středa 20. listopadu 2013

Body Shop haul

Body Shop je značka, kterou mám osobně moc ráda, ale v jejich obchodech nakupuji jen občas. Jelikož jsou v Praze jen dvě prodejny, tak člověk nemá šanci okukovat tak často, jako u jiných značek. Mám upřímně raději prodejnu v Palladiu, protože tam většinou skoro nikdo není a člověk se nemusí tísnit mezi regály. Na Příkopech je většinou dav turistů, kteří do člověka strkají a já pak nemám klid něco zkoušet :) Máte to taky tak? Každopádně jsem po dlouhé době šla přes centrum, byl už večer a prodejna BS prázdná. Tak jsem nakoukla dovnitř a už jsem byla lapená :) Abyste to chápaly, pokud nejsou nějaké akce, většinou zde nic nekupuji, protože se mi ceny zdají docela vysoké. Navíc mi kromě tělových másel dosud nepřišel žádný produkt nějak výjimečný a za svou cenu nenahraditelný. Ovšem svatá výjimka je řada s vůní Moringa, kterou naprosto zbožňuju a jen tak mě to asi nepřejde :) Každopádně se pojďme podívat, co jsem si ukořistila a jak se mi to po čase líbí.


Sprchové gely jsem si kupovala v Drážďanech, ale pokud po nich toužíte a bydlíte v Praze, tak na ně mívají často akci 2+1. V době, kdy jsem všechny věci kupovala, platila akce - kup 1 produkt péče nebo dekorativky a druhý máš za polovinu. Navíc na novou medovou řadu byla akce 25% při nákupu min. 2 produktů. Bohužel nevím, jak je to teď, pokud vás zajímají současné akce, tak sledujte facebook nebo stránky Body Shopu. Jak říkám, nechodím tam nijak často a nemám v tom přehled.



Medová řada se mi svou vůní k podzimu hodí. Upřímně medové vůně většinou nevyhledávám, ale v tomhle případě se mi moc líbí. Je taková lehce nasládlá a velice příjemná. Vybrala jsem si balzám na rty a tuhé mýdlo (to mám jako dárek pro někoho jiného).

Balzám na rty je v kalíšku, což nemám zrovna ráda, ale jeho hydratační schopnosti mě přesvědčily o tom, že stojí za to. Mám ráda opravdu hodně hydratační balzámy, spíš na vazelínovém základu a největší hrůza je pro mě příliš tuhý balzám, který mi rty spíš vysuší. Tento balzám při doteku jakoby taje a měkne. Zároveň to ale není taková ta rozmatlaná kaše, do které zaboříte prst až na dno kelímku. Pro mě naprosto ideální a vyhovující :) Příjemná vůně a skvělá hydratace jako bonus. Balzám na rtech celkem dlouho i vydrží a nebojím se, že by mi nepomohl během tuhých mrazů (na které se vůbec netěším). Navíc mi během ošklivé rýmy i pěkně vyléčil suchou kůži pod nosem, když se mi nechtělo do lékárny pro další balení Borosanu :)




Zmizík pórů mi doporučila paní prodavačka. Nemám ráda vůni tea tree, ale mám dobrou zkušenost s jejími hojivými účinky. A pro menší póry jsem schopná udělat skoro cokoliv, takže jsem krém chtěla vyzkoušet. Po tea tree voní celkem dost na můj vkus, ale na obličeji se to po chvíli naštěstí vypaří. Krém má hodně lehnou texturu, skoro až gelovou a můžete ho používat i pod make-up (já ho používám ráno). Paní v obchodě mi říkala, že není potřeba ho používat úplně každý den, že stačí tak 3x týdně. A opravdu musím říct, že jsou póry méně viditelné a trochu stažené. Jako není to svatý zázrak, ale jisté výsledky to má. Ráda bych ho zkoušela ještě nějakou dobu a pak zpětně potvrdila, že je vážně dobrý a účinný. Zatím je moc fajnový, ale na doporučení si ještě počkejte nějaký ten pátek :)





Pleťová maska Seaweed ionic clay mask je pro mě bohužel trochu průměr. Nebo minimálně za svojí cenu určitě. Voní sice moc příjemně (žádné páchnoucí řasy nečekejte), ale modrá maska od Freemana za stovku mi dělá stejnou službu. Pleť je po použití hebká, čistá, lehce zmatněná a nic nikde nepne, ale Freeman dělá fakt to samé. Navíc nemá tak cool barvu :) Je to jen šedé bahýnko, co na pleti zaschne a vy ho pak smyjete. Za vůni a snadné použití dávám body plus, ale výsledky nic extra.





Body Shop je pro mě stále tak trochu na hraně a nevím, co si o téhle značce myslet. Řadu Moringa sice miluju nadevše, ale hodně věcí, co jsem kdy vyzkoušela, mě zatím o své kvalitě nepřesvědčilo. Možná, kdyby u nás byly trochu jiné ceny, tak mi to tak nepřijde, ale zatím se nejčastěji vracím jen pro tělová másla a sprchové gely.

Jak to máte s Body Shopem vy? Máte oblíbenou řadu produktů nebo konkrétní produkt? :)

15 komentářů:

  1. Rendy a ako to, ze si si neodniesla nejaky ich peeling? Ja Body Shop zboznujem, ale dostavam ho vacsinou len na sviatky od snubenca, predsa len ako si napisala je vazne dost drahy :( Sice vzdy dostanem aj sprchovy gel ale to su podla mna najviac minute peniaze, ano vonaju krasne ale ta cena :( najviac sa jednoznacne oplatia telove masla a peelingy! tie musia byt! A vone? Vianocne limitky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Me ted lakaji vanocni masla. Z Body shopu jsem snad ale nikdy nemela, obchody jsou docela mimo, v Palladiu jsem byla snad jen 3x.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se produkty moc líbí obalem a vůní, ale když se podívám na cenu a na složení.. To samé seženu v drogerii za 50 kaček. Až teda na ten tea tree gel, ten mě celkem zaujal :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
  4. Nu, jakožto brňačko-kyjovačka nemám vůbec možnost nějaký tento obchod navštívit a z internetu naslepo kosmetiku neobjednávám, tak jsem ráda, že je tu někdo, kdo takovým jako jsem já, dělá jakousi osvětu. Myslím že zrovna po této značce asi mé srdéčko nezatouží. Nicméně ten krém vypadá zajímavě, jsem zvědavá na případnou recenzi, kde se pochlubíš s radikálníma změnama! :)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Neviem preco, ale mne vacsina produktov z BS proste nevoni, neviem preco, ale vacsina mi pride uplne umela a chemicka. ´Medove´ veci mam ale celkom rada, tak im mozno teda dam sancu aspon co sa tyka privonania v obchode. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem od nich nic nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kalíšek na rty chci ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda jejich másla. O loňské Vánoce jsem si koupila brusinku a moc mi voněla. Asi do ní půjdu zase...

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ráda jejich tělová másla :)

    OdpovědětVymazat
  10. 370 za tu masku je šílená cena, kupovala jsem si jí před lety za 3,99 liber a myslím si, že i ted se často dá sehnat u UK e-shopu za málo, ale už asi rok jsem neobjednávala a ztratila jsem přehled.

    OdpovědětVymazat
  11. Zmizík póru zní vážně skvěle, něco takového bych ocenila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Uu, miluju Body Shop :) Ta maska mě lákala, ale asi jsi mě od ní úspěšně odradila:D

    OdpovědětVymazat
  13. Paní ti moc dobře neporadila, jakmile je někde dimethicone dávam ruce pryč, po něm se ti pleť akorát tak zhorší :///

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mam rada jejich krem na ruce...sice smrdi, ale na zimu je skvelej!
    A.
    http://sororessa.blogspot.cz/2013/08/the-body-shop-hemp-hand-protector.html#more

    OdpovědětVymazat
  15. s Body Shopem to mám úplně stejně - tu značku miluju, ale jestli tam jdu třikrát do roka, tak je to hodně. zrovna minulý týden jsem tam byla a na Tvůj popud jsem si koupila odličovací máslo. musím říct, že je skvělý a po přečtení tohoto článku chci i ten zmizík na póry! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)