úterý 8. října 2013

Soutěž o krém Eucerin

Moc mě těší, že pro vás můžu vyhlásit další soutěž :) Tentokrát si můžete zasoutěžit o depigmentační krém Even Brighter od Eucerinu. Pokud by vás zajímaly podrobnosti o tomto krému, neváhejte se podívat ZDE a dozvíte se více informací. Věděly jste, že Eucerin znamená v překladu "krásný vosk"? Ještě mnohem více zajímavostí o této značce se dočtete v tomto článku. A protože se vám minule jiný systém soutěžení líbil a zdál se vám spravedlivý, tak si to dneska zopakujeme.



Pravidla soutěže jsou následující:

1) buďte pravidelným čtenářem blogu přes GFC
2) přidejte jakýkoliv komentář pod články ve dnech 8.10-15.10.2013
3) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás)

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články. Čili ode dneška po dobu jednoho týdne probíhá soutěž, v úterý 15.10.2013 ve 20h. vylosuje random číslo dne (8.10 je 1, 9.10 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevil budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)

Držím palce a budu se těšit na vaše dojmy. Zároveň děkuji zastoupení Eucerin za poskytnutí dárku do soutěže.

94 komentářů:

  1. To vypada dobre :-) a super jr i ten napad s losovanim vyherce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ted se to tu jen dárky hemží :) což je jedině dobře pro nás čtenáře, ale i to vypovídá o tobě, že blog je úspěšný a to jsem ráda.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda kosmetiku Eucerin,obzvlášt v zimě, kdy trpím na suchou pokožku.
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle krém mám na nákupním seznamu už dávno, tak si držím palce! 50.shades.of.anana@gmail.com

    Jinak tě čtu pravidelně a pořád, jen někdy trochu nestíhám, protože jsi neuvěřitelně produktivní a nechápu, jak to děláš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, po létě by se něco lehce depigmentačního hodilo :)
    stargirl1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy, jo, tenhle styl soutěže je fakt ojedinělej =o)
    Navíc Eucerin je fajnovej, pravidelně kupuju tělový mlíko, na tvý doporučení krém na ruce a jako paráda. Krém jsem ještě neměla...
    Anjelsa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo,další soutěž....teda ty jedeš :-)
    onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. I kdyz se asi nezucastnim, tak ten zpusob losovani se mi libi. Dobry napad!

    OdpovědětVymazat
  9. Horackova19@gmail.com

    Krém vypadá zajímavě, rozhodně by se hodil!

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda, Eucerinu jsem už pár let věrná a zase bych chtěla vyzkoušet něco nového ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, ten bych uvítala, mám celé dvě pigmentové skvrny a ještě jsem nepřišla na to, jak se jich účinně zbavit :(

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. líbí se mi že jsi teď začala s takovým stylem soutěží. Chodím sem denně, ale nekomentuji, tak mě toto donutí :)

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji pravidelně :) krém vypadá hezky, kdyby se na mě usmálo štěstí, dala bych ho mamce k Vánocům :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ha, super soutěž. :) Vadilo by, kdybych si výhledově někdy v budoucnu ten systém soutěžení vypůjčila? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle systém souteží je super a originální, chválím :) A ten krém taky vypadá moc dobře. Řekla bych že jako dárek k narozeninám pro mou 34 letou sestru kterou trápí skvrny po akné by byl úplně ideální. No, budu nám držet palce :D
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. sledujem ta pravidelne :) krem vyzera fajne..
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. eucerin krémy jsem ještě nezkoušela, tento vypadá skvěle!

    kaca.ziakova@seznam.cz

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. Fantasticky darcek k Vianociam pre maminku alebo tetu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hezka soutez:) To s tim voskem je zajimave, kdyz jsem si to precetla, vzpomnela jsem si na Digitalni Pevnost, kde se hrdina pod dopisy podepisuje Sin Cere, bez vosku, protoze v minulosti se sochy opravovaly voskem a jen ty nejlepsi byly opravdu 'sin cere', z cehoz vzniklo anglicke sincere, tedy uprimny:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Eucerin mám ráda, ale hledám často levnější varianty, ráda bych vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  21. Další super soutěž! Kosmetiku Eucerin mám ráda, pár krémů jsem už zkoušela a vždy jsem byla spokojená. tenhle mě taky zaujal, protože se mi zdá, že se mi na obličeji v poslední době objevilo pár menších pigmentových skvrn, zkoušela jsem už jeden od Vichy, ale ten se mi zdá moc nepomohl a tento by mohl být třeba účinější, bylo by určitě super krém vyhrát.A že Eucerin v překladu znamená krásný vosk jsem teda nevěděla :)

    janeckova.mart@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  22. Čtu tě každý den už dlouho, ale taky komentuju jen málo, polepším se :)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Depigmentační krém by se mi po létě rozhodně hodil. Mám nepěkné skvrny na obličeji.
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tenhle krém se mi líbí - opravdu by se mi hodil na mé pihy :)

    OdpovědětVymazat
  25. Hmm, ten vypadá krásně a hodil by se! :-)

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Eucerin jsem ještě nezkoušela, tak třeba se na mě usměje štěstí :)

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. To vypadá hodně zajímavě! Líbil by se mi :)

    gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. I já připojuji komentář :-) Budu se opakovat, ale stejně - mám ráda tvůj blog, těším se na každý nový článek a tvoje recenze mi pomáhají řešit dilema - koupit/nekoupit a za to ti patří můj velký dík :-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  29. Ten by byl pro maminu jak vyšitý :)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Po lete by sa tento krémik celkom hodil :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. tenhle systém je fakt fajn :) a depigmentaci potřebuju jak blázen :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tuhle značku jsem snad ještě nikdy nezkoušela, ale rada bych :)

    OdpovědětVymazat
  33. Eucerin! Paráda!
    janca,randovka@gmail.com
    thehugelover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Eucerin je super značka - mám obzvášť ráda jejich produkty proti akné. Narozdíl od většiny produktů, co jsem si kupovala od jiných značek, tyhle mi s tím vážně pomohly.

    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Eucerin je značka, kterou chcu uz dlouho vyzkoušet. Tak třeba se postesti.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Super, Eucerin mám ráda, tak třeba se poštěstí.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Určitě bych krém ráda vyzkoušela :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. depigmentace, to je to, co potrebuju. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tenhle systém soutěže se mi také moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Krém bych moc ráda vyzkoušela. Slyšela jsem o něm samé chvály :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. tuhle značku jsem chtěla vždycky vyzkoušet, ale v záplavě ostatních možností jsem se k ní ještě nedostala, takže možná teď? ;)

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. To bych dala mamce pod stromek
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Parádní cena :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Pravidla jsou opravdu fér :) Rády bych vyzkoušela krém, ještě jsem ani tuto značku nezkusila :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Na vyzkoušení by byl super a přinejhorším dám mamce :)
    kohoutova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ja s tym napriklad suhlasim, teiz by som radsej odmenila niekoho, kto blog pravidelne navstevuje. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Tak určitě by za zkoušku stál :) Od téhle značky jsem ještě nic neměla :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  48. Jé ten by se mi hodil, po létě mám pod očima fleky, něco jako velké pihy, třeba by mi pomohl, tak uvidíme, třeba budu mít štěstí :-)
    Nikol-C@seznam.cz
    pa Niki

    OdpovědětVymazat
  49. Super systém. Eucerin bych ráda vyzkoušela.
    sabinagrohova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Na tento krém si dělám zálusk už dlouho, moc bych ho chtěla vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ďalšia súťa, uvidíme či budem mať tentokrát šťatie :) Krém vyzerá super, ja síce pigmentové škvrny od slniečka nemám (zatiaľ) ale mám ich celkom dosť od akné. Bude tento krém účinný aj na ne ?
    wewepeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Super značka! Mám od Eucerinu korektor, můžu jenom doporučit. Akorát ta cena mi vadí, toho korektoru je celkem málo.
    cizkova.eliska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Od Eucerinu jsem vyzkoušla zatím jen pár vzorečků a byla jsem spokojená, bohužel patří do té vyšší cenové kategorie.
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. krém vypadá moc dobře:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Se to tu teď soutěžemi jen hemží! :)

    OdpovědětVymazat
  56. Jé, koukám, že se soutěžema se roztrh pytel;) Včera skvělá soutěž, dneska..;) Eucerin jsem nikdy nezkoušela, ani žádný vzoreček, takže mě zajímá, jaká značka bude..;)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Eucerin je veľmi dobrá a kvalitná značka ale škoda ze je dosť drahý :) :)
    vanca7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Miluju krémy eucerin kupuji je pro dcerku která trpí atopickým ekzémem. zavrelova.ala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Od tejto značky som ešte asi nič neskúšala :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Mám od Eucerin ráda opalovací krémy a sprchový olej, nic jiného jsem od nich zatím nevyzkoušela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Depigmentační krém by se mi velice hodil :) Od Eucerinu jsem měla micelárku a byla dobrá. E-mail krasabarev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Přesně tenhle krémík plánuju pro mámu k Vánocům :-)
    lenka.cip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. eucerin má skvělý oční krém a krémy na suchou pokožku
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. tohle by se mi přesně hodilo, na PS trpím nehorázně:( super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Skvelý spôsob žrebovania a ten krém vyzerá super, čím viac sa prehlbuje jeseň a nlíži zima, potrebujem niečo na hydratáciu a rozjasnenie :)
    Nikavero
    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Ach ten by se hodil, jsem touto značkou nepolíbená zatím :)

    X-zina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Eucerin rada vyskusam :) ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  68. od Eucerinu jsem jednou zkoušela korektor a byl super :) Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Bezva způsob soutěže :) Tvůj blog mám moc ráda, takže hodně komentářů není problém :D
    Eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. mamka ho má ráda :)
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Musela jsem si třikrát přečíst pravidla, abych chápala! No, ale Eucerin je jedinej, kterej mi z těch lékárenskejch jakž takž vyhovuje, takže... doufám, že někde vydyndám aspoň vzorek.

    OdpovědětVymazat
  72. Zaujímavé pravidlá, skutočne potom výhru dostane niekto, kto tvoje články číta, to je veľmi šikovné! :)
    www.sueandcolours.blogspot.sk | sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ale teda moc mi nění jasný, co přesně znamená GFC..doufám že to že jsem mezi pravidelnými čtenáři jinak fakt nevim :D
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Super, tenhle jsem chtela vyzkouset!! :)
    Lucienne131@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. deniskaa.05@seznam.cz
    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)