středa 2. října 2013

Z trochu jiného soudku - VIP shopping

Ač to tak možná nevypadá, kosmetika není jediný střed mého zájmu. Jako každou jinou ženskou mě zajímá i móda a novinky s ní spojené. Proto dnešní článek bude trochu z jiného soudku a malé odpočinutí od závalu kosmetiky :) Ráda bych vám připomněla jednu nákupní akci, na kterou se sama těším a doufám, že mi můj zdravotní stav umožní se jí zúčastnit.

Lindex spojil své síly se známým návrhářem Matthew Williamsonem a 4.října 2013 uvádí jeho kolekci oblečení. Matthew je známý používáním výrazných a barevných potisků, což je jeho typický rukopis. Kromě sebe můžete obléct i své ratolesti, protože ani na ty Lindex nezapomněl. Pokud vás kolekce zaujala nebo si chcete nakoupit něco z běžné kolekce s 30% slevou, tak není nic jednoduššího, než se zaregistrovat pro čtvrteční VIP shopping.

Registrovat se můžete ZDE, Akce se koná tento čtvrtek 3.10.2013 v OC Nový Smíchov Praha v prodejně Lindex od 18-21h. Během této akce můžete v předstihu nakoupit kolekci Matthew Williamsona (na tu se sleva ale nevztahuje) a zbytek kolekce Lindexu nakoupíte se slevou 30%. K nákupu jsou připravené dárky (řasenky Bourjois) a když přinesete současné vydání ELLE, tak vás čeká další dárek. Čeká vás samozřejmě i welcome drink, nějaké dobroty a známé osobnosti :)


Kdyby vás zajímal report z předešlé nákupní akce, tak se můžete podívat na můj článek zde.

Pokud vás zajímá celá kolekce MW včetně cen, podívejte se na stránky zde








Celá kolekce má ale i charitativní rozměr a koupí můžete přispět na dobrou věc. Součástí kolekce je i tento růžový náramek a tričko Show Some love. Zisk z prodeje náramku a trička Lindex věnuje na boj proti rakovině prsu. Podobný náramek se objevil už v minulé Missoni kolekci a Lindex chce navázat na jeho úspěch.




Tváří celé kampaně se stala světové topmodelka Karlie Kloss


 Karlie Kloss a návrhář Matthew Williamson






Z předchozí nákupní akce jsem odcházela spokojená já i moje kamarádka, kterou jsem vzala s sebou. Některé kousky z kolekce MW se mi líbí, ovšem mám vyhlídnuté i nějaké věci z klasické kolekce. A 30% sleva je přece jen příjemná, ne že ne. Takže tajně doufám, že mi ve čtvrtek bude lépe a třeba se tam s někým z vás potkám :) A když mi dobře nebude, vyberu si věci přes internet z pohodlí mé postele.

Jak se vám kolekce MW pro Lindex líbí? Chystáte se na nákupní akci? :)

19 komentářů:

  1. docela se mi líbí ten náramek, ale jinak já jsem v tomhle úplně marná, sice trochu módu sleduju, ale nesnáším nakupování oblečení a nejradši bych chodila jenom v černých kalhotech a černém tričku, abych nemusela furt řešit, co si obleču :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě třeba baví listovat módními časopisy, občas si nějaký i koupím, ale stejně se podle toho neoblékám. Většina mého šatníku je černá, ale v poslední době nakupuju taky různé odstíny fialové, růžové, červené apod.

    OdpovědětVymazat
  3. hodně se mi líbí ten náramek a samozřejmě jeho charitativní rozměr ... doufám, že bude v prodeji i v ostatních městech, do Prahy mám docela daleko :(

    OdpovědětVymazat
  4. Natálka - Little Gem: já sama jak kdy :) když nemám náladu, tak mě to nakupování taky nebaví :) Já se spíš vyžívám v nakupování kabelek, bot nebo doplňků :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zápisky pro Lišku: náramky budou určitě ve všech prodejnách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som na to chcela ísť( v Bratislave),ale práca nepustí. :(

    ZAZAlovelife

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jupí :D další důvod proč jít nakupovat. V tohle ty Rendy umíš dycky povzbudit! :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  8. ten naramek se mi libi uz dlouho, ten bych si klidne poridila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Isla by som. Volny termin je vsak uz len od 20.00 a to neviem, ci uz nie je neskoro..To uz budu aj riasenky vypredane :D

    OdpovědětVymazat
  10. Budu doufat že se potkáme, i když taky dnes posmrkávám a asi na mě něco leze.. Ale jinak jsem potajnu doufala, že na akci budou i nějaké blogerky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, niektore kusky vyzeraju naozaj dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Libi se mi modre maxi saty, ale nevim jestli pujdu. Me ve finale zklamala kvalita Missoni for Lindex, takze jsem skepticka.

    OdpovědětVymazat
  13. Jdu hned na 18.hod a těším se, třeba se potkáme :-) I když začínám nějak posmrkávat.. snad mi zázvorový čaj, grep a česneková pomazánka zachrání a já budu moci nakupovat naživo :-) Totéž přeju i Tobě!!

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně něco jiného, moc se mi kolekce líbí. Jen ty ceny, to bude sako za 2500 Kč apod...

    OdpovědětVymazat
  15. Ta vestička je úžasná a náramek samozřejmě také. :) Škoda jen, že na Elle zbyl už jen termín od 20 hodin, kdy se mi to zrovna už nehodí. :( Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  16. Některé kousky jsou fakt krásné, díky za super tip!!! Jen škoda, že je to už zítra .... v Lindexu nakupuji ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  17. To oblečení je naprosto božííí !!

    OdpovědětVymazat
  18. Byla jsem na dovče, takže akci jsem nestihla, ale chystám se na něco podobného do Reserved

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi líbí náramek a to tričko pod ním;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)