pátek 11. října 2013

Porovnání mých tělových peelingů

Tělové peelingy to je moje! Miluju ten pocit, když ve sprše odírám kůži, která je pak hladká a v tom lepším případě i naolejovaná. Ráda bych vám ukázala své peelingové favority, které se momentálně nacházejí v mé koupelně.



Cowshed Slender Cow (350g) - koupíte zde

Tento peeling jsem dostala od Bohemicu už před nějakým časem. Značka Cowshed u nás není tolik známá, ale na blozích UK blogerek se sem tam objevuje. A nutno dodat, že je pozitivně hodnocená. Tento peeling je asi nejluxusnější ze všech, co mám. Jeho cena je vyšší, ale vhledem ke svému obřímu balení vám vydrží opravdu dlouho. Jako jediný ze všech má spíše pastovitou konzistenci. Z krabičky si doslova pokaždé kousek uloupnete. Peeling je spíš hrubší, opravdu hutný a kůži zanechává pěkně naolejovanou. Takové peelingy mám nejraději, protože je po nich kůže úžasně vláčná a hebká. Obsahuje krystalky himalájské soli a soli z Mrtvého moře (zbytek složení posuďte samy). Mě osobně voní peeling po zázvoru a má i takovou barvu. Jo a pozor, má trochu tendenci obarvit na žluto i vanu, takže po koupeli většinou rovnou i čistím vanu :) Je opravdu luxusní a trochu si ho šetřím, protože budu smutnit, až mi jednou dojde :) 


Lush Rub Rub Rub (240ml) koupíte např. zde nebo v obchodě v Praze


Na Lush mě až tak neužije, ale tenhle peeling je vážně skvělý. Kupovala jsem ho tedy s 50% slevou, protože jinak mi přijde celkem drahý. Černý kelímek ukrývá zářivě modrý peeling, který má spíš střední hrubost. Má jemnou konzistenci, spíš taková tekutější (možná bych řekla taková tekutější kaše). Lush ho nazývá jako vylepšení sprchového gelu, tak si vyberte :) Když s ním přejíždíte po kůži, tak se po chvíli rozpustí a nezanese vám vanu, což je fajn. Má příjemnou svěží parfemaci, takovou jakoby mořskou. Lush na svých stránkách radí, že ho můžete používat i jako šampon, ale to si nějak neumím představit :)



Ryor Tělový sprchový peeling (200ml) - koupíte např. zde nebo ve vybraných drogeriích


O tomto peelingu jsem vám psala samostatný článek zde. Všechno platí a v tomto mém osobním srovnání by obsadil třetí místo. Přece jen je je poměrně jemný a já mám raději trochu hrubší.

Anatomicals Scrub it (200ml) - koupíte např. zde

Tento peeling mi daroval pro změnu Ladybox. Asi víte, že většinu sortimentu Anatomicals koupíte právě přes jejich stránky. Tento peeling je podobně jako Ryor spíš jemnější, i když se na první pohled možná zdá hrubší. Konzistencí je nejtekutější ze všech a trochu mě odrazuje jeho lehce chemická vůně. Naopak se mi líbí vtipný obal, který je pro tuto značku typický.




Složení všech peelingů:






Asi není těžké uhodnout, který tělový peeling je momentálně můj nejoblíbenější. Cowshed je prostě skvělý a opravdu luxusní. Je mi jasné, že většina lidí protočí panenky nad jeho cenou a nikomu to nezazlívám, sama tolik do podobných přípravků také neinvestuji. Lush je cenově o něco dostupnější, ale přiznám se, že za plnou cenu bych si ho asi taky nekoupila. Ryor a Anatomicals jsou cenově nejdostupnější, ale zároveň nejsou pro mě tak oblíbené, protože mám raději hrubší peeling :)

Zajímalo by mě, jaký je váš nejoblíbenější tělový peeling? A kolik jste za něj ochotné utratit peněz? Inspirace není nikdy dost a přemýšlím, jaký další si pořídím, až dodělám některý z těchto :)

46 komentářů:

  1. Ja si oblibila od Eveline proti celulitide, miluju ho. Mam i rada sprchace, ktere obsahuji zrnicka.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Lush ráda Ocean Salt, Rub Rub Rub jsem nezkoušela, i když jak tak koukám na složení, budou podobné (Ocean Salt neobsahuje SLS, což se mi líbí). Můj nejoblíbenější peeling je ale DIY /jsem prostě DIY maniak/ - jogurt, mletá káva, holandské kakao. Cowshed mě zaujal, ale asi bych do něj takové peníze neinvestovala.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ted mam taky Anatomicals. A uvazuju nad peelingem z l'occitane, ale odrazuje me cena :D

    OdpovědětVymazat
  4. v Řecku jsem si pořídila čokoládový a pak v lékárně kokosový s mořskou solí a oba dva jsou naprosto božské :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja pouzivam jen peeling na zpevneni a celulitidu od oroflame a naprpsto super. Mam asi treti baleni. Jen nejak nestiham pouzivat pravidelne :-(

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem objevila svůj TOP zcela náhodou - objednala naslepo - Sea Salt Body Scrub... je hrubší, nasálký oleji, pro mě naprosto překrásně voní, stačí ho troška, kůže po něm je naprosto úžasná a nestojí moc :)

    http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Sea-Salt-Body-Scrub-14-5-oz-411-g/15137

    OdpovědětVymazat
  7. ...a ještě jsem nepochválila složení.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. mám ráda od Rituals jejich tělový peeling. ale můj top je ten, co si dělám doma z mořské soli, mléka a kapky olivového oleje :-) hebkost pokožky po něm je srovnatelná s pokožkou mimina a cena je víc než směšná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já za peelingy opravdu nikdy nechci vyhazovat moc peněz, protože mi přijde, že toho spotřebuju na jedno opeelingování hodně, ikdyž to používám jen jednou za čas. Pravidelně si obstarávám ten od Baley za 40Kč, parfemace se mi líbí a hrubost mi přijde dobrá, nevím tedy jak by obstál v tvém hodnocení, ale pro mě je to naprosto vyhovující, řekla bych, že konzistencí se podobá nejvíc Lush :)
    Moc se mi líbí obal od Anatomicals, ale obsah ne, tyhle tekuté a nic neobrušující peelingy nemám ráda a to ani na pleť :(

    OdpovědětVymazat
  10. Celkem koukám, že všechny až na Cowshed obsahují na druhém místě SLS (i megapřírodní lush).
    Nebyl by, Rendy, článek o enzymatických peelingách (ideálně přírodních)? :) Nějaký sháním a doporučení by se mi hodilo. :)
    díky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Za peeling já klidně něco ráda utratím, mám ráda ty luxusní kelímky a peeling považuju za příjemný rituál :). Měla jsem už různé, ale největší vztah mám právě k Rub rub rub, protože se mi hrozně líbí ta jeho ojedinělá vůně.

    OdpovědětVymazat
  12. já teď střídám Yves Rocher, Eveline a Pure Fiji. až je všechny dodělám, tak chci zkusit nějaký ten Lush, rozhoduju se mezi tímhle a Ocean Salt

    OdpovědětVymazat
  13. Ten Cowshed mě zaujal :-) Taky mám radši hrubší peelingy. Momentálně používám peeling od Baley a sice krásně voní, ale jinak mě moc nezaujal.

    OdpovědětVymazat
  14. Já používám obyčejný od Baley a vyhovuje mi :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ten první mě docela zaujal, ale nevím, jestli bych byla schopná na sebe dát něco, co se jmenuje "Kravín štíhlá kráva". Pardon. :D

    OdpovědětVymazat
  16. teď nějaký peeling sháním, tak děkuju za inspiraci, hodně mě zaujal ten od cowshed.

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  17. Ja som si velmi oblúbila peeling od Grace Cole :) Tu je Článokr :) Ale rada by som vyskúšala nejaký od Lush ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten od Lushe má úžasnou barvu!:) Přiznám se, že já tělový peeling nemám-zatím;D:)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Charmedka: ten mám dokonce 2x z Ladyboxu a na mě je moc jemný :)

    Natashka: ten mám zatím ve skříni a čekám, až na něj dojde řada :) Je dražší, ale když se přidáš do klubu L´Occitane, tak v měsíci, kdy máš narozeniny máš slevu 50% na jeden produkt, což je fajn :)

    Mikrosvět by Ellen: není ten od Oriflame taky olejový? Měla jsem tuším jejich zázvorový a ten byl skvělý :)

    Allen*: mě konzistencí vyhovuje max. ten Cowshed a hned po něm Lush. Ty úplně tekuté taky nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  20. kdyz tak koukam na ten Lush, zase me prepada nalada si neco objednat :D ja mam telove peelingy moc rada, momentalne mam jeden Ziajacky, ktery je teda extra hruby, ale mne to vubec nevadi :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já používám obličejový - protože na obličej je moc hrubý, poté obyčejný od značek Zaija a Balea :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Doporučuji peeling od Oriflamu ten z jejich Spa kolekce (obecně jsem ze všema věcma z tama nad míru spokojená, hlavně s tím tělovým krémem v zeleno průhledné krabičce - je krásně mátový :-))...peeling mi krásně voní (ale je to taková netypická vůně, takže určitě nevoní všem), je hrubší a pokožka je po něm krásně hebká protože je zároveň olejový...podle struktury je tam určitě velká podoba s tím co jsi zmiňovala první (není tekutý - musíš ho jakoby nabrat :))

    OdpovědětVymazat
  23. Nyní mám 2 závislosti :-)
    http://www.walmart.com/ip/Tree-Hut-Almond-Honey-Shea-Sugar-Butter-Scrub-18-oz/10849794
    nejoblíbenější tělový scrub, až mi dojde, tak se asi také zhroutím... konzistence se dá popsat jako třtinový cukr v hutnějším oleji...takže kůže je po umytí krásně hebká a už není nutné mazání http://i1269.photobucket.com/albums/jj590/StephanieLouiseATB/2013/June%202013%20ATB/TreeHutScrubs04_zpsdbe7f6e2.jpg

    a na obličej jednou za čas používám tenhle peeling
    http://www.allure.com/images/beauty-products/readers-choice/2013/st-ives-fresh-skin-apricot-scrub.jpg je tak hutný, že mám občas problém ho z té tuby vymáčknout :-)
    http://2.bp.blogspot.com/-lDLuNwFvwbI/UCAjSxF9V0I/AAAAAAAADi8/2gJtZ1vIrME/s1600/scrub.jpg

    OdpovědětVymazat
  24. Už dlouho jsem neměla peeling, naposledy ten z Ikea. :D Voněl mi, přišel mi srovnatelný s těmi, co jsem měla dířv, a navíc za ty peníze to bylo super velký balení. Škoda, že už ho nemají :(

    OdpovědětVymazat
  25. Tiež mám radšej, keď je peeling hrubší a ten Cowshed vyzerá výborne, ale pretože mi na peelingoch až tak nezáleží, tak ho s veľkou pravdepodobnosťou ho :) Ja mám od Natura Siberica a vyhovuje mi ako voňou, tak hrubosťou, a ešte sa mi páči taký škoricový od Libebit, ktorý je ale vo forme makkej gule, a je treba kúsok vždy odkrojiť - krásne vonia (na zimu super škoricová voňa, a to inakšie škoricu moc nemusím, ale holt pripomína mi to Vianoce :)), ale nevýhoda je v tom, že z neho odpadávajú kúsky a viac ho je potom v sprche než na mne a to je fakt škoda...

    OdpovědětVymazat
  26. Lush nemusim, ale ten modry peeling vyzera super :D:D
    Ja mam tiez radsej s hrubsimi zrnieckami ale inak mi je to vcelku jedno aky :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Měla jsem už různé tělové peelingy, ale Rub rub rub od Lushe mi vyhovuje nejvíc :)
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mám ráda crabtree Tarocco Orange, ale mám ho koupený se slevou asi za 240 Kč a víc bych za to nedala. Balea není špatná. Ale jistota jak cenově, tak pocitově je domácí peeling - kokosový olej a do něj sůl/cukr/kokos/kakaové boby a může být i esenciální vonný olej. Není to "luxusní" varianta, ale zatím se mi to zdá hodně dobré, protože ty peelingy, které promastí prostě stojí na můj vkus příliš. Na Cow jsem koukala už dávno, líbil by se mi, ale za tu cenu -ani omylem.

    OdpovědětVymazat
  29. já teď používám Freeman tělový peeling se solí a guavou a ten mi vyhovuje. Ještě jsem měla s cukrem a granátovým jablkem, u něj mi však neseděla vůně, tak jej zdědila mamka :-D

    OdpovědětVymazat
  30. ja mám rada ten z Body Shopu Mango&Papaya body scrub :) ale už ho nevyrábajú :(

    OdpovědětVymazat
  31. Jestli mohu doporučit, kup si v Rossmanovi tělový peeling s mořskou solí od Wellness&beauty. Je v takové té skleněné sklenici na přezku :) je olejový, hrubý, krásně voní, dokonale obrousí a nemusíš se ani pak mazat krémem :) a stojí kolem 100 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  32. Cowshed vypadá luxusně, ale nevím, za ty peníze tyjo:// Já si většinou pochvalovala peelingy od oriflame, ale už je to dlouho, co jsem je kupovala naposledy. Lush zbožňuje sestra, ale já té značce nikdy neholdovala. Nevím, třeba ho od ní zkusím a zalíbí se mi:) Jinak ten obal od Anatomicals je vážně úúúžasný:)

    thehugelover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já používám peeling od značky core, kupovala jsem ho jednou v řetězci Tesco, ale když ho zadám do googlu, tak nic nevyjede :( Každopádně mi vyhovuje a ani není drahý, kupovala jsem ho za nějakých 70 Kč na slevu :)

    OdpovědětVymazat
  34. Já ani jeden neznám :D A tělové peelingy zatím nepoužívám, ale asi bych měla začít :D
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Já mám akorát ty, co mi podaroval Ladybox. Eveline a Pure Fiji kokosový sugar rub.

    OdpovědětVymazat
  36. Já si teď koupila peeling Dermacol pomeranč s čokoládou a pořád k němu musím čichat, taky jsem si teď z Fleru objednala peeling Čokoládové potěšení. Takže je jasné, jaké jsou mé preference při výběru tělové péče: hlavně aby to vonělo jako jídlo:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Odkedy som si prvýkrát vyrobila svoj vlastný píling z cukru a olivového oleja, na iný som sa ani nepozrela. A tak skoro ani nepozriem. Neexistuje dokonalejší píling...http://aknelka.blogspot.co.at/2013/09/diy-babatkovsky-jemna-pokozka-za-par.html

    OdpovědětVymazat
  38. Ráda bych vyzkoušela ten peeling od Lush, vypadá báječně a musí krásně vonět. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  39. Tiež som za hrubšie peelingy, ktoré ozaj splnia svoj účel ale ani jeden z týchto som nevyskúšala :) Osobne sa mi najviac pozdáva Lush :)

    OdpovědětVymazat
  40. Hrubý peelingy mám radši :) Jinak super rencenze !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  41. V tomto som veľmi neporiadná, telový peeling v takejto podobe nepoužívam, mám takú špeciálnu špongiu do sprchy, ktorá má dve časti - klasickú jemnú a potom takú hrubšiu, trošku pichľavú (škrabaciu), ktorá slúži pre peeling. Je to celkom zaujímavé a celkom som si to obľúbila, určite ale vyskúšam aj nejaké peelingové krémy na telo. :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Mým nejoblíbenějším je ten od Avonu z řady Thai lotos. Je (v akci) levný, tu vůni miluju a mou citlivou pokožku vždycky "odrbe" jen tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
  43. Cowshed vypadá báječně, ale tolik peněz bych za peeling nedala, to ať se na mě nikdo nezlobí. Ale musí to být lahoda, to zas neříkám :-) ...že bych napsala Ježíškovi? :-D
    Já dřív tělové peelingy vůbec nepoužívala, to škrábání mi vadilo, ale v poslední době jsem jim přišla na chuť, ta hebká pokožka pak za to stojí. A odstartoval to u mě peelingový sprcháč od Oriflamu s úžasnou vůní malin a máty. Zvláštní jsem si pořídila nedávno - od Alverde kokosem a lotosem, ty peelingové částečky jsou v něm kousky kokosu, ale bohužel docela smrdí.

    PS: Moc chválím Tvé fotky peelingů na talířcích, vypadá to skvěle, super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  44. já mám moc oblíbený z Avonu z řady Planet Spa, ale teď jsem ho hledala na netu a už ho asi nedělají :( jak pořád mění obaly, tak se v tom člověk vůbec nevyzná :( je taky hodně hustý a hrubý, což mi vyhovuje a pokožku po něm nemám vůbec suchou ... jinak jsem měla možnost zkusit i dražší Collistar a vůbec mě nepřesvědčil, abych investovala do takovýchto záležitostí víc peněz ...

    OdpovědětVymazat
  45. Môj naj peeling je už dlhé roky trstinový cukor zmiešaný s olivovým olejom, jemne obrúsi a zároveň vyživí. Občas si ale kúpim pre zmenu nejaký voňavý od Baley.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Cowshed vypadá luxusně už svojí konzistencí. mě docela láká ten od Lushe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)