pondělí 7. října 2013

Rtěnky a lesky Caresse + soutěž o ně

To, že se rtěnky a lesky Caresse blíží do našich drogerií už nejspíš dobře víte. Takže ještě než vypukne davové šílenství, a rtěnky se objeví na každém druhém blogu, tak bych vám chtěla několik odstínů ukázat. Přišlo mi už několik dotazů na to, kdy se rtěnky a lesky objeví v drogeriích, podle všeho by to mělo být každým dnem. Někdo už psal, že je v drogerii potkat, já zatím ne, ale jestli víte, kam na ně, určitě to dejte v komentářích vědět :) A kromě představení rtěnek a lesků v akci si o pár kousků můžete samy zasoutěžit a vše se dozvíte na konci článku.


Rtěnky i lesky budou stát 199 Kč. O rtěnkách Caresse Rouge jsem vám psala asi už před rokem, kdy nebylo vůbec jisté, jestli se u nás v drogeriích někdy objeví. Rtěnku jsem si kupovala někde přes internet, akorát, že jsem si nevybrala moc dobrý odstín (č.501) a na rtech rtěnka zanechala pouze lesk, ale barvu žádnou. Vlastně si myslím, že rtěnka je celkem silné slovo, v případě těchto produktů. Jsou to spíš tónované balzámy, nečekejte sytou barvu a plné krytí jako od rtěnek. Každopádně se nedají srovnávat např. s Color Whispers, které jsou podle mě tragické. Tyto Caresse barví celkem solidně, nemusíte rty přejíždět 10x, než se dočkáte nějaké barvy. Nezalézají do vrásek, rty nevysušují, skoro bych řekla, že je i jemně hydratují (obsahují olej) a jsou na rtech moc příjemné. Výdrž taky slušná, u mě rozhodně větší než u CW, když nic nejím ani nepiju, tak klidně i hodina a víc (což je u mě slušné skóre). Líbí se mi detail na zavírání rtěnky, celkově na mě působí trochu luxusnějším dojmem, i když jsou prostě jen plastové. Ve výsledku mám z balzámů větší radost a přijdou mi mnohem lepší, než má první zkušenost s odstínem 501. Líbí se mi, že jsou na rtech nenápadné, spíš dodají lesk a jemnou barvu a to mi vyhovuje. Pokud máte rády intenzivní barvu a dlouhou výdrž, tohle asi nebude to pravé pro vás :) K dostání bude 12 odstínů.











Rtěnko-balzámy se mi líbí moc, ale jak si vedou lesky Caresse Shine? Překvapilo mě jejich složení - 30% vody a 60% odlehčených olejů (co je těch zbývajících 10% se mě neptejte :) Hned jak jsem je viděla, vzpomněla jsem si na YSL Glossy Stain  Je to přeci jen jedna korporace a ty si jak víme rády půjčují svoje produkty navzájem :) Po vyzkoušení mi ho připomněl ještě více. On je možná i svým obalem hezčí, než YSL, ale to je spíš otázka vašeho vkusu. Každopádně je to takový hybrid lesku, tekuté rtěnky a stainu. Minimálně pro mě to není lesk v pravém slova smyslu a pod slovem lesk si představím něco trochu jiného. Opravdu mi strašně moc připomíná YSL (škoda, že ho už nemám, že bych je mohla lépe vzájemně porovnat). Když lesk nanesu na rty, je to trochu zvláštní pocit. Jako kdybych si na rty nanášela vodičku, než lesk či barvu. Pro mě je trochu mínus, že stainuje (rty obarvuje), protože tmavší odstíny mizí trochu nerovnoměrně a barva mizí směrem do středu rtů. Je sice fajn, že když se lesk ze rtů setře, tak zůstanou lehce obarvené, ale já na stainy moc nejsem. A dost záleží na odstínu, protože ty tmavší mi přijdou takové zvláštní :) Nějak mi chybí slova na to, tuto věc popsat. Kus od kusu je to prostě jiné a mezi lesky jsou rozdíly. Aplikátor ve tvaru slzy je praktický a nabírá dostatečné množství barvy. Trochu mínus vidím v tom, že je aplikátor celkem krátký a zajímalo by mě, jak se bude lesk nabírat, až bude docházet. A ještě jedno mínus - lesk má tendenci vysušovat rty. Když jsem ho používala celý den v kuse, večer jsem měla na rtech suché šupinky, což zejména u tmavších odstínů nevypadá dobře. Oblíbila jsem si odstín 101, ale osobně bych do těch tmavších odstínů nešla. Ale víte jak - 100 lidí, 100 chutí.



Odstíny zleva: 501 - 102 - 101 - 400







Záměrně vám ukazuji jen jeden odstín, o ty ostatní budete soutěžit vy :)













Mě osobně se více líbí rtěnky. Vyhovují mi více, nevysušují rty a jsou příjemně decentní. Lesky jsou sice krásné, hodně podobné mnohem dražšímu Glossy Stain od YSL, ale jak jsem psala výše, mají své mouchy. Možná kdyby to byly klasické lesky, tak bych s nimi kámošila víc, ale stain záležitosti nejsou moje krevní skupina.

Ale jak jsem psala - každému se líbí něco jiného, takže si některé z vás lesky vyzkouší samy. Nejlepší je všechno vyzkoušet sám a posoudit to z vlastního pohledu :) Zítra vylosuju 3 komentáře pod tímto článkem a pokud dotyčné budou chtít, získají každá jeden lesk. První dostane na výběr ze všech odstínů a na tu poslední logicky zbude ten poslední :)

Jak se lesky a rtěnky líbí vám? Máte v plánu si nějaký pořídit nebo vás nelákají? :)


PS: rtěnky i lesky byly dárek od L´Oreal

268 komentářů:

  1. Už se moc těším až oboje vyzkouším! :)

    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvičky, už se na ně těším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na puse mám stejně radši lesky a ty rtěnko-balzámy určitě budou skvělé i z odstínů bych si pár vybrala,tak teď hlavně doufat,že se třeba na mě usměje štěstí :-)
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadaji uzasne nejvice se me libi odstin 102. :-)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný obal i obsah :)

    X-zina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, pořád je v drogeriích marně vyhlížím a nemůžu se dočkat :(

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mě osobně víc zaujaly lesky, mají hezké balení i ty barvičky se mi líbí. Rtěnko-balzámů mám doma dost, takže tyto od Lorealu mě nijak zvlášť neoslovily.

    ultimatechic@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dobře odstíny co máš na rtech jsou krásné
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujaly me trochu vic lesky, ale na oboje se urcite pujdu podivat do drogerky.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja se priznam,ze jsem je jeste nezaznamenala,ale vypadaji skvele:)

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnky jsou nádherné,už je vyhlížím v drogerii,hned si pro nějakou poběžím:)

    OdpovědětVymazat
  12. i mně jsou velmi sympatické ty "rtěnkobalzámy", sice se s nima teď roztrhl pytel, ale já mám stále pocit, že jich nemám dost :D na lesky úplně nejsem, ale tyto barvičky vypadají opravdu lákavě:)

    OdpovědětVymazat
  13. Lesky i rtěnky vypadají opravdu dobře, líbí se mi i jejich obal - ve zlatém provedení a u lesků je ještě krásně vidět odstín díky tomu proužku! Naopak u rtěnek se mi nelíbí průhledné víčko, působí to pak laciněji. :(

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi moc. Obecně lesky nemám moc ráda, ale když to není zase tak úplně lesk, mohl by mi vyhovovat.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No vidíš a mně zase víc vyhovuje ten lesk, než rtěnka :-) Hrozně mě baví, že je to opravdu taková vodová konzistence. Ale opravdu, sto lidí, sto chutí. A určitě si koupím ještě nějaké další odstíny, až na ně narazím někde v drogerii

    OdpovědětVymazat
  16. Noo, mam v planu si poridit nejakou tu "rtenku" :) Tyhle tonovaky mi celkem vyhovuji.
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. jsem více na rtěnky, takže ty mě zaujaly o moc víc. Avšak ani leskům se nebráním.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujaly mě moc, hlavně rtěnky. No ještě jsem si nestihla pořídit ani Lipcolor Butter od Astoru a už je tady další položka na seznamu :-D Těším se na ně, vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  19. zejzen@gmail.com
    Na lesky si teprve zvykám, ale proč bych štěstí nezkusila, že ano. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rtenky nejsou moje parketa, takze tohle se tvari jako idealni kandidat do me kosmeticke sbirky :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten odstín 501 mě dostal, podobný jsem kdysi měla od jiné značky a moc mi slušel :) Akorát už se asi nevyrábí, takže bych tenhle od L'Orealu určitě uvítala ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadají moc hezky, určitě vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  23. Z letošních podzimních novinek na rty mě nic nenadchlo, ale tohle jsou dvě věci, na které se opravdu hodně těším. L'Oréal pro mě málokdy bývá zklamáním, tak doufám, že ani tohle zklamání nebude. Plánuji si pořídit jak rtěnku, tak i lesk. Rtěnek mám asi milion, ale lesk ani jeden a chci jim dát znova šanci. ... No, a ty obaly vypadají prostě krásně.

    OdpovědětVymazat
  24. vyzeraju absolutne genialne neviem sa dockat na ne. vyzeraju ako stvorene na jesen
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. To vypadá skutečně zajímavě, snad budou brzy k sehnání :)

    night.fury17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezké barvy :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. nádherné obaly i barvičky, já jsem asi taky více rtěnková, ale je to spíše podle nálady a počasí (vítr, dlouhé vlasy a lesk, to néé) :)

    OdpovědětVymazat
  28. Uvažuji, že se půjdu podívat na ty rtěnky :) Vypadají vážně skvěle, lesků mám jen pár, moc se mi líbí 102 a 400 :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nějak jsem se teď dala na rtěnky i když jsem je dřív nemusela takže bych určitě vyzkoušela. Bohužel jsem je neviděla :-(

    OdpovědětVymazat
  30. Som poriadne zvedava :) lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Vyzerajú lákavo, už aby boli dostupné :-) A zlatý obal je top :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Já rtěnkám, leskům a "rtěnkoleskům" přicházím na chuť teprve poslední dobou, ale nějaký bych určitě vyzkoušela, až na ně narazím ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty rtěnky vypadají dobře a mají krásné obaly.
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Moc pěkné barvičky :) a opravdu povedený obal.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Vlastně mám na "pololesky" stejný názor jako ty.. člověk neví, co od nich čekat.. nejraději mám rtěnky, ale určitě bych v případě výhry leskem nepohrdla! :D

    Eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Super barvičky a článek:). Přemejšlim o odstínu 101

    linda.pesulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Upřímně,když na lesky moc nejsem,tyhle mě vážně lákají ale ani rtenky nevypadají špatně :-)
    onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Nevies niečo o tom ci dojdu aj na Slovensko? Vyzera to skvele :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Nevím proč, ale více se mi líbí odstíny lesků, i když je na podzim vůbec nenosím :D, takže skončím spíš u rtěnky

    OdpovědětVymazat
  40. Na lesky jsem koukala v zahraničí a vadilo mi, že mají třpytky. Ale rtěnky jsou krásné, určitě si nějakou pořídím. :)

    Lindsay24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Hodně mě tato řada láká, více se mi líbí ty rtěnky, ale i lesky nevypadají špatně :)
    vendelin1989@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Mně se líbí moc, rtěnko-balzám je asi moje nejoblíbenější věc na rty, ale z popisu mě zaujaly i lesky, jsem na ně fakt zvědavá. Minimálně je omrknu v drogérii :).

    OdpovědětVymazat
  43. No mě se líbí moc, mám celkem podobný vkus na odstíny jako ty, ty detaily na rtech, nádhera. Jinak mě celkem překvapila cena, když si vezmu, že například Whipserky od M. běžně stály skoro 150 Kč... takže paráda:)

    OdpovědětVymazat
  44. Ty barvy jsou moc povedené ;-)
    Kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Jeee, tak ten bych chtela:) july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Moc se mi líbí obaly, co se ale týče fotek, asi bych šla raději do lesků než do rtěnek - když už rtěnka, tak pořádně pigmentovaná:) Ale složení zní dobře.

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Moc krásný obal. Jednoznačně si koupím nějakou rtěnku!
    minarovazaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Je mam uz doma, kupovala jsem je v Nemecku a jsem mic spokojena a pouzivam je obcas pres sebe -rtenka je do fialova a lesk do ruzova a kombinace se mi mic libi.. Urcite planuju dalsi odstiny, obal je napristo krasny, elegantni, ale u nas jeste nejsou, treba se na me usmeje stesti 😉.

    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Mě asi taky lákají víc ty rtěnky, ale proč nezkusit i lesk. :) všechny barvy vypadají moc pěkně. :)

    stonava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Mam sice radsej klasicke ruze, ale tie lesky sa mi pacia uz len vdaka obalu, ktory vyzera velmi luxusne :D Je to asi smiesne, no kupila by som si ho hoci by som ho pouzila len par krat :D
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ještě jsem je nikde nepotkala :-) Potom omrknu 400.

    OdpovědětVymazat
  52. balzámo-rtěnka vypadá dobře, ale mám radši něco, co rty pořádně obarví a klidně i trvaleji, takže mě více zaujaly ty lesky, i když lesky nemám ráda :D ale pokud jsou více barvící,tak by to mohlo být zajímavější.
    třeba mě vylosuješ :))
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. asi je půjdu okouknout do drogerie, ale já se tam nikdy nemůžu rozhodnout jaký odstín, takže většinou odcházím s prázdnou :D A.

    OdpovědětVymazat
  54. rtěnky mě zaujaly víc, ale ani ty lesky nevypadají vůbec špatně..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  55. Ja jsem zase spis na lesky nez rtenky. Ty kdyz zmizi, tak mne to tolik netrapi jako u rtenky :-)
    Ale musim rict, ze Loreal jako takovy je mi sympatictejsi cim dal vic :-)

    Ellen.cigi@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ja mám v pláne asi všetky kúpiť aj rúže aj lesky dnes som bola pobehať po drogerkach ale ešte nikde nič...ja som taký magor, že kúpim, potom mi to doma stojí, nepoužívam to a nakoniec tým niekoho obdarujem:D

    OdpovědětVymazat
  57. Mně se líbí mooc a těším se, až budou konečně v obchodech a budu je moct vyzkoušet..
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Vyzkušela bych obojí... na zimu klidně lesky na léto to vidím spíš na rtěnky - nebudou tak hutné.
    MessagesbyLucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Musím říct, že mě překvapila cena - tipovala bych i o 50 - 80 Kč víc, protože ty obaly se jim tolik povedly a za design se platí. A kromě těch krásných obalů mě zaujaly i ty barvy - přijdou mi hodně ženské, nositelné a líbí se mi, že jsou krémové bez třpytek :) A popis té konzistence u lesku mě překvapil, já myslela, že je to jen pigmentovanější lesk a ono to vypadá na víc :)
    mademoiselleeem@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tato novinka mě zaujala a určitě se pak na rtěnky i lesky půjdu podívat :).

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ty rtěnky vypadají krásně. Určitě se na ně půjdu podívat.
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Vypadají skvěle, i ty obaly...určitě ji musím zkusit, ať už jako výhru, nebo vlastní koupi :)
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  63. Dávám přednost spíše rtěnkám, takže tuto bych určitě vyzkoušet chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  64. ruze vyzraju uzasne! v poslednej dobe som na ruze akysi maniak,chcem mat vsetky! :D a vsetky mozne odtiene :3
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Mě osobně vyhovují více lesky než rtěnky, a tyto jsem u nás ještě neviděla, odstíny se mi líbí všechny.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. tak až k nám dorazej tak jdu do 301 a 200, to je jasná, ale k nám všechno doráží šíleně pozdě :( a nebo vůbec :-/ markole.221@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. absolutv: bohužel takové informace bohužel nemám, takže netuším :(

    OdpovědětVymazat
  68. Jelikož tinty mám ráda, tak jsem na ty lesky moc zvědavá :-) ale ten obal... To je skoro jak nějaký klenot, prostě luxus. Jestli se na mě usměje štěstí, tak muj email : veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Krasny obaly, na rtenky se zajdu mrknout :-)
    anetka.riemerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Rtěnky i lesky vypadají skvěle, jak odstíny tak obaly. Opravdu se to moc povedlo. Už jsem se na ně dívala v drogerii a mám v plánu nějakou tu koupi, ale určitě bych byla i ráda kdyby se mi podařilo vyhrát u tebe :)

    OdpovědětVymazat
  71. Já mám radši rtěnky, většina lesků na rty mi lepí a mám je pak popaplané po celých rtech :/. Navíc se mi na ně vě větru lepí vlasy :D:/.
    Barvy jsou nádherné jak u lesků tak u rtěnek.

    kate.lacina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ahojky, více mě lákají rtěnko-balzámy a asi nejvíc mě zaujala barvička #04.. zamilovanost :o)))
    matovkova.luci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ten štěteček od těch lesků vypadá jako... ehm... zvláštní květina.

    OdpovědětVymazat
  74. horackova19@gmail.com

    Barvičky vypadají opravdu hezky! :) Už aby to bylo u nás :)

    OdpovědětVymazat
  75. Po celkom dlhej dobe ma nieco naozaj zaujalo z drogerie, po tych ruzoch sa urcite poobzeram. ;)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Rtěnku jsme si zkoušela v srpnu na dovolené v Rusku. Nakonec mi v košíku nepřistála, tak aspon nemusím tolik litovat, když bude k mání i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
  77. tie rúže ma naozaj zaujali :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Rtěnka s odstínem "301" vypadá skvěle, hodila by se mi :) Lesky mám sice raději, ale rozhodla jsem se, že na podzim dám šanci rtěnkám :)
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Rtěnky i lesky vypadají moc hezky, určitě se po nich půjdu podívat do obchodu. Rtěnkám přicházím na chuť až poslední dobou, radši jsem měla vždy lesky, protože nejsou tolik výrazné. Ale tyto jsou opravdu krásné

    OdpovědětVymazat
  80. Moc se mi líbí rtěnky, pro nějakou si určitě zajdu. Nevyhledávám plné krytí a velké nánosy, takže mi připadá, že tyhle kousky vyrobili přesně pro mě :)
    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. lákají mě víc lesky, už jsem je viděla u američanek, takže jsem na ně zvědavá.
    nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. ta rtěnka 301 vypadá moc hezky! líbí se mi z nich asi nejvíc

    OdpovědětVymazat
  83. Krásné barvičky :) Tak zkusíme jednou štěstí.

    karolinajunk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Preferuju rtěnky, ale lesk jsem si už dlouho žádný nekoupila.
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. mna v tomto pripade skor laka lesk...na perach vyzeral velmi pekne..som zvedava ci by prekonal moje oblubene rimmel apocalips a astor lip butter (samozrejme co sa tyka pocitu pohodlia) :)
    carodejka008@post.sk

    OdpovědětVymazat
  86. Více se mi líbí rtěnky než lesky, ale jsem ráda, že se konečně dostaly i k nám.
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Obojí vypadá krásné, hlavně mě to zaujalo díky svýmu designu :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Mám radá aj aj. Podlamna su lepšie ruže lebo ich menej cítim na svojich perách. To mi vyhovuje. Určite tieto o. Loreal vyskúšam vyzerajú interesting

    OdpovědětVymazat
  89. Lesky se mi líbí moc, určitě je půjdu omrknout do drogérky :)

    OdpovědětVymazat
  90. Mě se líbí jak lesky tak rtěnky, mám radši přirozenější barvy než syté, takže ta malá kryvost by mi nevadila

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Fandila jsem rtěnkám, ale zrovna u tvého článku se mi moc líbí odstín lesku 101. Snad obojí potkám už brzo v drogerce a omrknu na vlasní hřbet ruky. :-) Design obalů je krásný (hlavně u lesků) a v případě nouze lze použít jako zrcátko (narážím na to, jak je v odrazu vidět tvůj foťák a ruka). ;)

    OdpovědětVymazat
  92. Tak to se těším až je omrknu v drogerii.
    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Mě lákají ty rtěnky... vyhlížím je v drogérii, ale zatím jsem je nepotkala... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  94. zaujali mě už když jsem je viděla u MacBarbii :) krisjanku@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Ahoj ..OO ty lesky jsou krásné .. i ten štěteček je zajímavý ..zrovna dnes jsem se na ně dívala :D .. škoda že jsem si je nekoupila .. ://

    Nicméně bych se ráda zapojila do soutěže :)
    Makiki2000@seznam.cz
    Ahoj Marki :)

    OdpovědětVymazat
  96. Lesky se mi opravdu moc líbí, vždy jsem milovala lesky od L'Oréal a jeden z této kolekce prostě do budoucna musím vyzkoušet. :)

    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Plánujem si niečo kúpiť, takže dúfam, že čoskoro budú v predaji :)

    OdpovědětVymazat
  98. Já bych si určitě ráda pořídila rtenku,protože se mi moc líbí obal a mám ráda tady tu rtenko-balzámovou konzistenci:-)

    OdpovědětVymazat
  99. Určitě vyzkouším oboje, na stainový věci jsem, i když rtěnkobalzámků nejspíš nakoupím víc (znám se, že..). Velmi se mi líbí design obou výrobků, působí na mě luxusně a to jinak zlatou opravdu nevyhledávám.

    sedlarova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Paráda:) Těším se na vyzkoušení. Obal krásný, Loreal nezklamal:)
    kaja.klouckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. odstíny vypadají tedy velmi lákavě, určitě se po nich mrknu v drogeriích :)
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Ja moc na lesky nejsom, ale nejaky si planujem kupit...
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Z rtěnek se mi líbí nejvíce odstín 04 a z lesků 101 a 102 ^__^ Vypadají moc hezky, hlavně rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  104. Já už jednu rtěnku mám a musím říct, že je moc fajn..:) A lesk ten, který máš nafocený na rtech je moc krásné barvy a celkově to balení lesků super luxusní :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ty barvičky vypadají krásně:) Co se týče obalů, osobně se mi líbí víc ty od YSL...

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Jůůů. Miluju světle růžové rtěnky.
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Měla jsem tu možnost, vyzkoušet lesky během akce Dny Marianne. Slečna jako kdyby mi viděla do duše a jediné,co mi nalíčila byly rty. Vzala snad tu nejsytější červenou barvu. Lesk odstín 300. No zhrozila jsem, že mi určitě slušet nebude, nikdy jsem neměla pocit,že by mi seděly červené rty. A jak jsem byla překvapená.. sama sobě jsem se líbila :D Rty byly úžasné a nevypadala jsem ani jako klaun:) Na rtech mi vydržel také dlouho, takže od té doby číhám a sleduji Loreal stojan v drogeriích, abych si tu úžasnou věcičku mohla konečně koupit :)

    kat.koudelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Farby vyzerajú pekne, a určite sú ešte krajšie na perách. :)
    petra.kukucova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Jsou NÁDHERNÉ!! Chtěla bych mít to štěstí a vlastnit jednu z nich :-) opravdu super blog :)

    OdpovědětVymazat
  110. krásné barvičky! až se objeví i u nás, tak nás nezapomeň informovat :-) a vůbec by mi nevadilo kdyby se u mě objevily dřív.
    lady.kerol.xp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Harmony: joo, to mi ani nepřípomínej :) focení byl horor :)) Nemám ráda lesklé krabičky a obaly kosmetiky :))

    OdpovědětVymazat
  112. Moc krásné barvičky ;-)

    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Ty lesky vypadají krásně :) Já zase mám ráda výrobky, které zanechávají barvu, když jsem ve škole stačí jen rty přetřít balzámem a pořád to vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  114. Upřímně mám radši intenzivnější barvu a výdrž než nějaký "zabarvený balzám", ale zkusit se musí cokoliv :D

    OdpovědětVymazat
  115. Su prekrasne :) a tie obaly :))) bola by som nadsena keby jeden z nich skonci u mna :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  116. Tak ty mě dost lákají! Vypadají moc hezky.

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ahoj,
    já jsem zase lesková. Používám pouze z drogérek a musím uznat, že právě od Lorealu mám svého favorita. Z těchto nových se mi líbí 101 ale ráda bych si pořídila opět nějakou pěknou rtěnku, tak se určitě mrknu i na nabídku novinek.
    j.schauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Na lesky moc nejsem, ale tohle by mě teda lákalo vyzkoušet. Hlavně se mi líbí ty obaly :)

    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  120. Na lesky moc nejsem, ale tohle by mě teda lákalo vyzkoušet. Hlavně se mi líbí ty obaly :)

    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. O téhle řadě slýchávám už hrozně dlouho z youtube a nemohla jsem se dočkat, až sem dorazí! :)
    Shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Zaujali ma rúže ale aj lesky. Avšak, viac som zvedavá na rúže pretože leskov mám veľa! Majú naozaj zaujímavé odtiene.
    astrid611@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  123. no celkom sa tesim ked ich stretnem v drogerii, urcite aspon jedna rtenka pojde so mnou domov :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. lesky mě zaujaly, rtěnky nepoužívám, takže jejich novinky a různé akce jdou mimo mě

    OdpovědětVymazat
  125. Na lesky moc nejsem (na rtech snesu jen jeden), ale odstín 400 je nádherný + ještě balení, které je krásné... Mám teď pořádného brouka v hlavě... :))

    OdpovědětVymazat
  126. Jéé :) moc suprová soutěž :)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. či vyhrám, či nie, určite si pôjdem minimálne jednu kúpiť.
    martina.strizencova@tgmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. už jsem na ně kukala několikrát v Německu a pořád jsem si nedokázala vybrat, teď už vím přesně pro jakej odstín rtěnky si půjdu, ta 301 je prostě krásná :)

    OdpovědětVymazat
  129. Ahoj Rendy,
    balzámy mám ráda, takže i rtěnko-balzámy, když chci dodat rtům barvičku a nechci vyloženě rtěnku. Na lesk mám taky občas náladu. Zrovna nemám žádný s aplikátorkem, tenhle mě docela zaujal. Mrknu po nich, díky za recenzi :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Už se těším až se u nás objeví a bude na ně určitě ze začátku nějaká akce! :) Odstíny vypadají moc hezky. U jedné americké youtuberky jsem viděla i takové tužky-rtěnky na rty z teda jiné řady, ale taky vypadaly dost dobře.
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. nádherné! úžasné odstíny :))
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Už to vidím ako všetky tieto lesky a rúže na mna vyskočia na každom jednom blogu :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  133. Ty lesky a rtěnky se jim moc povedli :))
    Ráda bych je vyzkoušela :)) A krásná a povedená recenze :)
    Mají naprosto úžasné odstíny a ten aplikátor si myslím že by mě taky vyhovoval :)
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. já mám raději rtěnky, lesky vůbec nepoužívám, ale podle Tvého popisu mě docela zaujaly, sama bych si je nekoupila, ale pokud bych nějaký vyhrála, vůbec bych se nezlobila ;)

    OdpovědětVymazat
  135. moc se mi líbí odstíny těch lesků, takže bych asi ráda nějaký zkusila:)

    OdpovědětVymazat
  136. Sice jsem dost rtěnková, tady mě ale víc zaujaly kupodivu lesky :)

    pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Raději mám rtěnky, lesky jsou sice fajn, ale zachytávají se o ně vlasy :D Ale na rtech vypadají parádně takže by bylo fajn aspoň jeden vyhrát :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  138. taky mám obecně raději lesky než rtěnky :) tyhle vypadají skvěle :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Moc se mi líbí design těch lesků, je takový "luxusní" :) Celkově jsem spíš lesková než rtěnková, nějak jsem k nim nenašla cestu :D

    OdpovědětVymazat
  140. Rtěnky i lesky vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  141. Těším se až se u nás objeví rtěnky :) Lesky moc nepoužívám ale tyhle mají krásné barvy, takže možná neodolám ani jim :D
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Mamka si koupila dva nejsvětlejší růžové odstíny už před rokem v Německu a obě jsme si je oblíbily! Vydrží krásně dlouho a nelepí. Ovšem mínus je to, že nám na rtech tak nějak "zoxiduje" a barva je pak i o dva odstíny tmavší než v balení... Rtěnky mě taky celkem zaujaly, já tyhle balzámový ráda :)

    OdpovědětVymazat
  143. mně se víc líbí ty rtěnky, ovšem odstín lesku Lolita se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  144. Vypadají krásně musím říct, hlavně to balení pusobí luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  145. Urcite bych lesk i rtenky rada vyzkousela. :-) maji krasen odstiny :-)

    OdpovědětVymazat
  146. Používám i rtěnky i lesky. A tady se mi líbí oboje a taky se mi velmi líbí design výrobků. Myslím, že zkusím od každého jeden odstín :-)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Tiež čakám ako maniak kým to príde do drogérie.Ja mám rada lesky aj rúže ale posledné časy používam len rúže :) Aj keď nevyhrám(čo by som bola rada kebyže áno lebo som ešte nič nevyhrala nikdy) tak si pôjdem do obchodu kúpiť keď nájdem ich v nejakej drogérie :D
    nikolkabratz@gmail.com

    http://fashionnicki.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  148. Více mě taky lákají ty rtěnkobalzámy, ale ty lesky vypadají taky slibně.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Více mě zaujaly rtěnky, ale leskům se taky nebráním..každé má své plus :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Lesky ráda nemám, dříve jsem je však používala hojně a nyní preferuji rtěnko-balzámy (korres lip butter, chtěla bych zkusit revlon), spíš mě paradoxně lákají nude odstíny, ale nějaká červená či korálová by se mi z této kolekce samozřejmě líbila (jsem ženská a zvědavost a zkoušení nezná mezí!!!)

    OdpovědětVymazat
  151. Mňa tie stainy práveže chytajú za srdce oveľa viac ako klasické lesky, takže sa neviem dočkať kedy budú dostupné a budem ich môcť vyskúšať!
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  152. tak to by som rada vyskúšala :) krásne odtiene...
    jannnka1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí víc lesky nebo rtěnky. Jak se znám, nakonec budu vlastnit obojí. Ale musím uznat, že aplikátor lesku vypadá opravdu zvláštně. :D :)

    OdpovědětVymazat
  154. ty "rtenky" nevypadaji vubec spatne a nejaky svetloucky odstin bych si vybrala i ja :)

    OdpovědětVymazat
  155. Tyto lesky vypadají velice skvěle :) těším se až budou k dostání i u nás :)

    OdpovědětVymazat
  156. O těch rtěnkám jsem dříve slyšela u GetTheLouk.. :) A totálně jsem se do nich zamilovala. Teď když jsou tady je musím mít ještě víc. Ale zatím jsem se bohužel nedostala do drogerii kde by je měly. Tákže snad se mi poštěstí ;))

    OdpovědětVymazat
  157. Skvělý článek. Lesky i rtěnky vypadají moc hezky, designově se rozhodně povedly. Jo a dneska sem si konečně koupila stíny GS z tvé nedávné recenze a jsem moc spokojená. Díky za tvé recenze a hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  158. Víc mě zaujaly lesky, ale ráda bych do budoucna vyzkoušela i rtěnky. Akorát mě omezuje ta cena :(

    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  159. zvláštní, ty lesky se mi líbí mnohem víc, i když obyčejně jsem spíš zastánce rtěnek. pokud je u nás potkám si neodolám a jeden si koupím :D

    OdpovědětVymazat
  160. Vypadají nádherně a luxusně, ale cena se mi zdá možná malinko vyšší na drogérkové poměry.

    OdpovědětVymazat
  161. jééé, krásne farbičky...
    mauttinka@post.sk

    OdpovědětVymazat
  162. Momentálně žiju v představě (doufám, že ne falešné), že žádný další mazadla na pusu nepotřebuju, takže určitě nekoupím. Dneska jsem si pořídila nový pudr s představou, že je to jediná kosmetická věc za říjen, kterou si pořídím, tak jsem zvědavá.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Strašne sa na ne teším a snád ich vyskúšam :)) paneska.sulanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Dělám si zálusk na rtěnku, je jako stvořená pro mě. Přítel klasické pigmentované rtěnky nesnáší, ale tohle by mohl zkousnout a upřímně i já poslední dobou dávám přednost spíš jemně natónovaným rtům :) No a leskem bych určitě nepohrdla, ač si víc kupuji rtěnky, tak víc na rtech nosím právě lesky :D A balení mají oboje krásné, to se povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  165. Díky tomu obalu vypadají vážně luxusně :-)
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Já mám ráda oboje když mám výrazné oči použiji jen balzám, který oči nepřebije a naopak :) Krásné obaly i barvy :) trezinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Libí se mi oboje, ale až bude nějaká sleva tak se půjdu spíše podívat na rtěnky :) Balení mají krásné a i odstíny se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  168. Jsou pěkné a docela mě zaujaly :) Na zimu by určitě byly skvělé :)

    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Ty rtěnky vypadají nádherně,i když teď na podzim a zimu preferuji spíše krémovější a sytější rtěnky :)
    SmartBlondie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Ja v poslednej dobe nosím skôr rúže než lesky, takže by som si vybrala asi skôr z nich, ale odtiene sa mi páčia veľmi, hlavne tá šťavnatá broskyňová by sa na jeseň hodila myslím :))
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Ty rtěnky vypadají nádherně,i když teď na podzim a zimu preferuji spíše krémovější a sytější rtěnky :)
    SmartBlondie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. na lesky moc nejsem, ale tyto vypadaji fakt luxusně :) ten bych se nebála vytáhnout mezi lidmi :)

    OdpovědětVymazat
  173. Nad tou rtěnkou uvažuju už dlouho, jen jsem čekala na nějaké recenze :D Asi to půjdu co nejdříve omrknout.

    OdpovědětVymazat
  174. Vypadají fakt skvěle:)!!!!

    stettinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  175. pokud nevyhraju 501, tak si ho hned pujdu koupit :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Jů, ty rtěnky vypadají fajn (a lesk taky nevypadá špatně :D )
    eliss.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. pokukuju po nich od té doby, co o nich mluvila Fleur de Force, ale ta cena je bohužel trochu vysoká :( nejhezčí je ten nejružovější odstín :)
    lucik.hroch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Krásné... jak rtěnky tak lesky. Miluji LOreal :)) První jejich rtěnku jsem měla Plum Puding ( nějakých deset let zpět) a byla naprosto skvělá, úžasná a voňavá :) Moc se těším až budou k dostání, ale bude hrůza vybrat si :))

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Páni, vypadají hodně luxusně;) Líbí se mi rtěnky i lesky, ikdyž rtěnky mam radši;) kackasukova@seznam.cz

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  180. Super, lesky mě tedy moc nelákají, ale na rtěnky se těším
    knihy.pise@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Já jsem na rtěnky, takže ty mě zaujaly víc :) Určitě si nějakou pěknou růžovou koupím...
    terezazvonarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  182. Všechny odstíny jsou krásné a hlavně ty rtěnky mě zaujaly :)) Jestli nevysušují rty, tak to bude něco pro mě!! :)
    kaniova.martina@seznam

    OdpovědětVymazat
  183. Jé, no tak ty rtěnky mají úžasný obaly, vypadají úplně fantasticky! Těším se na ně :-)

    OdpovědětVymazat
  184. Mně se strašně líbí ty obaly, vypadají úplně luxusně :-). Mám radši rtěnky, ale tyto lesky vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
  185. Čítala som článok na blogu, kde ma viac zaujali lesky, ale teraz si tým už nie som až taká istá :D Rúže vyzerajú super, taktiež aj tie lesky len škoda toho vysušovania... Ale zaujali ma, tak uvidíme, či nakoniec neskončia u mňa :D :))

    OdpovědětVymazat
  186. Líbí se mi ten 102 lesk a rtěnku určitě nějakou plánuji, slyšela jsem na ně jen chválu, ty je také chválíš, takže nějaký růžový odstín musím omrknout, asi taky 102.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Líbí se mi ten 102 lesk a rtěnku určitě nějakou plánuji, slyšela jsem na ně jen chválu, ty je také chválíš, takže nějaký růžový odstín musím omrknout, asi taky 102.
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  188. nejsem na výrazné rty, takže tohle vypadá víc než dobře:)

    OdpovědětVymazat
  189. Rtěnky vypadají skvěle, lesky také. Moc se mi líbí č. 400. Pěkná soutěž.:-)
    P.S. Na základě tvého tipu na jejich novou micelárku jsem si pro ni hned běžela. Souhlasím s tebou, že to dávkování je nějaké moc akční. A to se pokaždé snažím moc nemačkat. Někdy mám ale spíš pocit, že to na odličovacím tamponku jakoby "napění" a tím pádem se zdá, že je tam té vody víc. Ale jinak super!:-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  190. vypadají pěkně, pro mě jako fanynku nenápadnějších rtů, ideální!

    OdpovědětVymazat
  191. Máš pravdu, rtěnky vypadají opravdu nádherně, ale lesky jsou také moc hezké
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)