pátek 8. listopadu 2013

Loučím se s vámi

Ahoj všem, 

tak jsem se konečně dočkala a touhle dobou snad už sedím v letadle směr New York. Na chvíli se mě tedy zbavíte :) Nerada bych to tu nechala úplně mrtvé, takže nějaké články přednastavené jsou, ale nechci moc slibovat. Myslím, že na Instagramu (KLIK) to bude žít víc :) Slibuju, že vás budu zásobovat fotkami, jak jen to půjde. Chtěla bych udělat i nějaké video z místní drogerie, ale to spíš záleží, jestli se mému foťáku bude chtít něco točit. Těšit se tu můžete i na jednu moc pěknou soutěž, která vás doufám potěší. Předem vás prosím o trpělivost s odepisováním na dotazy i komentáře, vůbec netuším, jak to na místě bude s internetem. Mějte se tu pěkně a doufám, že na blog během mé absence nezanevřete :)

Vaše Rendy




20 komentářů:

  1. těším se na fotky! moc si to užij a šťastně (a s plnými kufry nákupů :) se nám vrať!

    OdpovědětVymazat
  2. Tiše závidím. užij si to :) Doufám, že bude pak spousta fotek ;)

    OdpovědětVymazat
  3. přeji krásnou dovolenou a těším se na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si to teda uzi Rendy, som zvedava na novinky, ktore si isto prinesies. :)

    OdpovědětVymazat
  5. juuuuu teda to se někdo má, těším se na fotky :-) ať se ti daří :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, moc si to užij! Pozdravuj v duty free shopech:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  7. Užij si to :) taky mě to za pár týdnů čeká ;) Na jak dlouho tam vlastně budeš?

    OdpovědětVymazat
  8. taky ti závidím a těším se na reporty, jojo drogérky určitě foť :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pořádně si to tam užij a nakup si plno suvenýrů! Ty nejlíp víš, jakýho druhu :))

    OdpovědětVymazat
  10. Trochu som sa zľakla po tom nadpise, teda :) Ale poriadne si to tam uži a teším sa na články, čo si privezieš a tak :)

    OdpovědětVymazat
  11. poradne si to uzij:)) tesim se na fotky a vypraveni Delfa

    OdpovědětVymazat
  12. Ten deníček je z IKEA že?:) trošku jsi mě inspirovala, asi si ho taky koupím do Irska:)) UŽIJ SI TO!!

    OdpovědětVymazat
  13. Ať se výlet vydaří a budu se těšit na články, co jsi prožila, nakoupila...:)

    OdpovědětVymazat
  14. Užívej plnými doušky! Amerika je skvělá, v NY jsem byla v létě a bylo to skvělé. Hlavně socha svobody;) Akorát se mi zdála o hodně menší, než jak jsem si ji představovala;D

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Hned bych taky někam vyrazila..Užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám, že si to hodně moc užiješ!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)