středa 27. listopadu 2013

Našlehaný Whipped Creme make-up od Max Factor

Pěnový make-up jsem používala naposledy na střední škole a od té doby jsem se k nim už nevrátila. Hodně mě tedy zajímalo, jak moc mi sedne novinka Whipped Creme od Max Factor, který je v prodeji od listopadu. Trochu jsem se obávala odstínu i konzistence, protože make-up slibuje matující efekt a zároveň hydrataci, což podle mě dohromady příliš nejde. Takže co všechno se od střední školy změnilo? 



Whipped Creme Foundation - 55 Beige (18ml) - 349 Kč

Odstín je pro mě trochu tmavší, sednul by mi lépe spíš během léta. Ale pořád spadá do kategorie, která se při troše štěstí a dobrém rozetření dá nosit i teď. Make-up bych popsala jako směs gelu a pěny, protože po kůži pěkně klouže a pleť lehce matuje. Max Factor slibuje, že vám make-up bude pleť hydratovat a nijak jí nevysuší, ale s tím nemůžu tak úplně souhlasit. Make-up mi zanechává suché mapičky okolo pupínků a zvýrazňuje nedokonalosti pleti. Což se mi u většiny tekutých make-up nestává. Jinak celkem pěkně kryje, do určité míry jde i vrstvit. Označila bych ho jako středně krycí, ale větší nedokonalosti musíte přetřít ještě korektorem. Pleť pěkně vyhladí, je až taková sametová a heboučká. Finiš je spíš polomatný, určitě pudr ještě použít musím. Výdrž bez lesku je tak 5 hodin, pak to chce znovu přepudrovat. Mám ale mastnější pleť a jsem na to zvyklá. Textura je opravdu velmi příjemná, není to taková ta "suchá" pěna, se kterou jsem se u některých jiných make-upů setkala. Make-up nanáším flat top kabuki štětcem na make-up a maximálně mi to tak vyhovuje. Trochu problém vidím v dávkování make-upu - abych nesahala štětcem přímo do kelímku, tak si vždycky kus make-upu nandám na kovovou paletku a až pak ho na tvář nanáším. To pro mě není tak pohodlné a rychlé (což po ránu vyžaduju). Bohužel ač je make-up velmi příjemný, tak fakt, že mi zvýrazňuje některé nedokonalosti pleti a dělá suché mapičky okolo pupínků vadí. 










Make-up mě celkem mile překvapil, protože jsem se jeho pěnové konzistence trochu obávala. Bohužel mě ale utvrdil v tom, že pěnové make-upy nejsou nic pro mě a dál zůstanu u svých tekutých. Vadí mi ty suché mapičky, co na pleti tvoří a také trochu slabší výdrž. Pokud máte pěnové make-upy rády, tak po něm určitě mrkněte a vyzkoušejte, třeba se vám zalíbí. Jestli máte podobnou pleť jako já, je možné, že vám taky úplně nesedne. Jinak se teď aktuálně dá sehnat i za 249 Kč v různých akcích :)

Co vy a pěnové make-upy? Máte tento vyzkoušený? :)


PS: děkuji PR zastoupení Fann za poskytnutí make-upu k recenzi

18 komentářů:

  1. Ten vypadá moc pěkně. Já zkoušela při hledání toho pravého už snad všechno a kamarádka si moc pochvalovala pěnový od Maybelline. Když jsem si to dala na obličej, okamžitě musel dolů, nanášel se naprosto příšerně a měla jsem pocit stahující masky (jestli si vybavíš nějakou, co ti na obličeji tvrdne) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem pěnový měla od L´Oréalu (tuším) a hrozně se mi líbila ta textura, takže jsem se u regálu Max Factoru zaradovala, jak jsem je zahlédla :) Bohužel i ten nejsvětlejší odstín je na mě pořád hrozně tmavý, tak jsem si musela nechat zajít chuť :( :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma pěnový od Inglotu a ten je náhodou supr. Je hrozně lehounký a pleť dělá krásně jemnou. Kupovala jsem ho s tím, že sice moc nekryje, jen tak lehce sjednotí, ale nosí se fakt hezky, samotnou mě to překvapilo, taky jsem vůči němu kvůli konzistenci byla ze začátku lehce skeptická :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho zkoušela v drogérce a nějak mi neseděl. Hrudkovatěl, divně smrděl...tak si myslím, že tam byl asi vadný kus. Já pěnové makeup moc nemusím a nikdy jsem je neměla ráda, ale tady na ten jsem byla zvědavá...no zázrak se asi konat nebude ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám pěnové make-upy ráda a tenhle se mi moc líbí tak se na něj zkusím kouknout v drogerii ;) díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem ještě pěnový neměla, tenhle bych brala, ale v tom druhém odstínu, který u nás není, nebo ještě možná 50... ale jestli zvýrazňuje šupinky, tak to asi nebude nic pro mě. chtěla jsem ho zkusit, ale radši ne :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám dost suchou pleť a tento make-up mi zatím perfektně sedne a se suchými šupinkami kupodivu nemám rpblém. Za mě jo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěnový makeup jsem ještě nezkoušela, takže tento by nestál k zahození :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ked tak nad tym rozmyslam, ja som este nikdy nemala penovy make-up, nad tymto som povodne rozmyslala, ale uz som citala asi styri recenzie a ani jedna nebola vyslovene pozitivna, kazdopadne ho ale pojdem minmalne obzriet, ved mozno mne sadne. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. V drogerii mě zaujal a myslím, že stejně neodolám a vyzkouším ho. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  11. Docela mě v obchodě zaujal, ale po této recenzi už ho asi zkoušet nebude. Nesnáším make-upy, které zvýrazňují šupinky.

    OdpovědětVymazat
  12. Zkoušela jsem ho na ruku v drogérii a celkem mě zaujal. Nicméně mám teď tolik makeupů, že tento si pořizovat nebudu. Pěnový makeup jsem měla kdysi od Rimmelu a ten byl fantastický. Chladil, dobře kryl a držel. Jak to tak bývá, přestali ho vyrábět, stejně jako jejich pěnové oční stíny.

    OdpovědětVymazat
  13. Já se teda taky bála, ale pak jsem se do něj zamilovala a s odstínem mám opačný problém. Bála jsem se abych nevypadala jak mrkev, tak jsem si radši vzala 45, která je nejsvětlejší no a vypadám jako bledulka :(:D Ale jinak se mi líbí jak kryje :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak koukám, že mi nakonec nemusí vadit, že je odstínově pro mě moc tmavý. pleť mám hodně podobnou jako ty, a šupinek bych se asi také dočkala :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Divala jsem se po nem dneska v drogerce alespon pro zajimavost, ale stojan byl naprosto ale totalne vybrakovanej!

    OdpovědětVymazat
  16. Mně vůbec nesedl a s krytím nesouhlasím, nekryje skoro vůbec. Cena se mi zdá dost přestřelená, na to, jaký je to šmejd.

    OdpovědětVymazat
  17. pěnové make-upy jsou úplně mimo mě...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)