sobota 2. listopadu 2013

Co bylo v obálce z Francie?

Taky jste tak ujeté na fotky? Já sama se moc ráda obklopuji fotkami a vzpomínkami, které s nimi souvisejí. Ráda fotky v rámečcích dávám jako dárky, protože to někdy předčí sebedražší dárky a neznám nikoho, koho by to nepotěšilo. Doba pokročila a tak teď už nemusíte chodit do obchodů fotky vyvolávat, ale stačí stáhnout aplikaci, vybrat fotky, objednat a za pár dnů vám dorazí až domů. No a protože jsem to vyzkoušela na vlastní kůži, tak jsem vám to celé nafotila od začátku do konce :)

Třeba se vám aplikace Printic taky tak zalíbí a budete mít pěkný dárek pro sebe nebo své blízké.





Základem všeho je mít v mobilu aplikaci PRINTIC. Tu si otevřete a pak už jen jednoduše čtete pokyny, jak fotky nahrát. Vytvoříte si svůj účet, vyberete fotky (z mobilu, Facebooku, Instagramu atd.), nahrajete, zadáte adresu a zaplatíte.



Každá fotka stojí 0,99$ (0,79 eur) a žádné další poštovné se již neplatí. Minimálně musíte objednat 3 fotky. Všechno vám pak přijde v roztomilé obálce. Fotky mají polaroidový rozměr (8x10cm) a jsou tisknuté na kvalitní lesklý papír .





Jak můžete fotky zaplatit:




A pak mi za tři dny (!!!) domů dorazila obálka a uvnitř další, která obsahovala vyvolané fotky. Neskutečný, jak rychle všechno proběhlo a jak snadné to bylo. A hlavně fotky udělaly radost nejen mě, ale i blízkým, pro které byly některé určené.

Pro všechny další informace mrkněte na stránky zde.




Z důvodu zachování soukromí bych si s dovolením nechala obsah fotek pro sebe :)



Mrkněte ještě na pěkné video, které celý princip skvěle popisuje :) KLIK


Mě se celý nápad upřímně fakt moc líbí. Věřím, že tohle nebyla poslední várka fotek, která mi dorazila. Budu si muset pořídit nějaké speciální album nebo rámečky, kam si fotky budu schovávat :) Za sebe vřele doporučuji vyzkoušet, pokud jste stejně zatížené na fotky a uchovávání vzpomínek, stejně jako já. Fotky nemusíte posílat jen sobě, můžete je poslat někomu jako nečekaný dárek :)

Znáte tuto aplikaci? Zkoušely jste jí? Líbí se vám? :)



PS: děkuji Adéle a Printic za možnost tuhle aplikaci vyzkoušet



27 komentářů:

  1. Napad tejto aplikacie sa mi paci, z takych fotiek sa daju robit napriklad skvele kolaze. :) Inak musim povedat, ze si snad prvy clovek, ktory ma rovnaky telefon ako ja! :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle aplikaci jsem už slyšela, ale né tak dopodrobna jako teď u tebe. Nesmírně jsi mě nalákala, já na fotky jsem uplně stejná jako ty! Takže mám v plánu do týdne Printicovat! :P :))) Mockrát děkuji za tip.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  3. Super aplikace, moc by se mi to líbilo právě jako překvapení pro někoho, když mu přijde obálka do schránky.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvalý nápad! Já jsem ale příznivce opravdového focení na polaroid, jen kdyby to nebylo tak drahé...

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, o tom slyším poprvé! Už se mi aplikace stahuje, je to krásný nápad:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá aplikace, už mám objednáno. Díky za typ :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou moje srdeční záležitost, moc ráda fotím a následně i prohlížím. Ráda dávám fotky jako dárek a setkává se to s úspěchem. Ale když si mám vyvolat nějaké osobní fotky do alba, tak odkládám a odkládám... a tohle by přesně vyřešilo ten problém :D

    OdpovědětVymazat
  8. aplikace je zajímavá, jako dárek pro někoho super! já mám na to foťák, sice jenom ten malý rozměr fotek, ale vypadají krásně a jako dárek se taky hodí, koupila jsem si navíc na ně ozdobné polepy. dneska mám třeba rozlučku, kamarádka letí na rok pryč, tak nás rovnou vyblejsknu a dám jí fotku :) a ani nebyl drahý, akorát ty papíry, ty stojí 200/10 kusů :(

    OdpovědětVymazat
  9. Je to super aplikace, mě se tyhle jakoby palaroidové fotky strašně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už som o tejto aplikácii čítala u blogerky Lenky a dosť sa mi pozdáva. Ty si to tu teraz tak pekne popísala že by som možno nepotrebovala ani nijaký návod :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  11. Taky nám kdysi nabízeli spolupráci, ale nějak mě to nenadchlo... Fotky z mobilu prostě vypadají tak nějak... nekvalitně. Momentky jsou to hezké, ale když už bych dávala něco tisknout, ta bych chtěla aby ten zdroj byl lepší a pak se mi zase finančně víc vyplatí nechat si je klasicky vyvolat. Věřím, že třeba pro instagramové nadšence to bude ale super (a obdivuji dodání do tří dnů). Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Natálka: Jé, ty máš tu polariodovou Fuji? Taky jsem na ni koukala... A zatím četla samé pozitivní recenze. Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je super věc, jednou bych chtěla vyzkoušet :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. to vypada skvele!!! zkusim:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  15. U dvou Verunek: jojo, instax mini 8, samozřejmě růžový :) je super, fotky jsou krásné, sice mi chvíli trvalo naučit se nastavovat ty režimy, ale fotí se s ním dobře i vevnitř a ve tmě, protože blesk má fakt silný :D jestli o něm uvažuješ, tak doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle jde i u nás, holky ;)

    https://www.facebook.com/Vyvolejto?fref=pb&hc_location=profile_browser

    OdpovědětVymazat
  17. Je to skvělý ale já si chci příští rok koupit polaroid abych si takový fotky mohla dělat furt :)

    OdpovědětVymazat
  18. tak to je skvělý nápad, o tom jsem vůbec nevěděla. Už vím čím udělám radost kamarádce na narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  19. Už jsem o tom slyšela, podle mě super náhrada třeba za pohledy z dovolené. :)

    OdpovědětVymazat
  20. fotky z Printic mám doma také, a přijde mi to jako skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto skvělá záležitost, hlavně poslat je někomu jako dárek :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Printic se mi strašně líbí a už hrozně dlouho se chystám, že ho vyzkouším. Nejbližší šance je poslat si fotky z výletu na konci listopadu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. nice review and beautiful pictures! have a great weekend !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)