čtvrtek 31. října 2013

Piňa Colada do vany a další (ne)voňavé záležitosti

Články s Balea kosmetikou bývají většinou poměrně oblíbené a lidi prostě baví. Důvodů k tomu je asi víc, ale věřím, že někoho z vás třeba inspiruji k tomu, aby se po některých těchto produktech v drogerii podíval. Možná je znáte, možná zatím vůbec. A třeba vám i budou vonět víc, než mě :)



Pěny do koupele - Vanilka a Ananas & kokos (500ml) - 59,90 Kč

Pěny do koupele jsou pro mě kapitola sama pro sebe. Doma máme jen sprchový kout, takže si voňavé koupele užívám jen u našich. A to se pak čachtám pořád, takže i spotřeba pěn a solí do koupele roste geometrickou řadou. Přiznám se, že mezi pěnami do koupele nevidím rozdíl. Řídím se spíš jen tím, co mi voní a kolik to stojí. Třeba víc jak 150 Kč bych za takový produkt nedala. Baleácké pěny jsou v celkem velkém balení a za pár korun, takže nemám výhrad. Svou parfemací mě ale už tolik nenadchly. Nemám ráda vanilku, nemám ráda kokos a nesnáším ananas (ach ta moje alergie na něj). Takže hádejte, jak mi asi voní tohle duo? Jako dá se to přežít, ve vaně vůni tolik necítím, ale sama bych si takovou vůni nevybrala. Ovšem pokud milujete vůni piňa colady nebo sladké vanilky, tak to bude něco pro vás. Pění dobře, ale třeba z kůže po koupeli vůni necítím. Nezaznamenala jsem ani žádné vysušení, takže v pohodě. Příště bych sáhla jen po jiné parfemaci, ale pěna jako taková mi přijde v pohodě :)







Sprchový gel Diamantový sen (300ml) - 29,90 Kč

Nejsem vyložený příznivec Balea sprcháčů, to už asi víte, ale sem tam se jim povede vůně, která mě celkem nadchne. Naposledy to byla ta višňová verze s kočičkou, která je fakt pěkná. Diamantový sen mě upřímně tolik nenadchnul, ale ani mi vyloženě nesmrdí. Takový střed mého voňavého spektra, řekněme :) V téhle diamantové limitce je více kousků, takže jestli na Balea sprcháče jste, tak určitě omrkněte. Nevím, k čemu bych vůni tohoto gelu přirovnala. Prostě taková, no...fakt nevím :) Zabte mě, ale nic mě nenapadá.




(web)


Pleťová maska Růže & bambucké máslo (2x 7,5ml) - 29,90

Pleťové masky v pytlíčku jsem si nekoupila už pár let. Vlastně jsem doteď netušila, že je dělá i Alverde. Masky v tomto balení mi přijdou praktické na cestování, ale na domácí použití ne. Cenově se většinou moc nevyplatí, ale jestli si děláte masku jednou za uherský rok, tak vám toto balení přijde asi praktičtější než mě. Já osobně se snažím masky používat min. 1x týdně, většinou v neděli :) Každopádně když jsem si přečetla nápis "bambucké máslo", bylo mi jasné, že je to něco na suchou pleť (což není můj případ). Ale tak udělala jsem takový pokus a jeden pytlíček vyzkoušela na sobě a jeden na mamce, která sušší pleť má. A výsledek? Vůní mě maska moc nezaujala, vůně růže a bambuckého másla mě moc nenadchla. Maska je krémová, nanesete jí na pleť a zbytek, který se nevsákne poté otřete ubrouskem. Mamka si podobné krémové masky někdy nechává i přes noc, já sama je tedy otírám. Účinky ocenila mamka víc, protože má přece jen sušší pleť a já používám spíš masky s obsahem jílu, které pleť čistí a zmatňují. Nijak extra mě nezaujala a znovu bych si jí nekoupila. Mamka je poměrně nenáročná a byla spokojená. A jedna technická na závěr - jeden pytlíček vám vydrží na více jak 2 použití :)





Z novinek mě vyloženě nenadchlo asi nic. Spíš takový průměr (pro můj nos) a nic, co bych si vyloženě zamilovala. Doufám, že do zásoby seženu ještě nějaký ten sprcháč s kočičkou :) Ten mě dostal prostě víc. Ale jsem zjevně trochu zvláštní tvor ženského pohlaví, který nemá rád kokos nebo vanilku. 

Jak to máte vy? Líbí se vám tyto vůně? Taky tak milujete povalování ve vaně plné pěny?

PS: děkuji drogerii DM za poskytnutí produktů k recenzi

34 komentářů:

  1. Teda, taky jsem netušila, že Alverde dělá masky! Z té jedné baleácké, kterou jsem zkoušela, mě pálil obličej tak, že málem slezl, tak snad je Alverde lepší. Jinak Baleu do sprchy nemusím, zkoušela jsem dva sprcháče (jeden grepový, jeden nějaký ten makronkový) a z každého jsem ve sprše cítila gumu. Prostě gumu, divný ocas ty vůně měly. Takže to bez nich vesele přežívám. Pěně do koupele ale dám možná šanci:)

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  2. Michaela: s Balea maskou jsem měla podobnou zkušenost. Ale Alverde mi nic špatného neudělala :) Spíš jen preferuju jiný typ masek, vzhledem ke svému typu pleti :) A ta vůně gumy mě pobavila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu pěnu do koupele Ananas a kokos bych chtěla vyzkoušet :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj mě by zajímalo,jestli ta vanilková pěna je lepší když je olejová,nebo není vidět žádný rozdíl?

    OdpovědětVymazat
  5. Martina Langmaierová: ne, vůbec rozdíl nepociťuji :) Ničeho olejového jsem si nevšimla a jsou fakt obě stejné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balea frčí, protože je levná. Taky jsem měla období, kdy jsem na sebe lila jeden baleácky sprcháč a šampón za druhým, ale už mě to vůbec nebaví. Asi mám nemoc z blogování nebo co. :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm to to je veľmi zaujímavé že nemáš rada vanilku a kokos :D ešte som nestretla človeka s týmto dalo by sa povedať ;) ale čo už? :P všetci sme iný no nie ? ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mne tie baleacke sprchove gely pridu strasne sladke a umele. Prave preto som minule v nudzi siahla prave po tom diamantovom fialovom, pretoze to bola vyslovene taka neutralna vona, ktora mi nejak nevadila..
    Na druhej strane balea sprchovy olej je velmi dobry. Vlastnostami ako Nivea a pritom vonia lepsie.

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  9. Mě osobně zaujala ta pěna:)... těch 15 minut ve vaně miluju, a určitě je v dm očuchám. Jinak sprcháčů mám doma dost, a co se týče masek, tak smívací nebo stírací pomocí vatového tamponku nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Naštěstí mě Balea nechává klidnou. Na mě prostě dojem neudělala a asi jen tak neudělá, protože v mém případě prostě nefunguje. Ale všimla jsem si, že Balea je poslední dobou hodně vyhledávaná ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. doufám, že ty pěny mají i v jiných vůních, protože nesnáším vanilku a nesnáším kokos :D ale asi na ně mrknu, protože pěny u nás docela letí! tyhle mají takové pěkné balení (třeba oproti pěnám z Rossmana, které kupujeme normálně), tak snad budou i nějaké použitelnější pro mě :)
    a sprcháč mě nezaujal, celá tahle limitka má takové nehezké obaly

    OdpovědětVymazat
  12. Mňa tieto Balea výrobky moc nezaujímajú, neodsudzujem ju, sem-tam som niečo vyskúšala, ale ja neviem, nejako to nemusím. Ale za to vanilku a kokos milujem vždy a všade (okrem voňavého stromčeka do auta, z toho sa idem pogrcať) , ale musí to byť taká echt vanilka a echt kokos, ak si rozumieme :) Inakšie mi vačšinou tieto umelé náhražky smrdia... to sa týka aj starého-známeho Balea kokosového šampónu - no ako si niekto toto dokáže dať na vlasy a ešte tvrdiť, že to vonia... :) No každý sme nejaký. A vo vani sa nekúpem, tiež ju nemáme a u rodičov doma som sa do vane nepoložila snáď 20 rokov, vždy ma totiž iritovalo, že sa taká pena dostane do miest, kde nemá čo hľadať a hned je tatam nejaká radosť z kúpania - nehlede na to, že voda by musela mať snáď 100 stupňov, aby mi neprišla studená :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Ja tie baleacke vone az tak nemusim, kolkokrat mi pridu az prilis prekombinovane a umele.. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já měla naposled pěnu z Marks&Spencer takovou bílo-modrou, vonělo to božsky, ale pak přišlo těhotenství, mimino a najednou jsem ráda za 5min sprchu. A předtím jsem se cachtala ráda. No snad na to zase přijde :-). Balea sprcháče milujeme celá rodina. Kupuju ty s mořskými minerály - višńový a pomerančový, jiné se nám moc neosvědčily. Občas zkusím limitku - borůvka nebo letní mango byly taky fajn. Ale verze Balea Young, ta už mi nesmí domů. Naposled jsem se nechala nalákat na kočičkový třešňový sprcháč a je tak divné husté gumové konzistence s umělou vůní, že ho používám na mytí nočníku po miminu :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som mala tú penu doma pomarančovú a bola skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  16. Keby tak máme vaňu, už by boli tie peny určite moje, milujem vôňu vanilky a ani kokos a ananás neznie zle. :)

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Po pěnách od Baley se v drogerii určitě podívám, lákají mě už jen svým obalem :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ty vůně znějí hezky, ale ve vaně se koupu tak dvakrát do roka, takže nic. A sprcháče Balea mě dřív bavily, ale teď mám radši bio sprchové oleje.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Mě teda láká ta vanilková pěna, vůni vanilky přímo zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  20. Spíš se podívám po tech sprcháčích než po pěnách :)) Uvidíme očuchám si to :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám vanilku i pinacoladu ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Vanilková pěna může být skvělá:)
    Při cestě do drogerie se po ni určitě kouknu:)

    OdpovědětVymazat
  23. konečně někdo, kdo nesnáší vůni vanilky, kokosu a ananasu! jsme dvě! poslední dobou mi přijde, že ten kokos cpou fakt všude nebo se o něm jen víc píše, co já vím, každopádně tohle fakt ne! :/ my máme doma rohovou velkou vanu a stejně se nekoupu - nemám ráda varhánky na prstech, je mi vždycky strašné vedro a pak se musím dvě hodiny natírat, aby se ze mě nesesypala kůže :( takže "daruji vanu, cena dohodou" :D

    OdpovědětVymazat
  24. tohle mě osobně na maskách moc štve, mám ráda freeman masky a ráda bych vyzkoušela všechny (baví mě ty barvy :D).. tuba má 150ml, balíček 15. to je 10x míň a přesto stojí třetinu. Takže když si objednám všech 11 balíčkových masek zaplatím 385,- a dostanu 165ml masky, kdežto za 150ml bych jinak zaplatila 99,- ve slevě. je mi z toho k pláči, takhle to je cena už skoro high end masky než drogerkový :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ty pěny od Balei vypadají sice hezky, ale když jsem si čichla k té vanilce tak jsem absolutně nic necítila, takže pochybuji, že ve vodě by šli cítit...
    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Hned ta první fotka mě úplně nalákala, musím se po těchto pěnách zítra podívat a po dlouhé době si dopřát relaxační koupel. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  27. No, co se vůní týče, asi jsem na tom podobně :) Vanilka voní, ale jak kdy a v čem, někdy je strašně silná až z toho bolí hlava. A kokos můj favorit teda není vůbec, takže tyhle pěny asi vynechám. Ačkoli, kdo ví, třeba je očuchám "na živo" a zamiluju se :D

    OdpovědětVymazat
  28. tie peny do kúpeľa by som určite skúsila :) vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  29. Teda já mám zrovna ten sprcháč, už od začátku září a voní mi :-D

    Já teda baleu zrovna nežeru a většinou ji míjím obloukem, ale kamarádka se vrátila z USA a koukala po nějakém voňavém a tohle mne tam zaujalo, tak jsem si to vzala.

    Jinak sice tu vanu mám, ale na rochnění ve vodě není čas a většinu těch parfemací nesnáším :-D i když kokos bych možná i přežila

    OdpovědětVymazat
  30. Já asi vyzkouším tu masku :) Pěna ani sprcháč mě nelákají.

    OdpovědětVymazat
  31. Ja výrobky od balei milujem! Nie že by som si ich kupovala pravidelne ale niekedy jej naozaj neodolám. Tiež od nich neoblubujem sprcháče, ale treba výrobky na vlasy si neviem vynachváliť. Niektoré vecičky od balei nádherne voňajú!! Na masky od alverde som sa v drogérke kukala, ale ja si masku dávam málokedy, niekedy sa celý rok zaobídem bez masky. Myslím že ani skúšať nebudem, nemám suchú pleť... :)
    Gold Phoenix

    OdpovědětVymazat
  32. Těch pěn jsem si v DM vůbec nevšimla, určitě bych po nějaké z nich sáhla :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)