úterý 29. října 2013

VIVO zapečená tvářenka a porovnání s M.A.C

O značce VIVO jsem vám poprvé psala v článku o srovnání s paletkou Naked 2 (zde). Dneska vám ukážu další produkt, který se momentálně povaluje na mém kosmetickém stolku a dělá mi společnost. Je to zapečená tvářenka a pro ty jak možná víte, mám slabost (myšleno jako slabost pro tvářenky obecně). Navíc myslím, že potěším ty z vás, které mají raději levnější značky kosmetiky, protože dneska to bude za málo peněz hodně muziky :)





VIVO Baked blush - Rouge shimmer (8g) - koupíte např. zde za 159 Kč

Vybírat můžete ze 4 odstínů a já zvolila narůžovělý Rouge shimmer. Už na první pohled mi evokovala odstín mé oblíbené Dainty od M.A.C. Po srovnání obou odstínů (níže) můžu říct, že se sice mírně barevně liší, ale na tváři bych to asi těžko poznala. Vivo tvářenka mě přakvapila svou velikostí, přijde mi celkem velká a mohutná. Plastové balení je pevné, žádné viklání se nekoná. U zapečených tvářenek (stínů, pudrů...) bývá problém, že jsou někdy až moc tuhé a špatně se nanáší. Např. takové Bourjois tvářenky jsou sice krásné, ale přestala jsem je používat kvůli jejich nepraktickému a zdlouhavému nanášení. Vivo se nanáší dobře a není nutné používat jen hrubší přírodní štětce. Pigmentace je tedy vážně dobrá a pro mě dostačující. Tvářenku postupně vrstvím, až jsem s barvou a sytostí spokojená. Nemám ráda tvářenky, které jsou pigmentované až příliš a když to člověk přežene, těžko se to pak dává zpátky. Vivo je celkem jemná, ne jako třeba Bourjois tvářenky, které mě osobně přijdou spíš hrubší. Tvářenka neobsahuje žádné třpytky, jen se jemně leskne, takže použití rozjasňovače už není ani nutné. Barevně mi vyhovuje maximálně a označila bych jí jako celkem univerzální odstín (i když někdo podobné výroky nemá rád a nemusí souhlasit). Odstín si umím představit jak na blondýně, tak brunetě :) A co mě překvapilo nejvíce, je celodenní výdrž tvářenky! Ráno v 6 hodin jí použiju a v 9 večer jí neporušenou odličuju. Takže celkem není co vytknout :)



Detail tvářenky - připomíná mi Skinfinishe od M.A.C





Porovnání s M.A.C - pro lepší názornost je to větší vrstva :)




Zase se budu opakovat s tím, že tvářenky mám raději od jiných a mnohem dražších značek, ale na druhou stranu nebudu hanit levnou tvářenku, když je fajn a líbí se mi :) Pro mě je VIVO určitě příjemným překvapením, zejména co se barvy a pigmentace týče. A na tváři by asi nikdo nepoznal, jestli mám Dainty nebo tuto. Za tu cenu si myslím, že je to dobrý kup :) Tvářenka se mnou poputuje na dovolenou, protože splňuje všechny moje požadavky pro "cestovní líčidla". Tedy bytelný obal, univerzální odstín, multifunkční využití a nižší cena (což těší v případě, že vám někdo švihne s kufrem a půlku věcí vám rozbije).

Myslím, že tato tvářenka strčí do kapsy polovinu těch hrůz, co se prodávají v drogeriích. A to říkám fakt upřímně, protože za ty peníze takhle pěknou tvářenku jen tak neseženete. Doporučuji omrknout, prodává se ve 4 odstínech a všechny jsou celkem použitelné. Takže stačí trochu googlit :)

Znáte značku VIVO? Máte rády podobné tvářenky? Líbí se vám tento odstín? :)


PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí tvářenky k recenzi

31 komentářů:

  1. páni, ta vypadá super:) Zrovna teď jsem přemýšlela o té Bourjois, protože i ní všichni tak básnili a já jí nikdy nezkusila, ale možná si to ještě rozmyslím:))
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tip :)

    Sháním teď nějaké kosmetické dárky pro kamarádky k narozeninám, tak prohrabu e-shop :)

    OdpovědětVymazat
  3. je nádherná. přesně takové odstíny u tvářenek miluji. hned jdu googlit. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odstín je nádherný, ani moc růžový, ani moc oranžový. S VIVO ještě nemám zkušenosti, ale tahle tvářenka se právě ocitla na mém seznamu věcí, které asi potřebuji:D

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  5. S tvářenkami Burjois mám stejnou zkušenost, úplně mě ta její aplikace odradila a vlastně moc nechápu, co na ní všichni mají. Ze zapečených tvářenek mám hodně ráda tvářenku od Flormaru, která má krásnou barvu a nanáší se opravdu snadno. Z těch nejlevnějších je pak pro mě příjemným překvapením tvářenka Uma, kterou jsem bez nějakých velkých očekáváních zkusila v Tetě. Za nějakých 70,- Kč je úžasná.

    Vivo se mi taky líbí, odstín je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  6. a dá se někde koupit v obchodě? nejen e-shop?

    OdpovědětVymazat
  7. efCZa: u nás se v obchodě nikde určitě koupit nedá :) Je to anglická značka, takže u nás jen eshop :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak tu nutně potřebuju! s vivo zkušenost ještě nemám, ale vidím, že tuto značku asi budu muset vyzkoušet

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín vypadá opravdu pěkně!:)
    Ikdyž já sama bych brala ještě něco světlejšího, protože jsem neskutečně bledá:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tvářenka vypadá opravdu skvěle :) a o téhle značce čtu prvně, takže ti děkuji za tip.:)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Já tedy nedám na Bourjois dopustit, stačí přejet štětcem a krásná tvářička je na světě:)) Hehe, ale tak sto lidí , sto chutí. Tahle tvářenka nevypadá zle, musím to mrknout...

    OdpovědětVymazat
  12. Tvarenka vyzera naozaj dobre, vybrala si si aj pekny odtien, presne ako pises, taky univerzalny. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Renato, pro někoho po napsání tohohle komentáře budu závistivý rejpal, ale prostě mě to štve delší dobu, takže to není opravdu o závisti... Opravdu musí být osm z deseti článků sponzorovaných? Já proti spolupráci jako takové nic nemám, ba právě naopak, ale když je toho moc, je toho opravdu příliš.. A v poslední době je prakticky všechno u tebe sponzorované :/..

    OdpovědětVymazat
  14. Giulietta Montagneuse: to je holt úděl toho, že člověk pokaždé přizná, že něco dostal. Ostatní blogerky (některé) zarytě mlčí a nic nepřiznají a pak to vypadá, že nic nedostávají a všechno si samy kupují :) Nemám ti to za zlé, možná, že vypadá, že je toho hodně, ale holt dělám z jedné "várky" třeba více článků a pak to vypadá, že je toho tolik. kdybych udělala jeden článek na x-věcí, tak ti to nepřijde. Můžu ti slíbit, že za pár týdnů tady bude tolik "mé vlastní kosmetiky", že to hezké nebude :) A dovolím si poznámku na závěr: je mi úplně jedno, jestli něco dostanu nebo si to koupím sama, pokaždé napíšu, co si myslím a proto si myslím, že i všem ostatním to může být jedno :) Pokud se to tobě osobně nelíbí, není nic snadnějšího, než sem nechodit :) Víc k tomu asi nemá smysl dodávat

    OdpovědětVymazat
  15. Tvářenka VIVO je super. Nedávno jsem o ní někde četla a určitě si ji brzo pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jejda to mi neděleeeej, nemůžu zase utrácet! :D sakra :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  17. Vivo, jsem tedy neznala, ale nejspis se po nich poohlidnu, kdyz o ni tak basnis. Ja prave nijak nejsem tvarenkovy maniak, mam vlastne jen tri, jednu do vinova, jednu ruzovou a jednu broskvovou. Ale dlouho premyslim, ze bych mela nejaky odstin dokoupit, protoze se v podstate licim jen tou vinovou (pretty woltz italiana v odstinu 03) a uz mi tragicky dochazi, takze... looromanova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. No barvička je vskutku krásna, určite by som ju využila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Odstín je to krásný, už podobný doma mám, ráda ho nosím hlavně v létě.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. o Vivo jsem už někde četla, ale nějak více nevím. Každopádně ta tvářenka vypadá moc pěkně. Klidně bych jí také vyzkoušela, protože pro tvářenky mám též naprostou slabost :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To vypadá moc pěkně :-) A oceňuji fotku na tváři!

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá vážně skvěle, asi se po ní budu muset mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vivo tvářenka vypadá suprově! Až dopoužívám moji tvářenku hned se vrhnu na tuhle :)

    Můj blog s giveaway :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. je moc pěkná, taky jsem tvářenkový maniak. A na té fotce vypadáš strašně roztomile:)

    OdpovědětVymazat
  25. Srovnávací články mám vážně ráda a tenhle není výjimkou! Uvažuji nad koupi, ačkoliv jsem momentálně spokojená s novou od Bobbi Brown :)

    OdpovědětVymazat
  26. Zajímavá tvářenka, ale mám jich hodně a po této tolik netoužím. Jinak můžu se zeptat jestli po dobu tvé nepřítomnosti co budeš v USA, tak jestli budou nějaké přednastavené články? :)

    OdpovědětVymazat
  27. Veronika - Cosmetic Jam: děkuju :) jednou byl čas i světlo to vyfotit :) Kéž by to tak bylo vždycky :)

    Lucie Dimtová: jéé, to moc děkuju :) To se jen ale zdá :)

    Molie: určitě se budu snažit nějaké články předem připravit, ale určitě to nebude každý den :) spíš bych pak ráda přidávala přímo nějaké tématické z USA, ale uvidíme, jak bude čas a hlavně wifi :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tuhle značku zatím vůbec neznám, nejspíš jsem o ní určitě někdy slyšela, ale nemám žádnou osobní zkušenost.
    Tahle tvářenka ale rozhodně vypadá parádně, ten odstín je perfektní, přesně můj vkus!!! :)

    A ráda bych všechny pozvala na Giveaway o make-upy Maybelline :)
    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  29. Vivo neznám, ale tvářenka vypadá opravdu skvěle ! :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)