úterý 12. listopadu 2013

Na návštěvě v Targetu

Tak jsem se konečně dostala k nahrání nějakých fotek z místních obchodů. Respektive z jednoho konkrétního - z Targetu. Doteď jsem o něm slýchala jen z videí amerických blogerek a už úplně chápu, co na něm mají. Člověk tam sežene prostě všechno. Samostatný článek by si zasloužila jen vánoční výzdoba, která zaplnila asi třetinu obchodu :) Něco neskutečnýho asi pro většinu Evropanů. Určitě se můžete těšit na mnohem víc fotek, ale vzhledem k rychlosti hotelového internetu trvá nahrávání fotek neskutečně dlouho, takže jsem vybrala jen některé. Co vám budu povídat, nevěděla jsem, ke kterému regálu skočit dřív. I když mě trochu štve, že některé věci vůbec nemají a třeba stojan Sonia Kashuk byl fakt vybrakovaný. Co se dá dělat :) Stále jsem nepotkala Wet n´wild a Physicians formula. Snad se v jiném městě poštěstí víc. Zatím se celkem držím svého "nákupního seznamu" a nenakupuju jiné věci, ale je to těžké. Stále si musím říkat - máš jen 23 kilo v kufru a litrovej šampon prostě nesmíš koupit :) Než se dostanu k rychlejšímu internetu, tak vás zatím zvu na menší prohlídku místní kosmetiky a slibuju, že to tímto nekončí :)

Mějte se tu pěkně a omluvte kvalitu fotek :)

PS: pro více fotek sledujte můj Instagram (KLIK) pod tagem #ordinarylifeusatrip












































40 komentářů:

  1. Achjo Rendy, tohle mi nedělej takhle po ránu! :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám ísť v lete na Floridu. Teraz sa neviem dočkať ešte viac :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jako bych se vratila o mesic a pul zpet, kdy jsem byla v Austinu.. Wet n' wild a physicians formula jsem potkavala spis ve Walmartu nez v Targetu.. ale uplne mi chybi ten vyber, neda se to proste srovnat.. ta vanocni vyzdoba se na me se santou smala uz na konci zari, jsou to blazni :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Cožeeeeee, make-up od Neutrogeny?:OO
    No čumím, fakt, neskutčený! Uživej, kočko, my budeme jen tiše závidět:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoooj Rendy,

    tak to je paradicka, nadhera... Ooo...!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty provokuješ!:D Sice jsem v NY byla, ale s rodinou, takže jsme maximálně kupovali oblečení a tohle jsem si bohužel nechala ujít:(

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, to su ake fotky. :O Tam by som naozaj vedela stravit hodiny a hodiny. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. zaujal mě ten make-up Neutrogena, pudr Maybelline a samozřejmě eos balzámky :) no ale vypadá to všechno nádherně... já bych tam asi nemohla jet, protože bych asi prodala i zpáteční letenku, abych na všechno měla :D sestřenice teď poletí do LA, tak musím vymyslet, co bych chtěla přivézt...myslím, že asi tak úplně všechno :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak a je to jasný... žiju ve špatný zemi!!! :D není fotka, ze který bych si něco nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď budu hodně dlouho brečet... :D hotovej ráj :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci takyyyyy :D Tolik lákadel a ty musíš počítat kila v kufru, to by mě asi zabilo :D Pořádně si to tam užij i za nás :) http://muabellasima.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Bože♥ nemůžu se dočkat až s přítelem konečně také poletíme do NY, postupně už odpočítávám dny a počítám s tím, že nazpátek budeme mít vše v jednom kufru a nákupy v druhém :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, target je fajn, ale stejne veci najdes vetsinou levneji v cvs :) hlavne se cvc kartou, kterou by ti meli dat u pokladny na pozadani (neni na jmeno a je normalne prenosna), jsou ty slevy opravdu znatelne. Hlavne casto maji 1 + druhy vyrobek teto znacky za 50%. Prvne jsem vyrazila do target a nakoupila plno veci, a pak zjistila, ze v cvs by me vysly mnohem levneji. Navic tam sezenes i wet'n'wild i phys.formula:)) pamatuju si, jak jsem si kupovala dva kremy, ktere kazdy stal 12dolaru, a s cvs kartou me vysel kazdy na 3 :D akorat sonia kashuk tam nesezenes no :/ Pekne nakupy :))

    OdpovědětVymazat
  14. Tak přesně takhle si představuju ráj!!! Mít sebou aspoň 1000 euro:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Těším se, až budu jednou bohatá a pojedu do Ameriky pouze na nákupy! :D

    OdpovědětVymazat
  16. jéé tam bych teda byla jak v sedmém nebi :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krása...
    Jestli hledáš Wet "n" Wild, tak musíš do Walgreens, Physician Formula pak mají ve všech CVS nebo v Rite Aid, Duane Reade...
    Psala jsem o tom článek před pár týdny tady...

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych z tama rozhodně neodešla s prázdnou!:)

    OdpovědětVymazat
  19. Závidím hlavně ta zatavená balení,člověk ví,že mu do řasenky atd.nelezlo 50lidí před ním:/....Kdy my se tady toho dočkáme??
    A už vyhlížím, až se u nás objeví Loreal Texture perfector,na ten se chystám:)

    OdpovědětVymazat
  20. Och, to je ráj! V létě se mi konečně splní sen- poletím do New Yorku, Target mě určitě nemine :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak když vidim jaký tam jsou ceny Aussie, Carmexu atd. tak fakt pláču...

    OdpovědětVymazat
  22. Plačem… Na tvojom mieste by som sa tam ukryla a v noci si to v kľude sama celé poprehliadala. Neviem sa už dočkať fotiek tvojich nákupov ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Krása. :) Taky by něco takového mohli otevřít u nás. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. dokonalý článek, chci další :)

    OdpovědětVymazat
  25. to je hotový ráj, tam bych chtěla bydlet :D nastěhovala bych si tam mezi stojany postel, a byla bych šťastná :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ooooo....já se do USA chystám až za dva roky...ale tuším, že se nebudu umět udržet a kupovat věci jen ze seznamu...

    OdpovědětVymazat
  27. Sakryš, v dubnu letím do Miami a všechna předsevzetí vemou za své v prvním obchodě. Já to vím... jsem zvědavá, kolik si dovezu balzámů a lesků a laků.. už teď to vím, že to bude katastrofa. :-)))

    OdpovědětVymazat
  28. To mi nedělej :( v poslední době sleduju dost amerických youtuberek a slintám po tom, co tam mají za kosmetiku :( Neskutečný lákadla, tyhle fotky! :D A na instagramu jakbysmet :D ale tak, ráda se kochám, víc takových článků! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Miluju Target, dokazala jsem v nem travit hodiny a hodiny. Mmj se tam daj sehnat super kvalitni boty a pekne kousky obleceni a to za velmi priznive ceny.

    OdpovědětVymazat
  30. Ty fotky mne ničí :D. Strašně ráda bych se tam chtěla podívat :/ :)

    OdpovědětVymazat
  31. Juuu takových věcí:)) já bych se do Targetu vyadala asi hlavně kvůli té kosmetice a pak ještě kvůli těm víc random věcím a dekoracím do pokoje♥

    OdpovědětVymazat
  32. Muj nejoblibenejsi obchod!!! Loreal liquid powder za $8? Ja ho kupovala za 12 :D Byl to normalni Target nebo City Target?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)