středa 16. října 2013

Tip z drogerie: stíny Liquid Metal

Dneska jsem si pro vás připravila tip na fajnové oční stíny z drogerie. Opět trochu porušuji svoje pravidlo, že stíny z drogerie stojí většinou za prd, ale musím uznat, že tyhle si toto označení nezaslouží. Určitě nejsem jediná, kdo je pochválí, protože nadšených ohlasů jsem četla už vícero, takže se s vámi ráda podělím o svou pozitivní zkušenost :)


Stíny koupíte v drogeriích, kde mají stojany Catrice. Můžu radit, kde je mají v Praze (ostatní města zjistíte na stránkách Rossmann, kde mají rozpis, jaké značky mají v jednotlivých prodejnách). V Praze pro Catrice chodím do Rossmannu ve Vodičkově, Tesco My Národní nebo na Budějovické. Pak můžu doporučit ještě prodejnu na Kladně v OC Oáza. A jelikož mi nedávno přišly nějaké slevy do Rossmanna (10% na nákup), tak jsem něco málo ušetřila. Stíny jinak stojí 105 Kč. Jako první jsem si koupila 080 a 020 jsem vyhlížela snad měsíc. Pokaždé byla vyprodaná a mě to děsně štvalo. Hned jak jsem si vyzkoušela jejich tester, věděla jsem, že je chci! Dokonalá růžovo-zlatá, která se nádherně leskne, žádné třpytky ale nečekejte. Skoro by se dala použít i jako rozjasňovač :) Na drogerku fakt moc pěkná barva! Fialovo-šedá 080 se už objevila v mých podzimních oblíbencích, protože k podzimu mi bezvadně sedne. Odstíny jsem se pokusila zachytit z více úhlů, protože hlavně 020 vypadá chvíli růžově a jindy spíš zlato-růžově.

Oba stíny mají spíš takovou sušší texturu. Nečekejte takové to typické "máslíčko" (fuj, za ten výraz se stydím). Na druhou stranu se nebojte ani křídové konzistence. Pigmentace je vážně velice dobrá, zvlášť 020 mě velice mile překvapila. Barva je sytá, metalická a na oku vypadá stejně jako na ruce. Stíny trochu práší a rády opadávají pod oči, takže pozor na to. Opět zmíním odstín 020, protože u něj jsem zaznamenala opadávání o něco větší, než u 080. S bází stíny drží bez problémů celý den a pracuje se s nimi dobře.





Líbí se mi detail stínů - není rovný, jeho plocha je trochu zvlněná a reliéf mi připomíná kůži hada





Vyfocené testery v drogerii:


Tyhle stíny mají každopádně moje požehnání a doporučení pro vás. 020 jsem si zamilovala okamžitě, když se na konci léta objevily v drogeriích, akorát se mi je podařilo ukořistit až nedávno. Stíny vážně omrkněte, myslím, že stojí za to si jedny pořídit a nebudete nákupu litovat. A víte, že já jsem na stíny fouňa a kupuju si spíš dražší značky, takže je to co říct :)

020 je pro mě must-have a pro vás taky jeden z nich třeba bude :)

Zkoušely jste tyto stíny? Zaujaly vás nebo na metalické stíny moc nejste? :)

43 komentářů:

  1. Vypadají vážně nádherně;) Jen v Praze vím pouze o Tescu na Andělu, kde Catrice mají:(

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mne pripominaju Cyber tiene od Estee Lauder, ktore sa mi velmi pacia (aj ked este nie som vo faze kde by som dala 20+ eur za tiene (zatial -.-)) :D Su tieto podobne? Vyzeraju tak :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Liquid metals jsou super, mám je doma a nedám na ně dopustit
    A na tu cenu jsou opravdu skvělé, až mě to překvapilo, protože jsem jim původně vůbec nevěřila (z recenzí blogů)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou opravdu krásné, a na drogerku jsou příjemným překvapením. Jen mě mrzí, že u nás stojany Catrice bohužel nemají.. Ale pokusím se po nich mrknout jinde :))

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne, na zimu budou fajn ty tmavsi c. 80. Ja treba nemuzu mit ruzovou okolo oci, protoze vypadam jako ubrecena. Kazdopadne to rozjasneni bude nadherne. Jen prosim s mirou! At se zas vsichni nelesknou od nosu az po oboci... :-D vyfotte se nekdo namalovany, jak to vypada na ocich, prosim! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Na tyhle mám už zálusk dlouho :) Akorát bych chtěla ty fialové a ty u nás ještě nejsou :(
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  7. Ta 020 vypadá dobře, ale nevím jestli by to ke mě šlo. Zaujala mě i 010 a 090 aspoň na ně kouknu až půjdu okolo :)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem nějak celkově přestala stíny používat, ale ty růžové vypadají moc hezky... včera jsem chtěla omrknout ty jejich nové paletky, ale mám od přítele zákaz nakupovaní nových zbytečností...ale stejně se na ně zajdu o víkendu podívat, díky bohu za ten Rossmann v Oáze, tam seženu vždycky všechny limitky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, líbí se mi odstíny 010, 020 a ještě fialový a tyrkysový ^__^ Ale bohužel u nás není Catrice k sehnání :(

    OdpovědětVymazat
  10. Hodili by se mi všechny.Ta růžová je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,

    ty se vyskytuješ i v Kladně? Zrovna do týhle drogérky občas zajedu.

    Jinak stíny super, už jsem je okukovala minule. ALE docela bych uvítala, kdyby z nich udělali nějakou paletku, já prostě mono stíny nemusím a ty magnetický paletky se mi prostě nelíběj... jsem asi přehnanej estetik

    Každopádně mi stíny překvapily :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou nádherné! U nás ale kosmetiku Catrice neseženu :( achjooo...

    OdpovědětVymazat
  13. Musela jsem si celou dobu opakovat: nepotřebuješ další růžový stíny :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají úžasně! Snad až se objeví nějaká ta sleva, šáhnu po nich! Přeci jen 105 Kč za jeden stín není málo.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Uá, ty fialové musím mít!

    Jinak v Brně je Catrice v Rossmannu v Olympii.

    OdpovědětVymazat
  16. Stínů mám, že nevím co s nimi, ale tohle je dobrý drogerkový tip, ty jen tak nějaké stíny neoceníš a máš přehled.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. no som zvedava,ci u nas na Slovensku tieto tiene maju,lebo ma naozaj zaujali :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou úžasné, zrovna tyhle odstíny by se mi moc líbily! Ale u mně v okolí Catrice není :/

    OdpovědětVymazat
  19. Odstíny mají vážně nádherné a pigmentace vypadá taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ta 020 je nádherná! Byla to láska na první pohled:))

    OdpovědětVymazat
  21. Ačkoli na stíny teda vůbec, ale vůbec nejsem, do těch růžovo-zlatých asi půjdu. Vypadají úchvatně! Zrovna mi přišly růžové šaty na závěrečnou tanečních, vsadím se, že budou tvořit dokonalý pár!

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  22. Myslím, že potřebuju všechny odstíny :D Ale do 020 jsem se taky hned zamilovala na první pohled.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 030 je dokonalá barva! škoda, že se ke Catrice nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  24. jsou úžasné!! potřebovala bych na taneční takovéhle stíny.. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsou nádherné, asi o nich pouvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  26. Škoda, že u nás není stojan Catrice, koupila bych si ten ruzovouckej stín :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se víc líbí Essence Metal Glam, tyhle mě při testu v drogérii zklamaly.

    OdpovědětVymazat
  28. Tyhle stíny jsou super, taky mám ten zlatavý doma a ráda ho používám. Vůbec mi připadá, že Catrice stíny docela umí, mám ráda i ty jejich mono stíny a čtyřpaletky. Ty metalické stíny od essence se s těmihle nedají srovnat.

    OdpovědětVymazat
  29. Všude čtu chválu na Catrice a ještě jsem to nikde v žádné drogerii neviděla :/.. Každopádně jsem ráda, že teď už vím, že jsou v Rossmannu a stačí se jen podívat kde. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Mám 040 a jsem taky celkem spokojená, jen mi na víčku nevydrží zas tak moc dlouho. Ale odstín se mi líbí, takže koupě nelituji :)

    OdpovědětVymazat
  31. nechápu, proč Catrice je jen v některých Rossmannech ... kdyby to byla nějaká dražší a luxusní značka, tak neřeknu půl slova, ale nevidím důvod, proč by nebyla prodávána i v menších městech ... podle mě jen přichází o zákaznice a tyhle komentáře jsou toho jen důkazem - hodně holek by si stíny koupily, ale nemají kde ... stejně jako já, nepojedu do většího města jen kvůli stínům za stovku :/

    OdpovědětVymazat
  32. Už jsem po nich hodněkrát pokukovala, tak jsi mě jen utvrdila v tom, že asi příště půjdou do košíku:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  33. Liquid Metal som si prvýkrát (a zatiaľ jediný) kúpila v jednej letnej limitke. Je to pekný zlatý tieň, asi rovnaký ako v bežnom sortimente tá 030. Som s ním spokojná, ale až tak nadšená zasa nie. Pigmentácia je ale super, ale len vtedy, keď si tieň nanesiem prstom. Nemala som v pláne si ďalšie tiene kupovať, tiež mám radšej drahšie (Dior-ky), ale keď vidím tieto tvoje odtiene, chcem ich tiež. Hlavne tie ružovo-zlaté!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Rendy, zrovna tyhle dvoje uz mam par tydnu doma, ale jsem s nima nespokojena, protoze mi prijde, ze trpytky mam vsude a na vicku skoro nic a rozhodne ne zadnou barvu. At nanesu ruzovej nebo sedej odstin oboje mi na oku vypada uplne stejne :D Nanasim je normalka stetcem a tak nevim, co delam blbe :( Ale nadsena z nich nejsem ... a pritom kdyz jsem si je zkusila v drogerce, tak mi na ruce vypadaly presne jak to tu mas vyfocene. Mozna je zkusim nanest prstem...

    OdpovědětVymazat
  35. Katherine S: plus ty prodejny, co jsme jmenovala :)

    moon: ty od EL nemám, takže porovnat nemůžu, bohužel

    ohmybeautifullife: já kolem očí nemůžu červenou a spíš takové výrazné růžové. Tím, že je tahle metalická a do zlata, tak to nevadí a mě osobně se to moc líbí :)

    Mikinka: občas se tam vyskytuju :) Je to mé rodné město a rodiče bydlí kousek odtud, takže do Oázy občas zavítám :)

    Ivet: já si to opakuju často a jako bych ten hlas uvnitř nějak neslyšela, nebo co :))

    OdpovědětVymazat
  36. Jana: uznávám, že o stínech z drogerie málokdy řeknu něco pochvalného, ale tyhle si to zaslouží :)

    Denisa Henzlová: no, jako Catrice je bůhvíproč jen v některých Rossmannech :/

    Markvitka: zkoušela jsi použít nějakou bázi? :) Mě bez ní nic nedrží

    Zápisky pro Lišku: tak to jsme dvě! taky to nechápu, je to škoda...radši bych vykopla Miss Sporty a dala tam Catrice

    Lenka Greskova: já některé stíny taky nanáším prsty, protože mi to přijde lepší, takže jestli ti to vyhovuje, proč ne :)


    lucinka: já si před líčením dávám kapesník pod oko, aby tolik nepadaly. Zvlášť ty růžové padají. Jinak co se pigmentace týče, asi záleží, jestli používáš nějakou podkladovou bázi a jaké máš štětce. Klidně stíny nanášej prsty, jestli ti to přijde lepší. Já používám štětec ze Sephory, doporučila bych nějaký z přírodních štětin, ne syntetický :)

    OdpovědětVymazat
  37. Odtien Gold n´ Roses je naozaj pekny. :)

    OdpovědětVymazat
  38. přemýšlím jestli koupit zlatorůžové color tattoo nebo catrice... můžeš porovnat?
    každopádně u catrice zbožňuju jejich názvy :) maj je vtipný

    OdpovědětVymazat
  39. Tak jsem j¨se na ně byla podívat, 020 byla klasicky vyprodaná, ale tester byl a myslím, že blondýnkám tento odstín sedět nebude - ale pro brunetky je to MUST HAVE!! Já přemýšlím o 080 a 010 vypadá taky skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  40. Vyzerajú skvele. Idem sa pozrieť, či ich majú aj na slovensku.

    navštívte môj blog: momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)