérum Perfect Skin od L´orealu, mělo by to být hodně podobné jako od Lancome ten dreamtone (porovnat nemůžu:) , akorát ho dělají jen v jednom odstínu a jsem teda moc spokojená :) Jinak baby lips asi časem vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  36. Vzhledem k tomu,ze loreal vlastni lancome, tak se vsadim,ze ta jejich novinka na korekci pleti bude to samy, jak ma tedka lancome tu ruzovou novinku...

    OdpovědětVymazat
  37. Já na Affinimat dělala recenzi...nosím ho teď dva nebo tři týdny a jsem zatím spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  38. jsem upřímně zvědavá na ten nový deodorant od Garnier!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)