úterý 15. října 2013

Novinky Essence pod drobnohledem

Jako každý podzim, i tentokrát se trochu obměnil sortiment značky Essence. Z novinek, které jsem dostala na vyzkoušení jedna z vás (konkrétně tedy Ája) vyhrála jejich část, aby je sama mohla vyzkoušet a posoudit. Samostatný článek Áji si můžete přečíst ZDE a samy posuďte, jak byla s novinkami spokojená. Moc mě těší, že dárečky budou dělat radost i dalším, protože se pár věcí dostane i k malým pacientkám onkologického oddělení v Motole. Mě samotnou to nesmírně těší a ani jsem netušila, kam až novinky poputují :)




Řasenka Lashes go wild

Líbí se mi nápad s balením v tubičce, protože mám poprvé pocit, že člověk využije řasenku do poslední kapky. Kartáček je klasická "štětka" v takovém bublinkovém tvaru. Bohužel tímto veškerá pozitiva končí, protože řasenka od samého počátku strašně cuckuje. Na řasy nanáší vyloženě kusy barvy, které nejdou poté odstranit a vypadá to vážně děsně. Navíc mi během dne opadává pod oči a to fakt nemám ráda. Od počátku mi řasenka přišla taková dost suchá a za mě tedy říkám velké ne!

Tužka na oči I <3 smokey

Tužka na oči je spíš taková jumbo verze. Na vykreslování tenoučkých linek rovnou zapomeňte. Tužka je sice měkká a kreslí pěkně, ale moc nedrží a rychle se rozmazává. Hodí se spíš na tvoření kouřového líčení, kdy je žádoucí jí rozmazat, ale na precizní a držící linky je nepoužitelná.







Express Nail peeling pen

S tímto produktem jsem se dosud nikdy nesetkala. Je to tužka, na jejímž konci je gumová podložka s mini výstupky a uprostřed je otvor, kudy vytéká jakási gelová tekutina. Tak nějak nechápu, k čemu je to celé dobré. Přebytečnou kůžičku to stejně neodstraní, ale na masáž nehtů je to fajn :) Podle mě naprostá zbytečnost.

Express Nail oil pen

S příchodem chladnějšího počasí většinou bojuju se sušší kůžičkou kolem nehtů, takže se používání olejíčků a krémů nevyhnu. Olejíček v peru je ideální řešení, které s sebou každý může nosit v kabelce a kdykoliv ho použít. Jako upřímně žádný zázrak to není, zkoušela jsem i lepší, ale na druhou stranu ve chvíli nouze pomůže a svůj účel splní :)





Glow tinted balm

Tento jemně tónující balzám na rty mi přijde asi nejpříjemnější ze všech novinek. Není vůbec špatný a na rtech je příjemný. Vůně sice trochu chemická, ale rty nevysušuje a celkově je fajn.



Kabuki štětec

Jako na denodenní líčení asi nic extra, ale do kabelky jako nouzovka proč ne. Není to sice taková ta hrubá štětka, ale heboučký zrovna taky není. Takový průměrný střed - neurazí, nenadchne.




Eye sorbet oční stíny

Bohužel musím říct, že tyhle stíny jsou vážně propadák. Mají takovou našlehanou žužu texturu a trochu pruží, když do nich zaboříte prst. Barva na první pohled pěkná, ale kvalita úděsná. Jakmile se začnete snažit stíny na oko trochu vrstvit, začnou se vám stírat, flekatět a mizet. Je téměř nadlidský výkon s nimi pracovat a vytvořit na očích nositelné líčení. O nulové výdrži a slévání do rýhy i s bází ani nemluvím. Vážně propadák!




ukázka stínů a černé jumbo tužky




Metal Glam eyeshadow

Z novinek mě na první pohled tyto Glam stíny zaujaly. Už v drogerii jsem se na ně hned dívala a říkala si, jestli budou tak krásně třpytivé i po několika použitích. Co myslíte? Samozřejmě, že se třpyt okamžitě ošoupe (viz foto) a ztratí se na své kráse. Stíny jsou sice i tak třpytivé a lesklé, ale už nevypadají tak dobře. Osobně se mi lépe nabírají prstem, protože pak na oku vytvoří celkem sytou barvu. Štětcem to není tak intenzivní. Jako pro oživení líčení a rozjasnění vnitřního koutku proč ne, ale kvalita bohužel pokulhává. Hlavně hrozně rychle mizí, protože jsou hodně měkké a práší. Podle mě vypadají lépe nepoužité v krabičce, než použité na mém kosmetickém stolku.






Štětec na manikúru

První pohled na tento štětec ve mě vyvolal spoustu otázek. Než jsem si přečetla, že je určený na nehty, přemýšlela jsem, jak bych se s ním líčila :) Je určený na vytváření francouzské manikúry, resp. s ním vytvoříte jinak barevné konečky nehtů. Já na tohle zdobení moc nejsem a jsem na to levá, takže štětec dostala mamka, která si konečky lakuje bílou barvou poměrně často. A je s ním spokojená a prohlásila, že je to fajn vychytávka :)




Už jsem to psala několikrát, ale co se týče doplňků k lakování či zdobení nehtů, Essence jasně vede nad jinýma značkama z drogerie. Oblíbené perličky pro vytváření tzv.kaviárových nehtů u jiné značky prostě nekoupíte (myšleno v drogerii samozřejmě). Pokud jste na zdobení, tak si určitě přijdete na své, protože kromě kuliček seženete i jiné ozdobičky. Mini pilníčky na nehty jsou roztomilé, to musím uznat, i když pilníky nepoužívám. Pravidelně je kupuju své kamarádce, která nedá bez pilníku ani ránu. Do kosmetické taštičky jsou ideální a v jedné krabičce jich najdete 6 :)




To jsou mé dojmy z novinek Essence :) Pokud vás zajímá názor někoho dalšího, mrkněte k Áje na její názor a zkušenost. Milovnice Essence jsem asi tolik nepotěšila svými výroky a doufám, že to neberete zle :) Jsem už holt trochu náročnější a Essence období je za mnou. Ale protože vím, že podle statistik vítězí levnější a dostupnější značky, místo na blogu jim určitě patří. Koneckonců, co se nelíbí mě, líbí se jiným a tak je to se vším :)

Zajímá mě, co se z novinek nejvíce líbí vám? Poslední dobou čtu hodně chválu na nové rtěnky (tu zkoušela Ája), tak by mě zajímalo, co je na tom pravky :)



PS: děkuji Essence za poskytnutí produktů k recenzi

48 komentářů:

  1. Me nejvic zaujala ta tuzka zuzu stiny:D, ale podle recenze nicmoc. Mam jumbo tuzku z limitky Snow jam a je skvela., tak uvidim:)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadné shrnutí. Musím říci, že jsem ráda, že jsem nakonec po těch stínech Eye sorbet nesahla, ač se mi moc líbily. Už mám zkušenost s jejich Eye sorbetem z limitovane zimni edice a má přesně takovou strukturu jakou popisuješ. Je to takové tužší želé, hodně špatně se aplikuje a o vrstvení nemůže být vůbec řeč.
    Zato štěteček na špičky nehtů mi úplně unikl, ten asi budu nutně potřebovat :-)
    zkraslovadla
    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rtěnku a jsem s ní velmi spokojená, na blogu mám recenzi. Plánuji si dokoupit více odstínů, jsou povedené. Z ostatních novinek mě nic neláká, snad ta jumbo tužka, ale černé linky mi nesluší. Řasenka mi přijde vyloženě ošklivá, tenhle oblíbený design Essence (šedostříbrný plast s černými nápisy) moje oči moc nechápou.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky jsou super, sama jsem na ně připravila recenzi :)! Za tu cenu je naprosto skvělá.

    OdpovědětVymazat
  5. Já určitě doporučuju ty rtěnky, v černém obalu s barevným proužkem. Mám zatím jen dvě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To pero na suchu kozicku okolo nechtov vyzera celkom dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tiez som sa raz nechala nalakat na trblietave tiene od Essence a bol to len overspray - pod nim boli vyslovene skarede :/ Nikdy viac, nestoji to ani za tych par korun. Ale ten ruzovy tien ma peknu farbu :D
    Inak sa mi z toho pacia najviac asi tie pilniky :)

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, ty "žužu" stíny jsou strašný. Jako konzistence je docela sranda, ale co jsem zkoušela v drogérii na ruku, hrůza! Zkoušela jsem nějaký jiný odstín (stříbrný), to zas byla samá třpytka a barva žádná

    OdpovědětVymazat
  9. Teda ten štěteček na francii budu muset vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  10. Do té řasenky kápni trochu micelárky (cokoliv odličovacího atd. bez alkoholu) a ono se to spraví. Já tak "oživuju" řasenky klidně i půl roku :D

    OdpovědětVymazat
  11. Uz dlouho si brousim zuby na ty kulickove laky, lakaji me, asi do toho jdu... :)

    OdpovědětVymazat
  12. škoda, že jsi nevyzkoušela i rtěnky, ty se vážně povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten štěteček na nehty mě dost zaujal, myslím, že ho vyzkouším. :) Jinak řasenky od essence si už nikdy nekoupím, měla jsem je párkrát, pokaždé jinou, a vždy se mi drobily pod oči. :(
    A ty pilníčky asi koupím :) Vypadají hezky.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten stetcek na francuzsku manikuru pojdem asi fakt okuknut:)

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěla jsem si pořídit ten kabuki štětec, ale asi odolám... ale líbí se mi štětec na fr. manikúru, po tom se asi podívám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jediné, o čem budu přemýšlet budou asi ty pilníčky a líbí se mi i ty kuličky (ale popravdě bych to zkusila asi jednou a pak by to leželo doma ).

    Škoda, žes nezkoušela rtěnky - je na ně docela dost pozitivních recenzí - tak přemýšlím, že bych to šla ojuknout.

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě lákají akorát ty produkty na rty.

    OdpovědětVymazat
  18. takže zkráceně řečeno, je to všechno naprd :D
    (ok, nebudu zlá - pilníčky ujdou :D)

    OdpovědětVymazat
  19. z novinek mě zaujaly pouze ty rtěnky, jednu jsem pořídila a dobře jsem udělala :) byla jsem mile překvapena, takže rtěnky mohu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě toho tedy moc nezaujalo :-/ Kabuki stětec si chci pořídit už nějakou dobu, ale ten od essence bych si asi nevzala, jeden štětec - na tvářenku - už mám a je to taky takové neurazí - nenadchne :D Jako super vychytávka mi ale přijde ten štětec na lakování :)

    OdpovědětVymazat
  21. Najviac ma zaujal ten štetec na nechty. Ten si asi aj kúpim!
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  22. Mě zaujal kabuki a pak perličky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  23. Černá Moora: a ještě ten balzám na rty není úplně špatný :)))

    OdpovědětVymazat
  24. A kde je fotka Glow tinted balm na rtech? Zajímalo by mě, jak moc (ne)barví.

    OdpovědětVymazat
  25. Essence jsem nikdy jako značku neměla ráda a tvoje recenze mi potvrdila, že o nic moc nepřicházím :) Jediné, co mě na tom celkem zaujalo je ten štěteček na francouzskou manikúru, ten bych možná vyzkoušela:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  26. určitě vyzkouším ten štěteček na francouzskou manikúru, musí to být docela dobrá vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
  27. ty miny pilníčky vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  28. Z novinek mě teda vůbec nic nezaujalo, snad jen ten balzám na rty.
    hana.spatenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Essence jde taky poslední dobou mimo mě, poté co mě zklamal i top coat Better than gel nails, sloupával se mi celý i s lakem.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Jediné, co toužím z novinek vyzkoušet jsou rtěnky a možná nějaké to zdobení na nehty :).

    OdpovědětVymazat
  31. Jakože musím říct, že mě celkem nic nezaujalo jedině ty stíny jsou bezva :) a ta jejich nová rtěnka :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. ty kuličky,a ten štětec na fr. manikúru si budu muset pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  33. Strašně mě zaujaly pera na nehty, něco takové už delší dobu hledám :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jediné, čo ma zaujalo bol ten balzam a pilníčky, inak mi všetko príde dosť nekvalitné.

    OdpovědětVymazat
  35. tak já určitě půjdu okouknout rtěnky (a nějakou si odnesu) a pak štětec na manikůru, ten mě hodně překvapil, nic podobného jsem nikdy neviděla, zajímalo by mě ale, jestli funguje nebo to bude zase další zbytečnost do šuplíku ... a ještě teda ty pilníčky ... jinak nic, co bych musela mít ;)

    OdpovědětVymazat
  36. No tak s většinou souhlasím, stíny jsou vážně nic moc ale ty blbůstky na nehty jsou prostě top! Třeba štětec na francii, chci ho vyzkoušet, vypadá to na dost vychytanou věc :))

    OdpovědětVymazat
  37. Stíny eye sorbet mám a jsem s nimi spokojená. Vůbec se mi nescvrkávají ani nic podobného. S nanášením také problém nemám, jen nesmím pod ně používat bázi, protože vysušují víčko ( to mi nevadí protože se mi mastí ) a s bazí se nesnesou - teprve pak se scvrkávají, takže je používám bez báze a vydrží poměrně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  38. No, mám na většinu asi podobný názor jako ty. Ty sorbetové stíny na mě už z testeru působily příšerně, že se budou cuckovatět a nic nevydrží. Ty třpytivé stíny vypadají o něco lépe, ale nelíbí se mi, že mají tu vrchní vrstvu lepší - třpytivější než je zbytek. Jediné, co na mě působí dobře je ten balzám. Na rtěnky jsem četla skoro samou chválu, ale mě prostě vůbec neberou, psala jsem o nich tady.

    Asi jsem prostě už náročnější a chci od kosmetiky trochu víc. Ne, že by Essence nemělo nic dobrého, ale prostě mám radši kvalitnější věci. Ale co se mi líbí jsou věci na zdobení nehtů, jen škoda, že jsem na to levá :)

    OdpovědětVymazat
  39. najviac ma zaujal ten stetcek na manikuru, ale pri mojej gramblavosti, by som si zamatazala cely nechet :D
    a tiez mam bajnu rtenku..a cojaviem..hm..este testujem a chystam recenziu :)

    inak povedena recenzia, presne viem, co a preco si nekupit, diky :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  40. me tedy nic nezaujalo, kdybych si lakovala casteji nehty, tak mozna ten stetec na okraje, jinak ale nic :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tak za mě jsou ty novinky propadák. Kdybych nebyla líná na francouzskou manikůru, tak si možná pořídím štětec. Jinak nic. Sorry.

    OdpovědětVymazat
  42. novinky ma velmi nezaujali.. stetec ma pobavil :D aj ked mozno by stal za vyskusanie.. ruz je perfektny, ja som velmi spokojna..mam taky nude ruzovy odtien.. recenzia TU

    OdpovědětVymazat
  43. Ja som z tých krémovo-penových tieňov veľmi sklamaná, keďže nahradili podľa mňa perfektný rad Stay All Day, z ktorého tiene držali ako pribité a vyzerali naozaj pekne :(((
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  44. nejvíc mě zaujaly ty tužky na nehty, tu olejovou používám, ale asi nějakou starší verzi. a docela bych možná zkusila i ten štětec na francii, i když nevím nevím, jak to bude fungovat...

    OdpovědětVymazat
  45. Žužu stíny, tak to je fakt sranda :D Taky jsem už někde viděla recenzi na nové rtěnky, tak mám v plánu je taky vyzkoušet :)
    Jinak od essence používám ráda tužku na obočí, štětce a sadu na razítkování nehtů - samozřejmě taky tisíc laků :D
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat
  46. Zaujala mě Tvoje poznámka, že nepoužíváš pilníky. Můžu se zeptat, jak si teda nehty upravuješ, když ne pilníky?

    OdpovědětVymazat
  47. Jana C: nijak speciálně, nehty nepiluju, ale stříhám nůžkami :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)