pátek 29. listopadu 2013

Nákupní tipy USA

Ahoj všem, dneska vám přináším jeden z nejžádanějších článků, které se týkaly mé dovolené - nákupní tipy. Spousta z vás mi psala, že se do USA chystáte a že chcete poradit, které obchody určitě neminout, tak vám ráda poradím :)

Jestli se člověk někde opravdu vyřádí, tak právě v New Yorku. Samozřejmě jsem nestihla obejít všechny obchoďáky, co tu jsou a nechodím nakupovat do těch luxusních, takže to jsou jen mé tipy a neberte to tak, že co se tu neobjeví, tak neexistuje. Ne všechny tipy se týkají jen New Yorku a většina obchodů je i v ostatních městech samozřejmě :)

Century 21 je asi nejznámější outlet v NYC, který prostě musíte navštívit. Nachází se hned vedle Ground Zero (22 Cortland st.) - http://www.c21stores.com/ a vyplatí se zavítat sem hned po otevření (všední dny od 7:45). Odpoledne je obchod doslova přecpaný lidmi a všude se stojí fronty a pořád do vás někdo vráží, což já sama nesnáším. Navíc po ránu jsou všechny stojany doplněné a je velký výběr velikostí. Obchod má 6 pater a část s obuví je v samostatné části. Vyhraďte si opravdu pár hodin, protože než se prokoušete všemi částmi, tak je skoro odpoledne. Je téměř nemožné odsud odejít s prázdnýma rukama :) Seženete tu od Guess, Steve Madden, DKNY, T.Hilfiger, R.Lauren, M.Korse po M.Jacobse a spoustu dalších značek za značně nižší cenu, než v obchodech. V kabelkové sekci mají i nějaké luxusnější kabelky (např. Fendi nebo Chanel atd.), takže si na své přijde každá milovnice nákupů. Je to vážně ráj a věřte, že ani vaše drahá polovička neodolá a bude nakupovat jako vzteklá. Obchod nabízí i službu, že vám váš nákup pak odvezou do hotelu a vy tak nemusíte tahat tunu tašek a můžete si jít v klidu procházet po městě. Součástí obchodu je i kosmetická část, kde je obchod M.A.C a stánky např. Clinique, Clarins, Chanel nebo Guerlain.





Macy´s – největší obchoďák na světě, který je kousek od Times Square, u Empire state buildings. V přízemí najdete snad všechny značky kosmetiky, které tu mají své obří stánky a jejich prodavači vás budou lákat k jejich návštěvě.  Seženete tu snad všechno, i luxusní značky, prostě takový ten typický obchodní dům s několika patry. Mě osobně se líbí jen ta přízemní část s kosmetikou, jinak mě to příliš neoslovuje. Ale pro tu atmosféru se tu určitě minimálně zastavte :) Pobočky mají ve všech větších městech po celé USA.




Victoria´s secret – hned naproti Macy´s v NYC je obrovská patrová prodejna, kterou rozhodně minout nesmíte. Je neuvěřitelně krásná, všude jsou vystavené VS parfémy a krásné spodní prádlo. Z obrovských obrazovek na vás zase mávají VS andílci z módního mola. Navíc jsou tu často akce typu – vyber si 5 kalhotek za 26 dolarů (nebo u jiných typů 3 za 33 dolarů). Bez růžové taštičky prostě odejít nesmíte.







Times Square – je jedna velká nákupní zóna. Najdete tu obří Sephoru, M.A.C, Forever 21 nebo M&M´s world. Sephora a M.A.C je jasná volba, tam asi nemá cenu diskutovat. Ceny a výběr značek porovnejte přes jejich oficiální stránky – sephora.com a maccosmetics.com.  Před cestou se určitě registrujte na stránkách Sephory. Za každých utracených 100 dolarů si můžete vybrat nějaký dáreček (a že to jsou pěkné dárečky!). A vyplňte i svůj datum narození a dostanete dárek k narozeninám (samozřejmě musíte mít narozeniny v měsíci, kdy tam jedete a jestli nemáte, tak si to trochu našvindlujte, nikdo to nekontroluje :)  Často mi chodí dotazy, jak jsou ceny rozdílné oproti těm našim, ale nejde to říct obecně, u každé značky se to liší. Forever 21 je další z obřích obchodů, který má víc pater a bude vám chvíli trvat, než ho prolezete :) A v M&M´s Word seženete super dárky pro kohokoliv, kdo tyhle mlsky miluje. Z obřích tubusů si můžete namíchat váš mix a seženete tu i speciální edice, které v obchodech nemají. Pokud se vám líbí skate móda, tak určitě nevynechejte obchod Quiksilver. Mají tu i značku Roxy a seženete tu speciální trička, které jinde nemají (jsou s motivy New Yorku). U pánských mají akci 2 trička za 30 dolarů, 2 mikiny za 60 dolarů. Já si tam vždycky kupuju žabky Roxy a ty jsou za 16 dolarů (musím se vždycky smát, když si vezmu, kolik za ně chtějí u nás).







CVS a Walgreens – místní drogerie s lékárnou a supermarketem dohromady. Malou ukázku jsem vám připravovala už tady. Seženete tady všechny možné značky, o kterých si můžeme nechat jen zdát. Vyplatí se založit si jejich věrnostní karty, na které pak můžete čerpat různé slevy. Někdy jsou akce typu – kup 1 produkt určité značky a druhý máš za 50% atd. Občas jsem teda narazila na hodně vybrakované regály a věci, které jsem chtěla nebyly, takže to bylo trochu k naštvání, ale co se dá dělat. Navíc u ničeho nejsou testry, takže musíte tipovat. I tady žijou prasátka, co zkouší nové věci a co není zatavené, tak si zkontrolujte, zda není použité.



Target – v NYC jsem sice v žádném nebyla, ale jestli na nějaký narazíte kdekoliv, tak ho určitě nevynechejte. Kosmetika se mi nejlépe nakupovala právě tam. Výběr značek mi přišel široký a ceny o dost lepší. Např. make-up Loreal, který jsem chtěla, měli všude za 13 dolarů a tady jsem ho sehnala za 7. Navíc tam seženete i značku Sonia Kashuk, kterou jinde nemají. A to nemluvím o jiných věcech, např do domácnosti, oblečení atd. Jestli sledujete americké youtuberky, tak určitě víte, o co jde :)




Bath & Body Works – jeden z voňavých obchůdků, který mi připomíná křížence mezi VS a Bodyshopem. Nejznámější jsou asi jejich voňavé dezinfekce na ruce, které budete chtít nakupovat po deseti minimálně :) Známé jsou i jejich voňavé svíčky. Tento obchod jsem navštívila v Philadelphii (v NYC jsem žádný cestou nepotkala, ale to samozřejmě neznamená, že tam není).







Marshalls, Ross, T.J. Maxx - pro mě jsou to všechny nejznámější outlety, kterých jsem navštívila několik. Občas se tam vážně objeví poklady za neuvěřitelné ceny. Najdete v nich sem tam i outlet kosmetiky :) Někde jsou přímo ve městech, někdy to chce vyjet za město, abyste nějaký potkaly, ale věřte, že s prázdnou taky neodejdete. Před cestou si určitě zjistěte, kde je nejbližší z nich :)




The cosmetics company store - o něm také často možná slýcháte od amerických youtuberek. Byla jsem v něm poprvé, zas tak rozšířené nejsou (jejich seznam najdete zde), resp. nikdy předtím jsem je neměla po cestě. Všechno změnila návštěva outletové vesničky Tanger v Myrtle Beach. Jelikož to byla moje první návštěva, nemůžu porovnávat sortiment ani ceny s ostatními obchody, ale já osobně jsem byla nadšená. Značky, které například seženete máte vyfocené níže. Najdete zde např. starší limitky, co už se neprodávají, ale i sortiment, který je běžně prodává. Nechci kecat, jaký je rozdíl mezi zbožím odsud a z parfumerie, ale např. make-up Clinique, který normálně stojí 26 dolarů tady měli o 10 dolarů levnější. A je stejný jako ten z parfumerie :) Navíc jsem tu sehnala i jeden boží pudr M.A.C z kolekce, která se už nedá sehnat a pokud nějaký budete mít po cestě, skočte sem! Utratíte tu majlant, to vám slibuju :)







Kiehl´s - je další značka, která na našem trhu zatím chybí. Jejich obchody jsou krásné a připomínají mi starou lékárnu. Jejich legendární Midnight Recovery sérum je asi nejznámější produkt (měla jsem ho v několika vzorečcích a je vážně skvělé). Obsluha byla skvělá a k nákupu jsem dostala tunu vzorečků.


A nakonec nakoupit můžete i v Aldim, který nám ve Washingtonu trochu vyrazil dech :)


To jsou zhruba tak nějaké tipy na nákupy, samozřejmě budu ráda, když někdo další, kdo tam byl přidá i svoje tipy, protože obchodů, které navštívit je strašně moc a každý vyhledává jiné značky i sortiment a tohle je výběr jen z mého pohledu :)

16 komentářů:

  1. Skvely clanok Rendy, minimalne mne naozaj pomohol! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Neni to focene Leesburg Corner Premium Outlets... Mam tam prijemne vzpominky na nakupy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Uaa!!! Co mi to děláš, Rendy? Teď najednou potřebuju do Targetu, do VS, do Kiehls a do všech těch outletu. Začínám šetřit na velkou cestu! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Zvlastni, ze bath and body works jsi nevidela v New Yorku. Treba v LA je uplne vsude..a target a cvs taky :) snad se tam brzy podivam <3

    OdpovědětVymazat
  5. dekuji moc! letim necekane uz za tri mesice a nemam sanci nasetrit :D
    slysela jsem, ze za nyc (jakoby za mestem) je nejaky obri outlet, kam kazdy musi, ale zapomnela jsem jmeno, nevis nahodou?
    diky moc, E.

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac zavidim ten Kiehl´s, ttao znacka mi u nas strasne chyba :(

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímalo by mě, kolik si tam celkem utratila za kosmetiku, oblečení a doplňky :D Za pár týdnů mě to také čeká tak přemýšlím kolik si sebou vzít :D :D Můj seznam čítá už přes 100 věcí co musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  8. Elle Pomsar: to je skvělé, jsem moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zuzana Karafiátová: nejsem si jistá, jestli to bylo myšlené jako otázka nebo jen konstatování :)

    Valerie B.: určitě šetři a uvidíš, že budeš nadšená :)

    Natashka: fakt jsem nepotkala ani jeden :) Ale je možné, že byly součástí např. nějakého nákupního centra a z ulice nebyly vidět :) V LA jsem teda taky nepotkala ani jeden, jsem asi slepá :)

    OdpovědětVymazat
  10. USA musí být na nakupování opravdu úžasná!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý článek Rendy, v květnu se taky chystáme za velkou louži, New York, Philadelphia, Washington, Boston a Florida. Byla bych moc ráda, kdyby si udělala i článek o Vaší cestě, kde jste všude byli atd, strašně mě to zajímá:-) Určitě nejsem sama.

    OdpovědětVymazat
  12. Hned bych všechny navštívila!!! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to bych někdy chtěla vidět naživo!

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju Victoria's secret !!!

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. V Sephoře com se zaregistruju a při nákupu řeknu své jméno? Nebo jak to funguje? Mám tam teď manžela, tak nutně potřebuju instrukce, díky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)