neděle 3. listopadu 2013

Best of October

Pozdě ale přeci :) Oblíbenci a nejpoužívanější produkty uplynulého měsíce. Už jen dvě vydání a máme tu rok 2014! Neuvěřitelný. Něco mi říká, že obě nadcházející vydání budou narvané kosmetikou, narozdíl od tohoto, které je takové jednoduché :) Ale nepředbíhejme a pojďme mrknout na říjnový přehled.


1) Gabriella Salvete oční stín č.04 (zde)
2) Top shop rtěnka Macaroon (zde)
3) Maybelline Color Tattoo - Permanent Taupe (zde)
4) Astor rtěnka Heidi odstín 002 (zde)
5) Maybelline řasenka Big eyes (zde)
6) Oriflame Wonder Lash řasenka (zde)
7) Sleek tvářenka Antique (LE) (zde)
8) Catrice oční stín Liquid metal č.020 (zde)


Na mém kosmetickém stolečku se točí celkem ty samé věci momentálně. Zářijové vydání se dost podobá tomu současnému. Koupila jsem si další odstín skvělých stínů GS, sehnala konečně nádherné Catrice stíny a objevila dvě krásné rtěnky. Ta topshopácká má na můj vkus výraznější odstín, ale je problém jí vyfotit, aby to odpovídalo realitě. Je krásně růžová a myslím, že mi sluší (nesmrdí tu samochvála?) :) Stále jsem unešená ze svých delších řas a musím se pozorovat v každém zrcadle, kolem kterého projdu. S publikování výsledků ještě chvíli počkám, abych posoudila, kam až řasy porostou :) No a taky jsem bohužel dávala šanci Sleek tvářence, ale ten odstín není prostě pro mě, takže putuje do náhradní rodiny. Holt i to se stává :) Na fotce chybí jen Vivo tvářenka, která je už zabalená v kufru (článek zde).




1) Pleťová maska GlamGlow
2) Maska na vlasy Toni&Guy
3) Bodyshop pleťová maska Seaweed clay mask
4) Oriflame třešňový zázračný kelímek
5) Bodyshop Tea tree Pore minimiser
6) Yves Rocher sprchový olej Tradition de Hammam
7) PPC krém proti celulitidě

Z péče teď trochu ujíždím na pleťových maskách. Zjišťuji, že nevím, co mají všichni na GlamGlow, protože mi přijde naprosto průměrná, ale tak o tom zas jindy. Stavila jsem se po dlouhé době v Bodyshopu a něco málo pořídila. Jako dárek jsem zase dostala sprchový olej k nákupu u YR. Zatím je celkem fajn, stejně jako zázračný kelímek, který ani moc zázračný není. Ale vazelína vonící po třešních je pro mě jaksi příjemná záležitost. Taky se stala smutná věc - po roce mi došla nejlepší maska na vlasy Macadamia, takže jsem vytáhla ze skříně zásoby od T&G. Zatím se zdá jako fajn, ale na Macadamii nemá. Na ní nemá nic! Akorát nevím, kde si koupím novou, když parfums.cz tak neuvěřitelně zvedlo ceny! Styďte se, fuj! No a když je mi zima, tak se natřu PPC krémem a to byste viděly ten mazec! Doslova mi hoří pozadí a tukové buňky se pálí :)

Člověk by neměl slibovat, ale já doufám, že můžu slíbit, že se tu brzy objeví už hodně nové kosmetiky. Sledujte Instagram, budu vás zásobovat fotkami :) A co jste si uplynulý měsíc oblíbily vy? :)

28 komentářů:

  1. Wonder Lash je pro mě jedna z nejlepších řasenek, musím si ji zase koupit :) Já si v říjnu oblíbila Dermalogica Daily Microfoliant a spoustu rtěnek, které jsem hoodně střídala a taky nakupovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. A vidíš díky PPC krému nějaké pokroky?:-) hledám nějakej krém ,který opravdu funguuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Třešňový kelímek musí být skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  4. Právě se chystám vyzkoušet pár tvářenek od Sleek a na Antique jsem zvědavá. Docela mě zaujal ten ppc krém. Kde se dá prosím tě koupit?

    OdpovědětVymazat
  5. Ruze z Topshopu mam rada aj ja, su naozaj dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji řasenku od Oriflame :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Líčení je přesně můj styl a v podstatě to máme stejné! :) Jen mě mrzí, že se u nás nedá koupit Catrice :/ Ještě bych přidala rtěnku Gabriela Salvette Dolcezza Bordeaux, ta mi k podzimu opravdu sedí :) Maska GlamGlow mě neskutečně pálila, takže bohužel putovala dál :( K podzimním objevům na tělo bych přidala rozhodně vinnou řadu z Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už se těším na novinky z USA. U toho Oriflame je alespoň vidět, co dokáže marketing, velké balení vazelíny bez vůně bych si nikdy nekoupila, ale takový malý roztomilý kalíšek třeba s vůní čokolády..:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. třešňový kelímek mi dochází, ale ještě mám klasiku a mandle a navíc jsem teď jeden vyhrála v GA :) chtěla jsem kvůli Glamglow zajít do toho nového Douglasu, kde ji budou dávat, ale kašlu na ni, četla jsem dost negativní ohlasy a zase taková pecka to není. ten YR sprcháč mám taky a je super, udělá krásnou pěnu a fakt hydratuje. a jaký je ten Pore minimiser? bude samostatná recenze?

    OdpovědětVymazat
  10. Ta Topshopácká rtěnka má naprosto úžasnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Výrobky od Macadamia si objednávám na beautybay.com - poštovné je zdarma a 500 ml balení je o pětinu levnější než na parfums.cz :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nad tou Antique tvářenkou přemýšlím už dlouho, ale snad se mi ještě nesešla v jednom e-shopu s paletkami, které jsem chtěla, takže na ní pořád jen myslím, ale doma ji bohužel nemám.

    OdpovědětVymazat
  13. No, z dekorativky se mi líbí snad úplně všechno! Stíny Catrice i GS, a pak taky řasenka Big eyes, kterou si asi pořídím :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Závidím ti ty stíny GS! Jsou úžasně máslové, ale vždy když jsem byla v drogérce, měli pouze zelený a modrý:(

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně! Kupovala jsem Macadamiu 250 ml na Parfums ještě za cca 350,-, ale příští už si u nich fakt nekoupím! Ty ceny! :/ Musím si tu mojí teď šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujal mě ten sprchový olej od Yves Rocher, na ten se půjdu mrknout.

    OdpovědětVymazat
  17. S tou macadamií s tebou souhlasím, taky mě parfums.cz pěkně naštvalo...chtěla jsem si jí objednat k vánocům, ale za tu jejich novou cenu teda nevim nevim...

    OdpovědětVymazat
  18. Už se těším na nákupy z USA, ale tedy jediné co mě dost zarazilo je, že tu píšeš o tvářence Sleek, jako o oblíbeném produktu a dále píšeš, že ti ale nesedí, tak to pak nedává smysl, když ti nesedí a nesluší ti tak jak může být tvoje oblíbená??

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty rtěnky mají super odstín, tak i zajímavý obal. Určitě se po nich podívám :)

    http://shades-of-silvie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. tak jsem v pátek koukala na tu Heidi rtěnku, a na mě je to moc hnědé, vůbec ne tak hezké a přirozené, jako na tobě :-/

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, máš pekný blog. ;) Chcela som sa ťa spýtať, ako si zablokovala možnosť sťahovania obrázkov. Veľmi by ma to zaujímalo. Nie, že by som chcela nejaké tvoje ukradnúť. :D Prosím, keď tak mi odpovedz na môj mail tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Díky tvé recenzi mám doma tu řasenku Big eye. Je dokonalá :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Kačenka S.: no, vzhledem k jeho ceně bych čekala asi trochu víc. Jako určitá pozitiva sleduju, ale že bych odteď mohla fotit katalogy spodního prádla, to asi těžko :)

    ZeldaMartina: můžeš mrknout zde - http://www.activeppc.cz/

    Reny: všichni říkají, jak je pálí a štípe a u mě nic. Absolutně nic :/

    Natálka - Little Gem: z pore minimizeru jsem zatím celkem nadšená, póry jsou opravdu o něco menší, určitě se o něm zmíním samostatně :)

    Nika: díky za tip, koukala jsem na to a příště si to koupím tam :)

    Kacenka: má jí bestmakeup.cz a i Péta z Lovelyhair na svém eshopu :)


    OdpovědětVymazat
  24. Molie: to je právě to, že tohle jsou oblíbené a zároveň i nejčastěji používané produkty :) Tedy tvářenka je často používaná, je kvalitní a líbí se mi, ale odstín mi nesedí :)

    Natálje: tak že bych přece jen měla tak výrazně barevné rty? Na mě je fakt jak korektor :)

    Yoko Nguyen: to mě moc těší :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tohle mi nedělej mám zas nitkání nakupovat hlavně mě lákají topshop rtěnky. :) tyhle fave mám moc ráda! A je fakt, že rok 2013 utekl jak voda :X

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy: Díky, vím, ale když jsem objednávala, tak se mi právě nesešla skladem s dvěma paletkami, které jsem chtěla. Petra ji měla, ale měla vyprodané ty paletky a na bestmakeup měli paletky, ale zrovna nebyla tvářenka. Snad to při dalším nákupu vyjde :D

    OdpovědětVymazat
  27. Přesně! Parfums.cz ať se stydí. Taky jsem tak dlouho otálela s nákupem této masky až jí takhle zdražily :(.

    OdpovědětVymazat
  28. Topshop rtěnka a Catrice stín vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)